Ik ben best tevreden over blogspotquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef CarOnline het volgende:
Gefeliciteerd beiden!
Ik heb ook een lijstje gemaakt, met dingen die ik ooit nog moet doen.
Vooral opruimen en sorteren
Maar ook wel toffe dingen en dingen die ik ECHT niet leuk vind, maar die ik als moeder zijnde gewoon leuk moet vinden! Taart bakken enzo, popcakes. (yuk)
Iemand nog tips veur een leuke niet te onhandige blog?
Ik verheug me nu al op je blogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef CarOnline het volgende:
Gefeliciteerd beiden!
Ik heb ook een lijstje gemaakt, met dingen die ik ooit nog moet doen.
Vooral opruimen en sorteren
Maar ook wel toffe dingen en dingen die ik ECHT niet leuk vind, maar die ik als moeder zijnde gewoon leuk moet vinden! Taart bakken enzo, popcakes. (yuk)
Iemand nog tips veur een leuke niet te onhandige blog?
Als als als als hè!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op je blog
Zelf gebruik ik Blogspot/Blogger.
Gefeliciteerd dragonberry en PPP!
Haa misschien moet ik maar eens zonder lak proberen dan!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
Zelf ook een update. Of nou ja, een blog over voorbereidingen op de start van een doel![]()
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/mir-goes-girly.html
Hoe bedoel je, zonder lak?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haa misschien moet ik maar eens zonder lak proberen dan!
Succes
Ja vaak welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, zonder lak?
Of heb jij juist altíjd je nagels netjes gelakt?
Haha ja nu niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
Oh tof![]()
Ja da's een leuk doel, alles mooi sorteren.
Ik wil de foto's wel graag zien van al die gekleurde flesjes
op dayzero.com staat een rekendingetjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:40 schreef CarOnline het volgende:
Uh hoe weet ik dat ik 1001 dagen heb gehad?
Is daar een handig dingetje voor? Ik ben zo'n kluns, ik kom daar nooit uit![]()
Lama, al wat gevonden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
op dayzero.com staat een rekendingetje
Whehe! Herkenbaar! Af en toe denk ik ook "shit! dat had ik voor mijn doelen-lijstje kunnen gebruiken/doen". Ook heb ik al minstens 5 theetjes gedronken die ik nog nooit gedronken heb, maar dat bedenk ik mij dan achteraf pas, waardoor ik niet meer weet wát voor een thee ik ook alweer heb gedronken + dat ik er geen foto van heb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
Jezus jezus jezus wat een gemiste kans vanavond
Hele leuke avond gehad met vriendin in de sauna. En aan het eind zaten we in de kleedkamer tegelijk met de Ewbank-lookalike (maar dan leuker) in de kleedkamer, het was een verlegen versie die al een paar keer vriendelijk naar ons gelachen had maar verder niks durfde te zeggen. Toen ie weg ging zei hij 'Nou eh, doeg!'. Die had ik moeten grijpen voor het 'hug 101 personen waaronder 50 vreemden'-doel op mijn lijst. Waarom bedenk ik dat soort dingen altijd net te laat
Oeh! Dat was een goeie voor mij geweest, het wat meer girly-zijn. Ik ben ook zo'n halve jongen zeg maarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
Zelf ook een update. Of nou ja, een blog over voorbereidingen op de start van een doel![]()
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/mir-goes-girly.html
Je bent al een flink eind! Post je 75 alvast eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:02 schreef pietkanarie het volgende:
Ik ontdekte dit project vandaag pas! Maar super leuk en perfect voor een uitsteller als ik. Heb nu 75 doelen bedacht. Nog best lastig om er 101 te bedenken.
Haha, nee helemaal niet nieuwsgierig inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent al een flink eind! Post je 75 alvast eens? (Ik ben niet nieuwsgierig)
Doel 16 kan je doorstrepenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef pietkanarie het volgende:
Zo, de weblog is een feit:
http://mijndayzeroproject.123website.nl/250877616
Gaat snel zo inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Greys het volgende:
Weer een update:
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/vallende-sterren.html
Gewoon loeren in andermans lijsten, zelf een paar er bij bedenken en gaandeweg mag je nog wijzigen hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:36 schreef RadioSlut het volgende:
Wat een leuk idee is dit zeg![]()
Is het alleen niet moeilijk om 101 doelen te vinden/verzinnen?
Is dat niet stiekem een beetje valsspelen als je dingen gaandeweg mag wijzigen? :pquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon loeren in andermans lijsten, zelf een paar er bij bedenken en gaandeweg mag je nog wijzigen hoor
Ik mag het van mezelf alleen als ik een simpel doel door iets 'moeilijkers' vervangquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Is dat niet stiekem een beetje valsspelen als je dingen gaandeweg mag wijzigen? :p
Ooh zo. Ja dan is het natuurlijk wel eerlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mag het van mezelf alleen als ik een simpel doel door iets 'moeilijkers' vervang
Dus stèl ik bedenk later nog een tof doel dat ik wil halen, dan vervang ik bv 'drink een cosmopolitan' door het nieuwe doel. Omdat iedereen wel kan bedenken dat ik het cosmopolitan drinken niet verwijderd heb omdat 'te moeilijk'
Dan weet ik waar ik vanavond op de grond ligquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
Vanavond zijn ze er ook nog, wel minder maar ze zijn er nog wel!
En dank je!
Zo heb ik er zojuist een sterrenkijkdoel bij 'gejat'quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon loeren in andermans lijsten, zelf een paar er bij bedenken en gaandeweg mag je nog wijzigen hoor
Er zijn ook mensen die beginnen met 43 doelen en vullen het gaandeweg aan tot 101.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja dan is het natuurlijk wel eerlijk.
Echt heel leuk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die beginnen met 43 doelen en vullen het gaandeweg aan tot 101.
Ik heb ze dan wel alle 101 ingevuld, maar sommige doelen zijn erg simpel en die kan ik dan gaandeweg nog wijzigen in iets toffers
Wat een droog gesprekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:23 schreef Greys het volgende:
Weer een update:
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/08/vallende-sterren.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
Oh die is leukDat lijkt me leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
Ik doe het in ieder geval niet bewust, van 'kijk mij stoer bezig zijn' ofzo, 't leek me gewoon een grappig idee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet als een ouwe taart klinken, maar ik vind het dom.
Serieus... stel dat je er eentje of meer écht leuk/fijn blijkt te vinden? En dan? Heb je dankzij je leuke Day Zero lijst een fijne dure ongezonde hersencellendodende verslaving ofzo?
Dat je een keer goed dronken wilt worden kan ik me wel voorstellen, maar moedwillig lekker zoveel soorten drugs gaan proberen 'omdat het leuk is'... het zal wel. Maar ik vind het niks voor een Day Zero lijst. Ieder zijn ding![]()
Of is het stoerdoenerij ofzo?Zo van 'kijk mij toch eens fijn experimenteel bezig zijn'?
ZIJN er überhaupt 5 'onschuldige niet-verslavende' soorten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik doe het in ieder geval niet bewust, van 'kijk mij stoer bezig zijn' ofzo, 't leek me gewoon een grappig idee.En je moet toch je lijstje invullen
-kuch- Ga me natuurlijk wel eerst verdiepen in verschillende soorten, en natuurlijk niet de meest verslavende pakken.
EDIT: Grappig is natuurlijk wel heel erg ongelukkig gekozen.
XTC bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
ZIJN er überhaupt 5 'onschuldige niet-verslavende' soorten?![]()
Ik weet er gewoon te weinig van en ik gedraag me vast als een burgerlijk oud wijf. Sorry daarvoor. Maar ik zou er lekker een ander/leuker doel voor kiezen
dan staat deel 5 niet in de OPquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef Anne het volgende:
Nee, dit is deel 6
Dit is deel 5; LIF / Day Zero Project #5
Dat mag hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:05 schreef Greys het volgende:
Ja dat is er eentje. En dan nog vier![]()
Ik heb de neiging je door elkaar te schudden en je een schop onder je kont te geven
yes I have english friends yes!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:50 schreef Greys het volgende:
Oh Car doet hem in het Engels, wat tof!
Uhm....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:52 schreef Greys het volgende:
Als het een doel is dat je in 1 keer kunt doen, dan klik je op de kop van dat artikel daarover, kopieer je die url als link onder het doel. (Gewoon die doelenlijst bewerken, dat zinnetje van je doel selecteren, op linktekentje klikken en de url naar het bericht plakken).
Bij doelen die uit meerdere delen bestaan (bv mijn 20 keer bellen blazen in verschillende plaatsen), die berichten geef ik allemaal het label van het doelnummer. Vervolgens klik ik onder het bericht op dat label, dan zie ik alle berichten die over dat ene doel gaan. De url van het label zet ik als link onder dat doel in de lijst.
Mijn dank is groot en eeuwigdurend!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:49 schreef Anne het volgende:
Die kun je hier vandaan halen:
http://mycountdown.org/My_Countdown/My_Countdown/widget/
Even quoten (en onthouden)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn dank is groot en eeuwigdurend!!
Het is makkelijker dan ik het uitlegquote:
Ik ook. Geen idee ook hoe ik dat aan ga pakken, maar niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Even quoten (en onthouden).
Leuke doelen trouwens. Ben erg benieuwd naar het "Shoot a gun" en "Try weed"-verslag.
Ik geloof dat ik het eerst maar eens probeerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan ik het uitleg![]()
Maar bv over je 30 days shred doel ga je waarschijnlijk meerdere berichten schrijven, yes? En je kunt dat doel in je lijst maar naar 1 artikel laten linken. Zonde.
Dus als je een bericht/update plaatst, zie je (terwijl je het nog schrijft/bewerkt) rechts naast je tekstvak 'labels' staan. Daar typ je in dat Labelsvakje dan bv 'Doel-13' en dan druk op je gereed. Als je het bericht dan publiceert staat er onderaan je bericht een linkje met 'Doel-13'. Als je dat dan ook bij het volgende bericht doet dat over dat doel gaat, dan horen die allemaal bij elkaar. Als je dan op dat linkje onderaan een bericht klikt, op dat label zelf dus 'Doel-13', dan kopieer je die url en die plak je onder je doelbeschrijving in je lijst rechts.
Of maak ik het nu alleen maar nog ingewikkelder?
Zolang je ze maar niet tegelijkertijd doet ehquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook. Geen idee ook hoe ik dat aan ga pakken, maar niet geschoten is altijd mis
Haha neuhquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet tegelijkertijd doet eh.
Ja, dan zal je zien dat het heel simpel is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het eerst maar eens probeer
Die eerste link is gelukt maaaaaaar.... nou heeft ie mn font veranderd!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan zal je zien dat het heel simpel is.
En dat het waarschijnlijk in anderhalve zin ipv anderhalf a4-tje uit te leggen was
Ja, dit is wel een stok achter de deur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:33 schreef kvd het volgende:
Volgens mij moet ik toch ook maar eens gaan beginnen. Tegen de 90 doelen (geloof ik) die ik eigenlijk zonder iets online te zetten wilde uitvoeren. Maar ja, dan doe ik dus niks hahaha
Ik zie tegen het maken van die blog op....ben niet zo thuis in die internettechnische dingenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een stok achter de deur.
Maar ik ben er nou zo lang mee bezig geweest dat ik nu geen zin heb de doelen te gaan updaten
Gewoon proberen, we willen hier vast wel helpen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zie tegen het maken van die blog op....ben niet zo thuis in die internettechnische dingen
(waar jullie het hierboven allemaal over hadden? Geen idee hahaha)
Niet te hard zeggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon proberen, we willen hier vast wel helpen!
Zelfs het installeren van wordpress op een eigen ftp server is heel makkelijk, laat staan een blog aanmaken via de interwebzquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik zie tegen het maken van die blog op....ben niet zo thuis in die internettechnische dingen
(waar jullie het hierboven allemaal over hadden? Geen idee hahaha)
Watte?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zelfs het installeren van wordpress op een eigen ftp server is heel makkelijk, laat staan een blog aanmaken via de interwebz
Ik heb besloten de Cola-Chicken ook te gaan makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
http://mirandadayzero.blo(...)nieuws-cola-kip.html
De volgende keer eet ik wel iets engs onbekends.
Maar soms mag het ook best een keertje makkelijk zijn
Volgens mij staat het in je print screenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef Anne het volgende:
Bij deze een print screen van hoe het er bij mij uitziet, misschien helpt dat?
[ afbeelding ]
O ja, dat slepen had ik toevallig net gezien nadat ik het poste. Maar als ik een lijst gadget maak, moet ik ze één voor één erin zetten. Kan het niet gewoon in één keer?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:29 schreef Anne het volgende:
Bij deze een print screen van hoe het er bij mij uitziet, misschien helpt dat?
[ afbeelding ]
Je kopieert de lijst die je al hebt, maakt aan de rechterkant een nieuwe gadget aan, kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, dat slepen had ik toevallig net gezien nadat ik het poste. Maar als ik een lijst gadget maak, moet ik ze één voor één erin zetten. Kan het niet gewoon in één keer?
Misschien maar eens proberen zonder gadget.
Bovendien klinkt die cola-kip wel heel erg lekker. Ik ga 'm ook eens maken.
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daarquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:51 schreef pietkanarie het volgende:
Nieuwe weblog. Want ik kwam erachter dat ik, na een proefperiode, veel geld moest betalen voor de blog die ik in eerste instantie had. En dat ga ik natuurlijk niet doen als het net zo goed gratis kan.
De nieuwe:
http://dayzero1986.blogspot.nl/
moest ik om lachen, want dan was ik al doodquote:If the average human life span was 40 years, how would you live your life differently?
Ja, heb het inderdaad maar zo gedaan. Beetje passen en meten en nu staat 'ie er mooi op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kopieert de lijst die je al hebt, maakt aan de rechterkant een nieuwe gadget aan, kies dan in de lijst beschikbare gadgets voor 'tekst' , beetje naar onder scrollen in de lijst gadgetsEn daar kan je dan gewoon je lijst in plakken. Dus dan is het 1 gadget.
Cola-kip: DOEN!!![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je doel met die 50 vragen om te beantwoorden, mooie vragen staan daar
Alleen deze:
[..]
moest ik om lachen, want dan was ik al dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |