abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2013 @ 00:42:40 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_127607301
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:56 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

:') kutpaupers
Wat doen ze nou helemaal verkeerd dan volgens jou? Ik zie ze nergens knokken of mensen lastig vallen, waaom zijn het dan paupers? Ik zie gewoon een stel jongeren die de bloemen buitenzetten die ene keer per jaar dat ze op vakantie gaan, precies zoals ieder ander dat doet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_127607655
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef 16meter het volgende:
Wat een geouwehoer over de eventuele etnische achtergrond van de daders. Als het om wangedrag op vakantie gaat, dan zijn het meestal autochtone, blanke Nederlanders. :')

lkkr zuipe tog #yolo
Wat is precies wangedrag? Is dat luidruchtig en stomdronken feestvieren? Zo ja, dan klopt je bewering. Maar vergrijpen als zware mishandeling? Je weet zelf hoe de cijfers in Nederland liggen...
pi_127614420
Mensen hier hebben moeite met lezen.

Het gaat hier in het nieuwsbericht om zware mishandeling, iemand's gezicht verminken zodat hij op de intensive care beland.

Dat is iets totaal anders dan Nederlanders die een mooi lomp feest bouwen. Wat een afgunst van deze keyboard warriors, die zelf bijna nooit buiten komen _O-
pi_127617038
Guttegut, een jongen met donker haar en gebruinde huid.

Als dat een Marokkaan is ben ik dat, zeker na een paar dagen Spaanse zon, ook. En het mooiste is nog dat dat stel kwakbollen vervolgens over het niveau van anderen begint.

Wat een bedroevend volkje toch hier in NWS. Gelukkig geloven ze zelf dat het nog wat voorstelt.
pi_127621161
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef NomanIW het volgende:

Als dat een Marokkaan is ben ik dat, zeker na een paar dagen Spaanse zon, ook. En het mooiste is nog dat dat stel kwakbollen vervolgens over het niveau van anderen begint.

Wat een bedroevend volkje toch hier in NWS. Gelukkig geloven ze zelf dat het nog wat voorstelt.
En zijn naam is Wasim een echte Hollandse naam.
  maandag 10 juni 2013 @ 15:27:41 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127621244
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef ocho het volgende:

[..]

Da Wasim, is zijn bijnaam.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 10 juni 2013 @ 15:27:53 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_127621253
Er blijkt er overigens eentje onschuldig te hebben vastgezeten voor twee dagen, gevalletje persoonsverwisseling.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_127621832
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef ocho het volgende:

[..]

Het is gewoon een echte Hollander, z'n achternaam is Kap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127623473
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef NomanIW het volgende:

Hoezo plaats je jezelf zo nadrukkelijk buiten de NWS-users? Als ik zo je postgeschiedenis bekijk, zie ik opmerkelijk vaak de lettercombinatie NWS...
pi_127625477
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:59 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Wat is precies wangedrag? Is dat luidruchtig en stomdronken feestvieren? Zo ja, dan klopt je bewering. Maar vergrijpen als zware mishandeling? Je weet zelf hoe de cijfers in Nederland liggen...
Is stomdronken zijn vaak niet de oorzaak van die gevechten daar?
signatuurloos
  Trouwste user 2022 maandag 10 juni 2013 @ 18:45:54 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_127627626
AMSTERDAM - Het slachtoffer van de gruwelijke mishandeling op Mallorca komt uit Abcoude.

Dat meldt Hart van Nederland. De 18-jarige jongen ligt op de intensive care nadat artsen met veel moeite zijn gezicht wisten te reconstrueren.

De jongen maakte deel uit van een grotere groep tieners uit Abcoude. Zij kregen het vorige week maandagnacht in het uitgaanscentrum van feestoord El Arena aan de stok met een groepje leeftijdsgenoten uit Amsterdam. De ruzie liep volledig uit de hand en het slachtoffer liep ernstige verminkingen op.

De Spaanse politie heeft drie Nederlanders opgepakt. Het gaat om scholieren van het Sint-Nicolaas Lyceum uit Amsterdam. Na tips en getuigenverklaringen werden ze pas afgelopen zaterdag opgepakt. Een van de drie is na verhoor op het politiebureau vrijgelaten. De andere twee, beiden 18 jaar oud, ontkennen iedere betrokkenheid en kunnen volgens Spaanse media op borgtocht vrijkomen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127647025
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat doen ze nou helemaal verkeerd dan volgens jou? Ik zie ze nergens knokken of mensen lastig vallen, waaom zijn het dan paupers? Ik zie gewoon een stel jongeren die de bloemen buitenzetten die ene keer per jaar dat ze op vakantie gaan, precies zoals ieder ander dat doet.
Echt he, al die autisten hier die nooit buiten komen haten op dit filmpje. Wat doen ze nou verkeerd? Ook ik ben jong geweest en ook ik ben in Blanes en Sunny Beach geweest. En dat waren stuk voor stuk prima vakanties. Moet er nu niet meer aan denken maar niks mis mee om te doen als je 16-20 bent
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_127651263
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:42 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

En ze worden ook pas als Nederlanders beschouwd wanneer ze van waardevolle toevoeging voor de samenleving zijn, zoals een voetballer, arts of iets wat in een positief daglicht staat. Als het tuig is zijn het maar Marokkanen. De ironie.
Hoe kun je nou een Nederlander zijn als je Aboutaleb, Markouch, Boulahrouz, Afellay of Albayrak heet?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 06:01:01 #114
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_127651323
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:45 schreef tong80 het volgende:
De andere twee, beiden 18 jaar oud, ontkennen iedere betrokkenheid en kunnen volgens Spaanse media op borgtocht vrijkomen.

10000 eurotjes per persoon :)
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 juni 2013 @ 12:53:41 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_127659524
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 06:01 schreef SanAnt het volgende:

[..]

10000 eurotjes per persoon :)
Mag geen probleem zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:16:52 #116
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_127665401
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 05:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Hoe kun je nou een Nederlander zijn als je Aboutaleb, Markouch, Boulahrouz, Afellay of Albayrak heet?
Door de Nederlandse nationaliteit te hebben? Door in Nederland geboren en getogen te zijn (Boulahrouz en Afellay na wat research). Zijn gewoon feitelijk en officieel Nederlanders. Dat jij een andere mening hebt, prima, maar het is opeens niet de enige waarheid.

[ Bericht 8% gewijzigd door GVU op 11-06-2013 15:22:47 ]
Je kan nu inchecken met je bankpas!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:17:53 #117
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_127665447
Verder ben ik het met meerdere users hier mee eens dat Nederlanders op vakantie gewoon walgelijk paupergedrag vertonen samen met de Engelsen en Russen. Alles kapot maken wat kapot kan en zodra ze in Nederland zijn meteen schijnheilig gaan lopen doen. Paupers.
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_127665697
Qua paupergedrag vallen Nederlanders op vakantie nog mee, Engelsen zijn pas echt beesten.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:00:31 #119
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_127670290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:23 schreef prt1 het volgende:
Qua paupergedrag vallen Nederlanders op vakantie nog mee, Engelsen zijn pas echt beesten.
Ik maak ze nu elke nacht mee :) En ik kan vertellen dat het land van herkomst geen drol uitmaakt!!
Engelsen zie ik hier het meeste dus die vallen meer op ,maar italianen ,duitsers ,noren, amerikaanen australiers ,het maakt geen zak uit ,het is de leeftijd+drugs+alcohol.
pi_127670340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:00 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Ik maak ze nu elke nacht mee :) En ik kan vertellen dat het land van herkomst geen drol uitmaakt!!
Engelsen zie ik hier het meeste dus die vallen meer op ,maar italianen ,duitsers ,noren, amerikaanen australiers ,het maakt geen zak uit ,het is de leeftijd+drugs+alcohol.
Nou, Russen zijn toch wel een klasse apart op vakantie hoor :P
Conscience do cost.
  Forum Admin dinsdag 11 juni 2013 @ 17:31:40 #121
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_127671322
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Nou, Russen zijn toch wel een klasse apart op vakantie hoor :P
Een vriend van me heeft een keer een wedstrijdje wodka atten gehad met een rus. Verloren, natuurlijk. Wat kan dat volk drinken zeg _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Trouwste user 2022 woensdag 12 juni 2013 @ 15:02:19 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_127708328
De mishandeling op Mallorca, waarbij de 18-jarige Abcoudenaar Remi Post ernstig is toegetakeld, begon met een ruzie tussen een groep van circa tien Amsterdamse jongeren en vier Abcoudenaren. De scholieren kregen een conflict over een speelgoedmegafoon.

Hij is aangevallen door een groep van 25 knullen. Stelletje lafbekken
Kennis van RemiDat schrijft Het Parool. Bij de ruzie zou het slachtoffer uit Abcoude meermalen tegen zijn hoofd zijn geschopt, toen hij al op de grond lag, aldus de lokale krant Diario de Mallorca die contact heeft met bronnen bij de politie.

'Getuigen hoorden botten kraken,' schrijft dezelfde krant. Eén van de drie verdachten die nog vastzit is een beoefenaar van de vechtsport mixed martial arts. Drie Nederlandse scholieren werden zaterdag aangehouden. Een van hen werd na verhoor weer vrijgelaten, de andere twee werden vastgezet.

Het slachtoffer - dat een gebroken kaak en neus opliep - moest een drie uur durende operatie ondergaan. Hij is inmiddels thuis. Volgens eerdere berichtgeving zou zijn gezicht ernstig zijn verminkt en meerdere operaties nodig hebben. 'Hij is gelukkig niet verminkt,' vertelt moeder Liesbeth Post in het AD Groene Hart. Ze kan het nog steeds niet bevatten. Het echtpaar is diep geschokt door het incident. 'Belachelijk, dit soort geweld,' stelt vader René Post. Veel meer wil hij er niet over kwijt.

Lafbekken
In zijn woonplaats Abcoude houdt wat Remi is overkomen de gemoederen bezig. 'Dit verzin je toch niet,' stelt een verbijsterde kennis van de jongen, die liever niet met haar naam in de krant wil. 'Hij is aangevallen door een groep van 25 knullen. Stelletje lafbekken.'

Remi Post wordt omschreven als een aardige jongen. Hij is lid van de Hockey Vereniging Abcoude. 'We zijn hier waanzinnig van geschrokken,' zegt voorzitter Jan Duijsens. Post speelt in het eerste herenelftal van de club. 'Ook zijn team is natuurlijk flink geschrokken, toen we dit afgelopen weekeinde via de mail hoorden.'

Volgens Duijsens staat Post geenszins bekend als ruziemaker op de club. 'Hij is hier juist een graag geziene gast en absoluut niet agressief. Wij kennen de details van de gebeurtenissen verder niet. We wisten wel dat hij deze week naar huis kwam. Dat hij nu al thuis is, is des te beter.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ie-om-megafoon.dhtml

pi_127710616
Waarom staat dit in VBL?
pi_127710835
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom staat dit in VBL?
Tong denkt dat de vermoedelijke daders uit dit subforum komen.
pi_127711133
Kickje naar een wat toepasselijker gedeelte.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:10:49 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_127711235
Wat een bizar slecht geschreven stuk. Ik snap er eigenlijk amper wat van
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_127711548
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
Wat een bizar slecht geschreven stuk. Ik snap er eigenlijk amper wat van
Kakker gebeukt door paupers, the end.
pi_127711607
Wel opvallend dat degene die een gevecht verliest altijd heel lief en onschuldig is maar goed, het zal wel.
pi_127711793
Dat lijkt mij een goede reden.
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:37:57 #130
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_127712245
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
'Hij is hier juist een graag geziene gast en absoluut niet agressief.
Goh, dat wordt ook altijd van de daders gezegd

Dus....

:{w
pi_127712309
Sinds wanneer ligt abcoude in het groene hart
pi_127712316
Doen Spanjaarden dit ook?
pi_127712904
En waar was het allemaal om te doen? Om een fucking speelgoedmegafoon.... :') x 1000

quote:
Speelgoedmegafoon inzet ruzie scholieren op Mallorca
De mishandeling op Mallorca, waarbij de achttienjarige Abcoudenaar Remi Post ernstig is toegetakeld, begon met een ruzie tussen een groep van circa tien Amsterdamse jongeren en vier Abcoudenaren. De scholieren kregen een conflict over een speelgoedmegafoon.

Dit schrijft de lokale krant Diario de Mallorca op basis van bronnen bij de politie. Bij de ruzie zou Post meermalen tegen zijn hoofd zijn geschopt, toen hij al op de grond lag.

'Getuigen hoorden botten kraken,' schrijft Diario de Mallorca. Eén van de drie verdachten is een beoefenaar van de vechtsport mixed martial arts. Hij en nog een andere achttienjarige verdachte zitten nog op Mallorca vast.

Het slachtoffer - dat een gebroken kaak en neus opliep - moest een drie uur durende operatie ondergaan. Hij is inmiddels thuis. 'Hij is gelukkig niet verminkt,' zegt zijn moeder, Liesbeth Boswijk. Remi's ouders zijn diep geschokt door het geweld.

In de nacht van maandag 3 juni vloeide de drank rijkelijk op de boulevard van El Arenal. Ook de scholieren die bij de vechtpartij betrokken waren, hadden gedronken. Eén van de verdachten houdt echter vol dat hij geen alcohol had gebruikt. Volgens de lokale bronnen ontkennen de verdachten dat ze het slachtoffer hebben toegetakeld. Ze hebben de mishandeling naar eigen zeggen wel gezien, maar er niet aan deelgenomen. Dat wordt weersproken door verscheidene getuigen.

Lees vandaag meer in Het Parool.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)en-op-Mallorca.dhtml

Ook dit komt me ergens bekend van voor:
quote:
... ontkennen de verdachten dat ze het slachtoffer hebben toegetakeld. Ze hebben de mishandeling naar eigen zeggen wel gezien, maar er niet aan deelgenomen.
Doet me denken aan iets met een doodgetrapte grensrechter...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 16:54:32 ]
pi_127713448
En dan wordt het van VBL naar NWS getrapt, zonder dat de dienstdoende mod kijkt over er al een topic in NWS is. Dat is dus allang: NWS / Nederlandse tieners opgepakt op Mallorca voor zware mishandeling
  woensdag 12 juni 2013 @ 17:09:29 #135
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_127713551
Als dat soort volk ook al naar dat soort vakantiebestemmingen gaat , ben ik blij dat ik daar niet meer kom.
Waar is de tijd gebleven dat ze met de hele familie in een 26e hands bestelbus naar Marokko gingen ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
pi_127715115
Eén van de jongens werd huilend naar de gevangenis gebracht; hij smeekte om vrijgelaten te worden omdat hij vreesde verkracht te zullen worden, zo schrijft de lokale krant Diario de Mallorca.

Ook nog eens een mietje :')

Remi's fb:
https://www.facebook.com/remi.post.1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')