SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Had dan "Veilig met een harde lopen" van de TT gemaakt.![]()
Ah gemiste kans inderdaad..![]()
![]()
Schandalig, het lijkt wel vrijdagmiddag!![]()
Wij doen een overschot zon & Westland en nemen de fiets naar Schipluiden voor een hapje![]()
![]()
![]()
Teringjantje, de TT's worden steeds vreemder
Wat moeten de mensen die wel in LIF, maar niet in dit topic komen wel niet denken?![]()
![]()
Dat je opgewonden wordt van hardlopen ofzo? Krijgen we alleen maar meer toeloop hier, dat is gunstig!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:41 schreef Levitas het volgende:
Teringjantje, de TT's worden steeds vreemder
Wat moeten de mensen die wel in LIF, maar niet in dit topic komen wel niet denken?![]()
![]()
Nou, ik denk ff bijlezen....Morgen de kuisheidsgordel maar aan met lopen
![]()
voor alle lopers vandaag, was best warm als de wind wegviel.
![]()
Of gewoon heel hard lopen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:16 schreef Arquero het volgende:
Nou, ik denk ff bijlezen....Morgen de kuisheidsgordel maar aan met lopen
![]()
![]()
Jero... Wat moeten ze straks niet denken![]()
Mare iedereen gefeliciteerd met de resultaten. En vooral met dit weer.
![]()
![]()
![]()
Voel de benen wel zeg.... en heb nog nachtdienst ook vanavond
Nog 2 foto's van vanmiddag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er 20(mijn vader vind foto's maken mooiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Al die mensen die er zo charmant uitzien op hardloopfoto's![]()
![]()
getver.) geskipt hoor
Ik heb wel het geluk dat ik niet helemaal rood aanloop.
![]()
De omroeper op de achtergrond heeft een roder hoofd als jou.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb er 20(mijn vader vind foto's maken mooi) geskipt hoor
![]()
Maar ikzelf heb er wel vrij snel "last" van.![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:41 schreef Remzz het volgende:
Nog 2 foto's van vanmiddag:Leuke foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah heb je wel zien lopen ja. Goeie fotos!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maar liefst 5 seconden sneller dan mijn PR!!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef YUR het volgende:
Dat viel ff zwaar tegen zeg
Super warm, op 2 open stukken flinke wind tegen en natuurlijk kreeg ik het voor elkaar om beide keren in mijn eentje te lopen op dat stuk
Op km 3 ging ik mooi stuk, en toen ben ik wat rustiger gaan doen. Uiteindelijk 21.40 op mijn eigen klokkie.
Wel een PR![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:41 schreef Remzz het volgende:
Nog 2 foto's van vanmiddag:Mooie Zeddie die 1e foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je toch maar iets beter je best doen, je ziet er nog veel te fris uit!
![]()
![]()
![]()
Oei, dat ziet er ook wel enorm mooi uit daar! Wed dat je daar ook enorm mooi kan trailen!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
16.7km hiken morgen: http://www.walkingbritain.co.uk/walks/walks/walk_b/1219/Heel veel plezier alvast!
![]()
![]()
Da's een mooi geluk ja, ik hoef maar 500 m te rennen en ik loop al rood aanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb er 20(mijn vader vind foto's maken mooi) geskipt hoor
maar leuke foto's!
Ja doei.![]()
Thanks! En ja, waarschijnlijk ook een keer die route rennend doen, maar kan geen kwaad om 'm eerst wandelend te doen; sowieso route verkennen en even zien of er bijvoorbeeld mobiel bereik is. Wel handig om te weten als ik daar 'n keer alleen ga rennen, maar wellicht wil er wel iemand van de club mee dan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei, dat ziet er ook wel enorm mooi uit daar! Wed dat je daar ook enorm mooi kan trailen!Heel veel plezier alvast!
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's een mooi geluk ja, ik hoef maar 500 m te rennen en ik loop al rood aanmaar leuke foto's!
![]()
![]()
Dat lijkt mij inderdaad wel verstandig ja, met nog iemand erbij. Het ziet er wel redelijk afgelegen uitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks! En ja, waarschijnlijk ook een keer die route rennend doen, maar kan geen kwaad om 'm eerst wandelend te doen; sowieso route verkennen en even zien of er bijvoorbeeld mobiel bereik is. Wel handig om te weten als ik daar 'n keer alleen ga rennen, maar wellicht wil er wel iemand van de club mee dan.. Maar prachtig gebied in ieder geval, ben jaloers! Morgen net zulk lekker weer daar als hier in NL?
![]()
Rooksignalen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks! En ja, waarschijnlijk ook een keer die route rennend doen, maar kan geen kwaad om 'm eerst wandelend te doen; sowieso route verkennen en even zien of er bijvoorbeeld mobiel bereik is. Wel handig om te weten als ik daar 'n keer alleen ga rennen, maar wellicht wil er wel iemand van de club mee dan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Weet niet wat voor weer het in NL is, maar hier een fijne 20 graden met wolkje-zonnejequote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad wel verstandig ja, met nog iemand erbij. Het ziet er wel redelijk afgelegen uit. Maar prachtig gebied in ieder geval, ben jaloers! Morgen net zulk lekker weer daar als hier in NL?
Ja doei.![]()
Mja, komt redelijk overeen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Weet niet wat voor weer het in NL is, maar hier een fijne 20 graden met wolkje-zonneje![]()
![]()
zondagmorgen, rustig wakker worden en klaar maken voor een lange duurloop over het strand...en dan opeens leveren twee seconden je een mentale blessure op...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef YUR het volgende:
Dat viel ff zwaar tegen zeg
Super warm, op 2 open stukken flinke wind tegen en natuurlijk kreeg ik het voor elkaar om beide keren in mijn eentje te lopen op dat stuk
Op km 3 ging ik mooi stuk, en toen ben ik wat rustiger gaan doen. Uiteindelijk 21.40 op mijn eigen klokkie.
Wel een PR
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Jouw PR is 21.42?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zondagmorgen, rustig wakker worden en klaar maken voor een lange duurloop over het strand...en dan opeens leveren twee seconden je een mentale blessure op...Dat moet wel een ernstige klap zijn dan.. Goed trainen, misschien kan je bij de vooroeverloop je wraak halen!
![]()
![]()
onofficieel PR, tijdens een 15km loopquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jouw PR is 21.42?Dat moet wel een ernstige klap zijn dan.. Goed trainen, misschien kan je bij de vooroeverloop je wraak halen!
heb zelf ook nog nooit een 5KM wedstrijd gelopen maar dat maakt de mentale dreun niet minder
Hm, ik moet toch nog een 5km wedstrijdje in gaan plannen. 21:41 moet an sich wel haalbaar zijn over niet al te lange tijd![]()
![]()
bring it on sister!!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, ik moet toch nog een 5km wedstrijdje in gaan plannen. 21:41 moet an sich wel haalbaar zijn over niet al te lange tijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ophouden jullie met dat PR geweld, ik moet in december 2014 ook nog een reëele kans maken!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
6 juli hoop ik pas PR geweld mee te maken! Dat zal helemaal te gek wezen!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
Ophouden jullie met dat PR geweld, ik moet in december 2014 ook nog een reëele kans maken!![]()
![]()
Zo net mijn startnummer voor de hm van volgende week op de mat gevonden. Morgen mijn laatste duutraining van 18km ongeveer. Komen nu toch wel beetje zenuwen op voor volgende week![]()
![]()
6 juli is het veel te warm om een PR te lopen. En aangezien ik dan blijkbaar het vermogen kwijtraak om dingen te vinden, doe ik gewoon maar lekker rustig aanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
6 juli hoop ik pas PR geweld mee te maken! Dat zal helemaal te gek wezen!
M'n schema zit een beetje vol om een wedstrijdje te vinden om RD's PR op de 5k te verbeteren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
Ophouden jullie met dat PR geweld, ik moet in december 2014 ook nog een reëele kans maken!![]()
Ik geloof niet dat je die maakt hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
![]()
under the belt......quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je die maakt hoor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nu ben ik geneigd om morgen al op m'n hardloopschoenen te gaan_! maar da's zo zielig voor Mr.Mo
Ja doei.![]()
Hij vond het zondag veel te grappig dat ik moe en chagrijnig was, en nog grappiger dat ik na het loopje de kleedkamers niet kon vinden. Mijn wraak zal zoet zijn.quote:![]()
6 juli loop ik op zeker een PR. Nog nooit een 5, 7,195 of 10 km gelopen tijdens een wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
6 juli hoop ik pas PR geweld mee te maken! Dat zal helemaal te gek wezen!![]()
Jij ging gewoon meteen voor een M?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
6 juli loop ik op zeker een PR. Nog nooit een 5, 7,195 of 10 km gelopen tijdens een wedstrijd.![]()
![]()
Gezien je coopertest kan er vast nog wel een minuutje afquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:02 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Maar liefst 5 seconden sneller dan mijn PR!!![]()
![]()
F means you're fucked![]()
Ik heb tijdens een 10 al eens harder gelopen op de 5quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zondagmorgen, rustig wakker worden en klaar maken voor een lange duurloop over het strand...en dan opeens leveren twee seconden je een mentale blessure op...
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Gezien je coopertest kan er vast nog wel een minuutje afdat moet ook lukken met een goede pacer en onder optimale omstandigheden
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Smaakt het naar meer, zo'n 5k-wedstrijdje? Ik vind het af en toe leuk, al kunnen die kortere afstanden zwaarder zijn dan het langere werk door het hogere tempo.Mwoa...vandaag was verre van bevredigend en eigenlijk gewoon teleurstellend...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:07 schreef Onama het volgende:
[..]
Proficiat man!Zou je je niet meer op de korte afstanden willen focussen? Waar zou je zeggen dat je eigen voorkeur ligt na je eerste 5k?
Ophouden jij!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je die maakt hoorIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hahahahahahaaha. Nu is het allemaal nog leuker aan het wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:11 schreef hatsaflats het volgende:
Hij vond het zondag veel te grappig dat ik moe en chagrijnig was, en nog grappiger dat ik na het loopje de kleedkamers niet kon vinden. Mijn wraak zal zoet zijn.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oh, volgens Endomondo heb ik 21.00 gelopen op de 5km vandaag. Totale afstand was volgens Garmin 5.14kmF means you're fucked![]()
Ook netjes! Hoe is dat zo gekomen dat je meteen een HM bent gaan doen? Of had je nog niet veel zin in wedstrijden toen je aan het opbouwen was?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nee eerste wedstrijd was een Hm.![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Gezien je coopertest kan er vast nog wel een minuutje afGewoon door blijven trainen dus!
Maar toch gefeliciteerd met je PR. Dat moet binnenkort toch wel richting de 20 minuten kunnen gaan denk ik?![]()
Dat is wel de bedoeling in ieder geval. Misschien dat ik in mn nieuwe groep mn snelheid wat op kan krikkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:29 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Gewoon door blijven trainen dus!
Maar toch gefeliciteerd met je PR. Dat moet binnenkort toch wel richting de 20 minuten kunnen gaan denk ik?
Hoewel ik toch ook weer sterk twijfel om misschien dan toch die Den Haag Marathon te gaan lopen...F means you're fucked![]()
En waarom zit jij nog niet op de 17 minuten dan? Geen behoefte aan 5km wedstrijdjes ook?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:29 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Gewoon door blijven trainen dus!
Maar toch gefeliciteerd met je PR. Dat moet binnenkort toch wel richting de 20 minuten kunnen gaan denk ik?![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling in ieder geval. Misschien dat ik in mn nieuwe groep mn snelheid wat op kan krikken
Hoewel ik toch ook weer sterk twijfel om misschien dan toch die Den Haag Marathon te gaan lopen...![]()
![]()
![]()
Ach, ik denk nog steeds dat YUR gewoon echt z'n dag niet had en de volgende marathon dat wel heeft en die (ook voor zijn eigen gevoel/verwachtingen) gaat rocken.Ja doei.![]()
Zo, netjes hoor YUR, gewoon een PR lopen met dit weerIk had vandaag de verjaardag van de oma van mijn vrouw, die 80 werd... Maar gelukkig op tijd thuis en mijn Roparunshirt eens uitgeprobeerd buiten de Roparun. Lekker zo goed als pijnvrij gelopen, dus dat is mooi! Gewoon weer een 5k gelopen. Had wel een obstacle run, moest 2 keer op een schelpenpad over een hek heen springen. Achteraf bedacht ik me dat het hek er stond om de vogels niet te storen tijdens hun broed seizoen, oeps... Maar zowaar een beetje obstaclerun en trail achtige trekjes in mijn training verwerkt
http://www.endomondo.com/workouts/200682136/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Een bromance tussen swets en arqueroquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef LoganMCV het volgende:
Veilig met een harde lopen
Wat heb ik nou weer gemist...![]()
![]()
Lekker die marathon lopen joh. Kan jou het schelen of je 20 of 21 minuten over de 5KM doet. Als je ergens snel moet zijn pak je de fiets of auto welquote:![]()
![]()
Gaat die nu wel officieel door?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling in ieder geval. Misschien dat ik in mn nieuwe groep mn snelheid wat op kan krikken
Hoewel ik toch ook weer sterk twijfel om misschien dan toch die Den Haag Marathon te gaan lopen...![]()
Liep voornamelijk voor de lol zonder doel. Liep al meer dan 10 km en nooit echt prestatiegericht. Vond een medaile van mijn vader dat hij ooit eens de 10km in utrecht had gelopen. Toen eigenlijk als doel gesteld om ook in utrecht te gaan lopen maar dan de Hm. Ben ook niet echt een evenementenloper.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook netjes! Hoe is dat zo gekomen dat je meteen een HM bent gaan doen? Of had je nog niet veel zin in wedstrijden toen je aan het opbouwen was?![]()
Wie weet. Maar de Den Haag marathon kent na een parcourswijziging 12 kilometer strand, dus voor een tijd hoef je m niet te doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik denk nog steeds dat YUR gewoon echt z'n dag niet had en de volgende marathon dat wel heeft en die (ook voor zijn eigen gevoel/verwachtingen) gaat rocken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lekker die marathon lopen joh. Kan jou het schelen of je 20 of 21 minuten over de 5KM doet. Als je ergens snel moet zijn pak je de fiets of auto welHet begint er wel steeds meer op te lijken jaquote:F means you're fucked![]()
Ik heb het gros van mijn pr's gelopen tijdens de damloop vorig jaar... lukt me maar niet om die 10k of afstand per uur te verbeterenwas er wel dicht bij tijdens rock and run..maar dat telt niet..
![]()
En die is wanneer?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is op z'n minst best wel heel veel strandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Wie weet. Maar de Den Haag marathon kent na een parcourswijziging 12 kilometer strand, dus voor een tijd hoef je m niet te doen.
[..]
[..]
Het begint er wel steeds meer op te lijken ja![]()
![]()
Zoals ik het allemaal las genoot je net als ik van de trainingen en is de marathon zelf slechts de kers op de taart. Gewoon doen dan.quote:![]()
Ik heb simpelweg nog nooit echt een 5 km gelopen, alleen iemand naar 21.45 gehaasd. Officieus natuurlijk wel al sneller gelopen natuurlijk, maar dat telt niet echt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En waarom zit jij nog niet op de 17 minuten dan? Geen behoefte aan 5km wedstrijdjes ook?
Eigenlijk vind ik 5km te kort; dan moet ik teveel afzien, terwijl ikeen HM (mijn favoriete afstand) lekkerder, makkelijker kan lopen.![]()
Dat klopt wel ongeveer ja. Maar....voor R'dam trainde ik niet in mijn eentje! Da's best een verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zoals ik het allemaal las genoot je net als ik van de trainingen en is de marathon zelf slechts de kers op de taart. Gewoon doen dan.
Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen
Nog niets over gehoordquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de mensen van HAAG: is er eigenlijk al iets bekend over de nieuwe naam van de LVML?
Eerst nog maar eens afwachten of die doorgaat. Ik heb er een hard hoofd in. Vandaag precies een week geleden een e-mail gestuurd met een vraag over het HM parcours en een aanbod om vrijwillig hun website een beetje netter te maken/bij te houden (daar vroegen ze naar op Facebook). Heb nog helemaal niks gehoord. Dat je een lullig vraagje vergeet te beantwoorden kan ik volledig begrijpen, maar als je een oproep plaatst dat je opzoek bent naar mensen met ervaring in Wordpress (wat sowieso al te simpel voor woorden is) en dan niet reageert als die mensen zich melden dan gaat er toch iets foutquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Wie weet. Maar de Den Haag marathon kent na een parcourswijziging 12 kilometer strand, dus voor een tijd hoef je m niet te doen.
Heb besloten dat ik hem niet ga doen, dan maar wat later die HM. Die in Eindhoven ziet er ook erg mooi uit (al zal die een stuk massaler zijn wel...).The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Dat snap ik wel iets inderdaad, maar dat vind ik af en toe ook wel erg lekker. Heb mezelf al wel een paar keer afgevraagd waarom ik dit ook alweer deed op een 5kquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:45 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg nog nooit echt een 5 km gelopen, alleen iemand naar 21.45 gehaasd. Officieus natuurlijk wel al sneller gelopen natuurlijk, maar dat telt niet echt.
Eigenlijk vind ik 5km te kort; dan moet ik teveel afzien, terwijl ikeen HM (mijn favoriete afstand) lekkerder, makkelijker kan lopen.. Al heb ik maar 1 keer een HM gelopen in wedstrijdverband. Dan temporiseer je toch een stuk meer. Al had die van mij nog wel iets sneller gekund. Erg mooie tijden loop je in ieder geval! Denk je dat een PR er in zit tijdens de Ekiden? Of daar verder niet mee bezig?
Of in de buurt, PR wordt natuurlijk sowieso al lastig als je de wissel erbij hebt enzo.![]()
Hoewel er maar 150 meter over de Laan van Meerdervoort gaat, heb ik nog niets over een eventuele nieuwe naam.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de mensen van HAAG: is er eigenlijk al iets bekend over de nieuwe naam van de LVML?![]()
quote:Toch wel meer dan 150 meter toch? Maar hoe dan ook is dat de reden dat ze de naam willen veranderen. Hopelijk noemen ze de 5k dan ook geen 5k, maar 5,4k (voor statistiekenpijpers als ik wel belangrijk ;-))quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:51 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Hoewel er maar 150 meter over de Laan van Meerdervoort gaat, heb ik nog niets over een eventuele nieuwe naam.
Als die wedstrijd weer begin november plaatsvindt zijn er nog 5 maanden te gaan, dus op zich nog tijd genoeg om een nieuwe naam te vinden. Zeer leuke wedstrijd trouwens, zelfs met dusdanig veel regen dat je de neiging krijgt om van iedere diersoort een mannetje en een vrouwtje te verzamelen.![]()
Het voordeel van een 5km is dan wel dat het weer snel voorbij is, dus dat het afzien ook weer niet te lang duurt. Een PR tijdens de Ekiden lijkt me lastig; vooral omdat er waarschijnlijk niet zoveel medelopers zijn waaraan je je kan optrekken. Het zal veel meer individueel lopen zijn dan tijdens een normale wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat snap ik wel iets inderdaad, maar dat vind ik af en toe ook wel erg lekker. Heb mezelf al wel een paar keer afgevraagd waarom ik dit ook alweer deed op een 5k. Al heb ik maar 1 keer een HM gelopen in wedstrijdverband. Dan temporiseer je toch een stuk meer. Al had die van mij nog wel iets sneller gekund. Erg mooie tijden loop je in ieder geval! Denk je dat een PR er in zit tijdens de Ekiden? Of daar verder niet mee bezig?
Of in de buurt, PR wordt natuurlijk sowieso al lastig als je de wissel erbij hebt enzo.
Was jij nou ook al weer degene die zijn 1e HM in 1:24 of zo gelopen had?![]()
Nee, nog net niet. Mijn was 1.26.27, hoop deze in augustus te kunnen verbreken. Op een of andere manier had ik toen een tijdje snel last van steken in mijn zij. Dus kon toen niet veel sneller dan 4'07 anders voelde ik het meteen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:02 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Het voordeel van een 5km is dan wel dat het weer snel voorbij is, dus dat het afzien ook weer niet te lang duurt. Een PR tijdens de Ekiden lijkt me lastig; vooral omdat er waarschijnlijk niet zoveel medelopers zijn waaraan je je kan optrekken. Het zal veel meer individueel lopen zijn dan tijdens een normale wedstrijd.
Was jij nou ook al weer degene die zijn 1e HM in 1:24 of zo gelopen had?Laatste tijd geen last meer van gehad in ieder geval.
![]()
zo, omkleden en de deur uit en na afloop de balans maar eens opmaken...waarschijnlijk deze week toch maar eens naar de fysiotherapeut'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vandaag de Xero's ingewijd. Na te zijn uitgelachen door mijn lieve wederhelft maar eens begonnen met een paar honderd meter wandelen naar het bos, om te voelen hoe dat nou zit. Daarna onverhard begonnen aan een rondje van een km of zes. Het eerste stuk is redelijk vlak bospad met hier en daar een boomwortel, daarna vals plat los zand omhoog, vervolgens bospad met veel stenen en steentjes, een stuk betonplaten, asfalt, ruiterpad en weer asfalt. Allerlei soorten ondergrond dus. En nu ben ik weer thuis en zit ik te bedenken wat ik er van vond. Liefde op het eerste gezicht is het niet, maar misschien kunnen we aan elkaar wennen. Het lopen op zich viel me heel erg mee, maar ik heb ook wel wat nadelen gevonden: dat touw tussen mijn tenen vind ik niks, dus dat moet anders. En er kan spul tussen je voet en je zooltje kruipen, en dat gebeurt dus ook. Takjes, zand, eekhoorns, steentjes. Eerste conclusie: leuk om af en toe te doen, met genoeg minpunten om niet meteen dolenthousiast te worden.![]()
Doe rustig aan!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo, omkleden en de deur uit en na afloop de balans maar eens opmaken...waarschijnlijk deze week toch maar eens naar de fysiotherapeutF means you're fucked![]()
Les 9 van evy alweer, ik was een beetje bang voor de 2x 4 minuten en de 5 minuten maar het ging supergoed. Ik had verwacht dat ik harder had gelopen maar ik ging blijkbaar heel langzaam, LOL. In de laatste minuut van de laatste ren interval (5min) een sprintje gedaan, want had (en heb nog steeds) veel energie over.
Lekker rustig gelopen, geen enkele keer buiten adem geweest, score!
http://www.endomondo.com/workouts/200683741/5291547SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaat lukken hoor, maar heb al weken last van mijn lies en de binnenkant van mijn dij.quote:
Verhinderd me niet om te lopen maar ik voel wel "altijd wat", net of er een blauwe plek zit waar iemand constant op drukt.
Nu ijs ik het elke keer als ik terug kom van een loopje, dat helpt wel maar neemt het niet helemaal weg, wordt niet erger maar ook niet minder.
Ik sprak er gister met onze club-captain en die rade me aan om toch maar even naar de fysio te gaan, hij zei" "nu gaan andere spieren je ongemak op vangen met een grote kans dat die ook vervelend gaan doen"
Zeker met de Kepler nog volop in het vizier wil ik niet al te veel risico's nemen en toch maar eens de "should be right" attitude laten varen voor deze keer.
Als ze er niet te veel aan kunnen doen dan heb ik in ieder geval het idee dat ik er wat aan gedaan heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weekjerust enabsoluut niet lopen geen optie?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat lukken hoor, maar heb al weken last van mijn lies en de binnenkant van mijn dij.
Verhinderd me niet om te lopen maar ik voel wel "altijd wat", net of er een blauwe plek zit waar iemand constant op drukt.
Nu ijs ik het elke keer als ik terug kom van een loopje, dat helpt wel maar neemt het niet helemaal weg, wordt niet erger maar ook niet minder.
Ik sprak er gister met onze club-captain en die rade me aan om toch maar even naar de fysio te gaan, hij zei" "nu gaan andere spieren je ongemak op vangen met een grote kans dat die ook vervelend gaan doen"
Zeker met de Kepler nog volop in het vizier wil ik niet al te veel risico's nemen en toch maar eens de "should be right" attitude laten varen voor deze keer.
Als ze er niet te veel aan kunnen doen dan heb ik in ieder geval het idee dat ik er wat aan gedaan heb![]()
we go addictions to feed....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Weekjerust enabsoluut niet lopen geen optie?
even serieus dat heb ik al eens gerobeerd, dag of 3 rust maar dat lijkt niet te helpen.
Maar misschien wel in combinatie met fysio dus even afwachten wat het advies is en dan inderdaad nogmaals met rust (of rustiger aan) proberen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op hun Endomondo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:
Waar zijn eigenlijk de pr's van mensen in dit topic te bewonderen?![]()
Ah oke. Toch wel interessant. En ik vind het wel interessant om te kijken waar ik ongeveer staquote:![]()
![]()
met beide benen op de grond (is de beste plaats voor een beginnende loper!)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En ik vind het wel interessant om te kijken waar ik ongeveer sta'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik doe wel redelijk rustig aan hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met beide benen op de grond (is de beste plaats voor een beginnende loper!)![]()
![]()
Dan moet je daar kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ah oke. Toch wel interessant. En ik vind het wel interessant om te kijken waar ik ongeveer sta. Ik word niet warm of koud van PR's van anderen vergelijken met die van mezelf eerlijk gezegd.
![]()
Krijg jij daar geen stijfje van?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan moet je daar kijken. Ik word niet warm of koud van PR's van anderen vergelijken met die van mezelf eerlijk gezegd.
Ja doei.![]()
Lijkt me naar als je loopt en een PR aan ziet komenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Krijg jij daar geen stijfje van?![]()
![]()
inderdaad....als echte Fok!kers hebben we hem allemaal zeker 3 keer om ons middel geslagen en dan krijg je zo'n Boa Constrictor effect.....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me naar als je loopt en een PR aan ziet komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zelfs daar niet van neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Krijg jij daar geen stijfje van?!
![]()
En zo zijn we weer terug bij de pijn in je lies.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad....als echte Fok!kers hebben we hem allemaal zeker 3 keer om ons middel geslagen en dan krijg je zo'n Boa Constrictor effect.....![]()
Als je hem net voor de finish stijf laat worden scheelt dat toch wel een seconde op de tijdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad....als echte Fok!kers hebben we hem allemaal zeker 3 keer om ons middel geslagen en dan krijg je zo'n Boa Constrictor effect.....![]()
![]()
linkje?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug bij de pijn in je lies.![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug bij de pijn in je lies.
Mental imagequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad....als echte Fok!kers hebben we hem allemaal zeker 3 keer om ons middel geslagen en dan krijg je zo'n Boa Constrictor effect.....
Ja doei.![]()
Zo, de spullen liggen al weer klaar voor morgen. Lekker vroeg eruit en op naar Doorwerth voor de Bever trailrunning dag. Veel zin in!
Voor degene die morgen gaan lopen (clumsy_clown, Beau87, Keshet, gcjoel en Acheron) heel veel plezier en veel succes!!![]()
Ik heb er ook zin in! Kijken of we nog op de foto kunnen met Anna, rd nog een beetje jaloers makenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:06 schreef streamnl het volgende:
Zo, de spullen liggen al weer klaar voor morgen. Lekker vroeg eruit en op naar Doorwerth voor de Bever trailrunning dag. Veel zin in!
Voor degene die morgen gaan lopen (clumsy_clown, Beau87, Keshet, gcjoel en Acheron) heel veel plezier en veel succes!!. Lijkt me echt een hele leuke dag worden! Nu ook maar slapen, wordt voor mij ook vroeg. Moet eerst mijn vriendin naar Zutphen brengen. Tot morgen!
En van mij ook alvast iedereen succes en veel plezier morgen!![]()
![]()
gister de nieuwe mizuno`s uitgeprobeerd en ik ben een beetje verdeeld erover.
zowiezo was het niet mijn weer met 21.5 graden toen ik liep maar was niet echt in ritme te schoppen.
en na een paar kilometer begon het te branden onder de bal van mijn voeten en een lichte knie gevoeligheid. het truukje van de zolen van mijn oude schoenen in mijn nieuwe schoenen te leggen lukt niet omdat de zool daarin vast zit. volgende week maar even mailen of bellen naar de winkel wat wijsheid is.
baal ervan. hij liep in de winkel wel als lekkerste en heeft een verhoogte zool van de voorkant zodat ik makkelijker kan afwikkelen, maar ik wil niet straks weer met een knie blessure zitten of voorvoet problemen. dillema`shome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
zo als je zelf al zeg, even bellen of even langs met je puppy face op en hopen dat ze je willen helpen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:55 schreef winterstorm666 het volgende:
zowiezo was het niet mijn weer met 21.5 graden toen ik liep maar was niet echt in ritme te schoppen.
en na een paar kilometer begon het te branden onder de bal van mijn voeten en een lichte knie gevoeligheid. het truukje van de zolen van mijn oude schoenen in mijn nieuwe schoenen te leggen lukt niet omdat de zool daarin vast zit. volgende week maar even mailen of bellen naar de winkel wat wijsheid is.
baal ervan. hij liep in de winkel wel als lekkerste en heeft een verhoogte zool van de voorkant zodat ik makkelijker kan afwikkelen, maar ik wil niet straks weer met een knie blessure zitten of voorvoet problemen. dillema`s
Gaaf!! Is dat vlak bij jou?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
16.7km hiken morgen: http://www.walkingbritain.co.uk/walks/walks/walk_b/1219/I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hmm, had verwacht dat ik gewoon goed zou slapen aangezien ik vandaag geen wedstrijd heb.
Dat viel tegen.
Alles is al ingepakt en ik ben in ingesmeerd met Vision. In principe ben ik klaar om te gaan. Maar dan ben ik er veel te vroeg
Ik heb het al gezegd maar ik heb er veel zin in. Lijkt mij erg leerzaam en ik ben erg benieuwd om alles te passen en uitproberen.Thanks. En mijn pinpas zit al in het opbergvan van mijn drinkgordel. Dan kan ik er meteen bijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:31 schreef Nirak het volgende:
Veel plezier morgen jongensVergeet ook jullie pinpasjes niet
![]()
![]()
Dat blauwgroenige shirtje met roze ritsje heb ik ookquote:![]()
![]()
Vergeet niet dat je pas voor het eerst op de schoenen liep he... Ik heb de eerste 2 of 3 keer ook altijd wel last van kleine dingetjes, daarna niet meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:55 schreef winterstorm666 het volgende:
baal ervan. hij liep in de winkel wel als lekkerste en heeft een verhoogte zool van de voorkant zodat ik makkelijker kan afwikkelen, maar ik wil niet straks weer met een knie blessure zitten of voorvoet problemen. dillema`s
Clumsy_clown, Beau87 en Keshet, ook al posten jullie hier niet zo veel op dit moment... veel plezier in Rotterdam!
gcjoel, hoe gaat het met je? Have fun in Spaarnwoude!
Acheron, ga jij Twello ff rocken
Jero en stream, echt heel veel plezier met de clinics!
Moblo, hike-ze
En de rest: goodmorning!
Dit!!quote:Op zondag 9 juni 2013 08:25 schreef YUR het volgende:
Clumsy_clown, Beau87 en Keshet, ook al posten jullie hier niet zo veel op dit moment... veel plezier in Rotterdam!
Moblo, hike-ze
En de rest: goodmorning!![]()
En Thanks.
(En Jero is er nog niet.
Het is elke keer dezelfde die te laat is)![]()
![]()
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:25 schreef YUR het volgende:
Moblo, hike-ze
En de rest: goodmorning!Succes allemaal!
![]()
![]()
Wat hij zegt!quote:Op zondag 9 juni 2013 08:25 schreef YUR het volgende:
Moblo, hike-ze
En de rest: goodmorning!
Ik ga me maar eens omkleden voor een duurloopje. Het is helemaal geen mooi weer meer hier![]()
![]()
man-love isn't easy I seequote:Op zondag 9 juni 2013 08:38 schreef streamnl het volgende:
(En Jero is er nog niet.
Het is elke keer dezelfde die te laat is)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pfff, nog steeds flink wat wind hier. En ik wilde vandaag eigenlijk weer voor een 10 gaan.
Ik ga dus zo denk ik maar even naar Den Haag om daar lekker in het bos te lopen. Doe ik twee keer mijn standaard-doordeweekse rondje.
***![]()
jeetje.... google-dokteren is heel eng, kwam allemaal hele vreemde dingen tegen met betrekking op liezen die ik helemaal niet wil.
Morgen toch maar even een afspraak maken om te horen wat er precies aan de hand is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kom anders naar Kijkduin, dan loop je lekker door de duinenquote:Op zondag 9 juni 2013 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, nog steeds flink wat wind hier. En ik wilde vandaag eigenlijk weer voor een 10 gaan.
Ik ga dus zo denk ik maar even naar Den Haag om daar lekker in het bos te lopen. Doe ik twee keer mijn standaard-doordeweekse rondje.
Niet goed gegaan?quote:Op zondag 9 juni 2013 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
jeetje.... google-dokteren is heel eng, kwam allemaal hele vreemde dingen tegen met betrekking op liezen die ik helemaal niet wil.
Morgen toch maar even een afspraak maken om te horen wat er precies aan de hand is.F means you're fucked![]()
Je moet ook niet google-dokterenquote:Op zondag 9 juni 2013 08:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Morgen toch maar even een afspraak maken om te horen wat er precies aan de hand is.![]()
![]()
niet helemaal...merkte dat ik gister behoorlijk wat gegeven had tijdens de cross-countryquote:
Gevoeligheid wordt niet erger of minder maar voor het zekere toch maar bij 10km gestopt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad.... leermomentje.quote:
Ik laat het wel aan de fysio over, ieder z'n vak'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, maar daar weet ik even geen rondje. Wel een goed idee om een keer te doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Kom anders naar Kijkduin, dan loop je lekker door de duinen
***![]()
Ik wil je wel rondleiden hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar daar weet ik even geen rondje. Wel een goed idee om een keer te doen.
Dat was ik binnenkort ook van plan, eens door de duinen rennen.
Heb je een leuke route misschien Yur?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mogge all![]()
Veel plezier bij de clinic Stream & Jero, ben benieuwd!
Rest idd veel plezier tijdens of wedstrijd of training![]()
RD: watskeburt?![]()
De verwarming is hier aangesprongen, wat is dit?? Dat wordt de eerste kilometer even afzien mbt de temperatuur.![]()
Als het gaat om de duinen tussen Wassenaar en HvH: genoeg!quote:Op zondag 9 juni 2013 08:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dat was ik binnenkort ook van plan, eens door de duinen rennen.
Heb je een leuke route misschien Yur?F means you're fucked![]()
Deal! Kom ik tegelijk met D_K bijvoorbeeld!quote:
Nu moet ik straks weer op tijd zijn voor een Buurman en Buurman event, dus ga ik even voor het bekende rondje om de kerk.
***![]()
Ik zie trouwens toch potentie voor een duinloopje-met-Fok!ers hier. Werd pas geopperd en had toen niet heel veel respons...![]()
![]()
Volgende keer wordt het gewoon: OK, over 4 uur in de duinen. Wie wil komen, komtquote:Op zondag 9 juni 2013 09:00 schreef Quoi het volgende:
Ik zie trouwens toch potentie voor een duinloopje-met-Fok!ers hier. Werd pas geopperd en had toen niet heel veel respons...
Lekker een gezonde nieuwe omgeving.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:00 schreef Quoi het volgende:
Ik zie trouwens toch potentie voor een duinloopje-met-Fok!ers hier. Werd pas geopperd en had toen niet heel veel respons...
Ik wil wel in het groepje langzame lopers hoor.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Er wordt met iedereen rekening gehouden, niemand loopt alleen. Dat soort dagen zijn vooral voor de leuk! en voor de koffie en gebak enzoquote:Op zondag 9 juni 2013 09:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Lekker een gezonde nieuwe omgeving.
Ik wil wel in het groepje langzame lopers hoor.F means you're fucked![]()
Keertje in de duinen en een keertje op de veluwe. In de duinen voor het gebak, op de veluwe voor ijssalon ijstijd.![]()
Werkt het beste denk ik ja!quote:Op zondag 9 juni 2013 09:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgende keer wordt het gewoon: OK, over 4 uur in de duinen. Wie wil komen, komt
Helaas moet ik best veel werken in het weekend, maar ben er anders ook wel bij om een keer te trainen in omg. Kijkduin ja.
Al ga ik er dan wel op de fiets heen en niet heen en weer naar hardlopen zoals in m'n marathonvoorbereiding...
Jack does it in real time...![]()
Ja, verstandig. Ik ga ook niet zomaar weer ff naar HvH hardlopen. Lang leve de autoquote:Op zondag 9 juni 2013 09:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Werkt het beste denk ik ja!
Helaas moet ik best veel werken in het weekend, maar ben er anders ook wel bij om een keer te trainen in omg. Kijkduin ja.
Al ga ik er dan wel op de fiets heen en niet heen en weer naar hardlopen zoals in m'n marathonvoorbereiding...
Oh, ik heb wel interesse hoor!quote:Op zondag 9 juni 2013 09:00 schreef Quoi het volgende:
Ik zie trouwens toch potentie voor een duinloopje-met-Fok!ers hier. Werd pas geopperd en had toen niet heel veel respons...Ik lees alleen niet alles, en gezien het tweetal blaagjes hier en een echtgenoot met hobbies kan ik ook niet a la minute spontaan, maar binnenkort eens iets plannen op een za of zo ben ik helemaal voor! Leuk!
Zelfde als voor een loopje bij Swets in de achtertuin btw!
***![]()
Ow koffie met gebak..quote:Op zondag 9 juni 2013 09:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Er wordt met iedereen rekening gehouden, niemand loopt alleen. Dat soort dagen zijn vooral voor de leuk! en voor de koffie en gebak enzo![]()
![]()
al een paar weken last van een gevoelige liesstreek wat manier over gaat en omdat over een week of drie de Kepler training begint laat ik er toch maar even iemand naar kijken.quote:
Na een rustdag trekt het weg maar kokmt steeds weer terug, stopt me niet van lopen maar voel het wel elke keer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb overigens meet spierpijn van de kleine 22 minuten van gisteren dan van een ruim 2 uur durende duurloop in Schotland
* YUR weet nog niet of hij korte afstanden wel tof vindt
* YUR weet ook nog niet of hij vandaag een stukje hardlopend gaat herstellenF means you're fucked![]()
Gister voor de derde keer op m'n (tweedehands) hardloopschoenen gelopen, en voor de derde keer gestopt vanwege pijn in m'n rechterscheenbeen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad met andere schoenen (ook nog nooit eerder hardgelopen, maar wel veel gesport). Tijd voor nieuwe schoenen denk ik?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Dat, of je wilt te hard van stapel lopen. Dat gebeurt ook bijna iedereen die begint met hardlopenquote:Op zondag 9 juni 2013 09:24 schreef Neraice het volgende:
Gister voor de derde keer op m'n (tweedehands) hardloopschoenen gelopen, en voor de derde keer gestopt vanwege pijn in m'n rechterscheenbeen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad met andere schoenen (ook nog nooit eerder hardgelopen, maar wel veel gesport). Tijd voor nieuwe schoenen denk ik?
Of een combinatie van beide
Zou ook nog kunnen, maar conditioneel red ik het steeds wel nog, alleen de pijn nekt me. Het is me alleen gebeurt met deze schoenen dus ik ga toch maar eens bij zo'n gespecialiseerde winkel langs denk ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat, of je wilt te hard van stapel lopen. Dat gebeurt ook bijna iedereen die begint met hardlopen
Of een combinatie van beide"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
maar je spieren en pezen waarschijnlijk nietquote:Op zondag 9 juni 2013 09:28 schreef Neraice het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, maar conditioneel red ik het steeds wel nog,'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Da's een goede eerste stapquote:Op zondag 9 juni 2013 09:28 schreef Neraice het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, maar conditioneel red ik het steeds wel nog, alleen de pijn nekt me. Het is me alleen gebeurt met deze schoenen dus ik ga toch maar eens bij zo'n gespecialiseerde winkel langs denk ik.
Een goede conditie wil overigens niets zeggen over lang achter elkaar kunnen hardlopen. Je lichaam zal toch echt rustig moeten wennen aan de repeterende bewegingen en de hoeveelheid gewicht die je spieren en pezen te verwerken krijgen bij iedere stap.F means you're fucked![]()
Godsamme!
Gister stap ik op mijn fiets en glij ik van mijn trapper af met mijn voet en knalt mijn trapper tegen mij achillespees. De groeten weer. Tot over drie weken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
mossel... kijk toch uit!!
hoe moeten we dit inschatten?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Godverquote:Op zondag 9 juni 2013 09:46 schreef mosselmossel het volgende:
Godsamme!
Gister stap ik op mijn fiets en glij ik van mijn trapper af met mijn voet en knalt mijn trapper tegen mij achillespees. De groeten weer. Tot over drie weken.
Hardlopers moeten ook gewoon hardlopen...niet fietsenF means you're fucked![]()
Damned..quote:Op zondag 9 juni 2013 09:46 schreef mosselmossel het volgende:
Godsamme!
Gister stap ik op mijn fiets en glij ik van mijn trapper af met mijn voet en knalt mijn trapper tegen mij achillespees. De groeten weer. Tot over drie weken.![]()
Ik overdrijf denk ik wat, maar vandaag kan het niet. Van de week zal het wel weer ergens lukken hoor. Maar ik baal gewoon hartsgrondig. En dan wil ik nog weleens dingen overdrijven.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik had hetzelfde: conditioneel geen probleem maar wel scheenpijn. Ik dacht ook dat het aan mijn (gloednieuwe) schoenen lag. Toch stapje terug gedaan, lanzaam opgebouwd, en nu nergens meer last van.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:28 schreef Neraice het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen, maar conditioneel red ik het steeds wel nog, alleen de pijn nekt me. Het is me alleen gebeurt met deze schoenen dus ik ga toch maar eens bij zo'n gespecialiseerde winkel langs denk ik.![]()
Volgens mij zijn schoenen die ingelopen (en gevormd) zijn door een ander persoon niet echt geweldig voor jouw voeten, zeker niet met hardlopen. Grote kans dat daar het meeste van je pijntjes vandaan komt..quote:Op zondag 9 juni 2013 09:24 schreef Neraice het volgende:
Gister voor de derde keer op m'n (tweedehands) hardloopschoenen gelopen, en voor de derde keer gestopt vanwege pijn in m'n rechterscheenbeen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad met andere schoenen (ook nog nooit eerder hardgelopen, maar wel veel gesport). Tijd voor nieuwe schoenen denk ik?
Ugh, gisteren zó veel last gehad van hooikoorts, klote geslapen en nu dus half brak en totaal geen zin om 10km te gaan lopen.
Even op zoek naar iemand met maatje 47 voor een schop onder m`n hol.![]()
Sorry...slechts mt42 hier...quote:Op zondag 9 juni 2013 10:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn schoenen die ingelopen (en gevormd) zijn door een ander persoon niet echt geweldig voor jouw voeten, zeker niet met hardlopen. Grote kans dat daar het meeste van je pijntjes vandaan komt..
Ugh, gisteren zó veel last gehad van hooikoorts, klote geslapen en nu dus half brak en totaal geen zin om 10km te gaan lopen.
Even op zoek naar iemand met maatje 47 voor een schop onder m`n hol.F means you're fucked![]()
Heb ook veel last van hooikoorts sinds paar dagen, gelukkig gisterenochtend nog wel even kunnen lopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn schoenen die ingelopen (en gevormd) zijn door een ander persoon niet echt geweldig voor jouw voeten, zeker niet met hardlopen. Grote kans dat daar het meeste van je pijntjes vandaan komt..
Even op zoek naar iemand met maatje 47 voor een schop onder m`n hol.
Ken wel iemand met maat 50, zou dat helpen? (En nee, dat ben ik zelf niet)
![]()
Zo, dat was weer lekker.En weer twee bekertjes (daar word ik nog blij van
): 2m12s sneller op de 5K, en blijkbaar ook sneller op de 3miles dus, masr dat kan ik zo gauw niet vinden. Ondanks dat het (nog) niet om snelheid gaat, vind ik het toch leuk.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/200816552/9947984![]()
Thanks voor de help iedereen!
Waarom gebruiken jullie Endomondo en niet bijv Runkeeper?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Oeps! We zouden half 10 weggaan... enzovoort.. maar die tijd he?.. toen werden we wakker....maargoed, het is lang licht, dus een ramp is het niet...
Ja doei.![]()
historish zo gegroeid.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:50 schreef Neraice het volgende:
Waarom gebruiken jullie Endomondo en niet bijv Runkeeper?Ja doei.![]()
Meh, ik kon niet echt in m'n ritme komen. Had het gevoel dat ik heel erg gespannen liep. Dus af en toe even een versnellinkje erin geknald in de hoop dat ik dan daarna wat beter kon ontspannen, maar meh.Omdat er een Fok!Endomondogroep isquote:Op zondag 9 juni 2013 10:50 schreef Neraice het volgende:
Waarom gebruiken jullie Endomondo en niet bijv Runkeeper?![]()
en omdat je in Endomondo rechtstreeks je Garmin kan importeren
Iedereen veel plezier met lopen vandaag! Ondanks de wind lijkt de temperatuur me een stuk aangenamer dan de afgelopen dagen.
Ik zat net even m'n challenge bij te werken en zie dat ik gister zomaar de 250km gepasseerd ben!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik gebruik Runkeeper, vind ik fijner dan endomondo. Endomondo heb ik erbij genomen, want dan hoor ik er ook bijquote:Op zondag 9 juni 2013 10:50 schreef Neraice het volgende:
Waarom gebruiken jullie Endomondo en niet bijv Runkeeper?. Zet mijn loopjes over van runkeeper naar endomondo.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Dat kan runkeeper ook.
Ik gebruik dus wel RK omdat ik daar ooit mee begonnen ben en ik anders mijn hele history kwijt ben.
10km zat er niet in vandaag. Was na 6 al wel klaar maar ben tot 8 door gegaan.***![]()
Runkeeper historie naar endomondo overzetten is een eitje. Even googelen voor een programmaatje. Ben je in 5 minuutjes klaar mee.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
toevallig net gedaan :-) echt heel simpel.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Ik zal eens kijken. Ik ken alleen de 1 voor 1 methode en dat is me iets te gortig.
http://conoroneill.net/a-(...)data-into-endomondo/elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
En alle honden en hun eigenaren moeten dood!
Loop je gvd in een bos laat je je beest alsog op het pad schijten!![]()
![]()
Mijn hele schoen onder.
***![]()
Ik wil niet doodquote:Op zondag 9 juni 2013 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
En alle honden en hun eigenaren moeten dood!
Loop je gvd in een bos laat je je beest alsog op het pad schijten!![]()
![]()
Mijn hele schoen onder.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Mosselhoop dat je er gauw geen last meer van hebt!
Yur, gefeliciteerd met nu officieel een PR (en die tijd doe ik je de komende jaren niet na, nooit denk ik)
Oh en ik zag ook nog iemand belachelijk goed op een foto staan. Leuk!! (ook dat doe ik je niet na)
Lopers vandaag heel veel plezier![]()
Mag ik in de OP bij 8 september 2013 - Rabo Bridge to Bridge (Arnhem) voor 3 EM?
Heb de week erna een evenement in mijn woonplaats dus lekker veilig voor de korte afstand gekozen, wilde gewoon graag meedoen![]()
![]()
Kan bij RK ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:00 schreef E.T. het volgende:
en omdat je in Endomondo rechtstreeks je Garmin kan importerenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mên wat een zwaar rondje. Tenminste, de eerste helft. Na 3KM kwam ik al de man met de hamer tegen. Te weinig gegeten, benen voelde heel vreemd gevoelloos, hijgen, alles. Stukje gewandeld en als ik alleen had gelopen had ik de kortste route weer naar huis genomen.
Nu een beetje suikers naar binnen, slokje water en weer gewoon aangezet. En na een kilometer of 3 begon alles weer redelijk goed te voelen. De dijk op nog even gewandeld om het prille herstel niet om zeep te helpen en vanaf dat moment liep het lekker. De laatste 9KM dus goed gelopen en de laatste paar kilometers nog behoorlijk aan kunnen zetten om toch nog binnen anderhalf uur terug te zijn.
Dus al met al tevreden, maar het was zeker de eerste 5KM erg zwaar
http://www.endomondo.com/workouts/200878924/819185![]()
Jero, zou je mij bij de marathon van Amsterdam (marathon) en 7heuvelenloop (15 km) willen zetten?
Vandaag lange duurloop, vriendinlief gaat mee op de fiets. Heerlijk
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Zo ik ben weer bij, iedereen met records gefeliciteerd!!
Ik zou vanmiddag lekker in de zon gaan liggen en morgen gaan lopen maar ik denk dat ik zo maar ga aangezien het weer hier perfect is voor een loopje.
Dan maar één rustdag, ga het toch nog kalm aan doen. Ik hoop toch zo dat het beter gaat dan vrijdag en dat mijn knie nu eens een keer pijnloos is. Ik mis mijn rondje naar het strand die ik nu nog niet durf te lopen door al die heuvels.
Nou eerst maar eens mijn koffie en ontbijt laten zakken. Was weer laat op omdat ik er weer eens laat in lag voor de verandering:-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Pfieuw.. Nu dus beter mn best doen te blijven hardlopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Okok, hardlopende hondeneigenaren mogen blijven.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Oops, ik deed een post en viel weer in slaap. Er stond een training op het programmaEerst maar eens ontbijten, moet alleen om 14:00 weg naar een borrel en daarna kan natuurlijk niet meer gelopen worden. Ik voel me een stommerd!!
Dat is bummerquote:Op zondag 9 juni 2013 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
al een paar weken last van een gevoelige liesstreek wat manier over gaat en omdat over een week of drie de Kepler training begint laat ik er toch maar even iemand naar kijken.
Na een rustdag trekt het weg maar kokmt steeds weer terug, stopt me niet van lopen maar voel het wel elke keer.Heb je een fijn adresje van iemand die ernaar kan kijken? Sterkte ermee!
Dattum. Beste aanpak! En dan stiekem als DK en BE toevallig kunnenquote:Op zondag 9 juni 2013 09:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgende keer wordt het gewoon: OK, over 4 uur in de duinen. Wie wil komen, komt![]()
Afijn, ik ga een zwengel aan de dag geven..![]()
gewoon nog lekker even rustig aan doen als dat beter voetl, er is niets mis met een rustige 5km'erquote:Op zondag 9 juni 2013 11:50 schreef Lula het volgende:
Dan maar één rustdag, ga het toch nog kalm aan doen. Ik hoop toch zo dat het beter gaat dan vrijdag en dat mijn knie nu eens een keer pijnloos is. Ik mis mijn rondje naar het strand die ik nu nog niet durf te lopen door al die heuvels.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wie doet er mee aan de planking challenge?SPOILER: uit het BB topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:02 schreef slacker_nl het volgende:
Wie doet er mee aan de planking challenge?de titel van de spoiler maakt me al nerveus...SPOILER: uit het BB topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Helpt het als ik zeg dat een mooie dame het voordoet?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
de titel van de spoiler maakt me al nerveus...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dan ga ik helemaal niet kijken, anders kom ikzo direct niet meer in slaapquote:Op zondag 9 juni 2013 12:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat een mooie dame het voordoet?
Lekkâh rondje gedaan
Distance: 12.03 km
Time: 1:18:06
Avg Speed: 9.2 km/h
Meteen bij de eerste stap voelde ik mijn rechterbeen, waarvan ik denk dat het de soleusspier is, maar soms straalt-ie uit naar de scheen. De eerste 6km bleef ik hem - op een acceptabel niveau- voelen, de 6km terug ging het prima en had ik zelfs een lekkere runners high. Waarschijnlijk heb ik hier morgen weer spijt van, net als na de Flow ladiesrunMaar goed, deze week krachttrainen, zodat de andere spieren het weer over gaan nemen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
In dat geval, een lelijke ouwe vrouw laat een plank zien.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
dan ga ik helemaal niet kijken, anders kom ikzo direct niet meer in slaap
@Sem netjes!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thanksquote:Al vind ik Swets' rondje ook weer jaloersmakend
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jongeman van 18 met marathondroompjes, streeftijd onder de 4:00:00, dus het tempo gaat de goede kant op. Nu het vermogen nog voor de laatste paar kilometertjes.
Kapot en voldaan![]()
![]()
Mooie duurloop. Tempo mag dan wel naar de 5.30 gaan, de laatste kilometers worden steedss zwaarder natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:32 schreef Dropback het volgende:
Jongeman van 18 met marathondroompjes, streeftijd onder de 4:00:00, dus het tempo gaat de goede kant op. Nu het vermogen nog voor de laatste paar kilometertjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapot en voldaan
Hoelang loop je al?"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Om onder de 4 uur te willen lopen hoef je met een LDL echt geen 5:30 te lopen hoor. Het is maar trainingquote:Op zondag 9 juni 2013 12:37 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Mooie duurloop. Tempo mag dan wel naar de 5.30 gaan, de laatste kilometers worden steedss zwaarder natuurlijk.
Hoelang loop je al?
I feel for you. Same herequote:![]()
Zojuist maar besloten dat het niet meer gaat lukken, die training. What the heck, dan maar 2x in de week getraind ipv 3xmaar toch had ik zin!!
Hike-ze!![]()
Nou.. Vrijdag- en zaterdagavond feestjes gehad waar binnen gerookt mocht worden. Zelf niet (veel) alcohol gedronken (vrijdag de BOB en zaterdag niet gedronken want zondag lopen), maar merkte toch wel dat ik last had van het roken. Longen voelen gewoon "raar".
Daarnaast deze twee dagen echt heel erg last gehad van hooikoorts: Rode en jeukende ogen, véél niezen, loopneus, geïrriteerde keel.. De hele mikmak.
Dat zorgde ervoor dat ik vandaag echt geen zin had om te gaan lopen, maar met de gedachte "Als ik in week 1 van m`n schema al ga slacken, dan verdien ik die HM gewoon niet" toch gaan lopen: 9,6 km.
In het begin best zwaar, althans, zo voelde het. En heel erg zoeken naar een fijn tempo. Na 3 km had ik al geen zin meer, maar op de tanden gebeten en doorgezet.
Uiteindelijk toch een in soort van flow geraakt en soepeltjes de afstand gelopen. Terugkijkend op Endomondo, valt het allemaal wel mee
Geen slechte pace, redelijke hartslag, en toch vrij constante splits. En.. Het allerbelangrijkste: Ik ben blij dat ik ben gegaan!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/200903629/8850231![]()
Klopt, was niet helemaal duidelijk. Ik bedoel tijdens de wedstrijd zelf. 5:41 zou voldoende zijn voor precies 4 uur. Maar een constante pace over 42 km is erg moeilijk en meestal komt er wat verval. Vandaar die 5.30 tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 9 juni 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Om onder de 4 uur te willen lopen hoef je met een LDL echt geen 5:30 te lopen hoor. Het is maar training
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Zo, hehe, viel ff tegen inderdaad. Kwam moeilijk in het ritme, te hoge hartslag, kuit die stijf was.
Eerste 5 waren niet lekker, maar daarna ging het gelukkig beter.
In ieder geval wel weer een bekertje op garmin voor de langste afstand
Denk dat we in het begin teveel op tempo gericht waren in plaats van lekker lopen op het gevoel.
Nu in ieder geval wel tevreden achteraf![]()
![]()
Jij had runnershigh, ik alleen runnerslow.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ThanksAl vind ik Swets' rondje ook weer jaloersmakend
![]()
Ik moet zeggen dat ik het op LDLs wel gezellig vind. In mijn eentje had ik vandaag echt die 15 niet gelopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:52 schreef Quoi het volgende:
Swets & Arquero: goed bezugggggJullie zijn een leuk koppeltje zo
![]()
Zo net terug van laatste training voor hm
http://www.endomondo.com/workouts/200912790/5408182
ging redelijk lekker. geen echte peintjes. nu komende week nog wat losse loopjes![]()
![]()
Ik gebruik daar dit voor:quote:Op zondag 9 juni 2013 12:43 schreef Levitas het volgende:
Daarnaast deze twee dagen echt heel erg last gehad van hooikoorts: Rode en jeukende ogen, véél niezen, loopneus, geïrriteerde keel.. De hele mikmak.
Tijdens de Marikenloop was ik nog behoorlijk kortademig door de hooikoorts.. 't gaat veel beter nu.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:52 schreef Quoi het volgende:
Swets & Arquero: goed bezugggggJullie zijn een leuk koppeltje zo
Maar is het inderdaad wel lekker dat je samen loopt. Waar je misschien zelf ff zou gaan wandelen of zelfs een afslag eerder richting huis zou nemen, loop je toch door.
En daarnaast is het sowieso leuker om met anderen te lopen dan alleen. Het voelt toch korter aan op langere afstanden.![]()
Goed manquote:Op zondag 9 juni 2013 12:56 schreef _Zeddicus_ het volgende:
ging redelijk lekker. geen echte peintjes. nu komende week nog wat losse loopjes![]()
![]()
Oeh, die vind ik altijd erg heftigquote:Op zondag 9 juni 2013 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik gebruik daar dit voor:
[ afbeelding ]
Tijdens de Marikenloop was ik nog behoorlijk kortademig daardoor.. 't gaat veel beter nu.Moet 'm weleens gebruiken als de drogist niks anders heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:59 schreef Quoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik het me goed herinnert voelt 'ie heftig, maar helpt niet echt. Maar goed, mijn neus is misschien niet het beste uitgangspuntquote:Voor hooikoortsklachten waarschijnlijk meer effectief.
![]()
Als ik jou was had ik een rondje om de zevenhuizerplas, langs de rottekade, rondje kralingseplas en terug gedaan. Stuk leuker lopen dan dwars door ommoord.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:56 schreef _Zeddicus_ het volgende:
ging redelijk lekker. geen echte peintjes. nu komende week nog wat losse loopjes
Waar loop je je HM?![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:59 schreef Quoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat dat gewoon zout water is? 1 keer per dag een paar theelepels water met een snufje zout naar binnen snuiven werkt ook.![]()
Nopes not truequote:Op zondag 9 juni 2013 13:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet dat dat gewoon zout water is? 1 keer per dag een paar theelepels water met een snufje zout naar binnen snuiven werkt ook.Xylomethazoline is de boosdoener. Had mooi geweest
![]()
![]()
Ik gebruik loratadine. Works like a charm!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kinderneusspray is alleen zoutoplossingquote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nopes not trueXylomethazoline is de boosdoener. Had mooi geweest
![]()
Ok loop mijn hm in Ede. klopt dat is mooier. Maar ik wou graag een keer rondje kralingse plas doenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik een rondje om de zevenhuizerplas, langs de rottekade, rondje kralingseplas en terug gedaan. Stuk leuker lopen dan dwars door ommoord.
Waar loop je je HM?![]()
![]()
Ik kan trouwens weinig vinden over een herstelloop. Kan de wedstrijd best voelen in de pootjes.
Als ik een herstelloop zou moeten doen, hoelang moet die zijn? En dan op een heel rustig tempo toch?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik wil deze nog een keer lopenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:12 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
Ok loop mijn hm in Ede. klopt dat is mooier. Maar ik wou graag een keer rondje kralingse plas doen
http://www.endomondo.com/routes/50211612![]()
OK, maar je hebt ook kinderneusspray met een halve dosering Xylometagebeuren. Die bedoel ikquote:Op zondag 9 juni 2013 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kinderneusspray is alleen zoutoplossing
Afijn, genoeg hierover, daar moeten we het niet te lang over hebben. Verder ben ik best normaal![]()
![]()
Het perfecte weer om te lopen!!! Goede temperatuur en een lekker windje
Ondanks dat ik een paar keer moest wandelen heb ik maar liefs vijf bekertjes!!!! Knie lijkt als ik een paar kilometer gelopen heb beter aan te voelen, en nu ik thuis ben voel ik hem helemaal niet. Toch zo voor de zekerheid maar koelen. Ben toch een paar heuvels opgegaan (kan hier ook haast niet anders) en dat was best te doen. Ik merk dat ik niet moet gaan nadenken hoe ik loop, dan loop ik blijkbaar toch meer gespannen en krijg ik meer last van pijntjes hier en daar. Nu komt het zonnetje een beetje door en het werd al wat warmer dus ik heb het perfect gepland (schrijf je dat zo?)
http://www.endomondo.com/workouts/200896556/5638894This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Je weet dat xylomethazoline echt bagger is? Hartproblemen, hartritmestoornissen... Ooit een lijstje gezien wat in direct verband werd gebracht na 3 maanden xylo en kreeg ook serieus rare hartslagen met hardlopen .. toen was ik er spontaan klaar mee. . Echt serieus af moeten kicken van die bende. Kreeg van de huisarts een andere neusspray die onschadelijk is. Overigens ben ik nog steeds niet klachtenvrij na een jaar, nog steeds zodra ik ga liggen zit m'n neus dicht.. maar weer eens terug naar de KNO...quote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nopes not trueXylomethazoline is de boosdoener. Had mooi geweest
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
I knowquote:Op zondag 9 juni 2013 13:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
Je weet dat xylomethazoline echt bagger is? Hartproblemen, hartritmestoornissen... Ooit een lijstje gezien wat in direct verband werd gebracht na 3 maanden xylo en kreeg ook serieus rare hartslagen met hardlopen .. toen was ik er spontaan klaar mee. . Echt serieus af moeten kicken van die bende. Kreeg van de huisarts een andere neusspray die onschadelijk is. Overigens ben ik nog steeds niet klachtenvrij na een jaar, nog steeds zodra ik ga liggen zit m'n neus dicht.. maar weer eens terug naar de KNO...Calculated risk. Balen dat je er gedoe mee hebt gehad!
![]()
Die sla ik even opquote:Op zondag 9 juni 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil deze nog een keer lopen
http://www.endomondo.com/routes/50211612![]()
![]()
Fraai rondje!quote:Op zondag 9 juni 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil deze nog een keer lopen
http://www.endomondo.com/routes/50211612F means you're fucked![]()
Is dat ook niet een beetje "met het zout komen als het ei op is"?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
Je weet dat xylomethazoline echt bagger is? Hartproblemen, hartritmestoornissen... Ooit een lijstje gezien wat in direct verband werd gebracht na 3 maanden xylo en kreeg ook serieus rare hartslagen met hardlopen .. toen was ik er spontaan klaar mee. . Echt serieus af moeten kicken van die bende. Kreeg van de huisarts een andere neusspray die onschadelijk is. Overigens ben ik nog steeds niet klachtenvrij na een jaar, nog steeds zodra ik ga liggen zit m'n neus dicht.. maar weer eens terug naar de KNO...
Dat je neus dicht gaat zitten vanwege hooikoorts en dat je je dan richt op het slijmvlies ipv de aanpak van hooikoorts zelf?
Heb ook wel eens neusspray gehad met gevolg dat ik bloedneuzen kreeg vanwege dunne aderen in de neus. Nu dus loratadine (anitahistamine) en als ik 's ochtends een tablet neem heb ik haast geen last.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb ff naar de ingrediënten van de mijne gekeken, deze bevat geen xylomethazoline. Ik heb eerder neusspray gehad met corticosteroïden, daar kwam ik pas een half jaar later achterquote:Op zondag 9 juni 2013 13:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is dat ook niet een beetje "met het zout komen als het ei op is"?
Dat je neus dicht gaat zitten vanwege hooikoorts en dat je je dan richt op het slijmvlies ipv de aanpak van hooikoorts zelf?
Heb ook wel eens neusspray gehad met gevolg dat ik bloedneuzen kreeg vanwege dunne aderen in de neus. Nu dus loratadine (anitahistamine) en als ik 's ochtends een tablet neem heb ik haast geen last.Dit werkt prima voor mij.
@mosselmossel: ik ben zelf ooit begonnen nadat ik een keer wel heel hard van mijn crosshybride gekletterd was. Sindsdien nauwelijks nog gefietst.
Ik las ook iets voorbijkomen over PR's van de mensen hier, is het geen leuk idee om die te verzamelen voor in de openingspost?
Nog één nachtdienst te gaan. Morgen ga ik weer lopen.![]()
Lijkt me een redelijke mission impossiblequote:Op zondag 9 juni 2013 13:37 schreef Zwabberhark het volgende:
@mosselmossel: ik ben zelf ooit begonnen nadat ik een keer wel heel hard van mijn crosshybride gekletterd was. Sindsdien nauwelijks nog gefietst.
Ik las ook iets voorbijkomen over PR's van de mensen hier, is het geen leuk idee om die te verzamelen voor in de openingspost?
Nog één nachtdienst te gaan. Morgen ga ik weer lopen.![]()
![]()
Ik heb ook een geschiedenis van bloedneuzen (o.a samen met neussprays). Denk dat het verstandig is om even de huisarts te verblijden met een bezoekje en te kijken wat hij adviseertLeuk idee ja, maarquote:Op zondag 9 juni 2013 13:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik las ook iets voorbijkomen over PR's van de mensen hier, is het geen leuk idee om die te verzamelen voor in de openingspost?quote:![]()
Of er komt een openbaar google-document dat door iedereen die in de lijst staat zelf bij te werken is met daarin de PR's
Dat zijn de meest gangbare afstanden ja. Al zijn er ook weer wedstrijden met 3EM of 6EM zoals de BtB.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor welke afstanden zouden we PR's willen loggen?
5KM
5EM
10KM
15KM
10EM
HM
MF means you're fucked![]()
Cooper er nog bij? Als je toch zo'n ding gaat makenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor welke afstanden zouden we PR's willen loggen?
5KM
5EM
10KM
15KM
10EM
HM
M![]()
![]()
Tabelletje met namen, afstanden en dan twee tijden: officiële PR's (wedstrijden) en officieuze PR's (GPS-data). Zie ik iets over het hoofd wat het zo moeilijk maakt?quote:![]()
ik gebruikte het niet voor hooikoorts, maar voor gewoon verstopte neus.. Xylometazoline doet ook niks met hooikoorts.. dan moet je gewoon anti-histamine gebruikenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is dat ook niet een beetje "met het zout komen als het ei op is"?
Heb ook wel eens neusspray gehad met gevolg dat ik bloedneuzen kreeg vanwege dunne aderen in de neus. Nu dus loratadine (anitahistamine) en als ik 's ochtends een tablet neem heb ik haast geen last.
Ik was van plan om volgend jaar in Enschede de HM te doen voor het eerst. Maar ik wil dat eerder doen. (liefst nu nog)
Wat is een aanradar om als eerst een HM te doen? Ik denk dat ik dat over een maand of 2 wel moet kunnen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had het fenomeen Google document even over het hoofd gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Tabelletje met namen, afstanden en dan twee tijden: officiële PR's (wedstrijden) en officieuze PR's (GPS-data). Zie ik iets over het hoofd wat het zo moeilijk maakt?
Om het nou allemaal apart in de OP bij te houden? Nee bedankt. Het bijhouden van de wedstrijden is al een flinke taak.
Daarbij vind ik PR's van anderen niet zo boeiend, gezien de diverse situaties van verschillende mensen. Ik ben ook 'bang' dat beginners zich blind gaan staren erop, ipv het lopen zelf.![]()
Over een maand of 2 is de vooroeverloop (zie OP)quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik was van plan om volgend jaar in Enschede de HM te doen voor het eerst. Maar ik wil dat eerder doen. (liefst nu nog)
Wat is een aanradar om als eerst een HM te doen? Ik denk dat ik dat over een maand of 2 wel moet kunnen.Maar dat parcours lijkt me verre van ideaal voor het zetten van een knappe tijd. Het is daarentegen wel weer een leuke om ontspannen kennis te maken met de afstand
Dan gaat niet lukken want die maandag erna ga ik om 5 uur 's ochtends op vakantie.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Over een maand of 2 is de vooroeverloop (zie OP)Maar dat parcours lijkt me verre van ideaal voor het zetten van een knappe tijd. Het is daarentegen wel weer een leuke om ontspannen kennis te maken met de afstand
Of wel, gewoon alles klaar hebben en dan "even" een HM lopen de dag voor de vakantie.
Maar denk het niet hoor. Dat is wel heel gek doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waarom wil je er dan eentje lopen over 2 maanden?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan gaat niet lukken want die maandag erna ga ik om 5 uur 's ochtends op vakantie.
Of wel, gewoon alles klaar hebben en dan "even" een HM lopen de dag voor de vakantie.
Maar denk het niet hoor. Dat is wel heel gek doen.F means you're fucked![]()
Om en nabij 2 maanden.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan eentje lopen over 2 maanden?
Zit nu op 16K dus ik denk dat ik dan wel rond een HM afstand loop en dus ook als wedstrijd wel kan doen. Maar wellicht dat ik het anders moet/kan doen. Jij hebt er verstand van dus brand los!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb er geen verstand van hoor, ik doe ook maar wat.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Om en nabij 2 maanden.
Zit nu op 16K dus ik denk dat ik dan wel rond een HM afstand loop en dus ook als wedstrijd wel kan doen. Maar wellicht dat ik het anders moet/kan doen. Jij hebt er verstand van dus brand los!F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van hoor, ik doe ook maar wat.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net terug uit Monnickendam van de Waterland Halve Marathon. Zelf de tien kilometer gelopen. Erg leuk evenement. Zeer kleinschalig, max honderd man aan de start.
Wilde mijn PR op de 10k aanscherpen tot onder de 50:00, maar dankzij de harde wind was dit onmogelijk vandaag. Uiteindelijk 51:16 gelopen, wat alsnog een verbetering is van mijn PR.![]()
2 maanden zijn 8 weken, iedere week een kilometer meer op je duurloop zit je op 24 kilometer. Dan kun je 21 en een beetje makkelijk aan. Moet je wel je training vast houden en er voor willen gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is een aanradar om als eerst een HM te doen? Ik denk dat ik dat over een maand of 2 wel moet kunnen.The sun in your Eyes
Er voor willen gaan wil ik sowiesoquote:Op zondag 9 juni 2013 14:13 schreef Onama het volgende:
[..]
2 maanden zijn 8 weken, iedere week een kilometer meer op je duurloop zit je op 24 kilometer. Dan kun je 21 en een beetje makkelijk aan. Moet je wel je training vast houden en er voor willen gaan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan zou ik het gewoon doen, moet makkelijk lukken!quote:
The sun in your Eyes
http://www.hardloopkalend(...)on-hardlopen/08-2013quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is een aanradar om als eerst een HM te doen? Ik denk dat ik dat over een maand of 2 wel moet kunnen.
Je hebt een beetje pech, in juli en augustus zijn er niet veel hardloopwedstrijden.![]()
Ik zou gewoon gek doen en de vooroeverloop lopen! Ik vind het wel lekker, dan een "ontspannen" HM, aanvoelen hoe en wat, en in oktober knallen in Amsterdam.![]()
Misschien is het ooit al eens ter sprake gekomen in deze serie, maar ik weet een leuke oefening voor deze grijze zondag. Het heeft te maken met lenigheid.
Doe eerst de standaard oefening waarbij je de vloer probeert te raken terwijl je benen gestrekt moeten blijven. Lenige mensen kunnen hun handen zelfs plat op de grond krijgen, maar naarmate je ouder wordt mag je al blij zijn als je vingertoppen tot 10 cm boven de vloer komen.
Pak nu een tennisbal en beweeg/rol deze een tijdje onder je voeten (zonder schoeisel) door (voor de duidelijkheid, dit doe je met je voeten zelf). Afwisselend links en rechts.
Herhaal nu die lenigheidsoefening en verbaas jezelf.![]()
Het is natuurlijk wel tof dat RD daar ook loopt
Dat! Misschien alleen daarom al kom ik missch ff kijken!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is natuurlijk wel tof dat RD daar ook loopt![]()
Quoi is natuurlijk een heldin!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanavond eindelijk weer hardlopen, combinatie van griep+verkoudheid+studie+vakantie+verbouwing in huis en klussen hebben ervoor gezorgd dat ik echt te lang niet meer heb gelopen.![]()
Maar we gaan weer van start gelukkig, direct (en eindelijk) maar wat geshopt zodat ik niet meer in m'n zwembroek of baggy joggingbroek hoef te lopen en ook maar een shirt met lange mouwen erbij gehaald.
Nu de keuze uit een lange tight of ruime short, eens kijken wat ik nog meer op m'n persoonlijke verlanglijstje ga zetten.![]()
Max 300 lopers..even kijken of we nog meer kunnen binnenhalenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Die hele vooroeverloop wordt door fokkers overgenomen.![]()
![]()
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Met hardlopen nog niet.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat doen er veel mensen mee aan de 7H... dan ga ik toch weer twijfelen
Man man man, wat was dit ruk! na 1km gestopt met hardlopen. 200 meter gewandeld, daarna weer proberen te lopen, maar telkens ging dat maar een klein stuk. Veel pijn achter scheenbeen en gevoelige achillespees. De 11KM van twee dagen geleden waren iets te veel van het goede ben ik bang!
http://www.endomondo.com/workouts/200972503/9191691
Even mijn rust pakken. Hoe goed het afgelopen maandag en donderdag ging zo slecht ging het nu.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Woow! ff een halve marathon binnen twee uur als training.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:24 schreef yozd het volgende:
Kon niet meer stoppen!
http://www.endomondo.com/workouts/200925033/10224757Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
+ mijn trainingsgenoot van Haagquote:Op zondag 9 juni 2013 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Die hele vooroeverloop wordt door fokkers overgenomen.
Stond sowieso een lange duurloop op de planning. Heb de laatste 2 trainingen hiervoor heel rustig aan gedaan. Wilde minimaal 15km doen, maar het ging zo lekker (mentaal) dat ik besloot om het tempo iets omlaag te doen en wat langer te lopen. Net op tijd terug, want de zon is nu flink doorgebroken!quote:Op zondag 9 juni 2013 15:28 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Woow! ff een halve marathon binnen twee uur als training."On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Soms loopt het even niet zoals gepland. Had een mooie route uitgestippeld in een richting waar ik nog nooit gelopen had. Over de dijk, over de brug, over het viaduct over de snelweg, door het industrieterrein, weer naar de andere kant van de snelweg, weer terug over de brug, en weer richting huis. Op de heenweg had ik zo'n 5k wind tegen en was het bewolkt, maar op de terugweg kwam de zon erg vaak door en werd de lucht steeds blauwer.
Verkeerslichten vermijd ik het liefst, maar in dit rondje was er in één geval geen ontkomen aan. Toen ik eraan kwam stak er net een fietser door groen over, waarna het verkeerslicht vrij snel weer op rood ging, en ik dus te laat was. Gelukkig beschikte het licht over zo'n 'klokje' waaraan je kunt zien hoe lang het nog duurt tot het groen wordt. Na een paar kleine rondjes werd het groen en kon ik verder.
Bij de terugweg op de brug was het helemaal een feest: deze ging net open. En niet even, maar ruim 10 minuten. Ik had geen zin om te gaan wachten bij de slagbomen, dus besloot ik rondjes te gaan rennen op de smalle maar lange oprit van de brug, vlak naast de bestuurders en bijrijders van de auto's die eveneens stonden te wachten tot ze hun weg weer konden vervolgen.
Na ruim 1,2k extra afgelegd te hebben op de oprit van de brug, was de weg weer vrij en kon iedereen weer door. Op de terugweg een alternatieve maar ongeveer even lange weg genomen om er wat variatie in te brengen. Bij de afdaling van de brug me een beetje laten gaan, waardoor het tempo omhoog schoot. Daarna langzaam het tempo naar beneden laten gaan, want zo vol in de zon werd het wel wat warm.
Uiteindelijk 15k in 1:27:43. Had 13,8k gepland, dus die 1,2k extra klopt precies. De 3 PR's zijn weer aangescherpt: afstand dus, en duur en calorieën. Heerlijk gelopen.
http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/192383249Get stoned![]()
Ik heb een superdag gehad samen met Streamnl! Nu wel meteen een verjaardag dus kan niet een verslagje schrijven. Maar die komt nog wel. Helaas ook op mobiel niet de OP aanpassen, dus als degene die dat wilden graag in het volgende topic willen vragen, bij voorbaat dank
.
Oh ja, even snel als die het doet, Streamnl met z'n schatje:
Groetjes van Anna Frost!
[ Bericht 6% gewijzigd door Jero_nimo op 09-06-2013 19:27:00 ]![]()
doe es foto's?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
15.5km gehiked, het was weer adembenemend
Even de Brand Weizener in het zonnetje opdrinken en dan etenmaar zal daarna even de iets van 90 fotos uitzoeken
Ja doei.![]()
Leuk stel!quote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb een superdag gehad samen met Streamnl! Nu wel meteen een verjaardag dus kan niet een verslagje schrijven. Maar die komt nog wel. Helaas ook op mobiel niet de OP aanpassen, dus als degene die dat wilden graag in het volgende topic willen vragen, bij voorbaat dank
.
Oh ja, even snel als die het doet, Streamnl met z'n schatje:
Groetjes van Anna Frost!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Niet normaal trouwens die ladder. Een paar maanden geleden zat je met 20+ km hoog in de top-10. Nu bungel ik op de 20ste plek!
Er zijn echt veel intensieve lopers bijgekomen.Life is what you make it.![]()
Tx! Ik ben bij geloof ik!quote:Op zondag 9 juni 2013 11:31 schreef desub het volgende:
[..]
toevallig net gedaan :-) echt heel simpel.
http://conoroneill.net/a-(...)data-into-endomondo/
***![]()
Eind september is er ook de HM van Haarlem. Mooi, maar zwaar, parcours en een topstad. Ook leuk!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Om en nabij 2 maanden.
Zit nu op 16K dus ik denk dat ik dan wel rond een HM afstand loop en dus ook als wedstrijd wel kan doen. Maar wellicht dat ik het anders moet/kan doen. Jij hebt er verstand van dus brand los!Life is what you make it.![]()
3x10 decline crunches gedaan vandaagquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gelzooltjes voor hoge hakken in mn schoenen gestopt om te zorgen dat mijn zenuw niet klem zit. Scheelt iets en 2k lukt pijnvrij (is wel de grens). Voor verder opbouwen moet ik dus echt wachten op steunzolen. Maar in ieder geval kan ik het wel 'bijhouden' en raken mijn knieën en enkels het niet ontwend. Anders kan ik over 3 weken weer opnieuw beginnen, denk ik.
Om het nog mooier te maken voelt het alsof ik nu rechts (beginnend) PFPS heb na vorig jaar links (en toen bewoog ik niet, dus of het met lopen te maken heeft weet ik niet).
Hardlopen met een lichaam dat gemaakt is om op de bank te liggen is een hele uitdaging. ;-)
Verder is het wel erg fijn weer. En zonder muziek lopen gaat prima, nu ik ook langs irritante mannetjes durf te rennen als ze een beetje om me grinniken of iets roepen. :-p
[ Bericht 7% gewijzigd door LadyOracle op 09-06-2013 20:23:45 ]“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
+ mijn Nederlandse collega wie mij heeft ingeschreven en toen dacht, dan doe ik ook mee en neem gelijk een deel van Loopgroep Obdam meequote:
Hier kan je je PR's bijhouden. Je moet een gebruikersnaam (neem je fok! naam) en een wachtwoord ingeven. Vervolgens kan je je PR's ingeven. Als je de volgende keer met dezelfde naam en pass inlogt kan je ze aanpassen/bijwerken.
En dan zie je dit in de OP:![]()
![]()
Cool, heb hem ingevuld. Is het misschien mogelijk om te zorgen dat de formatting voor iedereen hetzelfde wordt?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier kan je je PR's bijhouden. Je moet een gebruikersnaam (neem je fok! naam) en een wachtwoord ingeven. Vervolgens kan je je PR's ingeven. Als je de volgende keer met dezelfde naam en pass inlogt kan je ze aanpassen/bijwerken.
En dan zie je dit in de OP:
[ afbeelding ]
Bedankt voor het in elkaar zetten!The sun in your Eyes
Ja vast wel. Moet ik ff knutselen. Niet vanavond.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef Onama het volgende:
[..]
Cool, heb hem ingevuld. Is het misschien mogelijk om te zorgen dat de formatting voor iedereen hetzelfde wordt?
Bedankt voor het in elkaar zetten!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: