Nope, en had me ook alweer 2 dagen niet geschoren.quote:
Zo zo, de donshaartjes kwamen dus al door?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:45 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nope, en had me ook alweer 2 dagen niet geschoren.
Kansloos dus.
Een dwerg van 2 meter?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:45 schreef Miousana het volgende:
Wie zegt dat ze naar je geboortedatum keek? Misschien keek ze wel naar de foto om te kijken of jij als dwerg die rijbewijs niet gewoon van een vriend had gekregen.
Ben je wel eens geplaagd door de grote boze wolk?quote:
Dit hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 12:47 schreef snellejelle het volgende:
Misschien wilde ze graag je naam weten om je straks te kunnen facebooken. Love is in the air
Ja nee, daar val ik dus ook al niet meer onderquote:Op zondag 9 juni 2013 12:52 schreef Haque het volgende:
Ik heb er twee jaar geleden wel eens wat van gezegd, zon vrouw van 40/50 die "iedereen onder de 25 geen controleren voor de zekerheid"belachelijk
Ja, want kassameisjesquote:Op zondag 9 juni 2013 12:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Misschien vroeg ze je ID zodat ze je naam kon zien en je toevoegen op FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
haha daar dacht ik ook aan toen ik de OP lasquote:Op zondag 9 juni 2013 12:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Misschien vroeg ze je ID zodat ze je naam kon zien en je toevoegen op FB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |