Ik ben bang dat in dit regeltje het probleem zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:10 schreef xlsd het volgende:
Ik weiger te betalen voor iets wat ik nooit heb gebruikt
De vraag is natuurlijk of je het inderdaad niet hebt gebruikt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:10 schreef xlsd het volgende:
Ik weiger te betalen voor iets wat ik nooit heb gebruikt
Werkt je wifi wel overal in huis trouwens? Bij ons werkt het boven niet goed waardoor het automatisch in 3g verandert, en dan kan het verbruik behoorlijk oplopen.quote:
Bij veel iPhones zit daar een bug.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:18 schreef Dimens het volgende:
Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> Gebruik mobiel netwerk -> "Gegevens mobiel netwerk" hier posten.
Foutieve weergave. Nog voordat ik mobiel internet had gaf mijn iPhone 2G steevast aan dat ik 4GB had verbruikt - dat is op mijn huidige 4 niet anders. Veelgehoorde klacht op fora.quote:
Doet het bij mij anders prima.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Foutieve weergave. Nog voordat ik mobiel internet had gaf mijn iPhone 2G steevast aan dat ik 4GB had verbruikt - dat is op mijn huidige 4 niet anders. Veelgehoorde klacht op fora.
¤1.000,- aan data lijkt mij ook vrij onmogelijk. Dan is er zo'n beetje continue data binnen gehaald. Dan lijkt het mij dat de iPhone een duidelijker beeld schetst van zijn dataverbruik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Sure. Maar vanwege de bug voor TS geen goede optie.
TS heeft ongeveer 7 gb verbruikt, zo extreem is dat niet als je pech hebt. Een vriend van me heeft het onlangs ook gehadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤1.000,- aan data lijkt mij ook vrij onmogelijk. Dan is er zo'n beetje continue data binnen gehaald. Dan lijkt het mij dat de iPhone een duidelijker beeld schetst van zijn dataverbruik.
Voor 7GB moet je echt moeite voor doen om dat te halen. Of je bent aan het tetheren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:26 schreef TNA het volgende:
[..]
TS heeft ongeveer 7 gb verbruikt, zo extreem is dat niet als je pech hebt. Een vriend van me heeft het onlangs ook gehad
7 GB ongemerkt verbruiken is wel extreem.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:26 schreef TNA het volgende:
[..]
TS heeft ongeveer 7 gb verbruikt, zo extreem is dat niet als je pech hebt. Een vriend van me heeft het onlangs ook gehad
Tenzij je downloadt met je telefoon en je wifi opeens wegvalt. Dan loopt het hard op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
7 GB ongemerkt verbruiken is wel extreem.
wtf download je dan? Alle films die sean connery ooit gemaakt heeft?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Tenzij je downloadt met je telefoon en je wifi opeens wegvalt. Dan loopt het hard op.
Niets dat je op een iPhone kan downloaden met zoveel verbruik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Tenzij je downloadt met je telefoon en je wifi opeens wegvalt. Dan loopt het hard op.
Zet een paar flinke apps in de queue en daar ga je. Je moet natuurlijk wel veel pech hebben, maar goed, daarom hoor je dit soort verhalen gelukkig ook niet zo vaak.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets dat je op een iPhone kan downloaden met zoveel verbruik.
Apps groter dan 50MB kun je niet downloaden via 3G en tevens:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Zet een paar flinke apps in de queue en daar ga je. Je moet natuurlijk wel veel pech hebben, maar goed, daarom hoor je dit soort verhalen gelukkig ook niet zo vaak.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:29 schreef Dimens het volgende:
Voor 7GB moet je echt moeite voor doen om dat te halen.
Jawel. En T-mobile stuurt ook wel een sms als je over je limiet heen gaat. Kan toch haast niet dat dit ongemerkt gebeurt. Maar even wachten op het onderzoek van T-mobile I guess.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:34 schreef koemleit het volgende:
zit er op de Iphone geen tellertje die bij houdt welke app hoeveel data verstookt?
Of een film hè.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apps groter dan 50MB kun je niet downloaden via 3G en tevens:
[..]
ditquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:34 schreef rgras het volgende:
Altijd leuk dat mensen in dit soort gevallen meteen met het vingertje naar anderen gaan wijzen.
Het is je eigen verantwoordelijkheid om in de gaten te houden of je over je limiet heen gaat.
Zeker wel, precies wat die vriend van me gebeurde. Hij ging er minder overheen dan TS (ongeveer 3GB), maar kon wel gewoon honderden euro's betalen, ook na intensief contact met de provider.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet mogelijk over 3G.
In het buitenland.... in Nl nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:37 schreef Crutch het volgende:
Geen waarschuwing gehad tijdens het verbruik?
Het is wettelijk verplicht dat ze bij verbruikskosten boven de vijftig euro een waarschuwing geven.
Ik krijg een sms'je als ik over de helft van mijn bundel zit - maar wel met een flinke vertragingquote:
Uit de iTunes store ook?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeker wel, precies wat die vriend van me gebeurde. Hij ging er minder overheen dan TS (ongeveer 3GB), maar kon wel gewoon honderden euro's betalen, ook na intensief contact met de provider.
Ik heb 3G standaard uitstaan en pas wanneer ik het bewust nodig heb omdat geen wifi beschikbaar, zet ik het aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:45 schreef hugecooll het volgende:
Dat je ook niet even een sms'je of zo krijgt als je je limiet nadert
En is het niet mogelijk om in te stellen dat je niet buiten je bundel kunt internetten?
Ik ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb 3G standaard uitstaan en pas wanneer ik het bewust nodig heb omdat geen wifi beschikbaar, zet ik het aan.
Dat doe ik dus ook, beste manier om problemen als deze te voorkomen. En zelfs dan nog zeer met mate aangezien ik bepaald geen onbeperkt internetabonnement heb.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb 3G standaard uitstaan en pas wanneer ik het bewust nodig heb omdat geen wifi beschikbaar, zet ik het aan.
Ja dat bedoelde ik dus. Met iTunes zelf is het, voor zover ik weet, niet mogelijk om bestanden groter dan 50MB binnen te halen of te streamen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Nee met een app. iTunes geeft wel beperkingen daarmee geloof ik.
Ja, je moet pech hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus. Met iTunes zelf is het, voor zover ik weet, niet mogelijk om bestanden groter dan 50MB binnen te halen of te streamen.
Maar dan nog. Het lijkt mij een fout bij T-mobile. Het kan best door de TS komen, maar het lijkt mij sterk.
Ja precies, alleen bij geen wifi en grote vervelingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Genoeg plekken onderweg met open wifi. 3G hoeft maar zelden aan.
Accu blijft ook nog eens langer vol op die manier.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, beste manier om problemen als deze te voorkomen. En zelfs dan nog zeer met mate aangezien ik bepaald geen onbeperkt internetabonnement heb.
Ik heb gewoon een app die me een alarmpje stuurt als ik in de buurt van een ingestelde limiet kom.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, beste manier om problemen als deze te voorkomen. En zelfs dan nog zeer met mate aangezien ik bepaald geen onbeperkt internetabonnement heb.
Ja, doe mij dat wetsartikel is!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:37 schreef Crutch het volgende:
Geen waarschuwing gehad tijdens het verbruik?
Het is wettelijk verplicht dat ze bij verbruikskosten boven de vijftig euro een waarschuwing geven.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:09 schreef Adrenalini het volgende:
Klote.
Maar even een opmerking/vraag, zonder 3g kan je toch ook gewoon internetten? Weliswaar een stuk langzamer, maar toch. Als je zeker wilt zijn dat je geen data verbruikt moet je je data verbinding uitschakelen.
Als ik mijn 3G uitzet kan ik nog steeds internetten over mijn netwerk.Dus zonder wifi..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Zonder 3g kun je via wifi internetten ja, dat is niet per definitie langzamer.
Via 2G kan ook ja. Op een iPhone moet je dan gewoon 3G uitzetten maar mobiel internet aan laten. Kun je nog wel whatsappen e.d. aangezien je daar geen snel internet voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:09 schreef Adrenalini het volgende:
Klote.
Maar even een opmerking/vraag, zonder 3g kan je toch ook gewoon internetten? Weliswaar een stuk langzamer, maar toch. Als je zeker wilt zijn dat je geen data verbruikt moet je je data verbinding uitschakelen.
Doe mij dat wetsartikel is sturen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:07 schreef wickedmen het volgende:
P.s: Volgens mij mag het wettelijk niet eens dat een provider doorgaat met mb's geven als die op zijn.
O dat kan ik niet op m'n telefoon volgens mij (heb ook geen iphone).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Via 2G kan ook ja. Op een iPhone moet je dan gewoon 3G uitzetten maar mobiel internet aan laten. Kun je nog wel whatsappen e.d. aangezien je daar geen snel internet voor nodig hebt.
Nooit van GPRS gehoord?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Zonder 3g kun je via wifi internetten ja, dat is niet per definitie langzamer.
Wist niet eens dat dat nog bestond/werd gebruiktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nooit van GPRS gehoord?
Of nog langer terug, WAP.
Elke telefoon tot 4 jaar oud heeft GPRS. Zeker als je 3G hebt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O dat kan ik niet op m'n telefoon volgens mij (heb ook geen iphone).
Daarom. Omdat iedereen hier als oplossing geeft om 3G uit te zetten. Weliswaar duurt het een stuk langer om over je limiet te gaan zonder 3g, maar om helemaal zeker te zijn moet je dus je dataverbinding uitzetten en niet je 3g.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Via 2G kan ook ja. Op een iPhone moet je dan gewoon 3G uitzetten maar mobiel internet aan laten. Kun je nog wel whatsappen e.d. aangezien je daar geen snel internet voor nodig hebt.
GPRS wordt nog vrij veel gebruikt, soms ook handig om zelf te kiezen in drukke gebieden (bv voetbalstadion of festival). Grote kans dat je dan wel iets van internet hebt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat nog bestond/werd gebruikt
Ik zet mijn HTC in vliegtuigmodus en daarna alleen wifi weer aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:11 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Als ik mijn 3G uitzet kan ik nog steeds internetten over mijn netwerk.Dus zonder wifi..
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:13 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Daarom. Omdat iedereen hier als oplossing geeft om 3G uit te zetten. Weliswaar duurt het een stuk langer om over je limiet te gaan zonder 3g, maar om helemaal zeker te zijn moet je dus je dataverbinding uitzetten en niet je 3g.
Vast wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O dat kan ik niet op m'n telefoon volgens mij (heb ook geen iphone).
Ik vond dit: http://ec.europa.eu/news/environment/100630_nl.htmquote:
Maar dat geldt alleen voor in het buitenland.quote:Nieuwe EU-regels beschermen tegen astronomische rekeningen voor mobiel telefoneren en internetten in het buitenland.
Vanaf juli zijn Europese mobieletelefoonaanbieders verplicht klanten af te sluiten als hun maandelijkse dataroamingfactuur boven de ¤50 uitkomt, tenzij zij uitdrukkelijk hebben aangegeven dit niet te willen.
Ik heb wel eens gelezen dat je een miljoen krijgt als een foto van je piemel op Fok! zet waar een roestige inzit. Weet het niet zeker hoor, maar probeer het eens!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ooit ergens gelezen, weet het niet zeker.
Weet ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vond dit: http://ec.europa.eu/news/environment/100630_nl.htm
[..]
Maar dat geldt alleen voor in het buitenland.
Een roestige?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je een miljoen krijgt als een foto van je piemel op Fok! zet waar een roestige inzit. Weet het niet zeker hoor, maar probeer het eens!
Oh, heb ik voor niks zitten zoeken voor jequote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Weet ik
Maar word zo moe van alle mafketels die er in WGR lopen die iets van onzin roepen en het presenteren als waarheid. Als je het niet weet, post het dan niet. Zorgt alleen maar voor ongefundeerde hoop en verwarring bij andere gebruikers.
Sorry, maar toch dankquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Oh, heb ik voor niks zitten zoeken voor je
Er bestaat natuurlijk een verschil tussen onzin en betrouwbare wetsartikelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je een miljoen krijgt als een foto van je piemel op Fok! zet waar een roestige inzit. Weet het niet zeker hoor, maar probeer het eens!
Het kan zijn dat het niet kan als je de aflevering begint met 3G, maar als je met WiFi de aflevering aanzet en daarna overschakelt naar 3G dan kan het wel. (Bij uitzendinggemist een keer gehad.)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet mogelijk over 3G.
Oké, laat mijn vorige post maar zitten. Niet ver genoeg gelezenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus. Met iTunes zelf is het, voor zover ik weet, niet mogelijk om bestanden groter dan 50MB binnen te halen of te streamen.
Maar dan nog. Het lijkt mij een fout bij T-mobile. Het kan best door de TS komen, maar het lijkt mij sterk.
Ik verbruik 300 MB en dan doe ik gewoon mijn dingen op me telefoon die ik wil. Internetten thuis doe ik wel via me wifi. Weet niet wat jij doet als je 8GB verbruikt......quote:Op zondag 9 juni 2013 01:56 schreef SLP_ het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik even bekeken wat ik in de maand verbruik. Ik heb een iPhone 4S met het grijze wifiknopje probleem waardoor ik alles via 3G doe. Aangezien ik toch nog niet boven mijn bundel ben uitgekomen ben ik te lui om helemaal naar de Apple Store te gaan. Heb net mijn factuur bekeken en al het dataverbruik bij elkaar opgeteld en ik kom uit op 8GBSchrok hier toch best wel van want ik zit helemaal niet zo vaak op het internet omdat 5 minuten internetten gelijk staat aan ongeveer 10% batterij ofzo
Maarja, ik kan me dus wel voorstellen dat je aan de 7GB bent gekomen. Wel echt kut dat je dan zo'n superhoge rekening hebt!
Jezus, wat voor abbo heb je dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:56 schreef SLP_ het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik even bekeken wat ik in de maand verbruik. Ik heb een iPhone 4S met het grijze wifiknopje probleem waardoor ik alles via 3G doe. Aangezien ik toch nog niet boven mijn bundel ben uitgekomen ben ik te lui om helemaal naar de Apple Store te gaan. Heb net mijn factuur bekeken en al het dataverbruik bij elkaar opgeteld en ik kom uit op 8GBSchrok hier toch best wel van want ik zit helemaal niet zo vaak op het internet omdat 5 minuten internetten gelijk staat aan ongeveer 10% batterij ofzo
Maarja, ik kan me dus wel voorstellen dat je aan de 7GB bent gekomen. Wel echt kut dat je dan zo'n superhoge rekening hebt!
Nu begin ik te twijfelen of ik niet ergens een rekenfout heb gemaaktquote:Op zondag 9 juni 2013 08:36 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jezus, wat voor abbo heb je dan?
Ik heb 2GB permaand en als ik tethering meer dan 10 uur per dag aan heb staan haal ik niet eens 5 GB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |