Begin maart aangifte gedaan. Ook nog niks binnen. Maar volgens mij maakt de datum van inleveren echt niks uit... Jaren hiervoor altijd op 31 maart om 23:00 ofzo alles verstuurd en had het begin mei al op mn rekening.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Greyson het volgende:
25 maart aangifte gedaan. Nog niets binnen. Geen brief e.d.
Ik ben benieuwd wanneer het komen gaat.
Bericht krijgen conform aangifte (of dat nu een definitieve of voorlopige aanslag is. Nu krijg je conform aangifte bericht) en toch wat anders dan verwacht... da's op zich wel een award waardquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:38 schreef Mkr het volgende:
Vandaag brief gehad met dagtekening 14 juni. Bedrag was 500 euro lager dan verwacht, maar desalniettemin nog een leuke aanvulling op mn salaris
Goh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:30 schreef lipjes het volgende:
Gister even gebeld aangezien ik nog helemaal niks had gehoord en ik twijfelde of het allemaal wel goed was doorgekomen.
Maar was allemaal in orde, ze hadden het over 21 juni.
Misschien via boekhouder ofzo, en dat hij zich baseerde op de teruggave van vorig jaar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef DreO het volgende:
[..]
Bericht krijgen conform aangifte (of dat nu een definitieve of voorlopige aanslag is. Nu krijg je conform aangifte bericht) en toch wat anders dan verwacht... da's op zich wel een award waard
Klopt had de verkeerde gegevens over de voorlopige teruggaaf die we in 2012 ontvangen hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Misschien via boekhouder ofzo, en dat hij zich baseerde op de teruggave van vorig jaar?
10 werkdagen zodra je hem op de post doet dus twee weken en dan heb je je geld meestal was met zorgtoeslag ook moest ik 10 werkdagen wachten vanaf het postenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef Tropanzia het volgende:
Vorige week vrijdag een brief met daarop mijn rekeningnummer op de post gedaan. (Ze waren hem kwijt)
Iemand die weet hoelang het nou ongeveer duurt voordat ik geld krijg?
Ik bel iedere ochtend even, gewoon voor de gezelligheid en om de mensen hier een beetje te zieken.quote:
. Geweldig!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bel iedere ochtend even, gewoon voor de gezelligheid en om de mensen hier een beetje te zieken.
Hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bel iedere ochtend even, gewoon voor de gezelligheid en om de mensen hier een beetje te zieken.
Ik vind het nooit zo heel erg gezellig aan de belastingtelefoon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:00 schreef xaban06 het volgende:
Kan je nadat je definitieve aanslag binnen hebt nog wijzigingen doorvoeren (2011)?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En binnen! 1 dag voor dagtekeningquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Mkr het volgende:
[..]
Betaalopdracht was ook al gegeven begreep ik. Waarschijnlijk vandaag of morgen het geld al binnen dan
ik denk dat je max 10 werkdagen moet wachten via papieren wijziging ook zo zou raar zijn als jij dan nog langer moet wachtenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:30 schreef Pindasoepje het volgende:
23 mei bericht gekregen, daarna 26mei brief gekregen dat reknr onbekend was. Gebeld met het kcc, aangegeven dat er vorig jaar een geval van fraude was met mijn VA (iemand had reknr onderschept en eigen gegevens ingevuld) en dat mijn reknr gewoon bekend moest zijn. Ik moest toen mailen met reknr kopie bankpas en kopie id, en zij zouden het invoeren. Nu zou het op 11-06 ingevoerd zijn hoorde ik vandaag, wanneer zullen ze het dan overmaken denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |