oh wat leuk Muckquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:00 schreef Muck het volgende:
Er kwam nog een erfstuk van mijn oma tevoorschijn, en omdat ik de creabea van de familie ben, mocht ik hem hebben
Mijn oma is al dertig jaar dood en heeft dit wol-potje erg vaak gebruikt, dus hij is al best oud
Knaloranje en spuuglelijk, maar ik vind het heel cool om te kunnen gebruiken
[ afbeelding ]
en wat een leuke dingen zag ik weer voorbij komen meisjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:18 schreef Lijnloos het volgende:
Ik val effe met de deur in huis hoor:
Eindelijk alle 720 vlakjes (granny's) af.... De laatste/bovenste 2 rijen moet ik nog aan elkaar en aan het geheel maken, maar dan is ie af!Tis alleen geen baby-deken-formaatje zoals ik had bedacht
![]()
[ afbeelding ]
heel mooi donna! Leuk idee!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef DonnaRush het volgende:
http://www.ravelry.com/patterns/library/doily-bunting
Ik ben hier 16 van aan het haken in wit, lichtgrijs, donkergrijs en zwart (van ieder 4) voor een vriendin. Echt heel leuk om te doen en enorm snel klaar!
Dat heb ik laatst ook ergens gezien, zo mooi!!! (en duurquote:Op zondag 30 juni 2013 19:31 schreef Toverheks het volgende:
meisjes meisjes wat ik net gezien heb ergens op internet, Unicat garenoh ik wil ik wil ik wil, maar keek bij blij dat ik brei maar zie nergens waar je het kan bestellen, en wil een paar breinaalden van bamboe, had voor de gein bij de Wibra van die bamboe gekocht hadden ze alleen maat 8 en groter maar het breit lekker, ook een haaknaald maar die is voor de sier
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:31 schreef Toverheks het volgende:
meisjes meisjes wat ik net gezien heb ergens op internet, Unicat garenoh ik wil ik wil ik wil, maar keek bij blij dat ik brei maar zie nergens waar je het kan bestellen, en wil een paar breinaalden van bamboe, had voor de gein bij de Wibra van die bamboe gekocht hadden ze alleen maat 8 en groter maar het breit lekker, ook een haaknaald maar die is voor de sier
Via de blog Blij dat ik brei kun je het bestellen. Één van de vaste blogs die ik lees. Schrijfster is eigenaar van een wolwinkeltje en ze schrijft er regelmatig over.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook ergens gezien, zo mooi!!! (en duur) En geloof ik alleen in Duitsland te kopen... Stom gedoe!
ja meisjes had het ook gelezen op blij dat ik brei, zag ook de bol kost 22.95 dus prijzig en wil een trui breien, maar ga eens verder kijken op iets dat er op lijkt ben er helemaal verlieft opquote:Op zondag 30 juni 2013 21:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
[..]
Via de blog Blij dat ik brei kun je het bestellen. Één van de vaste blogs die ik lees. Schrijfster is eigenaar van een wolwinkeltje en ze schrijft er regelmatig over.
heeel graag :-)quote:Op maandag 1 juli 2013 10:15 schreef kirsten. het volgende:
Hee allemaal,
Bij het opruimen van mijn spullen kwam ik bij mij thuis nog 2 grote expeditdozen vol met wol tegen. het is wol die ik in de loop der jaren verzameld heb van de wibra, zeeman en wat van zolder kwam bij bekenden. Ik gebruik het echter niet en het staat al 2 jaar in de kast. Ik wou het eigenlijk weggooien maar toen bedacht ik me op tijd dat er hier misschien wel mensen zijn die dit willen hebben?
Het zijn dus 2 grote dozen vol, met voor het grootste deel nog nieuwe of nauwelijks gebruikte bollen.
Ze staan alleen wel erg in de weg hier dus het zou op prijs gesteld worden als ze deze week nog opgehaald konden worden (omgeving Leiden). Als het een probleem is om ze op te halen, kunnen we ze eventueel ook wel langsbrengen (zolang het niet te ver is natuurlijk, zeg Leiden omgeving + 30 km ofzo? )
Laat het maar even weten wie deze wol wel kan gebruiken en wil hebben? Het is wel wie het eerst komt wie het eerst maalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |