Dat dus. Ben blij dat ik in Noorwegen of Amerika nog nooit veel Nederlanders op 1 stuk gezien hebquote:Op zondag 9 juni 2013 13:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Altijd die Nederlanders op vakantie weer. Daarom nooit naar die Nederlandse enclaves op vakantie gaan.
Vooral 5/8/9quote:Nederlanders, Hoe herken je die ?
1) Witte sokken.
2) Slecht gekleed.
3) Goedkope schoenen.
4) Grote scheur.
5) Snel dronken en dan vervelend.
6) Weten alles, maar dan ook alles beter.
7) Lopen te preken over wat de mensen aldaar allemaal verkeerd doen.
8) Zijn er heilig van overtuigt dat ze hun talen absoluut beter spreken dan wie ook.
9) Kunnen niet tegen kritiek.
10) Wijs op de cent maar dom op de Euro.
Eigenlijk is er maar één ding erger dan een hotel vol Nederlanders en dat is een Hotel vol Engelsen.
Precies, ze kunnen zich weer eens niet gedragen. Ik hoop oprecht dat ze de rest van hun leven last zullen hebben van deze daad.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:06 schreef HSG het volgende:
Nederlanders op vakantie. Wat verwacht je ook anders.
Het niveau op zo'n vakantie is zo een beetje.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:08 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Dat dus. Ben blij dat ik in Noorwegen of Amerika nog nooit veel Nederlanders op 1 stuk gezien heb
Echt he gaan dan thuis vol zuipen veel goedkoper en dan liefst in lokale tokkie barquote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het niveau op zo'n vakantie is zo een beetje.![]()
Kan je nagaan dat Marmaris 1 van de betere oorden zijn vergeleken met pauperoorden als Lloret of Chersoquote:Op zondag 9 juni 2013 13:11 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Echt he gaan dan thuis vol zuipen veel goedkoper en dan liefst in lokale tokkie bar
IK zou zeggen probeer het eens in een hotel vol Russen, geloof me, dan ga je de Engelsen gewoon missen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef Athlon64x het volgende:
Kwam deze toevallig tegen van Pietverdriet
[..]
Vooral 5/8/9
Sunny Beach, wat een ellendequote:Op zondag 9 juni 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
Altijd plaatsvervangende schaamte wanneer ik weer eens wat landgenoten hier aan de kust tegenkom
Nederlands op vakantie. Moet je niet veel van verwachten.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:16 schreef Dven het volgende:
Altijd plaatsvervangende schaamte wanneer ik weer eens wat landgenoten hier aan de kust tegenkom
Iedereen met een Nederlandse nationaliteit is een Nederlander en al helemaal in het buitenland, of je het nou wil of niet.quote:
Ze zijn in Spanje gelukkig ook niet gek.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Iedereen met een Nederlandse nationaliteit is een Nederlander en al helemaal in het buitenland, of je het nou wil of niet.
Deze situatie doet sowieso al niets goeds aan de slechte reputatie van Nederlanders op vakantie, zul je zien dat er weer een paar nieuwsberichten zullen komen uit Lloret deze zomer.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:29 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze zijn in Spanje gelukkig ook niet gek.
Hetzelfde doen wij hier met Roemenen. Dat zijn in principe ook fatsoenlijke mensen, behalve die 3 miljoen zigeuners die daar wonen. Maar als zo'n zigeuner hier iemand tijdens een inbraak doodmept staat er ook doodleuk "Roemeen" in de krant.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Iedereen met een Nederlandse nationaliteit is een Nederlander en al helemaal in het buitenland, of je het nou wil of niet.
Leuk eindexamenreisje. Examens gehaald op de Nederlandse scholengemeenschap Ibn Ghaldoun allicht ;-)quote:Op zondag 9 juni 2013 14:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je ooit op zo'n vakantieoord geweest dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:34 schreef perseverance het volgende:
[..]
Leuk eindexamenreisje. Examens gehaald op de Nederlandse scholengemeenschap Ibn Ghaldoun allicht ;-)
Geef die Nederlandse jongens hun welverdiende verzetje na al dat harde werken! Toch?
En ze worden ook pas als Nederlanders beschouwd wanneer ze van waardevolle toevoeging voor de samenleving zijn, zoals een voetballer, arts of iets wat in een positief daglicht staat. Als het tuig is zijn het maar Marokkanen. De ironie.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit zijn geen Nederlanders maar Marokkanen, vraag het ze zelf maar. Ze zijn alleen Nederlander wanneer het hun uitkomt bijvoorbeeld wanneer ze gratis geld willen.
Nederlanders behoren tot de meest welkome toeristen...quote:Op zondag 9 juni 2013 14:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze situatie doet sowieso al niets goeds aan de slechte reputatie van Nederlanders op vakantie, zul je zien dat er weer een paar nieuwsberichten zullen komen uit Lloret deze zomer.
pas als ze zich gedragen als een Nederlander worden ze zo genoemd ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En ze worden ook pas als Nederlanders beschouwd wanneer ze van waardevolle toevoeging voor de samenleving zijn, zoals een voetballer, arts of iets wat in een positief daglicht staat. Als het tuig is zijn het maar Marokkanen. De ironie.
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:43 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nederlanders behoren tot de meest welkome toeristen...
Tja dat jij zo graag de nederlanders in een kwaad daglicht plaatst om de daden van de 'nederlanders' te downplayen veranderd er niets aan.quote:
Veruit de meesten blijven zichzelf Marokkaan of Turk noemen (en zich zo gedragen). Maar dat gezegd hebbende: staat het wel vast dat het hier om een paar cultuurverrijkers gaat? Of is dat maar gewoon een aanname op basis van het fotootje?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En ze worden ook pas als Nederlanders beschouwd wanneer ze van waardevolle toevoeging voor de samenleving zijn, zoals een voetballer, arts of iets wat in een positief daglicht staat. Als het tuig is zijn het maar Marokkanen. De ironie.
Ook niet, heb dat zelden meegemaakt met andere Marokkaanse vrienden die wel normaal doen en zich niet zo overduidelijk profileren.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
pas als ze zich gedragen als een Nederlander worden ze zo genoemd ja.
Ik plaats ze niet in een kwaad daglicht, heb vaak genoeg in vakantieoorden gezeten als jong ventje om te weten dat de meeste Nederlandse jongeren, niet allemaal, ontzettend vervelend zijn op vakantie, samen met de Engelsen. Dronken mensen onheus bejegenen, vechtpartijen, appartementen en hotels kapotslaan, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:47 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Tja dat jij zo graag de nederlanders in een kwaad daglicht plaatst om de daden van de 'nederlanders' te downplayen veranderd er niets aan.
Tja, op paupervakantieplaatsen komen nu eenmaal paupers op af, wat voor nationaliteit dan ook. (noem je geen pauper, ben er zelf ook geweest).quote:Op zondag 9 juni 2013 14:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik plaats ze niet in een kwaad daglicht, heb vaak in een vakantieoorden gezeten als jong ventje om te weten dat de meeste Nederlandse jongeren op vakantie, niet allemaal, ontzettend vervelend zijn op vakantie, samen met de Engelsen. Dronken mensen onheus bejegenen, vechtpartijen, appartementen en hotels kapotslaan, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Maar als ze terug in Nederland zijn zeiken ze op "de allochtonen die maar zo vervelend zijn!"
.
Je bent net zo'n racist als waar je Nederlanders van beschuldigd.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik plaats ze niet in een kwaad daglicht, heb vaak genoeg in vakantieoorden gezeten als jong ventje om te weten dat de meeste Nederlandse jongeren, niet allemaal, ontzettend vervelend zijn op vakantie, samen met de Engelsen. Dronken mensen onheus bejegenen, vechtpartijen, appartementen en hotels kapotslaan, voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Maar als ze terug in Nederland zijn zeiken ze op "de allochtonen die maar zo vervelend zijn!"
.
En geld, dat is nou precies waar het om draait.quote:
Daar kunnen we het over eens zijn. Mallorca is ook echt niet een luxe vakantie-oord.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Tja, op paupervakantieplaatsen komen nu eenmaal paupers op af, wat voor nationaliteit dan ook. (noem je geen pauper, ben er zelf ook geweest).
We staan over het algemeen niet bekend als vervelende/slechte toeristen.
Op andere sites schijnt er al een herkend te zijn als ene "Wasim"quote:Op zondag 9 juni 2013 14:56 schreef Hathor het volgende:
Ik kan overigens uit de foto niet opmaken wat het is, wel dat ie voor een achtienjarige scholier een redelijk vette bierpens heeft.
De meeste Nederlandse jongeren op vakantie zijn kut bezig, net zoals de Marokkaanse jongeren in Nederland dat ook zijn. Men moet gewoon niet zo hypocriet doen en het allemaal wegwuiven.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent net zo'n racist als waar je Nederlanders van beschuldigd.
4 weken versus 52 weken, lekkere vergelijking...quote:Op zondag 9 juni 2013 14:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse jongeren op vakantie zijn kut bezig, net zoals de Marokkaanse jongeren in Nederland dat ook zijn. Men moet gewoon niet zo hypocriet doen en het allemaal wegwuiven.
He hou even op jij, de Nederlandse jongeren gaan toch geen overvallen plegen, zoals veel Marokkaans tuig, in Nederland doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse jongeren op vakantie zijn kut bezig, net zoals de Marokkaanse jongeren in Nederland dat ook zijn. Men moet gewoon niet zo hypocriet doen en het allemaal wegwuiven.
Nee, komt er op neer dat het op vakantie ook Nederlanders zijn. Als het een keertje slecht in het nieuws komt, zoekt men dan altijd naar diens achtergrond om de berichtgeving zodanig anders te laten klinken.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:58 schreef ReplaR het volgende:
[..]
4 weken versus 52 weken, lekkere vergelijking...
quote:Ik ben toevallig juist gisteravond met mijn vrienden van Mallorca terug gekomen en kan zeggen dat de Mallorcanen zelf, behalve hun iets agressieve rijstijl, vriendelijk en hartelijk zijn. S'Arenal heeft een erg slechte naam, omdat de buitenlandse jongeren daar de negatieve sfeer bepalen. Vooral de Duitse, Engelse en Nederlandse toeristen zijn daar zeer aanwezig met hun geschreeuw en dronken gedrag. De Nederlands-Marokkaanse jongens [geen meisjes] die ik er gezien heb, vertoonden daar net zulk intimiderend patsergedrag als zij hier doen in hun peperdure huurauto's.
Doe ermee wat je wilt.quote:Een van de 'Nederlanders' heet Wasim en kwam in het verleden met een mes naar school. Wordt het niet tijd om altijd de andere nationaliteit dan wel afkomst te vermelden naast het hebben van een NL-paspoort? NL wordt in het buitenland op deze manier een schurkenstaat met alleen tuig als inwoners. Dat beeld kunnen we voor 95% verbeteren als we ook de andere afkomst vermelden!
Nederlanders ? Er is weinig Nederlands aan, daarom mag de afkomst ook 3x genoemd worden in het nieuwsbericht.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee, komt er op neer dat het op vakantie ook Nederlanders zijn. Als het een keertje slecht in het nieuws komt, zoekt men dan altijd naar diens achtergrond om de berichtgeving zodanig anders te laten klinken.
Wel mensen onheus bejegenen, machogedrag, vechtpartijen, mensen zomaar uitschelden.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:59 schreef ocho het volgende:
[..]
He hou even op jij, de Nederlandse jongeren gaan toch geen overvallen plegen, zoals veel Marokkaans tuig, in Nederland doen.
Vechten op vakantie weinig Nederlands aan?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nederlanders ? Er is weinig Nederlands aan, daarom mag de afkomst ook 3x genoemd worden in het nieuwsbericht.
Hier wel ja. Maar lees het artikel maar niet verder.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vechten op vakantie weinig Nederlands aan?!
Heb het toch meerdere malen anders meegemaakt op vakantie.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hier wel ja. Maar lees het artikel maar niet verder.
Welkom in NWS, waar men alles en iedereen mag generaliseren en vooroordelen zonder dat er wat gezegd wordt. Behalve als het om Nederlanders gaat, want dan komen tig users op je af om het tegendeel te bewijzenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:06 schreef Twiitch het volgende:
Tja, dat heb je met die bestemmingen, veel hormonale jongeren, veel alcohol, niet iedereen vindt een vrouwtje en dan gaan ze maar knokken.
Om dat echt iets Nederlands te noemen is natuurlijk te dom voor woorden.
Komt omdat je nogal erg opzichtig de boel aan het downplayen bentquote:Op zondag 9 juni 2013 15:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Welkom in NWS, waar men alles en iedereen mag generaliseren en vooroordelen zonder dat er wat gezegd wordt. Behalve als het om Nederlanders gaat, want dan komen tig users op je af om het tegendeel te bewijzen.
Zelfs KLB bevat meer rationaliteit.
Doet iedereen hier joh.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:10 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Komt omdat je nogal erg opzichtig de boel aan het downplayen bent
quote:
Ik lees net dat topic even terug, die schuimbekkende reacties hierop, heerlijk!quote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef Athlon64x het volgende:
Kwam deze toevallig tegen van Pietverdriet
[..]
Vooral 5/8/9
punt 9 heeft zich duidelijk bewezenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik lees net dat topic even terug, die schuimbekkende reacties hierop, heerlijk!
Ik miste alleen de Duitse variant op onze gierigheid....NL= Nur Limonade.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hierin is het dan wel weer correct om ze als Hollanders aan te duiden.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat vakantiegedrag staat natuurlijk in geen verhouding tot overvallen, mishandeling, vrouwen lastigvallen in het land waar je zogenaamd claimt te wonen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wel mensen onheus bejegenen, machogedrag, vechtpartijen, mensen zomaar uitschelden.
Ik heb het op jonge leeftijd 1 keer gedaan en ben daar toen voorgoed van genezen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:13 schreef Twiitch het volgende:
Maar dat Marokkanen op vakantie gaan naar hellholes als Mallora, Ljoret e.d. vind ik toch wel erg Nederlands van ze.
Maar doen alsof je neus bloedt voor zaken als deze is natuurlijk wel goed.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vakantiegedrag staat natuurlijk in geen verhouding tot overvallen, mishandeling, vrouwen lastigvallen in het land waar je zogenaamd claimt te wonen.
Ik zie jou hier niets anders doen. Alleen maar het hele topic afgeven op Nederlanders op vakantie terwijl het hier over 'Nederlanders' gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar doen alsof je neus bloedt voor zaken als deze is natuurlijk wel goed.
Ik wil ook even kunnen generaliseren en vooroordelen. Dat mag toch in NWS?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zie jou hier niets anders doen. Alleen maar het hele topic afgeven op Nederlanders op vakantie terwijl het hier over 'Nederlanders' gaat.
Ik wel een paar keer, 2 jaar geleden voor het laatst, altijd prima vermaakt, nooit problemen gehad of gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het op jonge leeftijd 1 keer gedaan en ben daar toen voorgoed van genezen.
Hmm daar was ik ook, hetzelfde hotel zelfs.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
wat de fak, die gozer met die spiegelquote:Op zondag 9 juni 2013 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm daar was ik ook, hetzelfde hotel zelfs.
Treurnis ook...quote:
Ben nooit in Turkije geweest.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Treurnis ook...
En een gigantisch mannenoverschot aldaar...
Vrouwen als bitchessssss niet te geleuven...
Duszz...
Ik zou niet naar Marmaris gaan op vakantie
Oh ik heb daar ook geen problemen gehad hoor. Het niveau van de mensen is alleen een beetje bedroevend.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik wel een paar keer, 2 jaar geleden voor het laatst, altijd prima vermaakt, nooit problemen gehad of gezien.
Nu hoeft het voor mij ook niet meer.
Het niveau gaat er iig niet op vooruit, dat klopt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik heb daar ook geen problemen gehad hoor. Het niveau van de mensen is alleen een beetje bedroevend.
Nur Links ( op de snelweg)quote:Op zondag 9 juni 2013 15:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik miste alleen de Duitse variant op onze gierigheid....NL= Nur Limonade.
Ben je alweer vergeten dat de Eindhovense kopschoppers Nederlanders waren, of heb je gewoon wat moeite om die teleurstelling te verwerken?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:27 schreef S4pphire het volgende:
.
Er staat een fout in de kop van dit topic.
Daar staat namelijk: Nederlanders.
Mooi dat ze ons in het buitenland nu ook al een slechte naam bezorgen.
Wassim is een eckte Nederlandsche naam, net als Mohammed, Mohammud en ali.
Nederlanders willen vaak brallen, raar doen etc na een biertje ja... Maar iemand in zijn gezicht ernstig verminken?
Tuurlijk heb je ook Nederlands (en Vlaams) tuig. Alleen kloppen de verhoudingen niet echt.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ben je alweer vergeten dat de Eindhovense kopschoppers Nederlanders waren, of heb je gewoon wat moeite om die teleurstelling te verwerken?
Zonet leek je nog te willen zeggen dat die alleen maar willen brallen en raar doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:47 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je ook Nederlands (en Vlaams) tuig.
Ik zei "willen vaak" ja.. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, dat is met bijna alles zo, god.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zonet leek je nog te willen zeggen dat die alleen maar willen brallen en raar doen.
Je suggereert een tegenstelling, Marokkaanse Nederlanders doen dit wel, en autochtone Nederlanders doen dit niet. Dan is je geheugen ofwel erg selectief, of typerendquote:Op zondag 9 juni 2013 18:02 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Ik zei "willen vaak" ja.. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, dat is met bijna alles zo, god.
Dit inderdaad. Verder kunnen Engelsen er ook wel wat van qua asociaal gedrag.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Altijd die Nederlanders op vakantie weer. Daarom nooit naar die Nederlandse enclaves op vakantie gaan.
Op papier ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik iemand dan meteen als een Nederlander beschouw. Daar is wel wat meer voor nodig namelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Op papier ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik iemand dan meteen als een Nederlander beschouw. Daar is wel wat meer voor nodig namelijk.
nou zeg, moet je eens naar Albufeira gaan ...quote:Op zondag 9 juni 2013 18:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Verder kunnen Engelsen er ook wel wat van qua asociaal gedrag.
Precies. Om je kapot te schamen. Daarom ga ik nooit naar dit soort pauperparadijsjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef 16meter het volgende:
Wat een geouwehoer over de eventuele etnische achtergrond van de daders. Als het om wangedrag op vakantie gaat, dan zijn het meestal autochtone, blanke Nederlanders.![]()
lkkr zuipe tog #yolo
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef 16meter het volgende:
Wat een geouwehoer over de eventuele etnische achtergrond van de daders. Als het om wangedrag op vakantie gaat, dan zijn het meestal autochtone, blanke Nederlanders.![]()
lkkr zuipe tog #yolo
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En dat ze achteraf maar een gepeperde rekening krijgen voor het verblijf in het Spaanse staatshotel. En uiteraard één voor de vergoeding van alle aan deze wandaad verbonden kosten voor het slachtoffer. Plus immateriële schadevergoeding.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:51 schreef probeer het volgende:
En nu maar hopen dat BuZa geen enkele moeite doet om ze, al dan niet veroordeeld, weer naar NL terug te halen. Laat ze maar lekker rotten in een Spaanse cel.
Wat doen ze nou helemaal verkeerd dan volgens jou? Ik zie ze nergens knokken of mensen lastig vallen, waaom zijn het dan paupers? Ik zie gewoon een stel jongeren die de bloemen buitenzetten die ene keer per jaar dat ze op vakantie gaan, precies zoals ieder ander dat doet.quote:
Wat is precies wangedrag? Is dat luidruchtig en stomdronken feestvieren? Zo ja, dan klopt je bewering. Maar vergrijpen als zware mishandeling? Je weet zelf hoe de cijfers in Nederland liggen...quote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef 16meter het volgende:
lkkr zuipe tog #yolo
En zijn naam is Wasim een echte Hollandse naam.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef NomanIW het volgende:
Guttegut, een jongen met donker haar en gebruinde huid.
Als dat een Marokkaan is ben ik dat, zeker na een paar dagen Spaanse zon, ook. En het mooiste is nog dat dat stel kwakbollen vervolgens over het niveau van anderen begint.
Wat een bedroevend volkje toch hier in NWS. Gelukkig geloven ze zelf dat het nog wat voorstelt.
Da Wasim, is zijn bijnaam.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef ocho het volgende:
[..]
En zijn naam is Wasim een echte Hollandse naam.
Het is gewoon een echte Hollander, z'n achternaam is Kap.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef ocho het volgende:
[..]
En zijn naam is Wasim een echte Hollandse naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo plaats je jezelf zo nadrukkelijk buiten de NWS-users? Als ik zo je postgeschiedenis bekijk, zie ik opmerkelijk vaak de lettercombinatie NWS...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef NomanIW het volgende:
Guttegut, een jongen met donker haar en gebruinde huid.
Als dat een Marokkaan is ben ik dat, zeker na een paar dagen Spaanse zon, ook. En het mooiste is nog dat dat stel kwakbollen vervolgens over het niveau van anderen begint.
Wat een bedroevend volkje toch hier in NWS. Gelukkig geloven ze zelf dat het nog wat voorstelt.
Is stomdronken zijn vaak niet de oorzaak van die gevechten daar?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:59 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Wat is precies wangedrag? Is dat luidruchtig en stomdronken feestvieren? Zo ja, dan klopt je bewering. Maar vergrijpen als zware mishandeling? Je weet zelf hoe de cijfers in Nederland liggen...
Echt he, al die autisten hier die nooit buiten komen haten op dit filmpje. Wat doen ze nou verkeerd? Ook ik ben jong geweest en ook ik ben in Blanes en Sunny Beach geweest. En dat waren stuk voor stuk prima vakanties. Moet er nu niet meer aan denken maar niks mis mee om te doen als je 16-20 bentquote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat doen ze nou helemaal verkeerd dan volgens jou? Ik zie ze nergens knokken of mensen lastig vallen, waaom zijn het dan paupers? Ik zie gewoon een stel jongeren die de bloemen buitenzetten die ene keer per jaar dat ze op vakantie gaan, precies zoals ieder ander dat doet.
Hoe kun je nou een Nederlander zijn als je Aboutaleb, Markouch, Boulahrouz, Afellay of Albayrak heet?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
10000 eurotjes per persoonquote:Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef tong80 het volgende:
De andere twee, beiden 18 jaar oud, ontkennen iedere betrokkenheid en kunnen volgens Spaanse media op borgtocht vrijkomen.
Mag geen probleem zijn.quote:
Door de Nederlandse nationaliteit te hebben? Door in Nederland geboren en getogen te zijn (Boulahrouz en Afellay na wat research). Zijn gewoon feitelijk en officieel Nederlanders. Dat jij een andere mening hebt, prima, maar het is opeens niet de enige waarheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een Nederlander zijn als je Aboutaleb, Markouch, Boulahrouz, Afellay of Albayrak heet?
Ik maak ze nu elke nacht meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef prt1 het volgende:
Qua paupergedrag vallen Nederlanders op vakantie nog mee, Engelsen zijn pas echt beesten.
Nou, Russen zijn toch wel een klasse apart op vakantie hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:00 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik maak ze nu elke nacht meeEn ik kan vertellen dat het land van herkomst geen drol uitmaakt!!
Engelsen zie ik hier het meeste dus die vallen meer op ,maar italianen ,duitsers ,noren, amerikaanen australiers ,het maakt geen zak uit ,het is de leeftijd+drugs+alcohol.
Een vriend van me heeft een keer een wedstrijdje wodka atten gehad met een rus. Verloren, natuurlijk. Wat kan dat volk drinken zegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Nou, Russen zijn toch wel een klasse apart op vakantie hoor
Kakker gebeukt door paupers, the end.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
Wat een bizar slecht geschreven stuk. Ik snap er eigenlijk amper wat van
Goh, dat wordt ook altijd van de daders gezegdquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
'Hij is hier juist een graag geziene gast en absoluut niet agressief.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)en-op-Mallorca.dhtmlquote:Speelgoedmegafoon inzet ruzie scholieren op Mallorca
De mishandeling op Mallorca, waarbij de achttienjarige Abcoudenaar Remi Post ernstig is toegetakeld, begon met een ruzie tussen een groep van circa tien Amsterdamse jongeren en vier Abcoudenaren. De scholieren kregen een conflict over een speelgoedmegafoon.
Dit schrijft de lokale krant Diario de Mallorca op basis van bronnen bij de politie. Bij de ruzie zou Post meermalen tegen zijn hoofd zijn geschopt, toen hij al op de grond lag.
'Getuigen hoorden botten kraken,' schrijft Diario de Mallorca. Eén van de drie verdachten is een beoefenaar van de vechtsport mixed martial arts. Hij en nog een andere achttienjarige verdachte zitten nog op Mallorca vast.
Het slachtoffer - dat een gebroken kaak en neus opliep - moest een drie uur durende operatie ondergaan. Hij is inmiddels thuis. 'Hij is gelukkig niet verminkt,' zegt zijn moeder, Liesbeth Boswijk. Remi's ouders zijn diep geschokt door het geweld.
In de nacht van maandag 3 juni vloeide de drank rijkelijk op de boulevard van El Arenal. Ook de scholieren die bij de vechtpartij betrokken waren, hadden gedronken. Eén van de verdachten houdt echter vol dat hij geen alcohol had gebruikt. Volgens de lokale bronnen ontkennen de verdachten dat ze het slachtoffer hebben toegetakeld. Ze hebben de mishandeling naar eigen zeggen wel gezien, maar er niet aan deelgenomen. Dat wordt weersproken door verscheidene getuigen.
Lees vandaag meer in Het Parool.
Doet me denken aan iets met een doodgetrapte grensrechter...quote:... ontkennen de verdachten dat ze het slachtoffer hebben toegetakeld. Ze hebben de mishandeling naar eigen zeggen wel gezien, maar er niet aan deelgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |