abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127560237

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 juni 2013 @ 18:22:51 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127560350
Had dan "Veilig met een harde lopen" van de TT gemaakt.
pi_127560404
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Had dan "Veilig met een harde lopen" van de TT gemaakt.
:D
Ah gemiste kans inderdaad.. :P
pi_127560418
:')
pi_127560419
Wij gaan morgen als het meezit een mooie wandeling maken O+ toch trainen, maar niet rennend 8-)
Ja doei.
pi_127560429
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

:D
Ah gemiste kans inderdaad.. :P
O~)
Ja doei.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 18:29:41 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_127560501
Schandalig, het lijkt wel vrijdagmiddag! :o

Wij doen een overschot zon & Westland en nemen de fiets naar Schipluiden voor een hapje :9 8-)
pi_127560532
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O~)
_O_ Thanks!
pi_127560748
Teringjantje, de TT's worden steeds vreemder

Wat moeten de mensen die wel in LIF, maar niet in dit topic komen wel niet denken? :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 juni 2013 @ 18:43:06 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127561247
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 18:41 schreef Levitas het volgende:
Teringjantje, de TT's worden steeds vreemder

Wat moeten de mensen die wel in LIF, maar niet in dit topic komen wel niet denken? :P
Dat je opgewonden wordt van hardlopen ofzo? Krijgen we alleen maar meer toeloop hier, dat is gunstig! :D
pi_127561617
Nou, ik denk ff bijlezen.... :X Morgen de kuisheidsgordel maar aan met lopen :P
^O^ voor alle lopers vandaag, was best warm als de wind wegviel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 juni 2013 @ 19:39:19 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127562119
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:16 schreef Arquero het volgende:
Nou, ik denk ff bijlezen.... :X Morgen de kuisheidsgordel maar aan met lopen :P
Of gewoon heel hard lopen.
pi_127562124
Kurk in de kont!
Ja doei.
pi_127562150
Jero... Wat moeten ze straks niet denken :@

Mare iedereen gefeliciteerd met de resultaten. En vooral met dit weer.
_O_ _O_
pi_127562181
Voel de benen wel zeg.... en heb nog nachtdienst ook vanavond :{
Nog 2 foto's van vanmiddag:
SPOILER
pi_127562225
Wat doet dit topic in MyAT :?
pi_127562246
Oh, het is het hardlooptopic :P
pi_127562261
Al die mensen die er zo charmant uitzien op hardloopfoto's :r :r :(

getver.
Ja doei.
pi_127562302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Al die mensen die er zo charmant uitzien op hardloopfoto's :r :r :(

getver.
Ik heb er 20(mijn vader vind foto's maken mooi :')) geskipt hoor :') Ik heb wel het geluk dat ik niet helemaal rood aanloop.
pi_127562415
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:45 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik heb er 20(mijn vader vind foto's maken mooi :')) geskipt hoor :') Ik heb wel het geluk dat ik niet helemaal rood aanloop.
De omroeper op de achtergrond heeft een roder hoofd als jou. _O-

Maar ikzelf heb er wel vrij snel "last" van.
pi_127562568
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:41 schreef Remzz het volgende:
Voel de benen wel zeg.... en heb nog nachtdienst ook vanavond :{
Nog 2 foto's van vanmiddag:
SPOILER
Leuke foto's!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:57:11 #23
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127562651
Ah heb je wel zien lopen ja. Goeie fotos!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127562785
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:12 schreef YUR het volgende:
Dat viel ff zwaar tegen zeg :+

Super warm, op 2 open stukken flinke wind tegen en natuurlijk kreeg ik het voor elkaar om beide keren in mijn eentje te lopen op dat stuk :{

Op km 3 ging ik mooi stuk, en toen ben ik wat rustiger gaan doen. Uiteindelijk 21.40 op mijn eigen klokkie.

Wel een PR :7
Maar liefst 5 seconden sneller dan mijn PR!! _O_ _O_ :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')