SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat jij dat soort dingen keek TSquote:
Cok yazik, hoeveel dates die je krijgt via die show eindigen in relaties, en hoeveel relaties eindigen in een huwelijk, en hoeveel daarvan worden gelukkig. Wellicht grof voor haar om zo gedist te worden, maar denk dat je liever met lege handen naar huis gaat, dan met zo'n type naar huis te gaanquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:21 schreef Ayca het volgende:
[..]SpoilerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Julis het volgende:
[..]. Ahw. Verschrikkelijk om je haren veel korter te zien. Maar kendim kasindim. Ik wilde dode puntjes eraf. Mja, ik ben wel blij dat mijn haren een beetje golven. Zo zie je niet dat ik ze zelf heb geknipt
.
November t/m nu niet niet meer mijn haren gekniptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die L was voor iets anders bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |