PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
De NIF knalt ze er wel lekker in bij mijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat is wel hoopvol, ik ben erg benieuwd naar Bony
Ik hoop wel dat ze echt een week lang in packs zitten..niet dat ze er woensdag al uit gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:26 schreef pascal08 het volgende:
Een daling van de Eredivisie TOTS van bijna 10% ten opzichte van vanochtend.
potje?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:36 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
De NIF knalt ze er wel lekker in bij mij
Ik hoorde maandagavond eruitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze echt een week lang in packs zitten..niet dat ze er woensdag al uit gaan.
Ik ook, anders ga ik het niet redden met mijn budget. Hopelijk knallen ze er ook nog een paar HH's tegenaan en 100k packs. Mertens, Bony en Eriksen moeten echt nog dalen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze echt een week lang in packs zitten..niet dat ze er woensdag al uit gaan.
Gooi je ab aan danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ook, anders ga ik het niet redden met mijn budget. Hopelijk knallen ze er ook nog een paar HH's tegenaan en 100k packs. Mertens, Bony en Eriksen moeten echt nog dalen.
Ohjaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan is er niks meer aan. Nu is het nog spannend of ik het red of niet.
quote:
quote:
Slecht team man. Al deed je gewoon 451 met Matias Suarez op CAM hadj e veel meer mogelijkheden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het geworden trouwens, heb nog wel even Vermaelen op LCB staan om te proberen.
Had Donk alleen wel gister moeten halen toen was hij 18k nu gaat hij voor 25-27k
451 is een kut formatie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Slecht team man. Al deed je gewoon 451 met Matias Suarez op CAM hadj e veel meer mogelijkheden.
Nice, fucking goed team lijkt me ditquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het geworden trouwens, heb nog wel even Vermaelen op LCB staan om te proberen.
Had Donk alleen wel gister moeten halen toen was hij 18k nu gaat hij voor 25-27k
Zijn wel dingen om te proberen ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, fucking goed team lijkt me dit
Narsingh RM kan evt ook nog als je last hebt van de workrates van Lensie
En Brüls > Lamah imo
Een nummer dat al weken op 1 staatquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:56 schreef Zhano het volgende:
Blurred LinesWTF is dat voor scheitnummer dan
Wat voor mensen vinden dat leuk dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een nummer dat al weken op 1 staat
Geen idee maar het nummer werd vooral bekend door de clip, hier is die clip in het begin ook meerdere keren gepost.quote:
Die is van Foggia AS, die handelt vaak in dezelfde spelers als ik. Maar als hij die van 999k BIN van vanmorgen had maakt hij dus dikke winstquote:
Tuurlijk, beter dan de meeste golds.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en hem dan in een gold team stoppen
Silver...twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 08-06-2013 om 18:00:22Happy Hour! 7-8pm UK. Silver Players Premium 8.5K packs. Ligue 1 & Eredivisie #TOTS IFs available. #FUT reageer retweet
Handicap killenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
en hem dan in een gold team stoppen
Ik was er al bang voor.. wel heb ik dan een JJ2 event maar die kan ik eventueel skippen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:04 schreef zerokil het volgende:
Silver...twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 08-06-2013 om 18:00:22Happy Hour! 7-8pm UK. Silver Players Premium 8.5K packs. Ligue 1 & Eredivisie #TOTS IFs available. #FUT reageer retweet
Geen 100k
getverquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:04 schreef zerokil het volgende:
Geen 100k
Waarom niet...je hebt de coinsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze verdediging[ afbeelding ] Ik weet niet hoe ik het af zou maken, overigens ga ik dit ook niet echt maken.
Kanu ccm, die tots griek lb en fetfat lcmquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze verdediging[ afbeelding ] Ik weet niet hoe ik het af zou maken, overigens ga ik dit ook niet echt maken.
Ik geef geen geld meer uit aan dure teams.quote:
Wat bedoel je met event?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.. wel heb ik dan een JJ2 event maar die kan ik eventueel skippen.
Er is een competitie van JJ2 en daar kun je duels doen en 2v2/3v3 (wat ik overigens niet doe) maar soms zijn er ook events en dan komen er vaak meer dan 20 man, max. 32.quote:
Oh dus dan zit je wel gewoon thuisquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is een competitie van JJ2 en daar kun je duels doen en 2v2/3v3 (wat ik overigens niet doe) maar soms zijn er ook events en dan komen er vaak meer dan 20 man, max. 32.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dus dan zit je wel gewoon thuis
Ik dacht dat jullie gezamenlijk wat gingen doen
Ik dacht dat hij dan naar zo'n beurs ging waar hij handtekeningen ging uitdelen omdat hij zo goed was in JJ2quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dus dan zit je wel gewoon thuis
Ik dacht dat jullie gezamenlijk wat gingen doen
dit vroeg ik me dus ook af.quote:
Ja lekker jezus ik ga toch ook niet zeggen dat we een event hebben als we gewoon gaan clubben.quote:
http://wefut.nl/squad/375quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dit vroeg ik me dus ook af.
Weet je nog meer goeie spelers in fut ?
misschien Leitner als CAM doen in mijn bundesliga teamquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/375
Al deze silvers kunnen in ieder geval moeiteloos mee met goldteams imo
SMZGAquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
Bronze team fitness is atm meer waard dan de silver
Wat zijn mensen toch achterlijk soms
tis DS2...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja lekker jezus ik ga toch ook niet zeggen dat we een event hebben als we gewoon gaan clubben.
Toch niet in een gold team? Dat vind ik echt onzinquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
misschien Leitner als CAM doen in mijn bundesliga team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch niet in een gold team? Dat vind ik echt onzinik gebruik de Bruyne NIFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
ohquote:
Not sure, maar vorige wedstrijd LWquote:
Slecht. Maar 10% gedaald ten opzichte van vanochtend.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoe zijn de prijzen van de Eredivisionisten op de xBox momenteel?
Ja tochquote:
Pff.. Heb maar 60k over dus er is momenteel weinig keus voor me..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Slecht. Maar 10% gedaald ten opzichte van vanochtend.
Molde staat nu onderaan, beter waagt Heerenveen weer een poging voor hemquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
Mooie goal weer van Noorwegen, 3-0
Eikrem nu
quote:
Toffe serie, alleenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik begon er over in de party. En nu kijken ze het ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toffe serie, alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:23 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hustlequote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Dat is echt de vloek van al die UK series..als het 2 seizoenen loopt dan is ineens de halve cast weg..echt keer op keer
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
HustleAlhoewel ze daar ook 1 voor 1 weggingen
Ja, daar was het juist heel extreemquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
HustleAlhoewel ze daar ook 1 voor 1 weggingen
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]Neeeeee hij is baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Mickey was ook een hoop seizoenen weg tussendoor, maar toen zijn Hollywood career flopte kwam hij weer terug. En die chick ging ook weg:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarna kregen we dat broekieen zn lekkere zus, maar dat vond ik minder leuk.
Mickeyquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mickey was ook een hoop seizoenen weg tussendoor, maar toen zijn Hollywood career flopte kwam hij weer terug. En die chick ging ook weg:
[ afbeelding ]
En die neger moest eigenlijk de opvolger zijn van Danny Blue zijn, maar die ging ook weer weg..
[ afbeelding ]
Mja, echt goed is het verder niet, maar het kijkt wel lekker weg. Net zoals Burn Notice..beetje van die voorspelbare pulp waar je niet bij na hoeft te denken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:32 schreef Zhano het volgende:
Die 'vibe' die ik kreeg van Suits s01e01 was echt episch, nooit weer gehad helaas al hoewel het een goede serie blijft.
Ik las Nordfeldtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Bizar zeg..Nordtveit erin bij Noorwegen en die speelde gisteren nog een kwalificatiewedstrijd met het "grote" Noorwegen
Das een beetje mijn definitie van goed. Laatste jaren weinig series die daar bovenuit stijgen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, echt goed is het verder niet, maar het kijkt wel lekker weg. Net zoals Burn Notice..beetje van die voorspelbare pulp waar je niet bij na hoeft te denken.
Dan kunnen ze m alsnog verhuren...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
Lukaku terug naar Chelsea, Courtois blijft nog een jaar in Madrid. Lijkt me verstandig van alle partijen. Courtois op de bank zou zonde zijn en Cech kan nog wel een jaartje mee. Lukaku moet best de concurrentie aan kunnen gaan, al vrees ik wel voor zijn kansen als er dus een dure spits gekocht gaat worden.
Klassiekertjequote:
Nee, mijn glazen bol zegt dat je alleen prut krijgt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Dos Santos is nog zeldzamer dan TOTS Kouyate.. ik ben benieuwd wat dit silver HH gaat brengen. Sowieso lagere prijzen en ongetwijfeld ook deals maar ik ben benieuwd of ik ook een IF of TOTS ga pullen.
Ik denk het eerlijk gezegd ook. Maar als je het niet probeert lukt het ook niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, mijn glazen bol zegt dat je alleen prut krijgt.
Motivatie:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd ook. Maar als je het niet probeert lukt het ook niet.
bedankt maar ik heb slechte herinneringen aan Ronaldoquote:
Een wat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:56 schreef n0ir het volgende:
[..]
heb jij nou zo'n goedkoop ebay dingetje gehaald?
Nope. Ik betaal gewoon 10e per maand. Voor functionaliteiten die ik niet gebruik, zoals mobiel. Maarja. Geld moet rollen hequote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Goedkoop een spotify premium abo via ebay gehaald.
Mobiel is juist heel handig..waarom gebruik je dat niet dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nope. Ik betaal gewoon 10e per maand. Voor functionaliteiten die ik niet gebruik, zoals mobiel. Maarja. Geld moet rollen he
Het ging er hier laatst over dat je op ebay een abo van een jaar voor maar twee tientjes kan vinden, maar ik weet niet meer wie dat zei. Was wel benieuwd naar de ervaringen daarmee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nope. Ik betaal gewoon 10e per maand. Voor functionaliteiten die ik niet gebruik, zoals mobiel. Maarja. Geld moet rollen he
Wie?quote:
oh die kende ik niet..kwam het gifje gewoon tegenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/channel/UCQlVOYJyQp64rA12ac0mv6g
Hij lijkt erop, en het zou een video van m kunnen zijn. Geen idee of het zo is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh die kende ik niet..kwam het gifje gewoon tegen
Poker4life heeft een vriend met zo'n account, maar ik begreep van Reemi dat ze er niet meer opstaanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het ging er hier laatst over dat je op ebay een abo van een jaar voor maar twee tientjes kan vinden, maar ik weet niet meer wie dat zei. Was wel benieuwd naar de ervaringen daarmee.
Blijkbaar biedt een Deense telecomaanbieder Spotify aan en kan je dan met zo'n telefoonnummer een gratis jaar krijgen, die accounts worden dan verkocht.
Of het is betaald met gestolen cc-gegevens...
wat slecht dat pakje, heb je echt helemaal niks aanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:11 schreef Zhano het volgende:
Voor de grap die gold upgrade gekocht:
[ afbeelding ]![]()
Ja weet ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat slecht dat pakje, heb je echt helemaal niks aan
yup, werkt tot nu toe prima.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Poker4life heeft een vriend met zo'n account, maar ik begreep van Reemi dat ze er niet meer opstaan
Het was niet echt best nee. Die Molinaro is vast nog wel iets waard maar ik kreeg geen goede non-shiny spelers en zelfs nog een paar bronze shiny spelersquote:
Well you must be a girl with shoes like thatquote:
Leuke one hit wonder was datquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Well you must be a girl with shoes like that
she said you know me well
I seen you and little steven and Joanna
Round the back of my hotel oh yeah
Dat is toch een vrij normale prijs voor hem?quote:
Op de PS3 market gaat de 352 formatie als 41212.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch een vrij normale prijs voor hem?
voor SMLENO spelers moet je gewoon de video's van Darksonic2 bekijken.quote:
Van de week was hij nog gewoon rond de 800c...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:36 schreef zerokil het volgende:
[..]
Op de PS3 market gaat de 352 formatie als 41212.
Alle spelers met 352 formatie zijn paar k meer waard geworden.
Achter de hele SMLENO lijst komen ze toch nooitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
voor SMLENO spelers moet je gewoon de video's van Darksonic2 bekijken.
2k nu waard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van de week was hij nog gewoon rond de 800c...
Lijkt me ook dikke onzin dit..misschien voor de wat duurdere spelers, maar sowieso niet voor die discard gasten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van de week was hij nog gewoon rond de 800c...
Die heb jij ook niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Achter de hele SMLENO lijst komen ze toch nooit
Het boeit ook vrij weinig. SMLENO handelen is leuk als je het traden zelf als hobby ziet en niet als een manier om snel coins te maken, maar qua rendement is het gewoon kut als je ziet hoeveel tijd het kost tov andere trademethodes.quote:
Zoals IF's trading ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het boeit ook vrij weinig. SMLENO handelen is leuk als je het traden zelf als hobby ziet en niet als een manier om snel coins te maken, maar qua rendement is het gewoon kut als je ziet hoeveel tijd het kost tov andere trademethodes.
Het voordeel is dat je bijna geen risico loopt. Als je een IF koopt en die krijgt net een SIF, of er is een happy hour dan kan je profit zo verdampen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het boeit ook vrij weinig. SMLENO handelen is leuk als je het traden zelf als hobby ziet en niet als een manier om snel coins te maken, maar qua rendement is het gewoon kut als je ziet hoeveel tijd het kost tov andere trademethodes.
Want SMLENO trading is over heel de wereld bekend.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zoals IF's trading ?
Mensen onderschatten SMLENO waardoor je juist zo veel coins kan maken.
Dat is het enige voordeel ja. Maar in dat segment zou ik dan nog eerder in consumables gaan traden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je bijna geen risico loopt. Als je een IF koopt en die krijgt net een SIF, of er is een happy hour dan kan je profit zo verdampen.
De mensen die het weten doen er niks mee waardoor andere het niet komen te wetenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Want SMLENO trading is over heel de wereld bekend.
Hierbij heb jij bijna geen concurrentiequote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel ja. Maar in dat segment zou ik dan nog eerder in consumables gaan traden.
En daardoor let bijna niemand opquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De mensen die het weten doen er niks mee waardoor andere het niet komen te weten
oehquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Misschien leuk voor de liefhebbers van ET2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ben je de enige. Een LW met weinig pace en een 2 star weak footquote:
Vorig jaar was hij goedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je de enige. Een LW met weinig pace en een 2 star weak foot
Toen had hij tenminste nog 4* skillsquote:
Hij is wel verpest daarmee ja.quote:
Mertens of Hazard zijn een stuk beter als je een Belg wil. En zou in de Eredivisie dan nog liever met Depay spelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij is wel verpest daarmee ja.
Zijn IF ziet er nog wel degelijk uit
Depay goeie ervaringen mee in fifaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mertens of Hazard zijn een stuk beter als je een Belg wil. En zou in de Eredivisie dan nog liever met Depay spelen.
Torrent?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Misschien leuk voor de liefhebbers van ET2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of de Baab. Of Boerrigter.quote:
ThAnKsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.rlsbb.com/farm-machines-championships-2013-defa/
Veel plezier
ik verander niks aan mijn instellingenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:06 schreef zerokil het volgende:
Op welke controller instellingen spelen jullie nu?
Ben ik wel benieuwd naar.
Speel zelf op:
Hoge ballen
Uit
de rest CPU Hulp en voorzetten semi
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:07 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Hoiii. Weet iemand hoe je custom tactics wijzig voor online FUT-game?
Heb voorbeeldje gekeken op YouTube, maar als ik voor een online-game custom tactics wil wijzigen, staat hij er niet bij.
Ook wil ik voor de wedstrijd de basisposities wijzigen. Nu moet ik dat elke keer (onder tijdsdruk en het kost een pauze) in de wedstrijd doen Ik speel 3-4-3, maar die tactische leken bij EA hebben een viermans middenveld op een lijn als standaard, zoals jullie misschien weten...
Nee moet allemaal handmatig volgens mij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:09 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Allebei niet? Custom tactics en basisposities?
Wat bedoel je met basisposities? Custom formation gewoon? Kan allebei niet nee. Je kan het alleen tijdens een wedstrijd aanpassen.quote:
Ah oké, bedankt. Lekker is dat trouwens... Geen team in de wereld speelt een 3-4-3 met een viermans middenveld op een rij, werkt alleen met een ruit. Tactische leken bij EAquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met basisposities? Custom formation gewoon? Kan allebei niet nee. Je kan het alleen tijdens een wedstrijd aanpassen.
Zelfs Erik Pieters snapt dat jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:13 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Ah oké, bedankt. Lekker is dat trouwens... Geen team in de wereld speelt een 3-4-3 met een viermans middenveld op een rij, werkt alleen met een ruit. Tactische leken bij EA
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:13 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Ah oké, bedankt. Lekker is dat trouwens... Geen team in de wereld speelt een 3-4-3 met een viermans middenveld op een rij, werkt alleen met een ruit. Tactische leken bij EA
Waar stel je snelle tactieken in? Sorry, speel niet zo vaak FUT, maar heb nu wat vrije dagenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
Je kan wel je custom tactic bij je snelle tactieken zetten en dan ingame aanklikken
Via normaal teammanagement via het menu.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:15 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
[..]
Waar stel je snelle tactieken in? Sorry, speel niet zo vaak FUT, maar heb nu wat vrije dagen
Ik zou ook wel eens wat andere formaties willen zien ja..3-5-2 met wingers..3-2-2-2-1 of 3-2-2-3quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:13 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Ik wil 4-3-3 met de punt naar voren/achter, 4-2-3-1 met wingers, 4-1-3-2quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens wat andere formaties willen zien ja..3-5-2 met wingers..3-2-2-2-1 of 3-2-2-3
-----LF -- spits -- RF-----
LM --------------------RM
------CDM -----CDM ----
-----CB-----CB----CB----
Maar jij wil dus dit? Ook wel geinig ja
winger - spits - winger
-------------CAM ----------
LM ---------------------- RM
-------------CDM---------
-----CB-----CB----CB----
Ja, vooral omdat EA het zelf ook nog niet echt snapt. De 4-2-3-1 teams krijgen allemaal IF versies met een LM en RM en in het spel kan je alleen een CAM gebruikenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:20 schreef Spoortie het volgende:
Ook iets dat matig is is dat in de 4-2-3-1 de twee wingers wide CAM's zijn. Zou toch leuk zijn als je in 14 zelf kon kiezen of het wide CAM's zouden moeten zijn of wingers..
433 met valse spits is nice ja. 4132 de standaard van Benficaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wil 4-3-3 met de punt naar voren/achter, 4-2-3-1 met wingers, 4-1-3-2
Die gast van Negs Urban Sports is ook briljantquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
komt dus van deze:
Als gifje is hij leuker
Dan gaan mensen 9-0-1 spelenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:23 schreef Spoortie het volgende:
Zou toch wel een heel stuk beter zijn als je in 14 gewoon je eigen formatie kon samenstellen. Gewoon wel weer met formatiekaartjes etc. alleen dan de mogelijkheid om 4-3-3 met punt naar achter of voren etc.
Gewoon beperken..dat je een klein beetje kan schuiven ofzo. Maar ja..dat is teveel werk en dus doen ze het niet.quote:
Dat is wel beter ja.quote:
die zijn leuk jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gast van Negs Urban Sports is ook briljant
Dit is niet serieus toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja.
Maar dan kunnen ze alsnog 5-5-2 spelene
Zijn briljante filmpjes om te kijken als je onder invloed bent van het 1 of anderquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die zijn leuk jaThe Annoying Devil ook, dat hij de hele straat vol met poep legt en niemand er langs kan.
lolquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Uit het Game of thrones topic![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn briljante filmpjes om te kijken als je onder invloed bent van het 1 of ander
Ja gisteren..echt boeiend was het niet eigenlijk. Ineens allemaal Heroes acteursquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:36 schreef Zhano het volgende:
Jij de nieuwe Burn Notice al gezien dan Tim? Ik ga m zo ff kijken. Maar stoppen met leren, anders droom ik vannacht Java code
Haha, dat vind ik wel leuk dan, feest der herkenning dit dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja gisteren..echt boeiend was het niet eigenlijk. Ineens allemaal Heroes acteurs
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Gabbiadini 3-0
Uit een FK, MOTM coming soonnnn
Die wil ik misschien wel kopen maar dan is mijn team niet meer volledig non-shiny.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Gabbiadini 3-0
Uit een FK, MOTM coming soonnnn
Zuiposquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lets get spanish
en nu zuipen later
Klinkt goed, leuk als je steeds een beetje sleutelt en uiteindelijk alles op zn plek valtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:13 schreef Lastpost het volgende:
Even een kleine update m.b.t TOTS Eredivisie.
4321 functioneert vele malen beter met Mertens en Lens op de vleugel, scoren er nu vrolijk op los. Het probleem met Eriksen is ook opgelost, die zorgt er momenteel voor dat Bony op de bank mag plaatsnemen want hij staat nu in de spits en doet dat geniaal goed: 8 potjes, 14 goals en minstens 10 assists.![]()
Met zijn snelheid zorgt hij er ook voor dat ik ineens compleet anders speel, Strootman, Mertens en Fellaini (ook gewijzigd) houden zich enkel bezig met passen en zorgen dat ik in balbezit blijf.![]()
Achterin heb ik trouwens Buttner (normale), Kompany (normale), Alderweireld en de ge-upte Van Rhijn, dodelijke combi zowaar.![]()
Eindelijk weer een team dat functioneert en de 2e pas in 433-variatie zonder dat ik Neymar, Hulk en Lucas voorin moest opstellen.
Haaallloooquote:
Lullig dat ze een HH doen, de illusie geven dat je meer kans hebt op zo'n kaart, en gewoon geen kaarten uitgeven. Zijn bedrijven voor minder voor de rechter gedaagd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zelfs nu is er geen IF Dos Santos op de markt. Ik heb er sinds hij uit is 1 op de markt gezien en die ging voor 376k.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lullig dat ze een HH doen, de illusie geven dat je meer kans hebt op zo'n kaart, en gewoon geen kaarten uitgeven. Zijn bedrijven voor minder voor de rechter gedaagd.
ga je een wedstrijd bezoeken?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
barca geboekt, wordt voor het eerst vliegen.
[..]![]()
nee niet eens, dat komt nog wel een keerquote:
Lekker. Met vrienden?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee niet eens, dat komt nog wel een keergewoon weekje chillen
je moet geen 4atb spelen met belgen johquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker. Met vrienden?
En kijk. Ik heb een elftal gemaakt met allemaal Belgen.
[ afbeelding ]
Ik ga er ook niet mee spelen. Ik had gewoon zin om een team te maken met allemaal Belgenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je moet geen 4atb spelen met belgen joh
Nee zullen we morgen onze vakantie naar Thailand boeken ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben ook nog geen FUT meet gehad.
Met jou kom ik geen gogo bar in vrees ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee zullen we morgen onze vakantie naar Thailand boeken ?
Of juist welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met jou kom ik geen gogo bar in vrees ik
broerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker. Met vrienden?
En kijk. Ik heb een elftal gemaakt met allemaal Belgen.
[ afbeelding ]
quote:
boy him nauwquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Djeetje dan ga proberen te verhuren aan een paar dikke Duitsers
Ohja, Fokkers hebben geen vriendenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
broerEn wel een vet team, ken alleen die rb niet
En NIF De Bruyne deed het bij mij beter dan de IFMaar dat zal je wel met bijna al die kaartjes hebben
[..]komt nog wel
niet doen, dan is mijn DreetjeBestYTer psn niks meer waard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Djeetje dan ga proberen te verhuren aan een paar dikke Duitsers
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, Fokkers hebben geen vriendenIk heb gewoon in udb gesorteerd op defenders, Belgium en gewoon op pace. Toen kwam die RB er uit
Ja, een goudmijntje moet je wel terug krijgen uiteraard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet doen, dan is mijn DreetjeBestYTer psn niks meer waard.
oh verhuren, niet verkopen. dan is het prima
Dat middenveld kan ik in ieder geval aanraden, daar speel ik nu ook mee en het domineert iedereen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een leuk team
Vet. Ben erg benieuwd naar Maherquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat middenveld kan ik in ieder geval aanraden, daar speel ik nu ook mee en het domineert iedereen.![]()
Sirigu IF vond ik overigens echt rampzalig slecht, NIF was geniaal.
Dat middenveldquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een leuk team
Het enige dat me niet zint is Clichy, die stormt waarschijnlijk alleen maar naar voren waar hij Mertens in de weg gaat lopen. Maar veel andere opties zijn er niet, verder lijkt dit me wel een elftal dat heel mooi in balans isquote:
Klopt, ik heb zelf voor Buttner gekozen en die doet het echt geweldig ondanks/dankzij z'n H/H workrates.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het enige dat me niet zint is Clichy, die stormt waarschijnlijk alleen maar naar voren waar hij Mertens in de weg gaat lopen. Maar veel andere opties zijn er niet, verder lijkt dit me wel een elftal dat heel mooi in balans is
Mag ik je team eens zien?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt, ik heb zelf voor Buttner gekozen en die doet het echt geweldig ondanks/dankzij z'n H/H workrates.![]()
Fellaini loopt (bij mij in ieder geval) geregeld automatisch mee naar voren, Strootman blijft netjes hangen en doet veel defensief werk en Maher hangt er een beetje tussen.
Mertens is niet super.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het enige dat me niet zint is Clichy, die stormt waarschijnlijk alleen maar naar voren waar hij Mertens in de weg gaat lopen. Maar veel andere opties zijn er niet, verder lijkt dit me wel een elftal dat heel mooi in balans is
Al met Mertens gespeeld? Om zijn SIF moest ik een beetje huilen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mertens is niet super.
Dat kaartje van Maher ziet er echt vet uit
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al met Mertens gespeeld? Om zijn SIF moest ik een beetje huilen.
http://wefut.nl/squad/1947quote:
Ik dus wel, als LW echt dramatisch en ik kon er amper iets mee, als LF geniaal en scoort iedere wedstrijd minstens een keer.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al met Mertens gespeeld? Om zijn SIF moest ik een beetje huilen.
IF Mulengaquote:Jacob Mulenga heeft zijn land Zambia aan de koppositie in WK-kwalificatiegroep D van de Afrikaanse zone geholpen. Met twee doelpunten had de aanvaller van FC Utrecht een aanzienlijk aandeel in de 4-0 overwinning van zijn ploeg op Lesotho.
Mulenga opende voor rust de score en maakte er na 64 minuten 3-0 van, vlak nadat Chris Katongo het tweede Zambiaanse doelpunt gemaakt had. In de slotfase maakte Collins Mbesuma nog de 4-0 voor de Afrikaanse kampioen van 2012.
Zambia neemt door deze zege de koppositie in de groep over van Ghana. Met nog twee wedstrijden te gaan heeft Zambia één punt voorsprong. Beide landen staan begin september, in Ghana, nog een keer tegenover elkaar. Alleen de winnaar van de groep gaat door naar de laatste ronde van het Afrikaanse kwalificatietoernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |