Ik ben bang dat in dit regeltje het probleem zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:10 schreef xlsd het volgende:
Ik weiger te betalen voor iets wat ik nooit heb gebruikt
De vraag is natuurlijk of je het inderdaad niet hebt gebruikt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:10 schreef xlsd het volgende:
Ik weiger te betalen voor iets wat ik nooit heb gebruikt
Werkt je wifi wel overal in huis trouwens? Bij ons werkt het boven niet goed waardoor het automatisch in 3g verandert, en dan kan het verbruik behoorlijk oplopen.quote:
Bij veel iPhones zit daar een bug.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:18 schreef Dimens het volgende:
Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> Gebruik mobiel netwerk -> "Gegevens mobiel netwerk" hier posten.
Foutieve weergave. Nog voordat ik mobiel internet had gaf mijn iPhone 2G steevast aan dat ik 4GB had verbruikt - dat is op mijn huidige 4 niet anders. Veelgehoorde klacht op fora.quote:
Doet het bij mij anders prima.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Foutieve weergave. Nog voordat ik mobiel internet had gaf mijn iPhone 2G steevast aan dat ik 4GB had verbruikt - dat is op mijn huidige 4 niet anders. Veelgehoorde klacht op fora.
¤1.000,- aan data lijkt mij ook vrij onmogelijk. Dan is er zo'n beetje continue data binnen gehaald. Dan lijkt het mij dat de iPhone een duidelijker beeld schetst van zijn dataverbruik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Sure. Maar vanwege de bug voor TS geen goede optie.
TS heeft ongeveer 7 gb verbruikt, zo extreem is dat niet als je pech hebt. Een vriend van me heeft het onlangs ook gehadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤1.000,- aan data lijkt mij ook vrij onmogelijk. Dan is er zo'n beetje continue data binnen gehaald. Dan lijkt het mij dat de iPhone een duidelijker beeld schetst van zijn dataverbruik.
Voor 7GB moet je echt moeite voor doen om dat te halen. Of je bent aan het tetheren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:26 schreef TNA het volgende:
[..]
TS heeft ongeveer 7 gb verbruikt, zo extreem is dat niet als je pech hebt. Een vriend van me heeft het onlangs ook gehad
7 GB ongemerkt verbruiken is wel extreem.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:26 schreef TNA het volgende:
[..]
TS heeft ongeveer 7 gb verbruikt, zo extreem is dat niet als je pech hebt. Een vriend van me heeft het onlangs ook gehad
Tenzij je downloadt met je telefoon en je wifi opeens wegvalt. Dan loopt het hard op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
7 GB ongemerkt verbruiken is wel extreem.
wtf download je dan? Alle films die sean connery ooit gemaakt heeft?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Tenzij je downloadt met je telefoon en je wifi opeens wegvalt. Dan loopt het hard op.
Niets dat je op een iPhone kan downloaden met zoveel verbruik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Tenzij je downloadt met je telefoon en je wifi opeens wegvalt. Dan loopt het hard op.
Zet een paar flinke apps in de queue en daar ga je. Je moet natuurlijk wel veel pech hebben, maar goed, daarom hoor je dit soort verhalen gelukkig ook niet zo vaak.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets dat je op een iPhone kan downloaden met zoveel verbruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |