KAK!!quote:
Deze show heb ik ook al vaak gezien. Blijftquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
KAK!!![]()
Geeft ook niks, ik heb ze allemaal al gezien
Sowieso een held, die kerelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze show heb ik ook al vaak gezien. Blijft
1, 2 of 3?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mn voorkeur gaat voor vanavond even uit naarToto
ik kan je vertellen dat datquote:Op zondag 9 juni 2013 00:32 schreef Krambo het volgende:
hoi, ik ben een tijdje niet hier geweest, maar even een vraagje aan de 3fm kenners. Klopt het dat Domien en Michiel gaan ruilen van programma?
Nog niet bekend.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:32 schreef Krambo het volgende:
hoi, ik ben een tijdje niet hier geweest, maar even een vraagje aan de 3fm kenners. Klopt het dat Domien en Michiel gaan ruilen van programma?
oh, ok, ik hoorde het laatst op radio 1 geloof ik, ik dacht jullie insiders weten er vast meer over..quote:
Waren geruchten ofzo ja, dat wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
oh, ok, ik hoorde het laatst op radio 1 geloof ik, ik dacht jullie insiders weten er vast meer over..
En werd er daarna tegen jou gezegd "Nou dat was Neil, jong!"quote:Op zondag 9 juni 2013 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Neil Young was zo goed! Beter dan in Amsterdam, hij had er duidelijk zin in, 2 uur en 20 minuten gespeeld, lachen en praatjes maken, een request (nr. dat hij niet vaak speelt) van iemand uit het publiek spelen, het was goed.
wel handig nu alle voetbalcompetities zijn afgelopenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
Voor ¤10 een proef abbo van 8 weken op Voetbal International genomen.
Omdat het kan.
transferperikelen1111!!!quote:Op zondag 9 juni 2013 11:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel handig nu alle voetbalcompetities zijn afgelopen
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Baaaaaas
Kon niet luisteren. Iemand die erbij was geweest?
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:18 schreef Cee het volgende:
[..]Ik dacht even dat jij het was, omdat het iemand was die er bij was geweest, en toen besefte ik me dat er vast meer dan 1 persoon aanwezig was.
Da's jammer, volgens mij zijn dit soort concerten 10x zo vermakelijk dan de 10x duurdere shows van artiesten die momenteel in de top 50 staan. Ik heb superveel zin in John Mayer in oktober maar in die zelfde maand ga ik naar Fleetwood Mac en daar heb ik nóg meer zin in.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]Het was wel lang niet uitverkocht. Tweede ring was grotendeels afgesloten.
Ik denk het wel jaquote:Op zondag 9 juni 2013 12:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's jammer, volgens mij zijn dit soort concerten 10x zo vermakelijk dan de 10x duurdere shows van artiesten die momenteel in de top 50 staan. Ik heb superveel zin in John Mayer in oktober maar in die zelfde maand ga ik naar Fleetwood Mac en daar heb ik nóg meer zin in.
Wauw, ik klonk als een oud besje.
Soppend?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
John MayerSoppende Ziggo Dome wordt dat.
Dan ben je daar zeker in de minderheidquote:Op zondag 9 juni 2013 13:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Soppend?Vanwege z'n gitaarspel dan toch wel want qua looks vind ik het echt een natte dweil (oh ja, dan is het dus wel soppend
).
Ja, dat is sowieso veel fijner dan de Ziggodome.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]Sowieso heb ik kaartjes voor de HMH dus de hoeveelheid nattigheid zal wat minder zijn.
Klopt, ik heb maar een lange broek en trui aangedaanquote:Op zondag 9 juni 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm het is buiten toch kouder dan ik had gedacht.
Ik was er ook helemaal klaar voor, in korte broek en t-shirt. Na een kwartier maar weer omgekleedquote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, ik heb maar een lange broek en trui aangedaan
Voor het aankleden stapte ik de badkamer in die verdomd koud was bij de afgelopen dagen vergeleken. Direct maar iets warms aan geschotenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was er ook helemaal klaar voor, in korte broek en t-shirt. Na een kwartier maar weer omgekleed
het zonnetje komt hier nu net door, dus misschien gaan we het nog halenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:06 schreef ddx het volgende:
18 graden aan zee en 22 in het binnenland ?
http://www.buienradar.nl/weerkaarten/temperatuur zie ik anders veel lagere waardes ?
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:08 schreef Piles het volgende:
Elke keer als ik Muse hoor denk ik: ik wil er weer heen
Idem. 't Is alweer 13 jaar geleden.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:08 schreef Piles het volgende:
Elke keer als ik Muse hoor denk ik: ik moet er heen
Hier idem, al komt de volgende wolk er weer aan. Zo de deur maar eens uit voor m'n dagelijkse uitjequote:Op zondag 9 juni 2013 14:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het zonnetje komt hier nu net door, dus misschien gaan we het nog halen
Das best langquote:
Toen stonden ze voor het eerst op Pinkpop, in een tent, het was vergeleken met wat ze nu doen haast een akoestische set.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Das best langIk heb ze nog in Ziggodome gezien laatst.
Volgende week dinsdag @ Werchter Boutique is de laatste kans voorlopig. Maar is doordeweeks, duur en ver. Twijfel twijfel...
Ze worden echt een beetje te veel gedraaid maar toch, een van de beste NL bands van dit moment.quote:
Vrij weinig geluisterd in de afgelopen weken, dit nummer had ik nog niet eerder gehoord volgens mijquote:Op zondag 9 juni 2013 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze worden echt een beetje te veel gedraaid maar toch, een van de beste NL bands van dit moment.
Tof!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:15 schreef Cee het volgende:
Toen stonden ze voor het eerst op Pinkpop, in een tent, het was vergeleken met wat ze nu doen haast een akoestische set.Ben in ieder geval blij dat ik toen besloot even een kijkje te nemen want ik vond Muscle Museum zo'n tof nummer.
Nja, heb ze in december nog gezien in Ziggo, dus zolang is het nog niet. Maar hierna duurt het vast weer een paar jaar voor ze weer komenquote:Ik zou naar Werchter gaan als ik jou was, geld moet rollen en als je nu al vindt dat je ze al een tijd niet meer hebt gezien dan ga je aan dat gevoel geen verandering brengen als je weg blijft.
Maar ik snap je motivaties wel.
Klonk inderdaad geweldigquote:Op zondag 9 juni 2013 14:47 schreef Pino112 het volgende:
Eerstvolgende concert van Coldplay wil ik wel heen. Wat was dat tof live op 3FM in Den Haag poosje terug
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:12 schreef heloef het volgende:
http://ontslagielbeelen.nl/home
Ik wil later ook zo'n site.
Haha wtfquote:Op zondag 9 juni 2013 15:12 schreef heloef het volgende:
http://ontslagielbeelen.nl/home
Ik wil later ook zo'n site.
Ga je mee?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Klonk inderdaad geweldig![]()
Is The hardest part er nu op?
Edit; ja dus, ik heb de zender teruggevonden![]()
Duurt nog wel even voordat ze hier weer komen denk ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik weer eens wat beter in m'n vel zit
Mooi, dan heb ik nog even de tijdquote:Op zondag 9 juni 2013 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voordat ze hier weer komen denk ik.
Hoezoquote:
Duidelijk.quote:
o ok sorryquote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zei ik niet en zo'n kop trok ik ook niet
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Vandaag krijg je veel faxen binnen Wolfje... beetje last van m'n maag/darmen
Ik vrees alleen dat de inkt nog nat is bij aankomst
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Vandaag krijg je veel faxen binnen Wolfje... beetje last van m'n maag/darmen
Ik vrees alleen dat de inkt nog nat is bij aankomst
Nou, dat zou ik wel willenquote:Op maandag 10 juni 2013 09:41 schreef Lamabal het volgende:
Op een terras ergens in frankrijk in de zon!
Nu? Waar?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:41 schreef Lamabal het volgende:
Op een terras ergens in frankrijk in de zon!
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:14 schreef alors het volgende:
Domien is weer als een malle gegaan! Gin tonic, randje op de stem allesWat een weekend
Het komt van de hooikoorts he, daar heeft ie toevallig altijd in het weekend heel veel last van.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:21 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker professioneel van Domien ook. Op de radio wil je toch juist dat je stem helemaal goed klinkt, zou ik denken.
Wat een slappe zak.
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:21 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker professioneel van Domien ook. Op de radio wil je toch juist dat je stem helemaal goed klinkt, zou ik denken.
Wat een slappe zak.
Hoe komt het?quote:
Mijn beste vriendin zit op dit moment in het vliegtuig naar Amerika. En ze blijft daar 3 maandenquote:
Ai, dat is wel balen ja. Maar 3 maanden is zó voorbij joh.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zit op dit moment in het vliegtuig naar Amerika. En ze blijft daar 3 maanden
Ik ben zelf ook 3 maanden weggeweest, dus ik snap wel hoe het voelt. Maar het is erger als mensen weggaan dan dat jij weggaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ai, dat is wel balen ja. Maar 3 maanden is zó voorbij joh.
quote:
Ik ben zelf nooit zo lang weggeweest, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 3 maanden weggeweest, dus ik snap wel hoe het voelt. Maar het is erger als mensen weggaan dan dat jij weggaat.
Gewoon meezingen, dan lijkt het minder ergquote:Op maandag 10 juni 2013 11:52 schreef minthy het volgende:
Zet je de radio aan, krijg je dat gedrocht voor je kop...
Goedemorgen en zo
Ik ben pas goed bij stem na 23 koppen koffie of 16 wodka's.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon meezingen, dan lijkt het minder erg
Lekker gek!quote:
Damn rightquote:
Rock & Roll minthy, jij bent hetquote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben pas goed bij stem na 23 koppen koffie of 16 wodka's.
Helaas mag ik max 5 koppen koffie en geen wodka per dag
haha je zei klitquote:Op maandag 10 juni 2013 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat zo klitten in je haren, die snaren
dank voor de tipquote:Op maandag 10 juni 2013 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
als je kpn hebt en je internet doet het niet (en dit dit leest via je phone) pas ff je DNS aan naar
8.8.8.8
8.8.4.4
/nerd
*aai over je bol*quote:Op maandag 10 juni 2013 13:16 schreef Lamabal het volgende:
Wat een hekel heb ik aan mensen die leek zijn op ICT gebied. Als ik mensen mocht slaan zou ik deze meneer echt slaan.
Haalt me de bloed onder de nagels vandaan
Vertel!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
WAT EEN WEEKEND
beetje laat, maar zat in vergadering
Ik deed een Domientjequote:
Gelukkig, ik was al bang weer een panda-buddy kwijtgeraakt te zijn...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik deed een Domientje
Mijn weekend was niet bijster interessantVrijdagavond Scheveningen ff laatste straaltjes zon meegepakt
Zaterdag geklust in huis/balkon en 's avonds ff naar de kroeg, weinig bijzonders gebeurd
Mijn weekend had iets meer sensatiequote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik deed een Domientje
Mijn weekend was niet bijster interessantVrijdagavond Scheveningen ff laatste straaltjes zon meegepakt
Zaterdag geklust in huis/balkon en 's avonds ff naar de kroeg, weinig bijzonders gebeurd
Werd je opgejaagd door de poes?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn weekend had iets meer sensatie
Gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik deed een Domientje
Die van mij had een ruzie in zich die ik niet aan zag komen en waar ik nog steeds van onder de indruk ben én ervoor heeft gezorgd dat ik nog dieper in de put ben gezaktquote:Op maandag 10 juni 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh... *knuffeltje*quote:Op maandag 10 juni 2013 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij had een ruzie in zich die ik niet aan zag komen en waar ik nog steeds van onder de indruk ben én ervoor heeft gezorgd dat ik nog dieper in de put ben gezakt![]()
Gelukkig is het weer maandag en heb ik weer wat afleiding aan internet
Vertelquote:Op maandag 10 juni 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang weer een panda-buddy kwijtgeraakt te zijn...
Het gaat beter dan ooitquote:Op maandag 10 juni 2013 13:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je?![]()
Ik wil goede verhalen op maandagen
Ah coolquote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had zaterdag een Fok meet in Enschede. Was zeer gezellig.
quote:
Dat weet ik toch niet...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah cool
Nog mensen die wij kennen?
Ik ken er wel een paar van, tof volkquote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah cool
Nog mensen die wij kennen?
Bomenknuffelaarsmeet?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had zaterdag een Fok meet in Enschede. Was zeer gezellig.
Neen, gewoon een meet voor mensen die nieuwe contacten willen opdoen. Ik kon helaas niet.quote:
Snil?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hihi het regent hier witte pluisjes.
Ah een aantal ken ik van naam uit het datingtopicquote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet...
Moet je in 25-35 topic kiek'n
Ik zeg toch witte pluisjes?quote:
Die K3-meetquote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zeg toch witte pluisjes?Anders had ik wel bevroren water ofzo gezegd.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis swingt er lekker op los
quote:
Waar?quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, gewoon een meet voor mensen die nieuwe contacten willen opdoen. Ik kon helaas niet.
Ervoor een drukke dag gehad met veel spanning.quote:
Klonk teveel als een meet?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, gewoon een meet voor mensen die nieuwe contacten willen opdoen. Ik kon helaas niet.
Ik ben elektrotechneut, ik heb elke dag met spanning te makenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ervoor een drukke dag gehad met veel spanning.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
Ik duik weer in m'n schoolwerk, geen zin in flauw geouwehoer ook.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben elektrotechneut, ik heb elke dag met spanning te maken
/Flauwegrapmodus
Ja? Je houdt er wel van?quote:
Weer flink wat afgenaaid in het weekend?quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weer flink wat afgenaaid in het weekend?
Nee geen tijd en zin in.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weer flink wat afgenaaid in het weekend?
WHooo!quote:
Hey hey hey...quote:
Hee maat, mijn accutemperatuurmeter slaat wat paarsig uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben elektrotechneut, ik heb elke dag met spanning te maken
/Flauwegrapmodus
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op maandag 10 juni 2013 14:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee maat, mijn accutemperatuurmeter slaat wat paarsig uit.
Ik had de Djeez link nog niet gelegdquote:Op maandag 10 juni 2013 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha het was een grap over mijn lul hahahahahahaha
Nicequote:
Coolquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Sirolf het volgende:
Zo, weer een projectje afgerond: een nieuwe mobiele site & Android-'appsite' voor 3FM: http://m.3fm.nl
[/opschepmodus]
Tof, vanavond eens downloaden en checkenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Sirolf het volgende:
Zo, weer een projectje afgerond: een nieuwe mobiele site & Android-'appsite' voor 3FM: http://m.3fm.nl
[/opschepmodus]
Goed bezig Herman!quote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[/opschepmodus]
Wat is het voordeel tov de app?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[/opschepmodus]
Oh, mobiele site! Op Twitter las ik over een appquote:
Ja staat er ook wel. Zat al in de Play Store te kijken voor een update, maar helaasquote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, mobiele site! Op Twitter las ik over een app
Deze site wordt nu óók gebruikt in de Android-app, en aangezien de 'appsite' (zo noemen we dat hier intern) een heel groot onderdeel hiervan is, kan je dus spreken van een nieuwe app.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, mobiele site! Op Twitter las ik over een app
Ik zal de app sowieso eens downloaden, ik heb alleen de Now Playing-app. Ook retehandig somsquote:Op maandag 10 juni 2013 16:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze site wordt nu óók gebruikt in de Android-app, en aangezien de 'appsite' (zo noemen we dat hier intern) een heel groot onderdeel hiervan is, kan je dus spreken van een nieuwe app.
Het is misschien wat misleidend, maar om nu uit te leggen dat 'de site die je ziet in de app is vernieuwd' wordt nogal omslachtig.
Android-app en mobiele site zijn in principe hetzelfde, dat was nu juist het idee van deze vernieuwing. In de app is het luisteren/kijken alleen beter afgehandeld dan mobiel mogelijk is (door blijven spelen als je je scherm uit zet e.d.).quote:
Ah, één van de vele nep-apps.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal de app sowieso eens downloaden, ik heb alleen de Now Playing-app. Ook retehandig soms
Nu is ie wel hetzelfde, zonet nog niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze site wordt nu óók gebruikt in de Android-app, en aangezien de 'appsite' (zo noemen we dat hier intern) een heel groot onderdeel hiervan is, kan je dus spreken van een nieuwe app.
Het is misschien wat misleidend, maar om nu uit te leggen dat 'de site die je ziet in de app is vernieuwd' wordt nogal omslachtig.
Komt binnenkort wel een update aan trouwens van de apps, maar die zit momenteel in de testfase.
Dan zal ik hem helemaal gaan downloaden, die nepperd overboord!quote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, één van de vele nep-apps.Nowplaying-functionaliteit mét compleet archief zit ook gewoon in de officiële app.
Mja, niemand is blij met dat cookiegezeur... maar het is nu eenmaal niet anders. Vooral bij de app blijven idd, werkt vaak nét wat handiger dan via de site.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu is ie wel hetzelfde, zonet nog niet.
Die cookiemelding.
Ik houd het wel bij de app ipv website. Kan ik ook beter zien hoeveel dataverbruik me het streamen kost.
Ik zette hem net aan en toen zag ik het iddquote:Op maandag 10 juni 2013 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[/opschepmodus]
Hoe laat zijn ze klaar?quote:
*stapt in het OV*quote:
Nee over 10 min dus.quote:
Dan ben ik toch nog wel wakker, ik pik je op rond een uur of 4quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |