PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dit is wel een baas ja..deel 1 hiervan postte ik paar dagen geleden nog. Ik heb niets met dat overdreven skillen, maar zo effectief als dit is gewoon echt handig..zeker met al die verdedigende containers waarin het achterin helemaal vol staat met spelers.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:28 schreef Shygirl18 het volgende:
Zulke goede spelers wil ik nooit tegenkomen online
Het is ook niet de meest creatieve hybrid, maar speelt wel heerlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 16:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dafuq, zoiets was ik zojuist aan het maken op WeFUT alleen dan Almëback ipv. Kouyaté
Tis inderdaad niet het meest creatieve, maar speelt inderdaad beter dan de meeste gouden teams!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook niet de meest creatieve hybrid, maar speelt wel heerlijk
Maar ik fap sowieso op 4-2-2-2 met silverteams
L1quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef zerokil het volgende:
Trouwens wat is nu de knop op een andere speler diep te laten lopen..?
L1 or R1 ?
Pace86 enzo hequote:
In deze forumreeks bedoel je?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tis inderdaad niet het meest creatieve, maar speelt inderdaad beter dan de meeste gouden teams!
// wie is trouwens de jongste van dit stelletje (on)geregeld?
Net thuis, pas 2 silverpacks. Maar wel winst trouwens. Zat nog deze man in ook:quote:Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wel een toffe badge hoorAl veel silverpacks geopend vandaag?
Dat is wel lekker inderdaad, sowieso Felipe dit jaarquote:Op zondag 9 juni 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net thuis, pas 2 silverpacks. Maar wel winst trouwens. Zat nog deze man in ook:
[ afbeelding ]
Ja, ben bang dat jullie een nieuwe Benjamin in het midden hebbenquote:
Nu kunnen we hem terug pakkenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook nietDaarom wint Reemi altijd van mij
Je bent 12?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat is wel lekker inderdaad, sowieso Felipe dit jaar
[..]
Ja, ben bang dat jullie een nieuwe Benjamin in het midden hebben
zo goed dat ik win zonder datquote:Op zondag 9 juni 2013 15:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij best goed was..........
Afrikaanse hybrid?quote:
Ik kwam er laatst achter dat je de klok van je telefoon gewoon vooruit kan zetten en weer terug om weer 5 levens te hebbenquote:
Hoe werkt dat dan met die tickets ?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat je de klok van je telefoon gewoon vooruit kan zetten en weer terug om weer 5 levens te hebben
En nu ik niet meer hoef te wachten is de verslavende factor meteen weg
Werkt dus ook bij die tickets. Gewoon klok vooruit zetten (een dag). Dan naar het spel gaan en zien dat je 5 levens hebt, dan weer eruit en klok normaal en je hebt 5 levens
Die gebruik ik nu ook.quote:
Die shit die je maar 1x per 24 uur kan halen is dat toch? Gewoon klok 1 dag vooruit zetten van je telefoon..quote:
Ja, ik wil dat niet. Ik ben soms blij als mijn levens op zijn en ik gedwongen ben te moeten stoppen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat je de klok van je telefoon gewoon vooruit kan zetten en weer terug om weer 5 levens te hebben
En nu ik niet meer hoef te wachten is de verslavende factor meteen weg
Werkt dus ook bij die tickets. Gewoon klok vooruit zetten (een dag). Dan naar het spel gaan en zien dat je 5 levens hebt, dan weer eruit en klok normaal en je hebt 5 levens
Denk dat je wat anders bedoeld ?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die shit die je maar 1x per 24 uur kan halen is dat toch? Gewoon klok 1 dag vooruit zetten van je telefoon..
CPU op legendary speelt zo lelijk..blijft maar draaien..net als die wannabe tiki taka mannetjes..alles risicoloosquote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
Ga voor het eerst in meer dan een jaar eens carriere spelen, vroeger deed ik dat op legendary, maar nu verlies ik bijna alles op wereldklasse
Niet normaal veel tegengoals.
Ohja, dat is waarquote:
Tegen een computer mag dat wel..zeker als het geen cheat is waar je beter van wordt maar die de verslavende factor eruit haalt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat niet. Ik ben soms blij als mijn levens op zijn en ik gedwongen ben te moeten stoppen.
Grappig, ik heb een grotere reputatie qua cheats gebruiken
Dat is hetzelfde...quote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk dat je wat anders bedoeld ?
Soms na 20 levels ofzo met je met de trein ofzo mee en dan heb je die tickets nodig.
wacht ik maak er een puush vanquote:Op zondag 9 juni 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde...
Dan moet je op de onderste optie klikken..je kan hem dan vrijspelen met 3 uitdagingen. Je kan maar 1 uitdaging per dag halen.
quote:
Pricefixen?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Misschien leuk voor de liefhebbers van ET2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Pricefixen?
[..]
[ afbeelding ]
Deze.
Dan ben je wel de jongste denk ik. Jongste hier is 15 ofzo geloof ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Je komt aardig dicht in de buurt, Tim
Austin 1k ofzo (op de Xbox) die NEC kit gaat nog wel voor 500c.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit weer een goed pakje is
ja dat ben ikquote:Op zondag 9 juni 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je wel de jongste denk ik. Jongste hier is 15 ofzo geloof ik.
Als ik op mijn telefoon speel staat er nog een derde optie onder: Speel uitdagingen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
@Tim
[ afbeelding ]
natuurlijk weer fakking groot
Nog best een leuke wedstrijd hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat is waarAan de tussenstand te zien is het niet echt de moeite waard de tv aan te zetten.
Wtf waarom heb ik dat niet kut iPhonequote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik op mijn telefoon speel staat er nog een derde optie onder: Speel uitdagingen.
Austin is in 4-4-2, goedkoopste BIN 2900. Dus voor 2800 mag hij weg. NEC kit best duur dan nog voor zoveel lelijkheidquote:Op zondag 9 juni 2013 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Austin 1k ofzo (op de Xbox) die NEC kit gaat nog wel voor 500c.
Klopt, ik kan er wel mee leven hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je wel de jongste denk ik. Jongste hier is 15 ofzo geloof ik.
Ga je het spel nu verkopen?quote:
waarom vraag je dat elke maand? Ga gewoon fm spelen als je carriere wilt doen, toch nep joh op fifaquote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef Djeetje het volgende:
Monaco heeft maar 12m in carrière
Weet iemand nog wat leuke clubs voor carrière ?
ik vraag dat niet elke maandquote:Op zondag 9 juni 2013 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom vraag je dat elke maand? Ga gewoon fm spelen als je carriere wilt doen, toch nep joh op fifa
Kopen danquote:Op zondag 9 juni 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik vraag dat niet elke maand
En heb geen fm.
Het is crisis.quote:
Er zijn te veel opties.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
Kan niet echt zeggen dat ik FM een leuk spel vind
Dat is juist een belangrijk onderdeel van het spel. Dat is hetzelfde als klagen bij een racespel dat je teveel moet rijden.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zijn te veel opties.
Je bent eerst een paar uur bezig in het begin voordat je iets heb gedaan
Hi ha hoquote:Op zondag 9 juni 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog een keer mevrouw Holla dan maar, nu ik toch bezig ben
[ afbeelding ]
Ik heb het wel eens geprobeerd en ik vond er ook geen zak aan. Snap ook niet echt hoe je er verslaafd aan kunt raken.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
Kan niet echt zeggen dat ik FM een leuk spel vind
Shygirl (quote:Op zondag 9 juni 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand Brony hier al? En hoe doet ie het?
Lekkerquote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shygirl () wel. Die was er erg tevreden over. Volgens mij is Bony de nieuwe Suk.
Wie staan er nu dan in als het zo fijn speelt?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb eindelijk na heel veel verschillende teams eindelijk het team gevonden die ik echt super fijn vind spelen, ik moet alleen nog TOTS Silva en TOTS Bony halen
[ afbeelding ]
Hoe is Strootgod?]quote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb eindelijk na heel veel verschillende teams eindelijk het team gevonden die ik echt super fijn vind spelen, ik moet alleen nog TOTS Silva en TOTS Bony halen
[ afbeelding ]
120kquote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker
Wat heeft ie voor hem betaald?
Wat een poppenkast deze finale jonge![]()
![]()
normale Silva en normale Bonyquote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie staan er nu dan in als het zo fijn speelt?
Er was nog een tweede gekkie ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Wtf op de achtergrond zie je ook een security gast lopen met iemand onder zn arm?
Nee dat bedoelt ie nietquote:
Ja, zie edit.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat bedoelt ie nietOp het begin zie je hem idd nog een andere streaker wegvoeren
Nee ik bedoel meteen op het begin, voordat die man met de fakkel in beeld komt en dan vanuit links in beeld voor het publiek langsquote:
Ik heb hem net gekocht, 1x mee gespeeld dus kan nog niet echt zeggen.quote:
haha, nadal als een homo rennenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er was nog een tweede gekkie ja.
Hier een andere hoek nog
[ afbeelding ]
Ik willum, maar ik mag niet fifaen van mezelf tot morgenavondquote:Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekocht, 1x mee gespeeld dus kan nog niet echt zeggen.
er moet nog wel een Happy Hour komen, het is wel rustig deze week bij EA precies als we wel Happy Hours nodig hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik willum, maar ik mag niet fifaen van mezelf tot morgenavond
Btw geen een happy hour geweest waar we iets aan hadden toch?
Silver happy hour. Daar had ik heel veel aan, ik heb de prijzen van de IFs en TOTS spelers niet gevolgd. Er is nu wel eindelijk een IF Dos Santos op de markt maar die heeft een SP van 600k.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik willum, maar ik mag niet fifaen van mezelf tot morgenavond
Btw geen een happy hour geweest waar we iets aan hadden toch?
Ja maar niet qua prijzen van Tots dus en daar had ik het overquote:Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Silver happy hour. Daar had ik heel veel aan, ik heb de prijzen van de IFs en TOTS spelers niet gevolgd. Er is nu wel eindelijk een IF Dos Santos op de markt maar die heeft een SP van 600k.
Die prijzen zijn vast ook wel gedaald. Misschien dat er dan vanavond een gold HH komt.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar niet qua prijzen van Tots dus en daar had ik het over
Iedere week is het andersquote:Op zondag 9 juni 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Prijzen van TOTS Ligue 1 zijn ook al de hele week stabiel.
Rare markt
Ja, wij als ervaren traders bakken er weinig van. Toch wel knap hoe EA het voor elkaar krijgt om een niet-voorspelbare markt te creëeren.quote:
Ja is lastig manquote:
Lewa kopen voor 675K, verkopen voor 500K. Dat zijn pas verliezenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is lastig manZeker aangezien je ziet hoe grote verliezen je ermee kan maken ( Lewandowski 60k op verloren ofzo, gotze 30k
)
200 op Suarezquote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is lastig manZeker aangezien je ziet hoe grote verliezen je ermee kan maken ( Lewandowski 60k op verloren ofzo, gotze 30k
)
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lewa kopen voor 675K, verkopen voor 500K. Dat zijn pas verliezen
Ja dat is toch ziekquote:
Ik wacht ook tot woensdag in ieder geval.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik maak mijn Eredivisie team van de week wel, miss betaal ik dan meer, maar dan weet ik iig dat de prijzen stabiel zijn. En zijn ze lager dan win ik daar sowieso op
Denk dat heel veel mensen ze weer van de hand doen als BBVA TOTS komt, alleen nederlanders houden die spelers
Maar dit zal ook wel weer niet kloppen
Ik ben uit de fase dat ik perse winst wil draaien. Over een maand of 4 is elke coin waardeloos. Wil nog wel mijn vette eredivisie team en een League 1 team. Verder heb ik alles wat ik wilde hebben wel een beetje gehad eigenlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wacht ook tot woensdag in ieder geval.
Daar ben ik al heel lang uit, maar er is momenteel wat meer schaarste op mijn account, dus ik moet iets beter opletten met inkopen om nog Jackson, Eriksen en Courtois te kunnen halen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben uit de fase dat ik perse winst wil draaien. Over een maand of 4 is elke coin waardeloos. Wil nog wel mijn vette eredivisie team en een League 1 team. Verder heb ik alles wat ik wilde hebben wel een beetje gehad eigenlijk.
Heb er niet echt een mening over eigenlijk. Rusland is echt een stug team en heeft sterspeler Dzagoev nu. Denk wel dat NL het er moeilijk mee gaat hebben. Weinig goals denk ik, al zal Rusland toch iets moeten proberen uit eindelijk. Lage odds voor NL wel..zeker gezien het feit dat De Vrij speeltquote:
Dan ga ik voor de X2. Leuk als Nederland wint. En zo niet, dan heb ik toch wat geld meegepiktquote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er niet echt een mening over eigenlijk. Rusland is echt een stug team en heeft sterspeler Dzagoev nu. Denk wel dat NL het er moeilijk mee gaat hebben. Weinig goals denk ik, al zal Rusland toch iets moeten proberen uit eindelijk. Lage odds voor NL wel..zeker gezien het feit dat De Vrij speelt
Tegen Nederland in betten? Bende gek?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de X2. Leuk als Nederland wint. En zo niet, dan heb ik toch wat geld meegepikt
Zolang Willem Cornelis Pot bondscoach is..quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen Nederland in betten? Bende gek?
Ohja dat zei van der Gijp toenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang Willem Cornelis Pot bondscoach is..
Wedden is alleen bestemd voor intelligente mensen. Je dient het zakelijk te benaderen. Niet emotioneel.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen Nederland in betten? Bende gek?
Oke landverraderquote:Op zondag 9 juni 2013 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wedden is alleen bestemd voor intelligente mensen. Je dient het zakelijk te benaderen. Niet emotioneel.
We vinden elkaar minder aardig op het moment dat er weddenschappen afgesloten worden, hem je 'm door?quote:
Ik loop gewoon te kutten hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We vinden elkaar minder aardig op het moment dat er weddenschappen afgesloten worden, hem je 'm door?
verdientquote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik loop gewoon te kutten hoorIk hoop voor jou dat je geld verdiend
Of dit Nederlands elftalletje wint of van de week Djokovic of Nadal, ik slaap er geen seconde minder van
Such is lifequote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
Ooijer![]()
![]()
Je staat 2-0 voor, maakt die fout (De Vrij) en dan kan je zo een penalty en rood tegen krijgen en dan sta je 2-1 achterhuh
![]()
![]()
![]()
Ja ik kom net uit Belgie daar doen ze niet zo moeilijk sorryquote:
Mooi dat je hiervoor een account aanmaaktquote:
Inderdaad voor dat...quote:Op zondag 9 juni 2013 17:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi dat je hiervoor een account aanmaakt
Echt mooi bedankt grgrquote:
Ja vanmiddag ff twee potjes gespeeld. Twee keer de eerste ronde vna de gold cup.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef Patje1987 het volgende:
Embrace het fuszy, ik kan er geen kut van
Potje?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja vanmiddag ff twee potjes gespeeld. Twee keer de eerste ronde vna de gold cup.
70 chem team 3-1 verloren. Daarna 3-2 verloren van een 100 chem italiaans team. Had wel wat 7 chems er tussen. Ik was beter, maar ik kon geen kansen afmaken. Daarnaast rolde ik de bal zo in de voeten van Balotelli die hem er zo in kon schieten. Was totaal niet de bedoeling
quote:
Ik zet steeds heel weinig in, dus het boeit mij ook niet echt veel als ik een weddenschap verliesquote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik loop gewoon te kutten hoorIk hoop voor jou dat je geld verdiend
Of dit Nederlands elftalletje wint of van de week Djokovic of Nadal, ik slaap er geen seconde minder van
Je hebt hem wel heel veel contracten gegevenquote:
Autist hè, ik wil zijn aantal contacten precies gespiegeld aan zijn fitness.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt hem wel heel veel contracten gegeven
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Autist hè, ik wil zijn aantal contacten precies gespiegeld van zijn fitness.
Heeft ie gescoord op FM?quote:
Nee die is echt dramatisch, in Duitsland ook al (wat ik van hem gezien heb)quote:
Wat deed ie nu danquote:
1 jaar verderquote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
Zo veelbelovend bij Twente, zou op dat moment al beter zijn dan zijn broer. Inmiddels 2 jaar verder scoort broer Siem 2x in het grote Oranje en heeft Luuk moeite met het niveau van Gladbach en Jong Oranje.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
Zo veelbelovend bij Twente, zou op dat moment al beter zijn dan zijn broer. Inmiddels 2 jaar verder scoort broer Siem 2x in het grote Oranje en heeft Luuk moeite met het niveau van Gladbach en Jong Oranje.
Even wennen in het buitenlandquote:Op zondag 9 juni 2013 18:28 schreef Lindgren. het volgende:
Wel kort door de bocht als je de kwaliteit van de tegenstanders ziet, maar toch opvallend. Staat echt stil in zijn ontwikkeling.
Wachten tot ie weer in je inbox komtquote:Op zondag 9 juni 2013 18:30 schreef Topiek het volgende:
Iemand die hier weet hoe je een uitgesteld transferverzoek kan accepteren in Speel als prof seizoenen?
Hij stond dus ook bij "Mijn acties"quote:Op zondag 9 juni 2013 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wachten tot ie weer in je inbox komt
En straks weer posten dat je niet snapt dat andere mensen meer coins hebben jajjajajaquote:Op zondag 9 juni 2013 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
Kut.Verkeken op de prijs van Eriksen en veel te ver laten meeslepen met een bidwar. Het ging om zijn SIF en dacht dat hij veel duurder was. Had alleen in deze formatie gecheckt.
Dag 8k.![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
En straks weer posten dat je niet snapt dat andere mensen meer coins hebben jajjajaja
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
GINI GINI IK ZIE HET GELD AL BINNENSTROMEN
wrm doet ie dit niet ffkes bij psv dan kutploeg zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 18:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
GINI GINI IK ZIE HET GELD AL BINNENSTROMEN
Geluk dwing je afquote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
wrm doet ie dit niet ffkes bij psv dan kutploeg zeker
Wel 2 Lucky goals
Bij PSV valt ook weinig te lachen, zelfs de clows lachen daar niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
In die 2 potjes heb ik Gini al meer zien lachen dan in het hele seizoen bij PSV.
Ik denk dat je in 2 potjes Gini al meer hebt zien lachen dan alle PSV supporters bij elkaar gedurende het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
In die 2 potjes heb ik Gini al meer zien lachen dan in het hele seizoen bij PSV.
Ik heb heel veel gelachen hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je in 2 potjes Gini al meer hebt zien lachen dan alle PSV supporters bij elkaar gedurende het afgelopen seizoen.
Trots zijn op een 5-1 tegen een degradatiekandidaatquote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb heel veel gelachen hoor5-1 winst tegen AZ was bijv heel leuk
Mooie zin. En dan mij aansprekenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Reemi het volgende:
Ajax - psv en psv- Ajax waren zeker wel een van de leukste wedstrijden van afgelopen seizoen.
Ik heb Gini al 6 keer zien lachen dit toernooiquote:Op zondag 9 juni 2013 18:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb heel veel gelachen hoor5-1 winst tegen AZ was bijv heel leuk
Gini is uit de fles.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Gini al 6 keer zien lachen dit toernooi
met je hoofdlettertjes weglatenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Reemi het volgende:
Ajax - psv en psv- Ajax waren zeker wel een van de leukste wedstrijden van afgelopen seizoen.Spanning, belangrijke punten, winst, alles.
Ik zeg toch niet dat ik er trots op ben?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Trots zijn op een 5-1 tegen een degradatiekandidaat
Jaja en nu ga jij iets zeggen over Ajax
Lees hem nog maar eens na dan.quote:
AZ had voor het seizoen de doelstelling Europees voetbal halen. En dat is gewoon netjes gelukt. Niks aan de handquote:Op zondag 9 juni 2013 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er trots op ben?
Nee geen zin in, vooral AZ benadeel je met die post en PSV nietDaarbij ga ik niet meer in nutteloze discussies
Volgens de Haan wel 1 van de 3 die later echt topniveau gaat halen.quote:
Moet je niet tegen mij zeggenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ had voor het seizoen de doelstelling Europees voetbal halen. En dat is gewoon netjes gelukt. Niks aan de hand
Ja net naast getikt door een Russische verdediger omdat de voorzet slecht wasquote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aan het begin een mooie actieUitgekapte verdediger, voorzet, net naast.
Nee, eigenlijk reageerde ik omdat jij op Tim reageerde, dus het was een reactie via jou naar Tim zeg maar.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je niet tegen mij zeggenIk noemde AZ geen degradatiekandidaat
Ik voel inderdaad dat ik het niveau van deze reeks ontstijg.quote:
Maher is ook prut. Gewoon Fer als CAM niks technisch voetbal gewoon door die russen heen rennenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens de Haan wel 1 van de 3 die later echt topniveau gaat halen.
Samen met Maher en De Vrij
Hoe gaat het met de StijnDa?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aan het begin een mooie actieUitgekapte verdediger, voorzet, net naast.
Mwa, viel net niet goed. Vond het een goede actie.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja net naast getikt door een Russische verdediger omdat de voorzet slecht was
Ging bij Twente ook goed zonder techniek op het middenveldquote:Op zondag 9 juni 2013 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maher is ook prut. Gewoon Fer als CAM niks technisch voetbal gewoon door die russen heen rennen
wacht maar weer op Chelsea als je dat spel wil zienquote:Op zondag 9 juni 2013 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maher is ook prut. Gewoon Fer als CAM niks technisch voetbal gewoon door die russen heen rennen
Ja maar teveel prut acties en zeker gezien hij zo gehyped wordt door de zogenaamde kenners :pquote:Op zondag 9 juni 2013 18:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mwa, viel net niet goed. Vond het een goede actie.
Valt toch wel mee?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar teveel prut acties en zeker gezien hij zo gehyped wordt door de zogenaamde kenners :p
Primaquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PrimaDrukte gehad afgelopen tijd maar nu chillings bij mijn opa en oma en een rustig blok opkomend om het jaar af te sluiten
Haha gekkie mata is toch geen ferquote:Op zondag 9 juni 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
wacht maar weer op Chelsea als je dat spel wil zien
Met zo'n marketingprincipe is het niet gek dat futhead zoveel groter blijftquote:
Misschien wil jij ons wel sponsoren?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met zo'n marketingprincipe is het niet gek dat futhead zoveel groter blijft
Moet ik marketingprincipes sponsoren?quote:
Geld vragen aan alle mensen die voor mijn garage parkeren, best een goed ideequote:
Hopelijk nietquote:Op zondag 9 juni 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
matic voor 30/40 miljoen en dan op cam jatog
Phil Campbell, wat een apart plaatsnaamquote:The 31-year-old professional poker player from Phil Campbell, AL just won the most recent WSOP event held at the Rio in Las Vegas.
Waar is TOTS Gonalonsquote:Op zondag 9 juni 2013 19:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Eens kijken hoe lang ik het met dit team volhoud:
[ afbeelding ]
100k betalen voor een CB van 1,80m.
Met jumping 89 en de rest van zijn stats is dat gewoon een goede aankoop. Thiago Silva is maar 3 centimeter groter.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Eens kijken hoe lang ik het met dit team volhoud:
[ afbeelding ]
100k betalen voor een CB van 1,80m.
Thiago Silva is ook geen geweldige kopper hoor, 180 gaat je veel frustrerende tegengoals opleverenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met jumping 89 en de rest van zijn stats is dat gewoon een goede aankoop. Thiago Silva is maar 3 centimeter groter.
120k. Was vannacht de goedkoopste maar ze staan er nu nog goedkoper opquote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker
Wat heeft ie voor hem betaald?
Wat een poppenkast deze finale jonge![]()
![]()
Ja toch raar ik had nu eigenlijk wel een prijsverhoging verwachtquote:Op zondag 9 juni 2013 19:11 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
120k. Was vannacht de goedkoopste maar ze staan er nu nog goedkoper op
Godverdommetwitter:KoertWesterman twitterde op zondag 09-06-2013 om 19:11:01Eindelijk. De baas van Sandeman komt erin. #Cheryshev #nedrus reageer retweet
Ik denk dat je hem morgen voor iets minder dan 100k kan oppikkenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja toch raar ik had nu eigenlijk wel een prijsverhoging verwacht
Ik hoop toch wel dat hij een stuk beter is als zijn NIFquote:Op zondag 9 juni 2013 19:15 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem morgen voor iets minder dan 100k kan oppikken![]()
Hij speelt iig niet slechter dan zijn NIF en die had al een aardige record bij mij.
Hij zei: Moeten ze wel op blijven lettenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker weer dit
Is die commentator voor Rusland ofzo
Dit doe ik echt al sinds Fifa 11. Ik dacht dat iedereen dit wel wist.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel een baas ja..deel 1 hiervan postte ik paar dagen geleden nog. Ik heb niets met dat overdreven skillen, maar zo effectief als dit is gewoon echt handig..zeker met al die verdedigende containers waarin het achterin helemaal vol staat met spelers.
Hij riep ook heel hard JA JA JA toen Rusland scoordequote:Op zondag 9 juni 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij zei: Moeten ze wel op blijven letten
Nog geen enkele 4-2-2-2 gehad dit jaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar ik fap sowieso op 4-2-2-2 met silverteams
Goedendag Querquote:Op zondag 9 juni 2013 19:22 schreef quer het volgende:
haha hoi baje
http://en.wikipedia.org/wiki/Yuri_%28genre%29
Ik heb nu trouwens die aflevering 1 gezien:quote:Op zondag 9 juni 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit doe ik echt al sinds Fifa 11. Ik dacht dat iedereen dit wel wist.Die advanced ball roll en heel to heel zijn ook bij de keeper supereffectief. En dat terwijl de keeper de grootste container is op het veld.
Als er iemand naast je loopt kun je met die ball roll zo gemakkelijk ruimte creëren.
2 uur toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dinsdag is het Nederlands Elftal al om 12 uur
VI zegt 12quote:
Goedkoper op PS dan Xboxquote:Op zondag 9 juni 2013 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
Bony zakt trouwens best wel hard nu. Bins van 95k.
Dat ik die dag nog zou meemaken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |