abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127858705
Ik heb weer een doel behaald *O* ! En hij is voor herhaling vatbaar :P.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 juni 2013 @ 13:40:56 #52
163650 Greys
pi_127859067
Jaaaaaaaaaa, die moet ik ook nog :D
Was ie lekker ja? :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_127860256
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaa, die moet ik ook nog :D
Was ie lekker ja? :9
Echwel :Y :9.

Hij was dan ook wel gemaakt door Ivar de Lange die op 30 mei namens Demain de World Class Western Europe Finals heeft gewonnen 8-) 8-).
pi_127990603
Ik ga ook een begin maken aan mijn doelenlijstje, weet niet of ik het volhou om er mee bezig te blijven maar het lijkt me zo leuk!

Nu eerst beginnen met doelen bedenken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128013702
Ik heb ook vorderingen gemaakt!

Vandaag mijn eerste les Evy gelopen, een film met de B gekeken en ondertussen grote moeite om die rotplant (sorry, plant) überhaupt water te geven. We gaan vrolijk verder :D
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator woensdag 19 juni 2013 @ 23:35:33 #56
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_128014924
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ook vorderingen gemaakt!

Vandaag mijn eerste les Evy gelopen, een film met de B gekeken en ondertussen grote moeite om die rotplant (sorry, plant) überhaupt water te geven. We gaan vrolijk verder :D
Belle en het beest? :7 Die kijk ik nu :D

Lekker bezig verder! Ik blijf echt een beetje bij de films steken. Maar ach, over 70 films moet ik een andere bezigheid vinden :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_128023402
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef Meke het volgende:

[..]

Belle en het beest? :7 Die kijk ik nu :D

Lekker bezig verder! Ik blijf echt een beetje bij de films steken. Maar ach, over 70 films moet ik een andere bezigheid vinden :P
Dat is echt mijn favo film O+ En één van de weinige Disney's die ik heb gezien :@ Maar het was (The) Bank Job, iets met boeven en zo :')

70 :D :o Dan ben je nog wel even zoet ja!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 juni 2013 @ 00:14:55 #58
163650 Greys
pi_128136148
Ik heb vandaag weer leuke voortgang geboekt :D

Een begin met Doel 2 (Hug 101 mensen waarvan minimaal 50 vreemden):
http://mirandadayzero.blo(...)meisjes-apen-en.html

En weer een matching onderbroeken dag, deze keer de XXL editie _O-
http://mirandadayzero.blo(...)broekjes-to-max.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 juni 2013 @ 20:28:22 #59
316232 Lutte
duimelut
pi_128209824
Greys wat stoer :D Je sjanst er zo vijftig bij elkaar B-)

Ik ben euforisch *O* Volgens mij voelt het zo als je een kind baart O+

http://lauras101doelen.bl(...)geboren-op-aard.html
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  maandag 24 juni 2013 @ 21:41:27 #60
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_128214076
Wat zijn jullie allemaal lekker bezig *O* Hier de afgelopen weken veel binnen/thuis-doe-doelen gedaan, aangezien m'n vent in het buitenland was en ik dus ineens wat elke avond thuis was met de kinderen. Veel origami gevouwen dus en veel gelezen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 juni 2013 @ 23:18:19 #61
163650 Greys
pi_128220632
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
Greys wat stoer :D Je sjanst er zo vijftig bij elkaar B-)

Ik ben euforisch *O* Volgens mij voelt het zo als je een kind baart O+

http://lauras101doelen.bl(...)geboren-op-aard.html
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar istie :D :D *O*
Dat wordt een prácht van een plant!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 00:53:13 #62
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_128265459
Wat hebben jullie leuke, grappige doelen! :D

Ik heb vooral mezelf-achter-de-reet-aanzit-doelen of nu-gun-ik-het-mezelf-doelen :+ Maar ik ga wel lekker *O* Het verbaast me überhaupt dat ik er nog mee bezig ben, normaal geef ik dit soort dingen altijd na een week op :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 juni 2013 @ 14:08:01 #63
163650 Greys
pi_128279224
Die blog helpt voor mij echt, anders was ik ook al lang weer gestopt :@ :')
Nu voel ik me een faler als ik nok, omdat ik het al met zoveel mensen gedeeld heb, is een echte stok achter de deur. Vanmorgen vroeg iemand bv 'leeft die orchidee van je nog' en dan doe ik meteen maar een update met foto :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128279688
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
Die blog helpt voor mij echt, anders was ik ook al lang weer gestopt :@ :')
Nu voel ik me een faler als ik nok, omdat ik het al met zoveel mensen gedeeld heb, is een echte stok achter de deur.
Vanmorgen vroeg iemand bv 'leeft die orchidee van je nog' en dan doe ik meteen maar een update met foto :D
Dat inderdaad _O- ! Mijn nicht snapte het al niet, maar ik ben blij dat jullie ook zo denken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 juni 2013 @ 14:28:21 #65
163650 Greys
pi_128280043
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat inderdaad _O- ! Mijn nicht snapte het al niet, maar ik ben blij dat jullie ook zo denken.
Ja het werkt echt, updates hier en op Facebook enzo van die blog.
De vader van de barman van die ene sjoelkroeg zei laatst zelfs 'Oh gaan bij binnenkort dan ook knuffelen voor dat ene doel' _O- Die had het ook gelezen. Dus als je dan tegen iedereen moet zeggen 'Nee had geen zin meer, ben gestopt', dan ga je af. Dus ga je verder :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 juni 2013 @ 23:01:17 #66
163650 Greys
pi_128377882
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128399267
quote:
Jij gaat lekker _O- !

Ik ga ook stug door, maar ik kan jammer genoeg niet veel doelen écht wegstrepen.
Steeds behaal ik een stukje doel, waardoor ie alleen rood (als in : mee bezig) blijft.

Ik wil meer groene doelen!

Binnenkort ga ik de regenboogcake bakken :o Ik lees nu pas dat het eigenlijk best wel veel werk is, maar goed :') je moet wat over hebben voor een doel en ik heb de spullen inmiddels al in huis gehaald en ik vind het er wel heel erg grappig/mooi uit zien:

Ik denk niet dat mijn eindresultaat er zo mooi en strak uit zal zien, maar ik ga het wel proberen :') !
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 juni 2013 @ 18:54:43 #68
163650 Greys
pi_128399398
Ohhhhhhh wat een mooie cake! :o O+
Recept plz? Niet voor een doel, maar voor als mijn oven het ooit weer eens doet.

Ik heb trouwens rood en groen andersom :') bedenk ik me nu.
Rood voor als het helemaal klaar is en groen als ik nog bezig ben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128399632
Ik heb nog geeneens een recept uitgekozen/gezocht, kun je nagaan, goeie voorbereiding :') !!

Maar volgens mij is het niet zo moeilijk: Van wat ik heb gelezen moet je gewoon eigenlijk 6 lagen cakes (afzonderlijk!) bakken (en daar zit dus het vele werk en tijd in), met elk een ander kleurtje.

Dan eventueel mooi recht afsnijden, stapelen met daartussen botercrème (ik heb een pakje gekocht wat ik moet mixen en waar ik nog eens veel vanillesuiker doorheen ga gooien, want de botercrème die ik ooit zelf heb gemaakt, smaakte ook echt gewoon naar pure boter, niet te vreten) en met diezelfde botercrème ga ik het geheel ook afsmeren.

Het fiksen van je oven was ook één van je doelen toch *O* ?
Kun je het inderdaad vieren met een cake _O-.
pi_128400740
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog geeneens een recept uitgekozen/gezocht, kun je nagaan, goeie voorbereiding :') !!

Maar volgens mij is het niet zo moeilijk: Van wat ik heb gelezen moet je gewoon eigenlijk 6 lagen cakes (afzonderlijk!) bakken (en daar zit dus het vele werk en tijd in), met elk een ander kleurtje.

Dan eventueel mooi recht afsnijden, stapelen met daartussen botercrème (ik heb een pakje gekocht wat ik moet mixen en waar ik nog eens veel vanillesuiker doorheen ga gooien, want de botercrème die ik ooit zelf heb gemaakt, smaakte ook echt gewoon naar pure boter, niet te vreten) en met diezelfde botercrème ga ik het geheel ook afsmeren.

Het fiksen van je oven was ook één van je doelen toch *O* ?
Kun je het inderdaad vieren met een cake _O-.
Je kan hem ook op een andere manier maken hè, verschilende kleuren in 1 bakvorm. Dan hoef je niet zoveel lagen te maken, scheelt dus tijd. Foto even in een spoiler, want een lange foto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En botercreme kan je heel fris maken door er roomkaas doorheen te doen, monchou is daar goed voor. En een beetje vanille-extract (of mokkakoffie, maar dan zou ik niet voor roomkaas erbij gaan ;) ). Mensen die in mijn omgeving niet van gewone botercreme houden, vinden die met monchou erin juist erg lekker, goede tegenhanger tegen al het zoete
pi_128405300
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Je kan hem ook op een andere manier maken hè, verschilende kleuren in 1 bakvorm. Dan hoef je niet zoveel lagen te maken, scheelt dus tijd. Foto even in een spoiler, want een lange foto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En botercreme kan je heel fris maken door er roomkaas doorheen te doen, monchou is daar goed voor. En een beetje vanille-extract (of mokkakoffie, maar dan zou ik niet voor roomkaas erbij gaan ;) ). Mensen die in mijn omgeving niet van gewone botercreme houden, vinden die met monchou erin juist erg lekker, goede tegenhanger tegen al het zoete
Ik vind het juist eigenlijk mooier als de laagjes mooi strak zijn :@.
Maar thanks voor de tip!

En ik heb dit pakje gehaald:
http://www.deleukstetaart(...)ream-icing-mix-400gr

Ik zag alleen maar positieve reacties, dus ik ben benieuwd :Y.
pi_128405657
You go Greys *O* Echt een doel dat je eindeloos vooruit zou kunnen schuiven, maar het is gebeurd en het resultaat mag er wezen :Y

Benieuwd naar de taart Anne, zal wat frustratie gaan kosten :D
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_128410206
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik vind het juist eigenlijk mooier als de laagjes mooi strak zijn :@.
Maar thanks voor de tip!

En ik heb dit pakje gehaald:
http://www.deleukstetaart(...)ream-icing-mix-400gr

Ik zag alleen maar positieve reacties, dus ik ben benieuwd :Y.
Die van jou ziet er ook mooier uit hoor! Geloof alleen dat ik daar het geduld niet zo voor heb (met kerst 5 taartjes gebakken, ben er de hele dag mee bezig geweest, bescuitdeeg maken, in oven, er weer uit, weer deeg maken enzovoort. En dan als het afgekoeld is gaan bekleden...ben van 10 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds bezig geweest hahaha)

Ik zou volgens mij trouwens geen vanillesuiker door de creme gooien, weet niet of de suikerkorrels op zullen lossen in het mengel. Als ik jou was zou ik voor vanille aroma/extract gaan, laat zich makkelijker mengen met de creme.

Ben wel heeeel benieuwd...neem aan dat er wel een foto van komt toch? ;)
pi_128413819
Je kunt natuurlijk wel een paar extra cakeblikken kopen. Dan kun je ze iig allemaal tegelijk bakken :)
  zondag 30 juni 2013 @ 09:53:00 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128414022
Ik ben ook rustig aan begonnen. Ik kan nog niets afstrepen maar ik ben wel bezig met een aantal dingen:

• Wreck this Journal
• 10 Nieuwe fruitsoorten ontdekken (platte perzik en aardbeiframbozen gegeten, granaatappel in de fruitschaal)
• Lijst van must-see movies gemaakt, berg binnengehaald, 2 gekeken: Four Rooms en The Breakfast Club)
• 10 luisterboeken onder het wandelen luisteren (1/10, met nummer 2 bezig)
• Jillian Michaels 30 Day Shred volledig doorlopen (dag 10 van 30)
• Elke maand iets nieuws bakken (cheesecake gebakken)

Morgen bel ik de bloedbank om me opnieuw in te schrijven. En woensdag laat ik (eindelijk) een uitstrijkje maken.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')