SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
De laatste vier afgeronde projecten uit 't vorige deel:
Blabbel deed een southbay shawl(ette)
(kun je de foto voortaan wel wat verkleinen voor je 'm upload svp?)
de prachtige deken van YogaLove:
Harrrrrie's Hamerrrr!
Bietels wat abstracte konijn:
[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 09-06-2013 14:53:22 ]in de haak.
Ja ik vind hem heel leuk. Dat de laatste rij vasten is, heb ik inderdaad gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:17 schreef trui het volgende:
't was dat iemand het vroeg, en er wel een leuk bedrag voor over had. dus ik wil 'm nu gewoon ook graag snel klaar hebben.
leuk is die nana square he, yogalove! de buitenste toer zijn vasten, let op. en jij gaat ze waarschijnlijk anders aan elkaar haken, maar dat vond ik wel een heel gepruts hierbij (steeds met 'n eindje garen van elk vierkantje hem vastmaken aan de volgende).
is hij niet bij de bieb te leen? Daar heb ik ook al een aantal boekjes geleend!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef Ynske het volgende:
Iemand heel toevallig het volgende boekje thuis?
[ afbeelding ]
Ik heb ermee in de handen gestaan, en ben verliefd op de sleutelhanger van het lieveheersbeestje, maar vind voor 1 klein patroontje 14 euro toch wel veel
Op mijn beeldscherm vallen mijn foto's altijd binnen het frame van het forum dus ik dacht dat ik ze niet te groot plaatste. Ik zal eens zoeken bij freebits hoe ik hem moet verkleinen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef trui het volgende:
2048x1536 (pixels) is behoorlijk groot (meer dan schermvullend). maar ik heb niet naar de omvang in Mb's gekeken. ik verklein ze zelf meestal naar iets van max 800 x 600 oid, voor het uploaden.
Heee dat is leuk!!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:38 schreef blabbel6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is mijn deken in wording.
Ik kan (nog) niet vinden hoe ik de foto moet verkleinen. Ik zal het eens aan iemand vragen met meer verstand van computers.
Ik heb dat boek :-)quote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef Ynske het volgende:
Iemand heel toevallig het volgende boekje thuis?
[ afbeelding ]
Ik heb ermee in de handen gestaan, en ben verliefd op de sleutelhanger van het lieveheersbeestje, maar vind voor 1 klein patroontje 14 euro toch wel veel
Als je foto's post op Fok, krijg je dit te zien [ img] foto1234567.jpg [/img] (zonder spaties). Daar kun je mee bepalen hoe groot de foto wordt getoond. Bijvoorbeeld zo: [ img=300,400] foto1234567.jpg [/img] (weer zonder spaties).quote:Op maandag 10 juni 2013 10:38 schreef blabbel6 het volgende:
Ik kan (nog) niet vinden hoe ik de foto moet verkleinen. Ik zal het eens aan iemand vragen met meer verstand van computers.
dit moet je gewoon echt niet doen. de foto's worden dan nog in de gehele grootte geladen, en juist voor mensen die mobiel/tabs fokken is dit niet fijn want data.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als je foto's post op Fok, krijg je dit te zien [ img] foto1234567.jpg [/img] (zonder spaties). Daar kun je mee bepalen hoe groot de foto wordt getoond. Bijvoorbeeld zo: [b][ img=300,400] foto1234567.jpg [/img] (weer zonder spaties).[/b]
Afhankelijk van of het een staande of liggende foto is, moet je 300,400 of 400,300 gebruiken :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |