Geen zin om alleen te gaan, anders had ik em van je gekochtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb nog steeds een defqon weekend warrior kaart te koop. Gaat wegens gebrek aan animo bij vrienden. Normale verkoopprijs en op te halen in omgeving Den Bosch of Heerlen.
Nog niet nee, lekkere plaat inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Deze al langs geweest?
Vind hem heerlijk klinken
Erg nice!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Deze al langs geweest?
vet nr togquote:Op zondag 9 juni 2013 20:05 schreef robkuh1990 het volgende:
TS heeft slechte muzieksmaak... wat een kutnummer
* ReMcOrE vindt hem ook lekkerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Deze al langs geweest?
Wat een walgelijke pitched kicks.. TOING TOING TOING TOING TOINGquote:Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef NLS04 het volgende:
De aanleiding is wat minder maar toch erg mooi dat ze deze nog eens opgepoetst hebben![]()
synth en melo zit echt erggggg goed in elkaar. Alleen jammer dat als je denk dat de qlimax een tweede keer komt, er zo'n 13 in een dozijn rawwwwww stukje komt wat niets toevoegt aan de track terwijl er daarvoor megavet wordt opgebouwd naar nog een keer qlimax met die vocals +Synthquote:
Ik vind dat stukkie wel erg dik...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat als je denk dat de qlimax een tweede keer komt, er zo'n 13 in een dozijn rawwwwww stukje komt
Ja stukkie op zichzelf niks mis mee alleen hij bouwt nog zo vet op naar de melo en die komt dan dus niet hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik vind dat stukkie wel erg dik...
Ik denk dat deze zwaar geïnspireerd is op:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:41 schreef Lamabal het volgende:
Deze al langs geweest?
Wat een lelijke re-make. Afschuwelijke kicks.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef NLS04 het volgende:
De aanleiding is wat minder maar toch erg mooi dat ze deze nog eens opgepoetst hebbenDat zou wildstylez eens met Clubbin moeten doen ipv die lame-ass top40 bootlegs.
Damn dat melodyquote:
Dat sowieso, maar ik vond deze van mezelf nog aardig onderbouwdquote:
kan je de laatste hardstyletrack opnoemen waar je wel vrolijk van werd..?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik vond deze van mezelf nog aardig onderbouwd
Maar die andere nieuwe van A-Lusion is dan wel weer lekker!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:09 schreef Lamabal het volgende:
Deze vind ik dan echt 20x niks. Nieuwe van a-lusion
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Maar die andere nieuwe van A-Lusion is dan wel weer lekker!
Samara, u try to play me, magic ofzo... denk ik..het is allemaal al te lang geledenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef NLS04 het volgende:
[..]
kan je de laatste hardstyletrack opnoemen waar je wel vrolijk van werd..?
ugh waarom dubstep...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:49 schreef Ziekebaard het volgende:
Niet beter als het orgineel, maar wat ze met de vocals hebben gedaan is echt tof.Denk dat die live ook hard gaat!
origineel is zwaar baas, maar die kicks in dezequote:Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef NLS04 het volgende:
De aanleiding is wat minder maar toch erg mooi dat ze deze nog eens opgepoetst hebbenDat zou wildstylez eens met Clubbin moeten doen ipv die lame-ass top40 bootlegs.
quote:
zwaar toffe plaatquote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja stukkie op zichzelf niks mis mee alleen hij bouwt nog zo vet op naar de melo en die komt dan dus niet haha
wat Bart zegtquote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat een walgelijke pitched kicks.. TOING TOING TOING TOING TOING
Bijna net zo erg als toen hij officieel uitkwam, en de mastering de plaat verneukt had.
De eerste versie die op defqon 2008 werd gedraaid was veruit het beste:
mêh, raw... niet echt mijn dingquote:
hardstyle covers van "top 40"-tracksquote:Op maandag 10 juni 2013 20:09 schreef Lamabal het volgende:
Deze vind ik dan echt 20x niks. Nieuwe van a-lusion
mwoah, hij heeft vele betere gemaaktquote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Maar die andere nieuwe van A-Lusion is dan wel weer lekker!
* ReMcOrE heeft even geluisterd en denkt dat dat stukje bij "the screech" uit Destination Nowhere van AV & IO komtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:45 schreef Sc0tTy het volgende:
https://soundcloud.com/alphaverbnl/avio-live-intents-festival
<3
04. Alphaverb & Intractable One – Crowd Analyzer (AVIO Live Edit) <-- das ook een beetje een mashup, je hoort ook een ander nr erdoor. Maar kan er niet op komen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]Wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd,
Wel gefeliciflapstaart, wel gefeliciteerd!
Congrats!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Scantraxx bunker, this is hardcore stagequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:13 schreef Lamabal het volgende:
Q-base anthem van Ran-d. Alvast een preview
Best lekker, waar is die gast mee bezig geweest de laatste tijd?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:50 schreef StM het volgende:
Hopelijk kan hij het waarmaken, al heb ik er een hard hoofd in
Dikke faal weer idd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef -Menn0- het volgende:
Timetable Defqon bekend.
Evil Activities en Endymion om 16:30 op de main?
ik geloofde je niet, maar het staat er echt!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:52 schreef Levitas het volgende:
The fuck?! Evil Activities en Endymion midden op de dag, tussen alle hardstyle op de mainstage?!
Mental Theo & Charly Lownoise was leuk op de mainstage, midden op de dag, maar haalde wel de hele sfeer (voor zover die er al was) weg.. Zonde, zonde, zonde.
wat een setquote:
WTF?quote:‘Hard With Style Publishing’, a new joint venture between Headhunterz and Talpa Music, will be publishing a lot of upcoming new hardstyle producers releasing on the Hard With Style label. Willem Rebergen and Talpa’s Pieter van Bodegraven shaking hands on the deal.
Dafuq, HHZ dalijk op TV ?quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef hoenselman het volgende:
Theo en Charly breken toch iedere keer weer de tent af
Hijs weer lekker RiKe !!quote:1: Geck-O - How Low Can You Go
2: Dj Thera - Therafied
3: Geck-O - Bingo!
4: Zany - Causing Hysteria
5: Deetox & Delete - Android
6: Solutio & The I's - Ravage
7: Dj Thera - The Breaking Point
8: Dj Thera vs. Geck-O - Ding Dong (Degos & Re-Done remix)
9: The Machine ft. Sasha F -No Mad Soul
10: Dark Pact - Black Death (Vazard remix)
11: Catatonic Overload - Environment (Delete remix)
12: Main Concern - Pineapple
13: Phrantic - Spells
14: Degos & Re-Done - Forsaken
15: Delete - Formula 2012
16: Zany meets The Beholder - Who Wants This
17: Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool)
18: Chris One - Psycho
19: Dj Thera - Stash (RiKe's different climax edit)
20: The R3bels - Pattern 2
21: Sasha F - Hardstyle Matters (Delete remix)
22: Hardstyle Mafia - Out Of Control
23: Delete - Time Travel
24: Degos & Re-Done - Lomperkennie
25: Furyan & Neophyte - Precious Pain
20 euro en we hebben een dealquote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jongens, ik wil van dat kaartje af. 80 eu weekend kaart defqon.1
Vraag aub ook rond
Thnx!quote:Op zondag 16 juni 2013 01:22 schreef Sc0tTy het volgende:
https://soundcloud.com/dj-rike/tutv33
[..]
Hijs weer lekker RiKe !!
Zeker, maar het is mij niet meer waard dan 20 euro. Kan ook zaterdag pas komenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tis een kaartje van 100eu. 80eu is toch een prima prijs?
Mooi altijd, die associaties erbijquote:Op zondag 16 juni 2013 10:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
club fresh
op fresh fm
hardhouse generation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Hoeveel was een (zater)dag kaart? Daar ben ik namelijk nog naar opzoek... Mocht je er anders niet vanaf komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jongens, ik wil van dat kaartje af. 80 eu weekend kaart defqon.1
Vraag aub ook rond
Sorry, kreeg net respons van iemand die al eerder reageerde. Verkocht!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Hoeveel was een (zater)dag kaart? Daar ben ik namelijk nog naar opzoek... Mocht je er anders niet vanaf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |