PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dit is wel een baas ja..deel 1 hiervan postte ik paar dagen geleden nog. Ik heb niets met dat overdreven skillen, maar zo effectief als dit is gewoon echt handig..zeker met al die verdedigende containers waarin het achterin helemaal vol staat met spelers.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:28 schreef Shygirl18 het volgende:
Zulke goede spelers wil ik nooit tegenkomen online
Het is ook niet de meest creatieve hybrid, maar speelt wel heerlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 16:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dafuq, zoiets was ik zojuist aan het maken op WeFUT alleen dan Almëback ipv. Kouyaté
Tis inderdaad niet het meest creatieve, maar speelt inderdaad beter dan de meeste gouden teams!quote:Op zondag 9 juni 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook niet de meest creatieve hybrid, maar speelt wel heerlijk
Maar ik fap sowieso op 4-2-2-2 met silverteams
L1quote:Op zondag 9 juni 2013 16:07 schreef zerokil het volgende:
Trouwens wat is nu de knop op een andere speler diep te laten lopen..?
L1 or R1 ?
Pace86 enzo hequote:
In deze forumreeks bedoel je?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tis inderdaad niet het meest creatieve, maar speelt inderdaad beter dan de meeste gouden teams!
// wie is trouwens de jongste van dit stelletje (on)geregeld?
Net thuis, pas 2 silverpacks. Maar wel winst trouwens. Zat nog deze man in ook:quote:Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wel een toffe badge hoorAl veel silverpacks geopend vandaag?
Dat is wel lekker inderdaad, sowieso Felipe dit jaarquote:Op zondag 9 juni 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net thuis, pas 2 silverpacks. Maar wel winst trouwens. Zat nog deze man in ook:
[ afbeelding ]
Ja, ben bang dat jullie een nieuwe Benjamin in het midden hebbenquote:
Nu kunnen we hem terug pakkenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook nietDaarom wint Reemi altijd van mij
Je bent 12?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat is wel lekker inderdaad, sowieso Felipe dit jaar
[..]
Ja, ben bang dat jullie een nieuwe Benjamin in het midden hebben
zo goed dat ik win zonder datquote:Op zondag 9 juni 2013 15:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij best goed was..........
Afrikaanse hybrid?quote:
Ik kwam er laatst achter dat je de klok van je telefoon gewoon vooruit kan zetten en weer terug om weer 5 levens te hebbenquote:
Hoe werkt dat dan met die tickets ?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat je de klok van je telefoon gewoon vooruit kan zetten en weer terug om weer 5 levens te hebben
En nu ik niet meer hoef te wachten is de verslavende factor meteen weg
Werkt dus ook bij die tickets. Gewoon klok vooruit zetten (een dag). Dan naar het spel gaan en zien dat je 5 levens hebt, dan weer eruit en klok normaal en je hebt 5 levens
Die gebruik ik nu ook.quote:
Die shit die je maar 1x per 24 uur kan halen is dat toch? Gewoon klok 1 dag vooruit zetten van je telefoon..quote:
Ja, ik wil dat niet. Ik ben soms blij als mijn levens op zijn en ik gedwongen ben te moeten stoppen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat je de klok van je telefoon gewoon vooruit kan zetten en weer terug om weer 5 levens te hebben
En nu ik niet meer hoef te wachten is de verslavende factor meteen weg
Werkt dus ook bij die tickets. Gewoon klok vooruit zetten (een dag). Dan naar het spel gaan en zien dat je 5 levens hebt, dan weer eruit en klok normaal en je hebt 5 levens
Denk dat je wat anders bedoeld ?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die shit die je maar 1x per 24 uur kan halen is dat toch? Gewoon klok 1 dag vooruit zetten van je telefoon..
CPU op legendary speelt zo lelijk..blijft maar draaien..net als die wannabe tiki taka mannetjes..alles risicoloosquote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
Ga voor het eerst in meer dan een jaar eens carriere spelen, vroeger deed ik dat op legendary, maar nu verlies ik bijna alles op wereldklasse
Niet normaal veel tegengoals.
Ohja, dat is waarquote:
Tegen een computer mag dat wel..zeker als het geen cheat is waar je beter van wordt maar die de verslavende factor eruit haalt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat niet. Ik ben soms blij als mijn levens op zijn en ik gedwongen ben te moeten stoppen.
Grappig, ik heb een grotere reputatie qua cheats gebruiken
Dat is hetzelfde...quote:Op zondag 9 juni 2013 16:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denk dat je wat anders bedoeld ?
Soms na 20 levels ofzo met je met de trein ofzo mee en dan heb je die tickets nodig.
wacht ik maak er een puush vanquote:Op zondag 9 juni 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde...
Dan moet je op de onderste optie klikken..je kan hem dan vrijspelen met 3 uitdagingen. Je kan maar 1 uitdaging per dag halen.
quote:
Pricefixen?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Misschien leuk voor de liefhebbers van ET2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Pricefixen?
[..]
[ afbeelding ]
Deze.
Dan ben je wel de jongste denk ik. Jongste hier is 15 ofzo geloof ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Je komt aardig dicht in de buurt, Tim
Austin 1k ofzo (op de Xbox) die NEC kit gaat nog wel voor 500c.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit weer een goed pakje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |