ik doe mn bestquote:Op zondag 9 juni 2013 20:45 schreef wise het volgende:
[..]
jah, misschien dat ze daarna naar de mac gaat¿
In jezelf geloven, niet kijken naar wat andere doen.
Welnee, ik heb A_F al. Kijk maar naar zijn ondertitel.quote:
Les als in groepslessen of loopt ze meer gewoon daar rond?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk het niet, ze is een middelbare, pittige tante.
Maar ze geeft dus wel zes dagen in de week les. Dat is niet goed voor mijn motivatie [ afbeelding ]
wowquote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, ik heb A_F al. Kijk maar naar zijn ondertitel.
Krijg hier epilepsie van.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, ik heb A_F al. Kijk maar naar zijn ondertitel.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:16 schreef chroestjov het volgende:
Goed gedaan Panzer, scheur haar maar uit elkaar.
RPMquote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Les als in groepslessen of loopt ze meer gewoon daar rond?
Spijt me al, niet slaanquote:
Zoek je dan op finger burger?quote:
Spinning ofzoiets is dat?quote:
ja of "fingering hamburger" of "fingering meat, alleen bij dat laatste krijg je wat anders te zien dan meatquote:
whehequote:
vies wijf.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Chloro zit ook altijd aan mijn ass :s.
Hij bedoelt 'in zijn ass' niet 'aan zijn ass'.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef wise het volgende:
[..]
ja of "fingering hamburger" of "fingering meat, alleen bij dat laatste krijg je wat anders te zien dan meat
ja, ik denk: ik zal niet spinnen zeggen, want mensen weten vaak niet wat ik dan bedoel, is het bij jou andersomquote:
...quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij bedoelt 'in zijn ass' niet 'aan zijn ass'.
Had je liever dat ze je kwamen vertellen dat je het niet goed deed?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe
Ik was bij zo'n groepsles laatst, was die lerares ook zo omtzettend motiverend... Ik kan daar echt niet tegenvind die personal trainers die er soms rondlopen ook zoooo irritant. 'Je kan het, ja, goed zo, goed gedaan, ik ben trots op je!' Echt, rot op, als ik zo ver ga dat ik kapot ben, moet je niet zo aankomen, want dan krijg ik zin om te slaan
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij bedoelt 'in zijn ass' niet 'aan zijn ass'.
goed betoog, alleen ben je hem niks verschuldigd, dus dat sorry kan je weg laten. Manbitch had it coming.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef CristinaYang het volgende:
Lieve Gorzalka,
Het spijt me heel erg dat je kennelijk niet veel beters te doen hebt op je vrije zondag dan topics over mij openen. Ook sorry als je je op de een of andere manier afgewezen of verkeerd bejegend hebt gevoeld, is nooit mijn bedoeling geweest. Als je erover wil praten kan je DMen, ik heb nu alleen even geen tijd, moet op m'n rug voor minstens 7 FOK!kers vanavond.
Grgr CY
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef CristinaYang het volgende:
Lieve Gorzalka,
Het spijt me heel erg dat je kennelijk niet veel beters te doen hebt op je vrije zondag dan topics over mij openen. Ook sorry als je je op de een of andere manier afgewezen of verkeerd bejegend hebt gevoeld, is nooit mijn bedoeling geweest. Als je erover wil praten kan je DMen, ik heb nu alleen even geen tijd, moet op m'n rug voor minstens 7 FOK!kers vanavond.
Grgr CY
Ik moest het Googlenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik denk: ik zal niet spinnen zeggen, want mensen weten vaak niet wat ik dan bedoel, is het bij jou andersom
Echt eh, eens welquote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe
Ik was bij zo'n groepsles laatst, was die lerares ook zo omtzettend motiverend... Ik kan daar echt niet tegenvind die personal trainers die er soms rondlopen ook zoooo irritant. 'Je kan het, ja, goed zo, goed gedaan, ik ben trots op je!' Echt, rot op, als ik zo ver ga dat ik kapot ben, moet je niet zo aankomen, want dan krijg ik zin om te slaan
Talk to the hand cuz the face is stuffed with cock had hij vast ook op prijs gesteldquote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef CristinaYang het volgende:
Lieve Gorzalka,
Grgr CY
Ik heb een mooi horloge gezien, koop je 'm morgen voor me?quote:
Maar Cristina, weet je dan niet dat ik al maanden stiekem op je verliefd ben? OH HO HO:quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef CristinaYang het volgende:
Lieve Gorzalka,
Grgr CY
Het is ook niet een sorry voor mijn gedrag, eerder een sorry voor zijn gekwetste gevoelensquote:Op zondag 9 juni 2013 20:53 schreef wise het volgende:
[..]
goed betoog, alleen ben je hem niks verschuldigd, dus dat sorry kan je weg laten. Manbitch had it coming.
Verdoriequote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar Cristina, weet je dan niet dat ik al maanden stiekem op je verliefd ben? OH HO HO:
http://vocaroo.com/i/s0xe6LMcJgCB
sorry, maar dit klinkt als een 14 jarige die maar al te graag uit de kast wil komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar Cristina, weet je dan niet dat ik al maanden stiekem op je verliefd ben? OH HO HO:
Teringquote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chris(t).quote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hebt talent, echt waar, hier zou je wat mee moeten doen. Panzer ligt (op mijn bed inderdaad) helemaal stuk te gaan. Je krijgt de groetjes trouwensquote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Welke? Zal wel zo'n 13 in een dozijn Michael Kors zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een mooi horloge gezien, koop je 'm morgen voor me?
ah, die sorry is dus meer uit medelijden¿ Nog erger (voor hem danquote:Op zondag 9 juni 2013 20:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is ook niet een sorry voor mijn gedrag, eerder een sorry voor zijn gekwetste gevoelensKan me voorstellen dat het best pijnlijk is als je niet veel beters te doen hebt dan je zelf een handje helpen op je zolderkamer bij de gedachte aan zoenende FOK!sters, en een van die FOK!sters wordt dan ook nog eens gekaapt door een van je mede SC-buddy's.
Nee, geen Kors.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Welke? Zal wel zo'n 13 in een dozijn Michael Kors zijn.
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
that's because you walk it's earth.quote:
mi kanki maximusquote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
its*quote:
ik wachte daar al op jaquote:
Valt inderdaad in het niets bij wat ik laatst tegenkwam.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, geen Kors.Het is maar een DKNY-horloge. 300 euro, dat is kleingeld voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baasquote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef CristinaYang het volgende:
Lieve Gorzalka,
Grgr CY
Hodejegerne (2011) - IMDbquote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mi kanki maximus
Het is nog waar ook.Mensen nog daadwerkelijk goede thriller/chiller-movies?
Zo realistisch mogelijk, en een eerie ghost/paranormal/whatever-touch is geen problem.
dat werkt bij mij wel beter jaquote:Op zondag 9 juni 2013 20:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had je liever dat ze je kwamen vertellen dat je het niet goed deed?
"HOE DENK JE ZO DIE KILO'S KWIJT TE RAKEN? MIJN OMA FIETST NOG HARDER EN DIE HEEFT GEEN BENEN MEER"
Suck-up :$ gr grquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Valt inderdaad in het niets bij wat ik laatst tegenkwam.Hahahaha nice. Wat mag dat kosten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Roken is dan ook haske slecht voor je meisjequote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef CristinaYang het volgende:
Dankjewel Gorz, nu krijg ik naast een preek over mijn rookgedrag ook nog eens verwijten naar m'n hoofd dat ik drukker bezig ben met m'n internetreputatie dan eten makenrelatiecrisis alles
VERLAAT FOK NU DIRECT EN GA RENNEN TRUT!!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt bij mij wel beter jaerg genoeg...
[/quote]quote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Real 3D Moon module en de wijzerplaat geeft de stand van de sterren aan![]()
tja als ze ergens anders op zuigt worden er meteen topics geopendquote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Roken is dan ook haske slecht voor je meisje
Ah joh, dan maar een keer een dagje niet uit eten toch.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is nog niet te koop volgens mij. Dat merk (is Nederlands trouwens) heeft wel modellen van 50K. Denk dat deze afhankelijk van de uitvoering rond de 30-40 zit.
Ik trakteer wel een keertjequote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, dan maar een keer een dagje niet uit eten toch.
Ijsjes?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja als ze ergens anders op zuigt worden er meteen topics geopend
nee.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
VERLAAT FOK NU DIRECT EN GA RENNEN TRUT!!
Ja dat kreeg ik nu ook al te horenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Roken is dan ook haske slecht voor je meisje
Ahw. Lief.quote:
Nee maar dit horloge vind ik wel echt heel erg mooiquote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, dan maar een keer een dagje niet uit eten toch.
Het werkt niet.quote:
Dat laatste hoor ik gelukkig nooit.. Vind ik ook verwerpelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik nu ook al te horen"En je bent een drankorgel"
MI GADO MI JEZUSquote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omnomnomnomquote:
Nee, die wil ik niet vandaagquote:
Is toch ook gewoon zo.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hahaha is niet erg tochquote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat werkt bij mij wel beter jaerg genoeg...
Ja godverdomme manquote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, hoeven we een keer niet mee te lezen met de gesprekken tussen CY en P, krijgen we ze wel op een andere manier te lezen.
Vind 'm ook mooi.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee maar dit horloge vind ik wel echt heel erg mooimoet wel eerlijk toegeven dat dit iets buiten mijn budget ligt
.
[boksemoticon]quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou het al posten maar ging eerst even bijlezen.
niks mis meequote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh, you're not even in the same league :-Pquote:
Watquote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
moet wel eerlijk toegeven dat dit iets buiten mijn budget ligt.
She ain't got shit on mequote:
Right back at ya. Heb je al vakantie?quote:
Whore off!quote:
Ik heb nog 4 jaar om op dat punt uit te komen, en heb bovendien privéles van Dqodquote:Op zondag 9 juni 2013 21:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Oh, you're not even in the same league :-P
Ken je het liedje 9999 bottles of beer on the wall ?
Nouja, zo veel dus.
Heb ik ookquote:Op zondag 9 juni 2013 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat. Dacht dat jij wel tenminste 6 figures had.
hardlopen kan ik niet met de schoenen die ik nu heb en ik heb dus vanmorgen al gespind waar ik nu nog last van hebquote:
Oké Flava Flav.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb ik ook?
Horloges zijn wel goede investeringen trouwens. Sowieso heb ik iets met klokken in het algemeen.
Ik had het over drank ja?!!quote:
Prikkelend welquote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 jaar om op dat punt uit te komen, en heb bovendien privéles van Dqod
Ananas? I'M IN!!!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Regel jij een podium, dan neem ik een ananas mee
Altijd weer voor de makkelijke weg kiezen hè, met je ananas.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Regel jij een podium, dan neem ik een ananas mee
Wat heb je ook een zwaar leventje he, JBquote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hardlopen kan ik niet met de schoenen die ik nu heb en ik heb dus vanmorgen al gespind waar ik nu nog last van hebik moet nog ff wennen geloof ik
nu ja, ik moet het dus uit mezelf halen, want no way dat er iemand in de sportschool zo tegen me zal gaan pratenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha is niet erg toch
Iedereen heeft andere manieren om gemotiveerd te worden. Ik heb iemand nodig aan wie ik me kan meten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |