Ik ben niet luiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:07 schreef NitraatPoep het volgende:
Zo'n lui zwijn zou ik ook aan het werk zetten.
Dankjewel, ik ga het proberenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou lieverd. Pro-tip: zeg tegen je ma dat je haar hele route wel overneemt, vindt ze vast erg lief van je. Flikker die folders in de eerste beste container die je tegenkomt en ga iets leuks doen op je vrije zaterdag.
Ik heb daar zo mijn redenen voor, heeft niks met profiteren te maken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje thuiswonen op je 25e? Ze probeert je, terecht, gewoon 't huis uit te werken, profiteur.
Niet!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:13 schreef chroestjov het volgende:
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.
Wie loopt er nou op zijn handen foldersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:19 schreef Wotte het volgende:
Krijg je tijd zo'n ranzig gevoel van op je handen van folders lopen. Vooral als het van die krantjes zijn '(
Best wel een punt dat je daar maaktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:20 schreef TNA het volgende:
WTF waarom heeft nog niemand om pics van tieten gevraagd??
Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:19 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wie loopt er nou op zijn handen folders
Het is geen circus, gekkenhuis
Is goed, geef ik je wel een kusjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
En anders kom ik je de volgende keer helpen. Daar staat natuurlijk wel wat tegenover
Ja, dat heb ik ook wel. Meteen m'n handen die vies voelen enzoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:19 schreef Wotte het volgende:
Krijg je tijd zo'n ranzig gevoel van op je handen van folders lopen. Vooral als het van die krantjes zijn
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:20 schreef TNA het volgende:
WTF waarom heeft nog niemand om pics van tieten gevraagd??
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is goed, geef ik je wel een kusje.
Liep die dingen van 14 tot 16, als ik ooit kinderen krijg geef ik ze die 40 euro in de maand gewoon. Alleen al die folders vouwen wat een schijt werk voor die paar euroquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel. Meteen m'n handen die vies voelen enzo.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:34 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik snap die moeder sowieso niet, ik bedoel, prostitutie brengt toch veel meer geld in het laatje
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hallo ik ben 32 en ik woon nog thuis bij mama?
Niks mis mee hoor pfft
Er zijn geen goede redenen te bedenken om op je 25e nog thuis te wonen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn redenen voor, heeft niks met profiteren te maken.
Dit lijkt mij ook de enige optie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou lieverd. Pro-tip: zeg tegen je ma dat je haar hele route wel overneemt, vindt ze vast erg lief van je. Flikker die folders in de eerste beste container die je tegenkomt en ga iets leuks doen op je vrije zaterdag.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:34 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik snap die moeder sowieso niet, ik bedoel, prostitutie brengt toch veel meer geld in het laatje
Ah, de moeder is toch slimmer dan we dachten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.adorabelle.nl/
Zou je denken?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, de moeder is toch slimmer dan we dachten.
Hemeldepemel'quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Het is jullie KLB chick AdoraBelle weer.
Haha.quote:
Vrouwen zonder kuiljes in hun rug.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
dit brengt wel meer op dan folders, gofferquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja oké, dat is misschien wel waar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:30 schreef Robophatt het volgende:
Nouja een keer wat doen kan toch geen kwaad. Het is nog mooi weer ook
Verboten!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar wel de moeite nemen om mijn fotoboek te checkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:43 schreef S4pphire het volgende:
Wat een openingszin van je topic.
Is de de rest van je verhaal representatief voor je manier van denken? Hoe kan je de moeite opbrengen om zoveel onzin uit te slaan
Is dit AdoraBelle?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vier keer nu, Naomi.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar wel de moeite nemen om mijn fotoboek te checken. 2x zelfs.
Je hebt er zo te zien weer een fobo-stalker bij.quote:
Huh? Hoezo dat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:43 schreef Chai het volgende:
Wel apart dat ze dat niet even wat eerder zegt.
Denk dat jullie nog best veel op elkaar lijken.
als een tweeling die roepen dat ze niet hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
Ik denk van wel, maar juist doordat jullie op elkaar lijken hebben jullie dat allebei niet door.
Gezien jouw posthistorie hier denk ik dat jouw moeder een hele redelijke en intelligente vrouw is...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
TS moet niet zeurenvroeger toen ik 12 was sloot mijn moeder me op in een hok en vanaf ze een klusje had haalde ze me eruit
Zucht grappen moeten uitleggen..quote:
Sorry, ik ben blond hoor...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:25 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Zucht grappen moeten uitleggen..
Wat stellen 2 klikjes op een FB voor, als ik toch al 20 seconden dit verhaal heb gelezen. Daarom drukte ik met opzet nog 2 keer..
Kutn00bs kunnen zich voorstellen in het daartoe bestemde topic.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Vanacht, als je slaapt, zal een vieze zwerver ongemerkt bij je in bed kruipen.quote:Totdat ik merkte dat ik m’n huissleutels die ik in m’n broekzak gedaan had niet meer voelde..
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Mij niet kennenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Kutn00bs kunnen zich voorstellen in het daartoe bestemde topic.
Wat?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Vanacht, als je slaapt, zal een vieze zwerver ongemerkt bij je in bed kruipen.
9 Maanden later open je een topic: "HELP! PLOTSELING BEVALLEN!"
iedereen behalve ik danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat iedereen dat nu wel zou zijn vergeten.
kijken of er progressie is, aangezien je wil vermagerenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja.
Waarom wil je eigenlijk een foto van mijn bilspleet?
Ik denk dat ik er maar geen foto's van kan maken. Die spleet is al genoeg te zien in het echte levenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:49 schreef Rawberry het volgende:
[..]
kijken of er progressie is, aangezien je wil vermageren
Je bent dus te lelijk om aan te pakken?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er maar geen foto's van kan maken. Die spleet is al genoeg te zien in het echte leven.
Neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:02 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Je bent dus te lelijk om aan te pakken?
Mijn moeder vraagt of je wil neuken?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:03 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Gezien jouw posthistorie hier denk ik dat jouw moeder een hele redelijke en intelligente vrouw is...
Sterker, ik denk dat je geadopteerd moet zijn, zo'n randmongool fok je namelijk niet in 1 generatie.
Nou, groetjes aan je moeder en vraag of ze je niet definitief in dat hok kan opsluiten...
Maar blijkbaar wel dik en lui.quote:
Het schijnt door in het hele bloody topic, doos.quote:
Advocaat worden is niet eens een uitdaging. Ken twee Marokkaanse dames die dat met twee vingers in hun neus kunnen worden, maar geen zin hebben om na hun universitaire rechtenstudie nog 3 jaar stage te lopen als advocaat-stagiaire.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:05 schreef Fanta-stick het volgende:
-25 zijn en nog thuis wonen
-Ouders die niet arts, advocaat of directeur zijn.
-Spierpijn krijgen door fietsen met volle fietstas.
-Je sleutels kwijtraken
Alles kan op FOK!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:49 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik serieus was of wel qq
Hou eens op met dat gezeur over hoe geweldig Marokkanen zijn in zowat elk topic.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Advocaat worden is niet eens een uitdaging. Ken twee Marokkaanse dames die dat met twee vingers in hun neus kunnen worden, maar geen zin hebben om na hun universitaire rechtenstudie nog 3 jaar stage te lopen als advocaat-stagiaire.
Oftewel Marokkanen zijn gewoon aartslui en laten zich graag verwennen door de staatskas van Nederland.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Advocaat worden is niet eens een uitdaging. Ken twee Marokkaanse dames die dat met twee vingers in hun neus kunnen worden, maar geen zin hebben om na hun universitaire rechtenstudie nog 3 jaar stage te lopen als advocaat-stagiaire.
godverdomme, die grap wilde ik makenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:05 schreef KoningPils het volgende:
En ben je veel afgevallen na deze zware dag?
quote:Op zondag 9 juni 2013 01:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |