Echwelquote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa, die moet ik ook nog
Was ie lekker ja?
Belle en het beest?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ook vorderingen gemaakt!
Vandaag mijn eerste les Evy gelopen, een film met de B gekeken en ondertussen grote moeite om die rotplant (sorry, plant) überhaupt water te geven. We gaan vrolijk verder
Dat is echt mijn favo filmquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Belle en het beest?Die kijk ik nu
![]()
Lekker bezig verder! Ik blijf echt een beetje bij de films steken. Maar ach, over 70 films moet ik een andere bezigheid vinden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar istiequote:Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
Greys wat stoerJe sjanst er zo vijftig bij elkaar
![]()
Ik ben euforischVolgens mij voelt het zo als je een kind baart
![]()
http://lauras101doelen.bl(...)geboren-op-aard.html
Dat inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
Die blog helpt voor mij echt, anders was ik ook al lang weer gestopt![]()
Nu voel ik me een faler als ik nok, omdat ik het al met zoveel mensen gedeeld heb, is een echte stok achter de deur. Vanmorgen vroeg iemand bv 'leeft die orchidee van je nog' en dan doe ik meteen maar een update met foto
Ja het werkt echt, updates hier en op Facebook enzo van die blog.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Mijn nicht snapte het al niet, maar ik ben blij dat jullie ook zo denken.
Jij gaat lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
Weer eentje klaar
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/06/uit-de-kast.html
Je kan hem ook op een andere manier maken hè, verschilende kleuren in 1 bakvorm. Dan hoef je niet zoveel lagen te maken, scheelt dus tijd. Foto even in een spoiler, want een lange foto.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog geeneens een recept uitgekozen/gezocht, kun je nagaan, goeie voorbereiding!!
Maar volgens mij is het niet zo moeilijk: Van wat ik heb gelezen moet je gewoon eigenlijk 6 lagen cakes (afzonderlijk!) bakken (en daar zit dus het vele werk en tijd in), met elk een ander kleurtje.
Dan eventueel mooi recht afsnijden, stapelen met daartussen botercrème (ik heb een pakje gekocht wat ik moet mixen en waar ik nog eens veel vanillesuiker doorheen ga gooien, want de botercrème die ik ooit zelf heb gemaakt, smaakte ook echt gewoon naar pure boter, niet te vreten) en met diezelfde botercrème ga ik het geheel ook afsmeren.
Het fiksen van je oven was ook één van je doelen toch?
Kun je het inderdaad vieren met een cake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En botercreme kan je heel fris maken door er roomkaas doorheen te doen, monchou is daar goed voor. En een beetje vanille-extract (of mokkakoffie, maar dan zou ik niet voor roomkaas erbij gaan). Mensen die in mijn omgeving niet van gewone botercreme houden, vinden die met monchou erin juist erg lekker, goede tegenhanger tegen al het zoete
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Je kan hem ook op een andere manier maken hè, verschilende kleuren in 1 bakvorm. Dan hoef je niet zoveel lagen te maken, scheelt dus tijd. Foto even in een spoiler, want een lange foto.Ik vind het juist eigenlijk mooier als de laagjes mooi strak zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En botercreme kan je heel fris maken door er roomkaas doorheen te doen, monchou is daar goed voor. En een beetje vanille-extract (of mokkakoffie, maar dan zou ik niet voor roomkaas erbij gaan). Mensen die in mijn omgeving niet van gewone botercreme houden, vinden die met monchou erin juist erg lekker, goede tegenhanger tegen al het zoete
.
Maar thanks voor de tip!
En ik heb dit pakje gehaald:
http://www.deleukstetaart(...)ream-icing-mix-400gr
Ik zag alleen maar positieve reacties, dus ik ben benieuwd.
Die van jou ziet er ook mooier uit hoor! Geloof alleen dat ik daar het geduld niet zo voor heb (met kerst 5 taartjes gebakken, ben er de hele dag mee bezig geweest, bescuitdeeg maken, in oven, er weer uit, weer deeg maken enzovoort. En dan als het afgekoeld is gaan bekleden...ben van 10 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds bezig geweest hahaha)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het juist eigenlijk mooier als de laagjes mooi strak zijn.
Maar thanks voor de tip!
En ik heb dit pakje gehaald:
http://www.deleukstetaart(...)ream-icing-mix-400gr
Ik zag alleen maar positieve reacties, dus ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |