Courtois heeft al 2 europacups gewonnen ... Dat doet zelfs geen enkele speler van het Nederlands elftal hem op die leeftijd na ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom krijgt Krul dan meer complimenten in de pers dan Mignolet![]()
Courtois heeft nog even te gaan voor hij echt bij de grote jongens hoort in de wereld net zoals de Nederlandse keepers
Dus?quote:Op zondag 17 november 2013 11:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Courtois heeft al 2 europacups gewonnen ... Dat doetbzelfs geen enkele speler van het Nederlans elftal hem op die leeftijd na ...
Dat zegt behoorlijk veel over hoe goed hij nu al is ...quote:
Juist.quote:Op zondag 17 november 2013 08:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat Nederland wel dat soort landen van de mat speelt...
Belgie heeft veel beter spelersmateriaal, dat ziet Stevie Wonder nog wel. Als team ben ik tot nu toe nog niet zo onder de indruk van de Belgen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Yep 8-1
Wat heeft Belgie gedaan tegen Wales?
8-1? Daar hebben we Roemenië ook mee gekloptquote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Yep 8-1
Wat heeft Belgie gedaan tegen Wales?
Nee ook niet, het was geen volkslied. Het nummer werd afgespeeld toen ze volgens mij een warm-up aan het uitvoeren waren.quote:
't wordt toch wel pijnlijk duidelijk hoe erg belangrijk zo'n Kompany en Courtois toch wel zijn bij de Belgen. En als De Bruyne dan nog niet in vorm is ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:17 schreef ShaoliN het volgende:
Nederland is niet veel, maar Belgie is er ook nog niet hoor. Sjezus....
Zelfde verhaal dus als bij NL. Selecties zijn niet breed. Kunnen niet onder druk gezet worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
't wordt toch wel pijnlijk duidelijk hoe erg belangrijk zo'n Kompany en Courtois toch wel zijn bij de Belgen. En als De Bruyne dan nog niet in vorm is ...
Nu aan de andere kant , ook Spanje verliest vanavond bv bij fucking Zuid-Afrika, en toen Italië zijn laatste WK won hadden ze de 6 oefenmatchen die ze vooraf gespeeld hadden zelfs verloren. Uiteindelijk doet het er allemaal niet toe, zolang er maar lessen uit getrokken worden door de bondscoaches ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef BB-King het volgende:
België!![]()
Die zijn weer met beide beentjes op aarde belandt.
Dit is de eerste keer dat ik 'teveel goede spelers' als reden voor slecht spel heb horen noemenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef huffderobot het volgende:
Het probleem is dat ze teveel goede spelers hebben. Dat gaan problemen opleveren nu een aantal spelers zich zorgen gaat maken om hun selectie voor het wk. De oplossing is simpel: splits het land, kun je twee teams sturen.
Teveel spelers van een gelijkaardig niveau is een betere uitdrukking , en feitelijk klopt het wel. Enkel Kompany, Hazard en Courtois steken er bovenuit en dan heb je eigenlijk op elke positie minstens 2 a 3 spelers van gelijkwaardig niveau lopen. Wilmots gaat echt een vaste basis-elf moeten kiezen of hij zit met een serieus probleem ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik 'teveel goede spelers' als reden voor slecht spel heb horen noemen
Ik zet mezelf weer schromelijk voor lul.quote:Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
België gaat wel van japan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |