Het is maar wat je live noemt ,ik kijk via Sky en daar lopen ze bijna altijd 5 minuten voorquote:Op zondag 9 juni 2013 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
SBS6 zendt alleen laf samenvattingen uit, diep in de nacht van het WK. RTL brengt godverdomme alles live.
In HD ook.
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:58 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Het is maar wat je live noemt ,ik kijk via Sky en daar lopen ze bijna altijd 5 minuten voor
Ja op I-net wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zenden ze nou gewoon de kwartfinale niet live uit
Wrijf je ogen even uit, geen HD.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
SBS6 zendt alleen laf samenvattingen uit, diep in de nacht van het WK. RTL brengt godverdomme alles live.
In HD ook.
Kunnen jullie wel op i-net kijken ..mijn man wil graag kijken. Anders kijkt ie op rtl7 vanavond .quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel op i-net kijken ..mijn man wil graag kijken. Anders kijkt ie op rtl7 vanavond .
Kijk via fromsport > UK open linkquote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel op i-net kijken ..mijn man wil graag kijken. Anders kijkt ie op rtl7 vanavond .
Daar kijk ik standaard naar als ik RTL7 kijk voor darts.quote:
op rtl7.nl is een livestreamquote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:
RTL7 krijgt de stream van SkySports maar geen HD.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kijk ik standaard naar als ik RTL7 kijk voor darts.
Ik kijk naar RTL7HD als ik zap. Heb een Samsung Smart TV. Perfect HD.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RTL7 krijgt de stream van SkySports maar geen HD.
Sowieso is RTL Nederland slecht in het HD uitzenden.
Apart. Als ik naar RTL7darts.nl ga, ben ik direct verbonden met de website.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze pagina kan niet worden weergegeven dat krijg ik te lezen.
Klopt heb ik ook, de Skysports UK Open link via fromsport doet het echter prima, goede kwaliteit beeld/geluidquote:Op zondag 9 juni 2013 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Paar keer op f5 rammen. Site leek ook wat overbelast.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het ook gewoonquote:Op zondag 9 juni 2013 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Apart. Als ik naar RTL7darts.nl ga, ben ik direct verbonden met de website.
Ik vind hem ook altijd wel aardig overkomen.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:13 schreef Grifte het volgende:
Baxter sympathieke gozer
Al hoop ik toch maar op Barney
Googlen levert mij Andy Jenkins op. En lang geleden Peter Evison.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:15 schreef Kingstown het volgende:
Voor al die kenners hier even een quizvraagje....welke andere darter naast Barney had "Eye of the Tiger" ook als opkomstnummer?
Wayne Warrenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:15 schreef Kingstown het volgende:
Voor al die kenners hier even een quizvraagje....welke andere darter naast Barney had "Eye of the Tiger" ook als opkomstnummer?
Ow ja....googelen ....kills a lot of fun.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:19 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Googlen levert mij Andy Jenkins op. En lang geleden Peter Evison.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |