Kan niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zou wel willen, maar kan niet....
Geen date waarschijnlijk.quote:
Ah. Gok ik verkeerd als ik vermoed dat de andere verplichtingen op bed liggen nu?quote:
Als ik 20 eurocent kreeg voor iedere keer dat ik deze opmerking hoorde had ik nu al vier euro zestig in mijn broekzak zegt de Rain Man in me.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, je snapt natuurlijk wel dat ik nu helemaal nieuwsgierig naar je ben he.
Si senor en nu zijn ze natuurlijk al weer wakkerquote:Op zondag 9 juni 2013 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ah. Gok ik verkeerd als ik vermoed dat de andere verplichtingen op bed liggen nu?
Jammer, volgende keer beter.quote:Op zondag 9 juni 2013 04:07 schreef Blue_note het volgende:
Net thuis van stappen en echt met een leuke meid een leuke avond gehad. Gezoend ook, maar kan haar nérgens vinden op FB, en nummer heb ik niet meer gevraagd. Ik was opeens weg doordat vrienden weggingen en in de haast vergeten ..bummer
Good for you!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:33 schreef Andromache het volgende:
jeminee, twee fok-dates binnenkort....wel heel leuk
Oh? Wat dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:33 schreef Andromache het volgende:
jeminee, twee fok-dates binnenkort....wel heel leuk
Met welke reden?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:52 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date heeft net afgebeld, maar wel gelijk een vervolgdatum geprikt
huh, doe je goedquote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef bizzle het volgende:
oh na 2 dates wil ze me een week griekenland kado geven.
Welke date is dat dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:52 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date heeft net afgebeld, maar wel gelijk een vervolgdatum geprikt
Later? dat was tijdens hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 19:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Whehe, die skippy/Hosselkoning. Meet je een fokster, weet ze niet hoe snel ze bij haar vriendinnen moet gaan staan en scoort ze later ook nog even een nummer van een veel interessantere kerel. Terwijl hij daar alleen aan die bar hing.
Goed gekozen nick wel.
Dat is nóg erger zelfsquote:Op zondag 9 juni 2013 19:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Later? dat was tijdens hoorTijdens een gesprek beetje op afstand flirten is best leuk heb ik gemerkt
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef bizzle het volgende:
oh na 2 dates wil ze me een week griekenland kado geven.
Het zal ook de opluchting geweest zijn, Cue_. Hoe lang dacht jij al van ''help, haal me hier weg?''quote:Op zondag 9 juni 2013 19:21 schreef Cue_ het volgende:
Weet niet of Skippy hem ook (echt) gesproken heeft. Maar date kwam er gewoon bij staan en ging het gesprek met mij aan
Ik hou wel van mannen die initiatief nemen op zon moment
Zo erg was het allemaal niet hoor. Heb me best vermaaktquote:Op zondag 9 juni 2013 19:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het zal ook de opluchting geweest zijn, Cue_. Hoe lang dacht jij al van ''help, haal me hier weg?''
Ik heb dat ook wel eens (succesvol) gedaan... Maar ik kan dat alleen maar als ik echt de vrouw signalen zie geven dat ze er echt niet van gediend is...quote:Op zondag 9 juni 2013 19:21 schreef Cue_ het volgende:
Weet niet of Skippy hem ook (echt) gesproken heeft. Maar date kwam er gewoon bij staan en ging het gesprek met mij aan
Ik hou wel van mannen die initiatief nemen op zon moment
Als ze er niet van gediend is.. dan kan je het juist?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb dat ook wel eens (succesvol) gedaan... Maar ik kan dat alleen maar als ik echt de vrouw signalen zie geven dat ze er echt niet van gediend is...
Wel respect voor je aanstaande date
er zit hier een datingfunctionaliteit in Fok, People Meeting. PM.... toch?quote:
Namen willen we! Data, tijden, intenties!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
er zit hier een datingfunctionaliteit in Fok, People Meeting. PM.... toch?
Ja precies, dat bedoelde ik natuurlijk!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Namen willen we! Data, tijden, intenties!
Nu we het er toch over hebben. Komt er nog een vervolgdate met Silenus eigenlijk?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:52 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoelde ik natuurlijk!
Dat maakt het juist verdacht. Nog even doorvragen dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:57 schreef Andromache het volgende:
is al meerdere keren naar gevraagd HJ ze gaan gewoon geen antwoord geven. ben ik bang.
Nee, komt er niet. We zijn geen relatiemateriaal voor elkaarquote:Op zondag 9 juni 2013 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben. Komt er nog een vervolgdate met Silenus eigenlijk?
Dat is volgens mij in diverse topics al een enkele keer ter sprake gekomenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee, komt er niet. We zijn geen relatiemateriaal voor elkaarAl was het verder erg leuk en gezellig, hoor.
Sowieso, iedereen moet toch inmiddels wel weten dat ik al met habitue ga daten
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Later? dat was tijdens hoorTijdens een gesprek beetje op afstand flirten is best leuk heb ik gemerkt
Ja, dat laatste wisten we. Maar de statistieken waren nog niet helemaal ingevuld.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee, komt er niet. We zijn geen relatiemateriaal voor elkaarAl was het verder erg leuk en gezellig, hoor.
Sowieso, iedereen moet toch inmiddels wel weten dat ik al met habitue ga daten
Jij wilt graag weten hoeveel beschermingsmiddelen er doorheen zijn geduwd?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat laatste wisten we. Maar de statistieken waren nog niet helemaal ingevuld.
Veiligheidsbrillen en schoenen en handschoenen?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil graag weten hoeveel beschermingsmiddelen er doorheen zijn geduwd?
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Veiligheidsbrillen en schoenen en handschoenen?
Andro snapt hem. 1-0.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |