ofquote:of enige vorm van copyrighted materiaal waarover u geen rechten bezit deze te distribueren;
of iets anders in die richting?quote:of enige vorm van copyrighted materiaal waarvan u geen rechten bezit deze te distribueren;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:* Illegaal verkregen materiaal te verspreiden. Denk hierbij
aan Torrents, Nieuwsgroepen of enige vorm van copyrighted
materiaal waarover u geen recht bezit deze te distribueren;
incl. of excl. die keer na het feestje?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:06 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie het was niet de derde keer maar vierde keer zaterdag.
Ben je Hitler ofzo?:quote:Op zondag 9 juni 2013 19:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
M&M en skittles in hetzelfde bakje
Maar je nieuwe schoenen zijn nog wel goed?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Kk nieuwe schoenen..
Ik ga zo skaten met schoenen die ik nog niet had gedragen, dus moest ff inskaten.
Ik ga best snel zo'n heuvel af, pleur ik uit t niets kk hard, hele rechterkant doet pijn, handen onder bloed, elleboog ook, tshirt kapot, en mn schouder helemaal bloed..
De kk leef
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:30 schreef bobbernaut het volgende:
Kk nieuwe schoenen..
Ik ga zo skaten met schoenen die ik nog niet had gedragen, dus moest ff inskaten.
Ik ga best snel zo'n heuvel af, pleur ik uit t niets kk hard, hele rechterkant doet pijn, handen onder bloed, elleboog ook, tshirt kapot, en mn schouder helemaal bloed..
De kk leef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |