Ah. Ik ken alle users niet meer zo goedquote:
Als een vrouw alleen maar bezig is met haar uiterlijk, zegt dat toch wel veel over haar verdere capaciteiten.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een make-up tasje mee, en ben ook wel graag bezig met mode. Maar ik zou mezelf niet als inhoudsloze tut willen bestempelen, en de OP klinkt ook wel een beetje alsof het helemaal fout is.
Dat zegt ze volgens mij elke week.quote:
Je bedoelt dat ze dan wel erg goed zal kunnen pijpen bijvoorbeeld!?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als een vrouw alleen maar bezig is met haar uiterlijk, zegt dat toch wel veel over haar verdere capaciteiten.
Ja ze zou stoppen of verder gaan met een kloonquote:Op zondag 9 juni 2013 17:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als een vrouw alleen maar bezig is met haar uiterlijk, zegt dat toch wel veel over haar verdere capaciteiten.
[..]
Dat zegt ze volgens mij elke week.
Ik heb van horen zeggen dat die hele mooie meisjes juist vaak slechter zijn in bed (laksheid ofzo). Dus dat valt ook onder "verdere capaciteiten". Waarom zou je eigenlijk ook aannemen dat ze uberhaupt ergens goed in zijn?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dan wel erg goed zal kunnen pijpen bijvoorbeeld!?
Stoppen, right.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ze zou stoppen of verder gaan met een kloon
Nah, volgens mij is niemand alleen maar bezig met uiterlijk en zo wel, dan is er grote onzekerheid lijkt me. Ik vind het ook moeilijk om in oprechte pure arrogantie te geloven.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niemand is 100% slecht, natuurlijk. Hitler hield ook van Blondi (zijn herdershond), maar er zijn zat mensen waarbij de balans negatief uitslaat en waarbij de motivatie om dingen te doen ook geen goede is.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is niemand alleen maar bezig met uiterlijk en zo wel, dan is er grote onzekerheid lijkt me. Ik vind het ook moeilijk om in oprechte pure arrogantie te geloven.
je hebt zeker een kleintje dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
size doesnt matter, it matters how you handle it
Ik denk dat iedereen er wel een paar kent, hoor. Van die mensen die verder geen enkele hobby of interesse hebben, behalve werk (noodgedwongen) en uitgaan. Kunnen vaak ook nergens over meepraten.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is niemand alleen maar bezig met uiterlijk en zo wel, dan is er grote onzekerheid lijkt me. Ik vind het ook moeilijk om in oprechte pure arrogantie te geloven.
ik vind alles stom, alleen sommige dingen minder dan anderequote:Op zondag 9 juni 2013 18:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen er wel een paar kent, hoor. Van die mensen die verder geen enkele hobby of interesse hebben, behalve werk (noodgedwongen) en uitgaan. Kunnen vaak ook nergens over meepraten.
Nou ja zeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De enige inhoud die veel FOK!sters met elkaar gemeen hebben is dat er vaak een steekje bij ze los zit (geldt overigens ook voor het mannelijk deel).
Fora trekken toch een bepaald slag volk aan.
Nee nee, maar ik doel vooral op dit soort meisjes. Die ook vaak heel erg mooi zijn, bezig met mode enzo. Die kunnen ook weleens heel arrogant doen, je gemene blikken werpen op straat bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niemand is natuurlijk 100% slecht. Hitler hield ook van Blondi (zijn herdershond), maar er zijn zat mensen waarbij de balans negatief uitslaat en waarbij de motivatie om dingen te doen ook geen goede is.
Ja die ken ik niet zo, ik ga eigenlijk ook alleen met een vaste groep mensen om, dat kan daar nog weleens aan liggenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen er wel een paar kent, hoor. Van die mensen die verder geen enkele hobby of interesse hebben, behalve werk (noodgedwongen) en uitgaan. Kunnen vaak ook nergens over meepraten.
Ik ken ze wel, helaas. Zulke vrouwen vinden andere vrouwen ook altijd dik, dom en een hoerquote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee nee, maar ik doel vooral op dit soort meisjes. Die ook vaak heel erg mooi zijn, bezig met mode enzo. Die kunnen ook weleens heel arrogant doen, je gemene blikken werpen op straat bijvoorbeeld.
Volgens mij zit er juist heel veel onder die laag, dat is wat ik bedoel te zeggen.
[..]
Ja die ken ik niet zo, ik ga eigenlijk ook alleen met een vaste groep mensen om, dat kan daar nog weleens aan liggen
bij zulke wijven voelt een facial geven nog lekkerder denk ikquote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, helaas. Zulke vrouwen vinden andere vrouwen ook altijd dik, dom en een hoer
Of anaalquote:Op zondag 9 juni 2013 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bij zulke wijven voelt een facial geven nog lekkerder denk ik
Ja, maar ergens is dat ook wel zielig, het is niet echt gezond gedrag in ieder geval.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, helaas. Zulke vrouwen vinden andere vrouwen ook altijd dik, dom en een hoer
ja helemaal superquote:
Een van de weinige dingen waar ik nog geen ervaring mee hebquote:Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja helemaal super
het lijkt mij de laatste tijd wel geil als zo'n meisje op je gaat plassen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |