Wat doen ze nou helemaal verkeerd dan volgens jou? Ik zie ze nergens knokken of mensen lastig vallen, waaom zijn het dan paupers? Ik zie gewoon een stel jongeren die de bloemen buitenzetten die ene keer per jaar dat ze op vakantie gaan, precies zoals ieder ander dat doet.quote:
Wat is precies wangedrag? Is dat luidruchtig en stomdronken feestvieren? Zo ja, dan klopt je bewering. Maar vergrijpen als zware mishandeling? Je weet zelf hoe de cijfers in Nederland liggen...quote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef 16meter het volgende:
Wat een geouwehoer over de eventuele etnische achtergrond van de daders. Als het om wangedrag op vakantie gaat, dan zijn het meestal autochtone, blanke Nederlanders.![]()
lkkr zuipe tog #yolo
En zijn naam is Wasim een echte Hollandse naam.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef NomanIW het volgende:
Guttegut, een jongen met donker haar en gebruinde huid.
Als dat een Marokkaan is ben ik dat, zeker na een paar dagen Spaanse zon, ook. En het mooiste is nog dat dat stel kwakbollen vervolgens over het niveau van anderen begint.
Wat een bedroevend volkje toch hier in NWS. Gelukkig geloven ze zelf dat het nog wat voorstelt.
Da Wasim, is zijn bijnaam.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef ocho het volgende:
[..]
En zijn naam is Wasim een echte Hollandse naam.
Het is gewoon een echte Hollander, z'n achternaam is Kap.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef ocho het volgende:
[..]
En zijn naam is Wasim een echte Hollandse naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo plaats je jezelf zo nadrukkelijk buiten de NWS-users? Als ik zo je postgeschiedenis bekijk, zie ik opmerkelijk vaak de lettercombinatie NWS...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef NomanIW het volgende:
Guttegut, een jongen met donker haar en gebruinde huid.
Als dat een Marokkaan is ben ik dat, zeker na een paar dagen Spaanse zon, ook. En het mooiste is nog dat dat stel kwakbollen vervolgens over het niveau van anderen begint.
Wat een bedroevend volkje toch hier in NWS. Gelukkig geloven ze zelf dat het nog wat voorstelt.
Is stomdronken zijn vaak niet de oorzaak van die gevechten daar?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:59 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Wat is precies wangedrag? Is dat luidruchtig en stomdronken feestvieren? Zo ja, dan klopt je bewering. Maar vergrijpen als zware mishandeling? Je weet zelf hoe de cijfers in Nederland liggen...
Echt he, al die autisten hier die nooit buiten komen haten op dit filmpje. Wat doen ze nou verkeerd? Ook ik ben jong geweest en ook ik ben in Blanes en Sunny Beach geweest. En dat waren stuk voor stuk prima vakanties. Moet er nu niet meer aan denken maar niks mis mee om te doen als je 16-20 bentquote:Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat doen ze nou helemaal verkeerd dan volgens jou? Ik zie ze nergens knokken of mensen lastig vallen, waaom zijn het dan paupers? Ik zie gewoon een stel jongeren die de bloemen buitenzetten die ene keer per jaar dat ze op vakantie gaan, precies zoals ieder ander dat doet.
Hoe kun je nou een Nederlander zijn als je Aboutaleb, Markouch, Boulahrouz, Afellay of Albayrak heet?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En ze worden ook pas als Nederlanders beschouwd wanneer ze van waardevolle toevoeging voor de samenleving zijn, zoals een voetballer, arts of iets wat in een positief daglicht staat. Als het tuig is zijn het maar Marokkanen. De ironie.
10000 eurotjes per persoonquote:Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef tong80 het volgende:
De andere twee, beiden 18 jaar oud, ontkennen iedere betrokkenheid en kunnen volgens Spaanse media op borgtocht vrijkomen.
Mag geen probleem zijn.quote:
Door de Nederlandse nationaliteit te hebben? Door in Nederland geboren en getogen te zijn (Boulahrouz en Afellay na wat research). Zijn gewoon feitelijk en officieel Nederlanders. Dat jij een andere mening hebt, prima, maar het is opeens niet de enige waarheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 05:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een Nederlander zijn als je Aboutaleb, Markouch, Boulahrouz, Afellay of Albayrak heet?
Ik maak ze nu elke nacht meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef prt1 het volgende:
Qua paupergedrag vallen Nederlanders op vakantie nog mee, Engelsen zijn pas echt beesten.
Nou, Russen zijn toch wel een klasse apart op vakantie hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:00 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ik maak ze nu elke nacht meeEn ik kan vertellen dat het land van herkomst geen drol uitmaakt!!
Engelsen zie ik hier het meeste dus die vallen meer op ,maar italianen ,duitsers ,noren, amerikaanen australiers ,het maakt geen zak uit ,het is de leeftijd+drugs+alcohol.
Een vriend van me heeft een keer een wedstrijdje wodka atten gehad met een rus. Verloren, natuurlijk. Wat kan dat volk drinken zegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Nou, Russen zijn toch wel een klasse apart op vakantie hoor
Kakker gebeukt door paupers, the end.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
Wat een bizar slecht geschreven stuk. Ik snap er eigenlijk amper wat van
Goh, dat wordt ook altijd van de daders gezegdquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
'Hij is hier juist een graag geziene gast en absoluut niet agressief.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)en-op-Mallorca.dhtmlquote:Speelgoedmegafoon inzet ruzie scholieren op Mallorca
De mishandeling op Mallorca, waarbij de achttienjarige Abcoudenaar Remi Post ernstig is toegetakeld, begon met een ruzie tussen een groep van circa tien Amsterdamse jongeren en vier Abcoudenaren. De scholieren kregen een conflict over een speelgoedmegafoon.
Dit schrijft de lokale krant Diario de Mallorca op basis van bronnen bij de politie. Bij de ruzie zou Post meermalen tegen zijn hoofd zijn geschopt, toen hij al op de grond lag.
'Getuigen hoorden botten kraken,' schrijft Diario de Mallorca. Eén van de drie verdachten is een beoefenaar van de vechtsport mixed martial arts. Hij en nog een andere achttienjarige verdachte zitten nog op Mallorca vast.
Het slachtoffer - dat een gebroken kaak en neus opliep - moest een drie uur durende operatie ondergaan. Hij is inmiddels thuis. 'Hij is gelukkig niet verminkt,' zegt zijn moeder, Liesbeth Boswijk. Remi's ouders zijn diep geschokt door het geweld.
In de nacht van maandag 3 juni vloeide de drank rijkelijk op de boulevard van El Arenal. Ook de scholieren die bij de vechtpartij betrokken waren, hadden gedronken. Eén van de verdachten houdt echter vol dat hij geen alcohol had gebruikt. Volgens de lokale bronnen ontkennen de verdachten dat ze het slachtoffer hebben toegetakeld. Ze hebben de mishandeling naar eigen zeggen wel gezien, maar er niet aan deelgenomen. Dat wordt weersproken door verscheidene getuigen.
Lees vandaag meer in Het Parool.
Doet me denken aan iets met een doodgetrapte grensrechter...quote:... ontkennen de verdachten dat ze het slachtoffer hebben toegetakeld. Ze hebben de mishandeling naar eigen zeggen wel gezien, maar er niet aan deelgenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |