Doel 14 en 15quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef Gitank2 het volgende:
Ik ben hier ook mee begonnen, waarbij ik me afvraag hoeveel mannen dit doen maar laat ik een van de weinige zijn misschien
Nu staat er wel een vrij slechte in mbt dit forum, namelijk niet meer fok!ken en dus nog meer tijd voor andere dingen hebben, vooral creatief gezien
Maar op mijn blog al onder meer een lijst met tips voor mensen die ook aan dit project beginnen en uiteraard mijn eigen lijstje.
http://dayzeroruud.blogspot.nl/
Wouter Hamelquote:
Ik denk ik wel 10 foto'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef Gitank2 het volgende:
Ik heb Wouter 2x live gezien en 1x met hem op de foto , dus nu maar eens voor het signeren van de albums gaan
Ik zal eens naar de prijsvragen kijken want dat is nieuw voor mij
Ook een interessante combinatie moet ik zeggenquote:26. Taart eten… Zonder handen!
27. Tafeletiquette leren
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een interessante combinatie moet ik zeggen
Hahahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:05 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een interessante combinatie moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm dan ook schaamteloos van jou gejatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:20 schreef Greys het volgende:
Taart eten zonder bestek was mijn leukste doel so far om uit te voeren.
Echt van genoten![]()
Taart op tafel en graaien maar.
Taart eten zonder handen lijkt me nog ingewikkelder
Leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Dragonberry het volgende:
Ik ben ook begonnen met een lijst op te stellen!
ik zit op 87 ofzo en heb ook mijn mail opruimen er al tussen staanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wil het een beetje lukken?![]()
Ik ben momenteel druk bezig met het opschonen van mijn e-mail (onbelangrijke verwijderen, nieuwsbrieven opzeggen en belangrijke in mapjes gooien) en heb mijn postvak in al van 20.000 naar 3000 gereduceerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |