Volgens mij worden ze gewoon altijd twee of drie dagen gepostdateerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:42 schreef TeleportingKing het volgende:
Zijn die dagtekeningen eigenlijk altijd op een vrijdag?
daar komt t eigenlijk wel op neer jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:59 schreef Pindasoepje het volgende:
Ah ok, maar wat ik dus opmaak uit het contact met de bd is dat als ze het reknr invoeren ze pas max 10(20) werkdagen later mogen uitbetalen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bel iedere ochtend even, gewoon voor de gezelligheid en om de mensen hier een beetje te zieken.
Wisselt steeds.. Hier de eerste vorige week vrijdag .. Maar ook al paar x de datum die op zaterdag viel voorbij zien komen .. Dus ook daar valt niks uit op te maken...quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze gewoon altijd twee of drie dagen gepostdateerd.
Voor de 28ste heb je het.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:47 schreef xaban06 het volgende:
Dagtekening 14 juni, nog niks gestort gekregen, ING.
Dat je geen voorlopige aanslag krijgt maar direct een permanente. Mijn vrouw kreeg ook zo'n brief.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:55 schreef papernote het volgende:
Ik heb een brief ontvangen dat ik geen voorlopig aanslag krijg, maar dat ze m'n aangifte gaan controleren. Wat houdt dat nu weer in?
Ik ben er nog niet uit of dit nu positief of negatief is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je geen voorlopige aanslag krijgt maar direct een permanente. Mijn vrouw kreeg ook zo'n brief.
Volgens mij wordt dat gewoon steekproefsgewijs gedaan, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:31 schreef papernote het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dit nu positief of negatief is.
Moest dat niet al voor 1 april??quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:35 schreef NomanIW het volgende:
Gisteren ingevuld en verzonden. Zal +- 700 euro zijn wat ik terugkrijg. Hopen dat het snel komt
Dat is een slag om de arm houden denk ik, in vrijwel alle gevallen zal het inderdaad max. 2-3 werkdagen duren (ING misschien een dag langer).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:04 schreef Pindasoepje het volgende:
Ze hadden mij net gebeld, de opdracht is dinsdag naar de bank gegaan. En vanaf dinsdag kan het nog 10 werkdagen duren.
Ik wist niet dat zoiets zo lang kon duren? Meestal als je een opdracht geeft duurt het toch max 2 dagen ofzo?
Nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:43 schreef driver79 het volgende:
Kan het zijn dat ik nu voorwerp van nader onderzoek ben en daardoor later aan de beurt ben?
Als je aangifteplichtig bent wel. Nu weet de belastingdienst dat ook niet altijd helemaal zeker, zo leert de ervaring, maar om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit problemen mee gehad. En ik ben nooit op tijd.quote:
Nou dan hoop ik dat het er maandag wel is :-)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:32 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Dat is een slag om de arm houden denk ik, in vrijwel alle gevallen zal het inderdaad max. 2-3 werkdagen duren (ING misschien een dag langer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |