Ik ben bang dat in dit regeltje het probleem zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:10 schreef xlsd het volgende:
Ik weiger te betalen voor iets wat ik nooit heb gebruikt
De vraag is natuurlijk of je het inderdaad niet hebt gebruikt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:10 schreef xlsd het volgende:
Werkt je wifi wel overal in huis trouwens? Bij ons werkt het boven niet goed waardoor het automatisch in 3g verandert, en dan kan het verbruik behoorlijk oplopen.quote:
Bij veel iPhones zit daar een bug.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:18 schreef Dimens het volgende:
Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> Gebruik mobiel netwerk -> "Gegevens mobiel netwerk" hier posten.
Foutieve weergave. Nog voordat ik mobiel internet had gaf mijn iPhone 2G steevast aan dat ik 4GB had verbruikt - dat is op mijn huidige 4 niet anders. Veelgehoorde klacht op fora.quote:
Doet het bij mij anders prima.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Foutieve weergave. Nog voordat ik mobiel internet had gaf mijn iPhone 2G steevast aan dat ik 4GB had verbruikt - dat is op mijn huidige 4 niet anders. Veelgehoorde klacht op fora.
¤1.000,- aan data lijkt mij ook vrij onmogelijk. Dan is er zo'n beetje continue data binnen gehaald. Dan lijkt het mij dat de iPhone een duidelijker beeld schetst van zijn dataverbruik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Sure. Maar vanwege de bug voor TS geen goede optie.
TS heeft ongeveer 7 gb verbruikt, zo extreem is dat niet als je pech hebt. Een vriend van me heeft het onlangs ook gehadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤1.000,- aan data lijkt mij ook vrij onmogelijk. Dan is er zo'n beetje continue data binnen gehaald. Dan lijkt het mij dat de iPhone een duidelijker beeld schetst van zijn dataverbruik.
Voor 7GB moet je echt moeite voor doen om dat te halen. Of je bent aan het tetheren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:26 schreef TNA het volgende:
[..]
TS heeft ongeveer 7 gb verbruikt, zo extreem is dat niet als je pech hebt. Een vriend van me heeft het onlangs ook gehad
7 GB ongemerkt verbruiken is wel extreem.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:26 schreef TNA het volgende:
[..]
TS heeft ongeveer 7 gb verbruikt, zo extreem is dat niet als je pech hebt. Een vriend van me heeft het onlangs ook gehad
Tenzij je downloadt met je telefoon en je wifi opeens wegvalt. Dan loopt het hard op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
7 GB ongemerkt verbruiken is wel extreem.
wtf download je dan? Alle films die sean connery ooit gemaakt heeft?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Tenzij je downloadt met je telefoon en je wifi opeens wegvalt. Dan loopt het hard op.
Niets dat je op een iPhone kan downloaden met zoveel verbruik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Tenzij je downloadt met je telefoon en je wifi opeens wegvalt. Dan loopt het hard op.
Zet een paar flinke apps in de queue en daar ga je. Je moet natuurlijk wel veel pech hebben, maar goed, daarom hoor je dit soort verhalen gelukkig ook niet zo vaak.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets dat je op een iPhone kan downloaden met zoveel verbruik.
Apps groter dan 50MB kun je niet downloaden via 3G en tevens:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Zet een paar flinke apps in de queue en daar ga je. Je moet natuurlijk wel veel pech hebben, maar goed, daarom hoor je dit soort verhalen gelukkig ook niet zo vaak.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:29 schreef Dimens het volgende:
Voor 7GB moet je echt moeite voor doen om dat te halen.
Jawel. En T-mobile stuurt ook wel een sms als je over je limiet heen gaat. Kan toch haast niet dat dit ongemerkt gebeurt. Maar even wachten op het onderzoek van T-mobile I guess.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:34 schreef koemleit het volgende:
zit er op de Iphone geen tellertje die bij houdt welke app hoeveel data verstookt?
Of een film hè.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apps groter dan 50MB kun je niet downloaden via 3G en tevens:
[..]
ditquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:34 schreef rgras het volgende:
Altijd leuk dat mensen in dit soort gevallen meteen met het vingertje naar anderen gaan wijzen.
Het is je eigen verantwoordelijkheid om in de gaten te houden of je over je limiet heen gaat.
Zeker wel, precies wat die vriend van me gebeurde. Hij ging er minder overheen dan TS (ongeveer 3GB), maar kon wel gewoon honderden euro's betalen, ook na intensief contact met de provider.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet mogelijk over 3G.
In het buitenland.... in Nl nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:37 schreef Crutch het volgende:
Geen waarschuwing gehad tijdens het verbruik?
Het is wettelijk verplicht dat ze bij verbruikskosten boven de vijftig euro een waarschuwing geven.
Ik krijg een sms'je als ik over de helft van mijn bundel zit - maar wel met een flinke vertragingquote:
Uit de iTunes store ook?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeker wel, precies wat die vriend van me gebeurde. Hij ging er minder overheen dan TS (ongeveer 3GB), maar kon wel gewoon honderden euro's betalen, ook na intensief contact met de provider.
Ik heb 3G standaard uitstaan en pas wanneer ik het bewust nodig heb omdat geen wifi beschikbaar, zet ik het aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:45 schreef hugecooll het volgende:
Dat je ook niet even een sms'je of zo krijgt als je je limiet nadert
En is het niet mogelijk om in te stellen dat je niet buiten je bundel kunt internetten?
Ik ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb 3G standaard uitstaan en pas wanneer ik het bewust nodig heb omdat geen wifi beschikbaar, zet ik het aan.
Dat doe ik dus ook, beste manier om problemen als deze te voorkomen. En zelfs dan nog zeer met mate aangezien ik bepaald geen onbeperkt internetabonnement heb.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb 3G standaard uitstaan en pas wanneer ik het bewust nodig heb omdat geen wifi beschikbaar, zet ik het aan.
Ja dat bedoelde ik dus. Met iTunes zelf is het, voor zover ik weet, niet mogelijk om bestanden groter dan 50MB binnen te halen of te streamen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee met een app. iTunes geeft wel beperkingen daarmee geloof ik.
Ja, je moet pech hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus. Met iTunes zelf is het, voor zover ik weet, niet mogelijk om bestanden groter dan 50MB binnen te halen of te streamen.
Maar dan nog. Het lijkt mij een fout bij T-mobile. Het kan best door de TS komen, maar het lijkt mij sterk.
Ja precies, alleen bij geen wifi en grote vervelingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Genoeg plekken onderweg met open wifi. 3G hoeft maar zelden aan.
Accu blijft ook nog eens langer vol op die manier.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, beste manier om problemen als deze te voorkomen. En zelfs dan nog zeer met mate aangezien ik bepaald geen onbeperkt internetabonnement heb.
Ik heb gewoon een app die me een alarmpje stuurt als ik in de buurt van een ingestelde limiet kom.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, beste manier om problemen als deze te voorkomen. En zelfs dan nog zeer met mate aangezien ik bepaald geen onbeperkt internetabonnement heb.
Ja, doe mij dat wetsartikel is!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:37 schreef Crutch het volgende:
Geen waarschuwing gehad tijdens het verbruik?
Het is wettelijk verplicht dat ze bij verbruikskosten boven de vijftig euro een waarschuwing geven.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:09 schreef Adrenalini het volgende:
Klote.
Maar even een opmerking/vraag, zonder 3g kan je toch ook gewoon internetten? Weliswaar een stuk langzamer, maar toch. Als je zeker wilt zijn dat je geen data verbruikt moet je je data verbinding uitschakelen.
Als ik mijn 3G uitzet kan ik nog steeds internetten over mijn netwerk.Dus zonder wifi..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Zonder 3g kun je via wifi internetten ja, dat is niet per definitie langzamer.
Via 2G kan ook ja. Op een iPhone moet je dan gewoon 3G uitzetten maar mobiel internet aan laten. Kun je nog wel whatsappen e.d. aangezien je daar geen snel internet voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:09 schreef Adrenalini het volgende:
Klote.
Maar even een opmerking/vraag, zonder 3g kan je toch ook gewoon internetten? Weliswaar een stuk langzamer, maar toch. Als je zeker wilt zijn dat je geen data verbruikt moet je je data verbinding uitschakelen.
Doe mij dat wetsartikel is sturen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:07 schreef wickedmen het volgende:
P.s: Volgens mij mag het wettelijk niet eens dat een provider doorgaat met mb's geven als die op zijn.
O dat kan ik niet op m'n telefoon volgens mij (heb ook geen iphone).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Via 2G kan ook ja. Op een iPhone moet je dan gewoon 3G uitzetten maar mobiel internet aan laten. Kun je nog wel whatsappen e.d. aangezien je daar geen snel internet voor nodig hebt.
Nooit van GPRS gehoord?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Zonder 3g kun je via wifi internetten ja, dat is niet per definitie langzamer.
Wist niet eens dat dat nog bestond/werd gebruiktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nooit van GPRS gehoord?
Of nog langer terug, WAP.
Elke telefoon tot 4 jaar oud heeft GPRS. Zeker als je 3G hebt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O dat kan ik niet op m'n telefoon volgens mij (heb ook geen iphone).
Daarom. Omdat iedereen hier als oplossing geeft om 3G uit te zetten. Weliswaar duurt het een stuk langer om over je limiet te gaan zonder 3g, maar om helemaal zeker te zijn moet je dus je dataverbinding uitzetten en niet je 3g.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Via 2G kan ook ja. Op een iPhone moet je dan gewoon 3G uitzetten maar mobiel internet aan laten. Kun je nog wel whatsappen e.d. aangezien je daar geen snel internet voor nodig hebt.
GPRS wordt nog vrij veel gebruikt, soms ook handig om zelf te kiezen in drukke gebieden (bv voetbalstadion of festival). Grote kans dat je dan wel iets van internet hebt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat nog bestond/werd gebruikt
Ik zet mijn HTC in vliegtuigmodus en daarna alleen wifi weer aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:11 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Als ik mijn 3G uitzet kan ik nog steeds internetten over mijn netwerk.Dus zonder wifi..
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:13 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Daarom. Omdat iedereen hier als oplossing geeft om 3G uit te zetten. Weliswaar duurt het een stuk langer om over je limiet te gaan zonder 3g, maar om helemaal zeker te zijn moet je dus je dataverbinding uitzetten en niet je 3g.
Vast wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O dat kan ik niet op m'n telefoon volgens mij (heb ook geen iphone).
Ik vond dit: http://ec.europa.eu/news/environment/100630_nl.htmquote:
Maar dat geldt alleen voor in het buitenland.quote:Nieuwe EU-regels beschermen tegen astronomische rekeningen voor mobiel telefoneren en internetten in het buitenland.
Vanaf juli zijn Europese mobieletelefoonaanbieders verplicht klanten af te sluiten als hun maandelijkse dataroamingfactuur boven de ¤50 uitkomt, tenzij zij uitdrukkelijk hebben aangegeven dit niet te willen.
Ik heb wel eens gelezen dat je een miljoen krijgt als een foto van je piemel op Fok! zet waar een roestige inzit. Weet het niet zeker hoor, maar probeer het eens!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ooit ergens gelezen, weet het niet zeker.
Weet ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vond dit: http://ec.europa.eu/news/environment/100630_nl.htm
[..]
Maar dat geldt alleen voor in het buitenland.
Een roestige?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je een miljoen krijgt als een foto van je piemel op Fok! zet waar een roestige inzit. Weet het niet zeker hoor, maar probeer het eens!
Oh, heb ik voor niks zitten zoeken voor jequote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Weet ik
Maar word zo moe van alle mafketels die er in WGR lopen die iets van onzin roepen en het presenteren als waarheid. Als je het niet weet, post het dan niet. Zorgt alleen maar voor ongefundeerde hoop en verwarring bij andere gebruikers.
Sorry, maar toch dankquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Oh, heb ik voor niks zitten zoeken voor je
Er bestaat natuurlijk een verschil tussen onzin en betrouwbare wetsartikelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je een miljoen krijgt als een foto van je piemel op Fok! zet waar een roestige inzit. Weet het niet zeker hoor, maar probeer het eens!
Het kan zijn dat het niet kan als je de aflevering begint met 3G, maar als je met WiFi de aflevering aanzet en daarna overschakelt naar 3G dan kan het wel. (Bij uitzendinggemist een keer gehad.)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet mogelijk over 3G.
Oké, laat mijn vorige post maar zitten. Niet ver genoeg gelezenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus. Met iTunes zelf is het, voor zover ik weet, niet mogelijk om bestanden groter dan 50MB binnen te halen of te streamen.
Maar dan nog. Het lijkt mij een fout bij T-mobile. Het kan best door de TS komen, maar het lijkt mij sterk.
Ik verbruik 300 MB en dan doe ik gewoon mijn dingen op me telefoon die ik wil. Internetten thuis doe ik wel via me wifi. Weet niet wat jij doet als je 8GB verbruikt......quote:Op zondag 9 juni 2013 01:56 schreef SLP_ het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik even bekeken wat ik in de maand verbruik. Ik heb een iPhone 4S met het grijze wifiknopje probleem waardoor ik alles via 3G doe. Aangezien ik toch nog niet boven mijn bundel ben uitgekomen ben ik te lui om helemaal naar de Apple Store te gaan. Heb net mijn factuur bekeken en al het dataverbruik bij elkaar opgeteld en ik kom uit op 8GBSchrok hier toch best wel van want ik zit helemaal niet zo vaak op het internet omdat 5 minuten internetten gelijk staat aan ongeveer 10% batterij ofzo
Maarja, ik kan me dus wel voorstellen dat je aan de 7GB bent gekomen. Wel echt kut dat je dan zo'n superhoge rekening hebt!
Jezus, wat voor abbo heb je dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:56 schreef SLP_ het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik even bekeken wat ik in de maand verbruik. Ik heb een iPhone 4S met het grijze wifiknopje probleem waardoor ik alles via 3G doe. Aangezien ik toch nog niet boven mijn bundel ben uitgekomen ben ik te lui om helemaal naar de Apple Store te gaan. Heb net mijn factuur bekeken en al het dataverbruik bij elkaar opgeteld en ik kom uit op 8GBSchrok hier toch best wel van want ik zit helemaal niet zo vaak op het internet omdat 5 minuten internetten gelijk staat aan ongeveer 10% batterij ofzo
Maarja, ik kan me dus wel voorstellen dat je aan de 7GB bent gekomen. Wel echt kut dat je dan zo'n superhoge rekening hebt!
Nu begin ik te twijfelen of ik niet ergens een rekenfout heb gemaaktquote:Op zondag 9 juni 2013 08:36 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jezus, wat voor abbo heb je dan?
Ik heb 2GB permaand en als ik tethering meer dan 10 uur per dag aan heb staan haal ik niet eens 5 GB.
Die heb ik ook, mooi niet dat ik nog aan dat abbo kom. Lekker data slurpen en altijd een open wifi hotspot aan!quote:Op zondag 9 juni 2013 09:54 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen of ik niet ergens een rekenfout heb gemaaktMaar ik heb een Internet Altijd bundel bij Ben uit 2011. Dat is onbeperkt internetten voor 10 euro (toen waren er nog goedkope databundels
). Nu verkopen ze die bundel trouwens niet meer.
Het driedubbele in minder dan een week.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:18 schreef JeMoeder het volgende:
2 GB gebruik? Daar kom ik ruim overheen elke maand. Ik snap niet hoe ze 'dat nog nooit gezien hebben'.
Die rekening daarna was nog drie keer zo hoog, dus 7gb?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:18 schreef JeMoeder het volgende:
2 GB gebruik? Daar kom ik ruim overheen elke maand. Ik snap niet hoe ze 'dat nog nooit gezien hebben'.
Wat voor baan heb jij danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Shit happens, gewoon betalen. Kreeg van de week ook een boete van 650 euro binnen, dat was niet fantastisch. Kwestie van even slikken, geld overmaken en er niet meer over piekeren want daar schiet je toch geen reet mee op.
Maar dus wel een duur abonnement?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:19 schreef deadly_kiss het volgende:
Elke keer dat ik zoiets als dit lees ben ik toch weer blij dat ik voor de hoofdprijs bij kpn zit...
Als ik over mijn mb's heen kom betaal ik niet meer maar gaat die gewoon langzamer.
Wat zou een iPhone 5 's nachts dan allemaal doen?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:50 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Wat voor baan heb jij dan![]()
Oh en TS, iPhone 5 doet snachts allemaal dingen kost soms wel 30mb. Met 500MB heb je nooit genoeg dus waar je op bespaart heb komen nu de kosten van!
Dunno. Maar sowieso je telefoon snachts niet in vliegtuigmodus zettenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat zou een iPhone 5 's nachts dan allemaal doen?
Ja, hier gebeurt er nix 's nachts. Ik heb wel automatisch ophalen van e-mail e.d. uitstaan en vanaf 22:00 gaat ie in de niet storen modes. Overigens is data 's nachts meestal wifi, tenzij dat niet werkt in je slaapkamer.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je geen automatische niet-storen modus?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dunno. Maar sowieso je telefoon snachts niet in vliegtuigmodus zetten
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ja, hier gebeurt er nix 's nachts. Ik heb wel automatisch ophalen van e-mail e.d. uitstaan en vanaf 22:00 gaat ie in de niet storen modes. Overigens is data 's nachts meestal wifi, tenzij dat niet werkt in je slaapkamer.
[..]
Heb je geen automatische niet-storen modus?
Waarom zou je vliegtuigmodus gebruiken?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dunno. Maar sowieso je telefoon snachts niet in vliegtuigmodus zetten
Nee voor mijn gebruik niet, maar het is algemeen bekend dat kpn niet mee doet aan de prijsknallers toch.quote:
Als je zegt dat het geveurt, moet je ook kunnen vertellen wat er dan aan data gebruikt wordt. Want naast push-berichten wordt er 's nachts niets extra aan data verbruikt.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ja, hier gebeurt er nix 's nachts. Ik heb wel automatisch ophalen van e-mail e.d. uitstaan en vanaf 22:00 gaat ie in de niet storen modes. Overigens is data 's nachts meestal wifi, tenzij dat niet werkt in je slaapkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt bij T-Mobile voor ¤4,95 per maand Onbeperkt Internet erbij nemen. In dat geval worden er bij het overschrijden van je databundel geen extra kosten in rekening gebracht, maar wordt de snelheid geknepen. Heb je dat niet, dan betaal je wel extra.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:37 schreef Devv het volgende:
Ik vind het maar een vaag verhaal. T-Mobile brengt volgens mij helemaal geen extra kosten in rekening bij het overschrijding van de datalimiet, tenzij je op een roaming netwerk zit...
Daar zit je echt naast. Zolang je geen onbeperkt internet optie geactiveerd hebt, is elke mb buiten je bundel gewoon betalen.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:37 schreef Devv het volgende:
Ik vind het maar een vaag verhaal. T-Mobile brengt volgens mij helemaal geen extra kosten in rekening bij het overschrijding van de datalimiet, tenzij je op een roaming netwerk zit...
Dat wist ik niet. Maar ik heb dus inderdaad onbeperkt internet aanstaan bij mijn abbonement. Dus dat zal het zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar zit je echt naast. Zolang je geen onbeperkt internet optie geactiveerd hebt, is elke mb buiten je bundel gewoon betalen.
Het T-mobile forum staat ook vol met iphone gebruikers die DIK over hun bundel zitten. Heeft iets te maken met een iOS update geloof ik.
iOS updates kunnen niet over 3G gedaan worden. Daarvoor moet je met WiFi verbonden zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar zit je echt naast. Zolang je geen onbeperkt internet optie geactiveerd hebt, is elke mb buiten je bundel gewoon betalen.
Het T-mobile forum staat ook vol met iphone gebruikers die DIK over hun bundel zitten. Heeft iets te maken met een iOS update geloof ik.
Omdat ik niet gestoord wil worden tijdens mijn slaap. En omdat ik de app Sleep as Android gebruik leg ik hem naast mijn kussen en wil ik geen mogelijke last hebben van straling.quote:
Aha jij bent er zo een.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Omdat ik niet gestoord wil worden tijdens mijn slaap. En omdat ik de app Sleep as Android gebruik leg ik hem naast mijn kussen en wil ik geen mogelijke last hebben van straling.
Niet het updaten zelf, maar in de update zit een functie die zorgt voor extreem dataverbruik.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
iOS updates kunnen niet over 3G gedaan worden. Daarvoor moet je met WiFi verbonden zijn.
Apps groter dan 50MB kunnen niet over 3G gedownload worden. Maar dan nog, dat is de TS, zoals hij ins vertelt, niet overkomen en gebeurt niet zomaar in de nacht als je telefoon stand-By staat.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Niet het updaten zelf, maar in de update zit een functie die zorgt voor extreem dataverbruik.
Zie: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1450572
Ik ben van 1 gb teruggegaan naar 500 mb en zelfs daar kom ik niet aan, 90% van de tijd dat ik de telefoon gebruik zit dat ding toch op wifi.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:50 schreef terrorsjaak het volgende:
Oh en TS, iPhone 5 doet snachts allemaal dingen kost soms wel 30mb. Met 500MB heb je nooit genoeg dus waar je op bespaart heb komen nu de kosten van!
Topic is gisteravond gestart man, geef hem de tijd om uit te slapen en andere dingen te doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:51 schreef Tchock het volgende:
Jammer dat TS 'm gesmeerd is. Antwoorden bevielen waarschijnlijk niet
Heb hetzelfde soort abbo bij t-mobile.Gaat bij mij ook langzamer als ik over een bepaald aantal mb's ga. Krijg dan gewoon een smsje van t-mobile. (edit: oh dat is alleen als je onbeperkt internet heb, wat ik dus ook heb) Waarom heb jij die niet gehad TS??? (edit: waarschijnlijk dus niet)quote:Op zondag 9 juni 2013 11:31 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Nee voor mijn gebruik niet, maar het is algemeen bekend dat kpn niet mee doet aan de prijsknallers toch.
Misschien dat ik vast 5 euro goedkoper uit kan zijn ergens anders maar dan heb je ook weer andere voorwaarden waardoor je dit soort problemen kan krijgen...
Ik weet even mijn minuten niet uit mijn hoofd maar ik heb onbeperkt smsen, onbeperkt internet en ik kom nu nooit meer over mijn minuten heen voor gemiddeld 30 euro per maand. (Eerste jaar 50% korting dus 20,- en 2e jaar volle mep ergens in de 40,-)
Ik blijf niet alleen bij kpn omdat ik voordelig uit ben qua abbo, maar ik heb altijd bereik en nooit gezeik met hoge rekenigen en dat voelt voor mij prettiger.
Ik betaal nu wel teveel waarschijnlijk, maar voorheen had ik een goedkoper abbo en als ik dan over mijn minuten heen kwam ofzo zat ik meteen aan de 60-80 euro!
Maar wanneer doe je dat buiten wifi-bereik? Beetje bij een bushokje rondhangen ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:42 schreef ejfaar het volgende:
Zo lastig is 7gb halen niet hoor![]()
Toen ik net mobiel internet had, downloade ik mijn muziek niet maar ging het via youtube luisteren. Binnen 3 dagen over 1gb heen![]()
Dan moet je heel veel op Dumpert zitten. Twee dagen lang nonstop video's kijken.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:42 schreef ejfaar het volgende:
Zo lastig is 7gb halen niet hoor![]()
Toen ik net mobiel internet had, downloade ik mijn muziek niet maar ging het via youtube luisteren. Binnen 3 dagen over 1gb heen![]()
Aangezien TS dumpert er tussen heeft staan, heeft hij waarschijnlijk veel filmpjes gekeken
Als je studeert en in de trein/bus zitquote:Op zondag 9 juni 2013 12:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar wanneer doe je dat buiten wifi-bereik? Beetje bij een bushokje rondhangen ofzo?
Dan zit je wel heel erg veel in een bus of trein. Elke dag van Maastricht naar Groningen en weer terug en dan nog extra blijven zitten bij het station.quote:
En in de trein of op het station geen wifi!quote:Op zondag 9 juni 2013 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zit je wel heel erg veel in een bus of trein. Elke dag van Maastricht naar Groningen en weer terug en dan nog extra blijven zitten bij het station.
Nou, laten we zeggen twee uur per dag. Ik persoonlijk snap de noodzaak ook niet om altijd muziek aan te hebben, maar soit, die 10 uur per week is nooit 7gb.quote:
Ik heb geen idee maar ik kan op mijn overzicht zien hoeveel internet op welke tijd hij gebruikt. Keertje voor de grap gekeken en door de weeks om 4:30 ofzo 30mb en dat gebeurde best veel. Maarja maakt niet echt uit.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben veel buiten en onderwegquote:Op zondag 9 juni 2013 12:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben van 1 gb teruggegaan naar 500 mb en zelfs daar kom ik niet aan, 90% van de tijd dat ik de telefoon gebruik zit dat ding toch op wifi.
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik kan op mijn overzicht zien hoeveel internet op welke tijd hij gebruikt. Keertje voor de grap gekeken en door de weeks om 4:30 ofzo 30mb en dat gebeurde best veel. Maarja maakt niet echt uit.
Updates misschien?quote:
Naast dat updates altijd handmatig gedaan moeten worden, kunnen ze ook niet over 3G gedaan worden.quote:
Moet je even op google zoeken. iPhone 5 verbruikt veel data.quote:
Das 40 uur per maand.. Ik dacht dat 1 minuut youtube 3mb verbruikt. Dat is 180mb/uur. Dus 7,2GB per maand, mits je niks anders doet (dus weekenden niets doet etc.)quote:Op zondag 9 juni 2013 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, laten we zeggen twee uur per dag. Ik persoonlijk snap de noodzaak ook niet om altijd muziek aan te hebben, maar soit, die 10 uur per week is nooit 7gb.
Het is dus een beetje ongeloofwaardig. Het kan, maar je moet er echt moeite voor doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Das 40 uur per maand.. Ik dacht dat 1 minuut youtube 3mb verbruikt. Dat is 180mb/uur. Dus 7,2GB per maand, mits je niks anders doet (dus weekenden niets doet etc.)
Mwa, vind het wel meevallen. Als je veel filmpjes kijkt en daarnaast nog (veel) apps gedownload hebt kan het prima. Overigens lijkt het erop voor mij dat TS zijn telefoon als hotspot gebruikt heeftquote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is dus een beetje ongeloofwaardig. Het kan, maar je moet er echt moeite voor doen.
Dat kan ja. Dat zou het verklaren.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Overigens lijkt het erop voor mij dat TS zijn telefoon als hotspot gebruikt heeft
Iphone's hebben een niet-storen modus die je aan en uit kunt zetten of kunt schedulen zodat ie het automatisch doet. Dat ga je vinden, zoveel kun je ook weer niet instellenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:24 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat houdt dat in?
Overdag gebruik ik wel eens silent/vibrate mode. Snachts altijd vliegtuig.
Dat is exact mijn punt dus - iemand riep alleen dat er 's nachts specifiek bij een iphone 5 van alles gebeurt. Ik betwijfel dat.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je zegt dat het geveurt, moet je ook kunnen vertellen wat er dan aan data gebruikt wordt. Want naast push-berichten wordt er 's nachts niets extra aan data verbruikt.
Nu ik het teruglees lijkt het alsof ik jou ervan beschuldig ja. Was niet de bedoeling.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dat is exact mijn punt dus - iemand riep alleen dat er 's nachts specifiek bij een iphone 5 van alles gebeurt. Ik betwijfel dat.
Gelukkig heb ik geen iPhonequote:Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Iphone's hebben een niet-storen modus die je aan en uit kunt zetten of kunt schedulen zodat ie het automatisch doet. Dat ga je vinden, zoveel kun je ook weer niet instellen
[..]
Dat is exact mijn punt dus - iemand riep alleen dat er 's nachts specifiek bij een iphone 5 van alles gebeurt. Ik betwijfel dat.
No worries! Ben benieuwd waar dit heen gaat, ik dacht toch dat telecom providers wel geleerd hadden van die debiele facturen en nu eerder een alarmbelletje laten af gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu ik het teruglees lijkt het alsof ik jou ervan beschuldig ja. Was niet de bedoeling.
Klinkt onwijs handig, vliegtuigmodus of automatische silent vibrate als je op school ben, helemaal top!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen iPhone
En silent/vibrate mode heb ik al automatisch, bijvoorbeeld als ik op werk/school ben.
Doe ik met Tasker. Kan ook met Llama als je niet wil betalen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:04 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
No worries! Ben benieuwd waar dit heen gaat, ik dacht toch dat telecom providers wel geleerd hadden van die debiele facturen en nu eerder een alarmbelletje laten af gaan.
[..]
Klinkt onwijs handig, vliegtuigmodus of automatische silent vibrate als je op school ben, helemaal top!
Op de 4S kan je tetheren via wifi, misschien dat dat ook bij jou heeft aangestaan en de halve buurt via jouw telefoon heeft lopen internetten.quote:De Iphone 5 kenners. hebben jullie enig ideewaar dit in hemelsnaam vandaan komt?
'Ja, toen klant over zijn datategoed heen ging kreeg deze een smsje van ons'quote:Op maandag 10 juni 2013 08:58 schreef kovenant het volgende:
en dacht dat providers inmiddels verplicht waren om waarschuwings sms te sturen bij veel gebruik van de data ?
Ongelimiteerd heb/had je lang niet bij ieder abonnement. Ik moest ook 5 euro bijbetalen bovenop op mijn Smart Plus abonnement. Nog wel voordeliger dan een iSmart abonnement waar je wel onbeperkt internet hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vreemd, tmobile hanteert toch nog steeds een "ongelimiteerd" internet?
Het word alleen langzamer als je over je max heen zit.
Nooit van gehoord dat je dan moet bijbetalen, ja 10 euro als je weer op volle snelheid wil voor de rest van je resterende maand.
a) het is nogal raar zo'n topic te openen en dan naar bed te gaanquote:Op zondag 9 juni 2013 12:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Topic is gisteravond gestart man, geef hem de tijd om uit te slapen en andere dingen te doen.
Dat klopt niet. Vroeger was dat volgens mij een standaard inderdaad, tegenwoordig betaal je daar extra voor. 2,50. Dat heb ik nu 1gb en daarna wordt het dus voor 2,50 per maand enkel trager.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vreemd, tmobile hanteert toch nog steeds een "ongelimiteerd" internet?
Het word alleen langzamer als je over je max heen zit.
Nooit van gehoord dat je dan moet bijbetalen, ja 10 euro als je weer op volle snelheid wil voor de rest van je resterende maand.
3G watchdog is geen bewijs, ik ken iemand die had foutieve data van Tmobile en moest dus betalen. terwijl 3G watchdog veel lagere MB aangaf. En om 20 euro extra ga je niet zeuren. Was trouwens geen iphone.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:12 schreef CherryOnTop het volgende:
O en installeer 3g watchdog o.i.d., dan heb je dit probleem in het vervolg niet meer.
Vreemd, bij mn verlenging had ik die optie wel maar kreeg ik het gratis voor de volledige 24maanden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Vroeger was dat volgens mij een standaard inderdaad, tegenwoordig betaal je daar extra voor. 2,50. Dat heb ik nu 1gb en daarna wordt het dus voor 2,50 per maand enkel trager.
Nee dat is onbeperkt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wil dat zeggem dat je ook met het oude onbeperkte internet, toch een extra rekening kan krijgen? Volgens mij word ik vooral afgeknepen aan het eind vd maand soms.
Sommige providers geven je nog een dun lijntje als je databundel op is, vooral voor mail/message diensten nog prima geschikt, jarenlang internet op 12 kilobyte/s gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wil dat zeggem dat je ook met het oude onbeperkte internet, toch een extra rekening kan krijgen? Volgens mij word ik vooral afgeknepen aan het eind vd maand soms.
Daar heeft TS super veel aanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:53 schreef ejfaar het volgende:
Ik heb om dit gezeik te voorkomen dus gekozen voor onbeperkt internet
Het probleem zit hem deels in het feit dat mobiele telefonie providers (t-mobile in het bijzonder) anders dataverkeer verbruik berekenen dan officieel (lees: zoals jij en ik het zouden doen) zou moeten en anders dan internet providers via het vaste net.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is dus een beetje ongeloofwaardig. Het kan, maar je moet er echt moeite voor doen.
Interessant dat artikel van Tele 2 wat hierboven is geplaatst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:57 schreef batb het volgende:
[..]
Het probleem zit hem deels in het feit dat mobiele telefonie providers (t-mobile in het bijzonder) anders dataverkeer verbruik berekenen dan officieel (lees: zoals jij en ik het zouden doen) zou moeten en anders dan internet providers via het vaste net.
Ze "meten" zogenaamd eens in de zoveel tijd (ik geloof om de paar uur, staat in de voorwaarden van de mobiele aanbieder) en ronden dat af naar boven.
Zo kan het voorkomen dat een primitief chatprogramma als whatsapp, aangenomen dat er geen plaatjes e.d. worden verzonden maar alleen tekst, wat in werkelijkheid in een maand tijd bij intensief gebruik en met push-berichten aan hooguit 500kB verbruikt, op je rekening 1000 keer hoger uitvalt en T-Mobile dus beweert dat je 500MB verbruikt hebt (alleen al door een chatprogramma).
Eeeh nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:57 schreef batb het volgende:
[..]
Het probleem zit hem deels in het feit dat mobiele telefonie providers (t-mobile in het bijzonder) anders dataverkeer verbruik berekenen dan officieel (lees: zoals jij en ik het zouden doen) zou moeten en anders dan internet providers via het vaste net.
Ze "meten" zogenaamd eens in de zoveel tijd (ik geloof om de paar uur, staat in de voorwaarden van de mobiele aanbieder) en ronden dat af naar boven.
Zo kan het voorkomen dat een primitief chatprogramma als whatsapp, aangenomen dat er geen plaatjes e.d. worden verzonden maar alleen tekst, wat in werkelijkheid in een maand tijd bij intensief gebruik en met push-berichten aan hooguit 500kB verbruikt, op je rekening 1000 keer hoger uitvalt en T-Mobile dus beweert dat je 500MB verbruikt hebt (alleen al door een chatprogramma).
afhankelijk van provider dan, bij mij (een provider dat gebruik maakt van T-Mobile netwerk) is dat niet per 24 uur, maar varieert dat tot een paar uur.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Eeeh nee.
Het is per dag en ze ronden af op 1mb ( naar boven) scheelt je per maand maximaal 31mb = ¤3,10.
Ah, dacht dat het over T-Mobile zelf ging. Welke provider gebruik jij?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:25 schreef batb het volgende:
[..]
afhankelijk van provider dan, bij mij (een provider dat gebruik maakt van T-Mobile netwerk) is dat niet per 24 uur, maar varieert dat tot een paar uur.
voorbeeld van mijn rekening:
02-04-2013 18:55:09 2048 kb internet binnen bundel
03-04-2013 00:00:00 2048 kb internet binnen bundel
Daarnaast rekent mijn provider, en die van jou ook kennelijk, in bits in plaats van bytes.
Dat scheelt natuurlijk ook een factor x8.
1mb = 1 mili bit.
1MB = 1 mega byte
http://en.wikipedia.org/wiki/Byte
Hij zal wel een baantje als afwasser hebben genomen om die 720 euro te kunnen betalen, daarom kan hij nu niet meer reageren.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) het is nogal raar zo'n topic te openen en dan naar bed te gaan
b) hij is er nog steeds niet en het is maandagmiddag.
Klopt inderdaad, er zijn bij tele2 zeer veel gevallen van mensen die na overgestapt te zijn opeens een zeer hoog dataverbruik hebben. Terwijl dat bij de vorige provider niet het geval was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:53 schreef Adfundum het volgende:
Bij tele2 is momenteel een onderzoek bezig naar het hoge dataverbruik. Tele2 maakt gebruik van het netwerk van Tmobile.
https://forum.tele2.nl/ac(...)-dataverbruik-18847/
Dat kost echt geen 7 gb per maand hoor. Ik zet mijn mobiele data werkelijk nooit uit en kom niet eens aan 500 mb per maand.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:52 schreef Croissant.fr het volgende:
Zet je mobiele data uit. Je telefoon haal continu mails whatsapp berichten en andere informatie binnen. Zo voorkom je deze onzin in de toekomst.
Ik heb nog een boete van 50 eu open staan en ik staak hem droog.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Shit happens, gewoon betalen. Kreeg van de week ook een boete van 650 euro binnen, dat was niet fantastisch. Kwestie van even slikken, geld overmaken en er niet meer over piekeren want daar schiet je toch geen reet mee op.
Dat heb ik al vaker geprobeerd:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:10 schreef xlsd het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:52 schreef Croissant.fr het volgende:
Zet je mobiele data uit. Je telefoon haal continu mails whatsapp berichten en andere informatie binnen. Zo voorkom je deze onzin in de toekomst.
Reken zelf maar uit hoeveel MB je per GB hebt, en vertel dan eens hoeveel berichtjes je moet versturen/ontvangen om dermate over je bundel heen te gaan als TS.quote:Jurgenn
Bronzen medailleIk heb voor 5.690 verstuurde berichten 7 MB gebruikt.
Dus reken maar uit, 7÷5690 = 0,001 MB per berichtje.
Een ontvangen bericht gebruikt 0,002 MB. (10,2 MB voor 4.548 berichten)
Maar wel tijd hebben om hier te postenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:13 schreef Mobsterscorp het volgende:
Geen id, lees jij even alle pagina's door.
Kheb het te druk daarvoor.
Jij snapt het duidelijk nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:13 schreef Mobsterscorp het volgende:
Geen id, lees jij even alle pagina's door.
Kheb het te druk daarvoor.
of de rest wat beter instellen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:08 schreef RicDan het volgende:
Ik ben zelf ook 1x flink over men databundel heen gegaan, toen ik sliep is men telefoon de verbinding met WiFi verloren en vrolijk verder gegaan op 3g. De provider stuurde het smsje veel te laat en ze hebben me zelfs geld in rekening gebracht op de dag dat ik nog helemaal niet over de bundel heen ben gegaan. Het zijn dieven.. maar goed ik had ook 3G Watchdog iets beter moeten instellen. Daarmee kun je regelen dat bij bijvoorbeeld 90% van je bundel de 3G verbinding dicht gezet wordt.
Natuurlijk daar hangt het ook mee samen, maar met de buitenbundel tarieven die vaak tussen de 0,10 en 1 euro liggen per MB gaat het wel hard natuurlijk. Zeker met de opkomst van 4G, dat zal in de toekomst nog wel een paar extra topics opleveren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:12 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
of de rest wat beter instellen.
alleen 3g aanhebben heeft geen invloed op je data. Apps die data gebruiken zijn de schuldigen. Radio luisteren op 3g bijvoorbeeld. Dingetjes als mail ophalen etc krijg je geen rekening van van honderden euro's
Goeie kick man.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:39 schreef arjan1112 het volgende:
Je krijgt toch een sms als je bundel bijna op is ?
Je kan zeggen wat je wilt, maar ts doet een topic openen om er vervolgens geen enkele reaktie meer in te geven en iedereen blijft maar posten.quote:
Beter opletten, die actie is van na de datum dat ts hier ooit zijn topic opende, dus nee.quote:Op zondag 22 december 2013 15:50 schreef AvecLeCoeur het volgende:
Nu komt die gast van T-Mobile toch zn auto wassen? Als ik die irritante reclame goed heb begrepen
Verklaart, zie mijn vorige post als niet verzondenquote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef klipper het volgende:
[..]
Beter opletten, die actie is van na de datum dat ts hier ooit zijn topic opende, dus nee.
idd, en sowieso mis ik ook de specificatie van het datagebruik. Want bij je factuur zit meestal een overzicht met hoeveel je per dag gebruikt hebt. Dat geeft al meer inzicht of je misschien op 1 specifieke dag per ongeluk veel gedownload hebt, of dat je toen in het buitenland of bij de grens was, waardoor je op een buitenlands netwerk zat. Etc...quote:Op maandag 23 december 2013 08:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Het blijft een raar verhaal. Ik zit ook bij T-Mobile en als ik mijn databundel dreig te overschrijden, krijg ik een waarschuwing, maar ook wordt het internet automatisch 'geknepen' tot 64 kbps.
Het kan dus gewoon nooit in de papieren lopen.
Let nu eens op de datum van de openingspost, toentertijd kon dat nog zonder afgeknepen te worden.quote:Op maandag 23 december 2013 08:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Het blijft een raar verhaal. Ik zit ook bij T-Mobile en als ik mijn databundel dreig te overschrijden, krijg ik een waarschuwing, maar ook wordt het internet automatisch 'geknepen' tot 64 kbps.
Het kan dus gewoon nooit in de papieren lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |