ik doe mn bestquote:Op zondag 9 juni 2013 20:45 schreef wise het volgende:
[..]
jah, misschien dat ze daarna naar de mac gaat¿
In jezelf geloven, niet kijken naar wat andere doen.
Welnee, ik heb A_F al. Kijk maar naar zijn ondertitel.quote:
Les als in groepslessen of loopt ze meer gewoon daar rond?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk het niet, ze is een middelbare, pittige tante.
Maar ze geeft dus wel zes dagen in de week les. Dat is niet goed voor mijn motivatie [ afbeelding ]
wowquote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, ik heb A_F al. Kijk maar naar zijn ondertitel.
Krijg hier epilepsie van.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee, ik heb A_F al. Kijk maar naar zijn ondertitel.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:16 schreef chroestjov het volgende:
Goed gedaan Panzer, scheur haar maar uit elkaar.
RPMquote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Les als in groepslessen of loopt ze meer gewoon daar rond?
Spijt me al, niet slaanquote:
Zoek je dan op finger burger?quote:
Spinning ofzoiets is dat?quote:
ja of "fingering hamburger" of "fingering meat, alleen bij dat laatste krijg je wat anders te zien dan meatquote:
whehequote:
vies wijf.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Chloro zit ook altijd aan mijn ass :s.
Hij bedoelt 'in zijn ass' niet 'aan zijn ass'.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef wise het volgende:
[..]
ja of "fingering hamburger" of "fingering meat, alleen bij dat laatste krijg je wat anders te zien dan meat
ja, ik denk: ik zal niet spinnen zeggen, want mensen weten vaak niet wat ik dan bedoel, is het bij jou andersomquote:
...quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij bedoelt 'in zijn ass' niet 'aan zijn ass'.
Had je liever dat ze je kwamen vertellen dat je het niet goed deed?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe
Ik was bij zo'n groepsles laatst, was die lerares ook zo omtzettend motiverend... Ik kan daar echt niet tegenvind die personal trainers die er soms rondlopen ook zoooo irritant. 'Je kan het, ja, goed zo, goed gedaan, ik ben trots op je!' Echt, rot op, als ik zo ver ga dat ik kapot ben, moet je niet zo aankomen, want dan krijg ik zin om te slaan
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij bedoelt 'in zijn ass' niet 'aan zijn ass'.
goed betoog, alleen ben je hem niks verschuldigd, dus dat sorry kan je weg laten. Manbitch had it coming.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef CristinaYang het volgende:
Lieve Gorzalka,
Het spijt me heel erg dat je kennelijk niet veel beters te doen hebt op je vrije zondag dan topics over mij openen. Ook sorry als je je op de een of andere manier afgewezen of verkeerd bejegend hebt gevoeld, is nooit mijn bedoeling geweest. Als je erover wil praten kan je DMen, ik heb nu alleen even geen tijd, moet op m'n rug voor minstens 7 FOK!kers vanavond.
Grgr CY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |