Jij snapt.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet perse druk maken, maar eerder tot de max gaan voor jezelf, iets aan jouw lichaam doen zodat je ziet wat je bereikt met jouw lichaam.
Sommige mensen houden gewoon van sporten
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar dus ben je niet 13 in een dozijn.
dus jij hebt ook steekje los?
hier zitten allemaal doorgedraaide mensen
Ben ik niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jezelf voorhouden dat je niet compleet psycho bent
dus je hebt een vrouw van 1 meter lang, 40 cm diep en 50 cm hoog word de berekening als volgt:quote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
ik houd van meisjes zonder inhoud die kan je altijd goed tot de nok toe aan vullen
wat doe je opeens slimquote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dus je hebt een vrouw van 1 meter lang, 40 cm diep en 50 cm hoog word de berekening als volgt:
omdat je waarschijnlijk de inhoud in Liters wilt weten, zet je alles in Decimeter voor het berekenen.
Dus 100 cm x 40 cm x 50 cm Word dan 10 dm x 4 dm x 5 dm = 200 dm3 en is dus 200 Liter.
watquote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dus je hebt een vrouw van 1 meter lang, 40 cm diep en 50 cm hoog word de berekening als volgt:
omdat je waarschijnlijk de inhoud in Liters wilt weten, zet je alles in Decimeter voor het berekenen.
Dus 100 cm x 40 cm x 50 cm Word dan 10 dm x 4 dm x 5 dm = 200 dm3 en is dus 200 Liter.
hmm deze kant van meloewa kende ik nog niet, zo geilquote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zo erg ben ik gelukkig niet, reageer me altijd af op de bokszakkenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
pubermeisjes zijn de grootste psycho's men
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb 2 stevige bokszakken vulling heb ik zojuist ververs komma komma komma leef je uitquote:Op zondag 9 juni 2013 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo erg ben ik gelukkig niet, reageer me altijd af op de bokszakken
Jezus, wat is dit!?? Meloewa is stiekem gewoon ingenieurquote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde sporten toch wel in dezelfde categorie vallen als make up. niet t skateboarden wat in de op staat bijv. Of wedstrijdsporten. Maar fitness wel. Dat draait toch meer om t lichaam bij de meesten. Als mensen t alleen maar deden om zich goed te voelen vanwege de beweging waarom pakken ze dan elk spiergroep aan ipv slechts 1 waarbij je ook beweging krijgt en waarom überhaupt schema's doen die gericht zijn op afvallen of meer spieren creëren etc.. Dan zou t ook niet uit maken op welk apparaat je ging trainen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet perse druk maken, maar eerder tot de max gaan voor jezelf, iets aan jouw lichaam doen zodat je ziet wat je bereikt met jouw lichaam.
Sommige mensen houden gewoon van sporten
Ja! Want ingenieurs berekenen inhoud!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jezus, wat is dit!?? Meloewa is stiekem gewoon ingenieur
quote:
Klopt volgens mij geen kut van, dus laat dat slim maar weg.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jezus, wat is dit!?? Meloewa is stiekem gewoon ingenieur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |