Ik ben niet luiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:07 schreef NitraatPoep het volgende:
Zo'n lui zwijn zou ik ook aan het werk zetten.
Dankjewel, ik ga het proberenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou lieverd. Pro-tip: zeg tegen je ma dat je haar hele route wel overneemt, vindt ze vast erg lief van je. Flikker die folders in de eerste beste container die je tegenkomt en ga iets leuks doen op je vrije zaterdag.
Ik heb daar zo mijn redenen voor, heeft niks met profiteren te maken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje thuiswonen op je 25e? Ze probeert je, terecht, gewoon 't huis uit te werken, profiteur.
Niet!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:13 schreef chroestjov het volgende:
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.
Wie loopt er nou op zijn handen foldersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:19 schreef Wotte het volgende:
Krijg je tijd zo'n ranzig gevoel van op je handen van folders lopen. Vooral als het van die krantjes zijn '(
Best wel een punt dat je daar maaktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:20 schreef TNA het volgende:
WTF waarom heeft nog niemand om pics van tieten gevraagd??
Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:19 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Wie loopt er nou op zijn handen folders
Het is geen circus, gekkenhuis
Is goed, geef ik je wel een kusjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
En anders kom ik je de volgende keer helpen. Daar staat natuurlijk wel wat tegenover
Ja, dat heb ik ook wel. Meteen m'n handen die vies voelen enzoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:19 schreef Wotte het volgende:
Krijg je tijd zo'n ranzig gevoel van op je handen van folders lopen. Vooral als het van die krantjes zijn
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:20 schreef TNA het volgende:
WTF waarom heeft nog niemand om pics van tieten gevraagd??
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is goed, geef ik je wel een kusje.
Liep die dingen van 14 tot 16, als ik ooit kinderen krijg geef ik ze die 40 euro in de maand gewoon. Alleen al die folders vouwen wat een schijt werk voor die paar euroquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel. Meteen m'n handen die vies voelen enzo.
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:34 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik snap die moeder sowieso niet, ik bedoel, prostitutie brengt toch veel meer geld in het laatje
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hallo ik ben 32 en ik woon nog thuis bij mama?
Niks mis mee hoor pfft
Er zijn geen goede redenen te bedenken om op je 25e nog thuis te wonen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb daar zo mijn redenen voor, heeft niks met profiteren te maken.
Dit lijkt mij ook de enige optie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nou lieverd. Pro-tip: zeg tegen je ma dat je haar hele route wel overneemt, vindt ze vast erg lief van je. Flikker die folders in de eerste beste container die je tegenkomt en ga iets leuks doen op je vrije zaterdag.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:34 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik snap die moeder sowieso niet, ik bedoel, prostitutie brengt toch veel meer geld in het laatje
Ah, de moeder is toch slimmer dan we dachten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.adorabelle.nl/
Zou je denken?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, de moeder is toch slimmer dan we dachten.
Hemeldepemel'quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit?![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.adorabelle.nl/
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Het is jullie KLB chick AdoraBelle weer.
Haha.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |