Het is maar wat je live noemt ,ik kijk via Sky en daar lopen ze bijna altijd 5 minuten voorquote:Op zondag 9 juni 2013 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
SBS6 zendt alleen laf samenvattingen uit, diep in de nacht van het WK. RTL brengt godverdomme alles live.
In HD ook.
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:58 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Het is maar wat je live noemt ,ik kijk via Sky en daar lopen ze bijna altijd 5 minuten voor
Ja op I-net wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zenden ze nou gewoon de kwartfinale niet live uit
Wrijf je ogen even uit, geen HD.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
SBS6 zendt alleen laf samenvattingen uit, diep in de nacht van het WK. RTL brengt godverdomme alles live.
In HD ook.
Kunnen jullie wel op i-net kijken ..mijn man wil graag kijken. Anders kijkt ie op rtl7 vanavond .quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel op i-net kijken ..mijn man wil graag kijken. Anders kijkt ie op rtl7 vanavond .
Kijk via fromsport > UK open linkquote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel op i-net kijken ..mijn man wil graag kijken. Anders kijkt ie op rtl7 vanavond .
Daar kijk ik standaard naar als ik RTL7 kijk voor darts.quote:
op rtl7.nl is een livestreamquote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |