SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat jij dat soort dingen keek TSquote:
Cok yazik, hoeveel dates die je krijgt via die show eindigen in relaties, en hoeveel relaties eindigen in een huwelijk, en hoeveel daarvan worden gelukkig. Wellicht grof voor haar om zo gedist te worden, maar denk dat je liever met lege handen naar huis gaat, dan met zo'n type naar huis te gaanquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:21 schreef Ayca het volgende:
[..]SpoilerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:19 schreef Julis het volgende:
[..]. Ahw. Verschrikkelijk om je haren veel korter te zien. Maar kendim kasindim. Ik wilde dode puntjes eraf. Mja, ik ben wel blij dat mijn haren een beetje golven. Zo zie je niet dat ik ze zelf heb geknipt
.
November t/m nu niet niet meer mijn haren gekniptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die L was voor iets anders bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, is dat een nieuw pretpark ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:29 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Houdt iemand de Gezipark gedoe in de gaten?
Waarschijnlijk ben je biased door haar kleding op foto een - sjieker en haar pose is veel bescheidener.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef Bilge het volgende:
Ik denk dat kort haar iets volwassener/ sjieker staat.
We want more!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je biased door haar kleding op foto een - sjieker en haar pose is veel bescheidener.
Ik zeg nieuwe foto's voor een betere vergelijking.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:08 schreef Julis het volgende:
[..]
November t/m nu niet niet meer mijn haren geknipt. Die L was voor iets anders bedoeld.
Ik vind lang haar sowieso cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een Bilderberg-complot!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben je daar wel eens geweest?
Waarom houden veel Turken in Nederland hier zich mee bezig? Ja, het is kut als het een emotionele waarde heeft, maar om daar dan elke dag over te hebben?
Ik heb net trouwens even op Google Maps gekeken. Ik dacht dat ik er nooit was geweest, maar ik ben afgelopen zomer wel naar Gezi Parki geweest besef ik me net. Ik heb maar een klein deel ervan gezien, en ook nog eens voor korte duur.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Waarom houden veel Turken in Nederland hier zich mee bezig? Ja, het is kut als het een emotionele waarde heeft, maar om daar dan elke dag over te hebben?
Kijk toch eens om je heen joh! We praten hier over chemtrails, onderhuidse chips en zelf veroorzaakte natuurrampen! Word toch eens wakker..quote:
Het gaat niet om het park, dat is alleen een kans geweest voor de relschoppers...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Maar ehm, ik ben nog niet zo oudquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef Bilge het volgende:
Ik denk dat kort haar iets volwassener/ sjieker staat.
Ja :3!quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je biased door haar kleding op foto een - sjieker en haar pose is veel bescheidener.
Ik zeg nieuwe foto's voor een betere vergelijking.
Doen jullie maarquote:
Ik nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
Iedereen heeft mijn foto's al eens gezien. Het is JFM's beurt.
Kan nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
Dan nadruk leggen op kortER haar niet kortquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb een schaar in mijn buurt. Twee stemmen voor..
Heul niet! Dat kwam niet door je haarquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, daaag. Je vond mij op Anne Frank lijken met kort haar.
Oh tssk. Door mijn jodenneus zeker. Grapje ;pquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Heul niet! Dat kwam niet door je haar
Hallo Turq!quote:
Als jij dat zegt ...quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh tssk. Door mijn jodenneus zeker. Grapje ;p
I don't remember thatquote:Oh ja, en kaan die een vriend(?) ging bellen, omdat hij mijn neus vond lijken op die van iemand die hij kent.
\
inderdaad..quote:
Niet alleen je neus, maar ook hoe zijn zusje er uit ziet.. Identiek!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh tssk. Door mijn jodenneus zeker. Grapje ;p
Oh ja, en kaan die een vriend(?) ging bellen, omdat hij mijn neus vond lijken op die van iemand die hij kent.
[..]
Hallon Julide!quote:Hallo Turq!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet iemand of de Rumi in dit verhaal dezelfde Rumi is als in dit artikel? Hebben ze het gewoon over Mevlâna? Dat zou ik als "Konyali" toch wel moeten weten he?
hi Sylv!quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet knippen Julis! Zó zonde!
Hi Turq!
Ik wilde het gewoon zeker weten. Ik weet als "Konyali" 0,0 over Mevlâna (behalve dat er in Konya een Mevlâna Müze is).quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aşkım sorry maar şimdi nazar falan değer, snap je? Ik stuur ze wel via PM, cicim.
Ik niet!quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef Arcadia het volgende:
Gewoon met tondeuse eroverheen gaan, kost niet duur veel, makkelijk in onderhoud en nooit last van een bad hair day.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef Arcadia het volgende:
Gewoon met tondeuse eroverheen gaan, kost niet duur, makkelijk in onderhoud en nooit last van een bad hair day.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:25 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef Levolution het volgende:
Julis, niet naar de "knip je haar"-fags luisteren.
Korter ziet er niet volwassen maar oubollig uit, langer staat inderdaad jonger en dat wil je toch ook?
Ekte loverboys hier.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef Arcadia het volgende:
Gewoon met tondeuse eroverheen gaan, kost niet duur, makkelijk in onderhoud en nooit last van een bad hair day.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:25 schreef Che_ het volgende:
[..]Wat is... datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe? Normaal vind ik lang haar leuker bij vrouwen, maar het korter kapsel vond ik haar beter staan, misschien ligt het eraan dat ze ietwat oncharmant stond op de foto met lang haar, I don't know.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Ekte loverboys hier.
Neem eens voorbeeld aan Weissman jullie.
En niemand heeft een gun in het linkse California, zelfs de kaartjesverkoopster nietquote:
quote:
Merhabaquote:
ik bedoel hier la..quote:
kimler laquote:
jij??!! Niet waar..quote:
Nooit verwacht..quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:37 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
JFM en haar prins op de arabische paard. Hoeveel kindjes is de doelstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |