Ze zoent zelfs met die gast. Bah.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:34 schreef Cliff_Hanger het volgende:
Dus als iemand een paar tanden mist vind jij dat diegene geen recht heeft op een relatie omdat het er niet uit ziet? Ik denk dat jij even lekker met je beide benen op de grond geslingerd moet worden en terug naar de realiteit want dat heb je schijnbaar niet!
Jaa wat maakt dat uit?quote:
Hoe maak je haar dat duidelijk? Durf je het niet te zeggen, soms?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef BoerKees het volgende:
Mijn zusje heeft een nieuwe vriend. Op zich niks mis mee maar deze jongeman mist boven en onder zijn voortanden. Door een val tijdens het skeeleren is hij keihard op de mond terecht gekomen en tanden verloren. Nu is hij wachtende op zijn protheses.
Snap niet wat mijn zusje erin ziet. Ze had beter kunnen wachten relatie met hem aan te gaan totdat hij zijn protheses heeft. Dit is geen gezicht.
Hoe maak ik haar duidelijk dat ze hem het beste kan dumpen?
Heb het haar gezegd dat ze die gast moet dumpen maar ze zegt dat hij lief voor haar isquote:Op zondag 9 juni 2013 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe maak je haar dat duidelijk? Durf je het niet te zeggen, soms?
En is dat niet zo?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef BoerKees het volgende:
[..]
Heb het haar gezegd dat ze die gast moet dumpen maar ze zegt dat hij lief voor haar is
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Dan nog zou het de keuze van zijn zusje zijn.
Mijn vader vind die jongen aardig ziet hem als ideale schoonzoon. maar die gast mist verdomme al zijn voortanden. Kan toch geen ideale schoonzoon zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef Cliff_Hanger het volgende:
Als ik zo'n bemoei zuchtige broer had gehad, had ik hem ook ontdaan van enkele tanden. 1 vader is genoeg lijkt mij
Hij krijgt toch protheses, of niet soms? Je doet net of het een enorm blijvend gebrek is.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:04 schreef BoerKees het volgende:
[..]
Mijn vader vind die jongen aardig ziet hem als ideale schoonzoon. maar die gast mist verdomme al zijn voortanden. Kan toch geen ideale schoonzoon zijn.
Kan nog wel een paar maanden duren tot hij die heeft omdat meneer geen losse plaatjes wil maar vaste protheses die in de kaak geschroefd worden. Duurt langer dan via de verzekeraar. Die gast moet dus zo'n 3 maanden nog zo rondlopen met zo een rare bek.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij krijgt toch protheses, of niet soms? Je doet net of het een enorm blijvend gebrek is.
Dan kijk jij met je rare bek maar even de andere kant op.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef BoerKees het volgende:
[..]
Kan nog wel een paar maanden duren tot hij die heeft omdat meneer geen losse plaatjes wil maar vaste protheses die in de kaak geschroefd worden. Duurt langer dan via de verzekeraar. Die gast moet dus zo'n 3 maanden nog zo rondlopen met zo een rare bek.
Ik ga gewoon over me nek als ik die vent zie. Niet eens normaal zijn brood eten maar meneer moet er mes en vork bij hebben omdat die niet kan bijten.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kijk jij met je rare bek maar even de andere kant op.
Iemand die eet met mes en vork, ja, dat is vast heel schokkend voor je om te zien.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef BoerKees het volgende:
[..]
Ik ga gewoon over me nek als ik die vent zie. Niet eens normaal zijn brood eten maar meneer moet er mes en vork bij hebben omdat die niet kan bijten.
Brood hoor je af te bijtenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand die eet met mes en vork, ja, dat is vast heel schokkend voor je om te zien.
Volgens de boer'netiekette van Marie Haver tot Gort?quote:
Die ken ik niet. Maar onze familie is geen kakfamilie dus wij eten niet met mes en vork. Warm eten ook alleen maar met een lepel of vork. Vlees kan op de vork geprikt worden en dan gewoon afbijten.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens de boer'netiekette van Marie Haver tot Gort?
Of verpissen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef danos het volgende:
Daag em uit voor een herenmatch beschuitfluiten
Ze spoort niet, ze kan heus wel een vent krijgen die wel al zijn tanden nog heeft. Haar ex miste ook geen tanden.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben alleen maar blij dat je zusje niet zo oppervlakkig is als jij!
Als hij zijn implantaten heeft, is er niks meer aan het handje.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef BoerKees het volgende:
[..]
Ze spoort niet, ze kan heus wel een vent krijgen die wel al zijn tanden nog heeft. Haar ex miste ook geen tanden.
Dit is serieus en als je je ergert dan reageer je toch nietquote:Op zondag 9 juni 2013 17:38 schreef Cliff_Hanger het volgende:
Alsjeblieft ik erger me dood aan jou, ga je druk maken over serieuze dingen in het leven!
Dan is dit topic des te treuriger. Gelukkig is het niet verder kijken dan of iemand tijdelijk een paar tanden mist geen familiekwaaltje, je zus doorziet dat foutje wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:38 schreef BoerKees het volgende:
[..]
Dit is serieus en als je je ergert dan reageer je toch niet
Misschien miste die ex wel wat anders. Je weet het niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef BoerKees het volgende:
[..]
Ze spoort niet, ze kan heus wel een vent krijgen die wel al zijn tanden nog heeft. Haar ex miste ook geen tanden.
Haha ging zeker vreemdquote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien miste die ex wel wat anders. Je weet het niet.
Zou me niets verbazen, geen ruggengraat dusquote:Op zondag 9 juni 2013 18:36 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Haha ging zeker vreemdLaat je zusje mooi der eigen leven hebben en concentreer je op jezelf.
TO wenst zijn zusje eerder het slechtste dan het beste toe. Slechte broer ben je dan.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, geen ruggengraat dus
Die vriend is wel lief volgens zijn zus post TS, maar ja, zonder tanden he? Dat kan echt niet natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
TO wenst zijn zusje eerder het slechtste dan het beste toe. Slechte broer ben je dan.
Tuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef PeterPastoor het volgende:
Iedereen kan toch zien dat dit een trol is hoop ik?
Is dat zoquote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef PeterPastoor het volgende:
Iedereen kan toch zien dat dit een trol is hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |