SPOILER: te koopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook aan hoe groot je kind is. Harry (12 kilo) past er qua fysiek gewoon niet meer in wegens te lang, maar Huubke (9 kilo) gaat nog prima.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef Morretje het volgende:
fee-nix, ik heb een bondolino, en zou em niet meer gebruiken boven de 10 kilo, maar ik weet dat Asyniur dat bv wel prima doet/deed. Je mag em lenen om uit te proberen?
Mamamerel maakt hele mooie wrapconversions!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:10 schreef Fee-nix het volgende:
Laziness daar ben ik ook bang voor. Maar ik vind t zo leuk om te doen!
Heeft er toevallig iemand ervaring met dit?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:53 schreef Phaidra het volgende:
Bitterend heeft een wompat medium met standaard banden. Je zou haar kunnen vragen?
Je bent van harte welkom om een dagje Limburg te doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef Fee-nix het volgende:
Oja Asy, daar dacht ik laatst ook nog aan, torsodragen. Geen idee hoe dat moet. Maar dan haal je natuurlijk die belasting van je schouders wel weg... Waarom woon je nou niet bij me in de buurt om t me te leren.
Ja, daar ben ik dus niet zo goed in...quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom om een dagje Limburg te doen
Er staan ook filmpjes van online op youtube. Het is even oefenen maar ik vind het zalig!
Maar eventjes ter relativering: als je niet regelmatig draagt, blijft 12 kilo zwaar hoor!
Het is echt niet moeilijk hoor. Veel makkelijker dan andere manieren van knopen (vind ik zelf). De kunst is alleen om het héél strak te doen. Anders zakt het uit en dan draagt het niet meer fijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus niet zo goed in...![]()
.
Maar idd, 12 kilo zal altijd wel zwaar zijn. Ik hoop gewoon dat ik nog iets kan vinden wat fijn draagt. En zo niet is t jammer en dan hopelijk bij een derde kindje nieuwe ronde, nieuwe kansen
.
Ok... nou wie weet waag ik er nog eens wat pogingen aan danquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk hoor. Veel makkelijker dan andere manieren van knopen (vind ik zelf). De kunst is alleen om het héél strak te doen. Anders zakt het uit en dan draagt het niet meer fijn.
Tja, dat hangt natuurlijk vooral van jouw en je kindjes bouw en specs af, maar ik merkte dat hoe groter en zwaarder mijn dochter toendertijd werd, ze meer aan mn schouders hing dan op de heupband zat. En dat had ik bij bv de ergo die ik daarna kocht niet..quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:43 schreef Fee-nix het volgende:
Dank voor de reacties in ieder geval!
Hmmm keuzes, keuzes.
Morretje, wat is dan de reden dat jij niet meer lekker zou dragen met een Bondolino boven de 10 kilo? Lenen, bedankt voor het aanbod in ieder geval! Ik denk wel dat ik daar interesse in heb... is ook een beetje afhankelijk van je antwoord.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:36 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILER: te koopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat liefquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:32 schreef mrien het volgende:
Nee hij was wakker maar zich aan het verstoppen in de doek
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:32 schreef mrien het volgende:
Nee hij was wakker maar zich aan het verstoppen in de doek
Zijn die makkelijk in gebruik? Ik heb nooit met een doek gedragen maar wil dat dit keer wel gebruiken.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef Kleurdoos het volgende:
wil je niet eerst heel heel zacht?
Want ik ben nog steeds verliefd op Binana's voor de eerste maand <3
ik zag net nog een groene te koop staan voor 15 euro, gloednieuw want de webshop heft zich op. of wil je geweven?
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja niet makkelijker dan een geweven doek, ik vind ze alleen zo bizar zacht dat ik er zelf wel in wil liggen
Hoor je je baby's beentjes echt zo te vouwen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:36 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb een heeeeeel mooie. Het is een Limited Edition Paradise Honey.
Deze:
[ afbeelding ]
Leuk voor jongens en meisjes vind ik zelf!
En ja, volgens mij zijn ze goed weer door te verkopen. (Als jij m van mij koopt, heb ik er in ieder geval amper moeite voor hoeven doen
).
Wil je wel een effen doek? Of toch iets met een patroon in?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Mabawa. het volgende:
Heeft iemand nog een fijne beginnersdoek te koop? Ben opzoek naar iets in redelijk neutrale, donkere kleuren maar ook weer niet effen zwart ofzo.
Liefst iets met patroon.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:20 schreef Latilatidom het volgende:
[..]
Wil je wel een effen doek? Of toch iets met een patroon in?
Idd. Ze heeft me nu ook verwijderd van facebook, (en volgens mij ook geblokkeerd)quote:
Daar is een truukje voor!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef Kyara het volgende:
Verder heb ik mijn beco weer afgestoft maar ik kan er niet mee buikdragen. Ik krijg het gespje op mijn rug niet zelf vastMaar denk dat J binnenkort wel op mijn rug kan eigenlijk, vind het zelf nog een beetje niks zeg maar.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:22 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Idd. Ze heeft me nu ook verwijderd van facebook, (en volgens mij ook geblokkeerd)
nou ja, dan maar niet hoor.![]()
@Vlindur, misschien komt ze daar zelf nog wel achter? Want gaat zeer doen als die banden niet goed zitten lijkt me?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:10 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb nog een zand/ecru kleurige tri-cotti draagdoek in de aanbieding, iemand interesse? Maat 42/44, ¤15 incl verzendkosten.
Wij hebben de kleuterversie van de R&R. Ik ben er zelf iets te smal voor, maar mijn man draagt meestal kleuter en ik de peuter in de doek. Maar hij bevalt prima!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:13 schreef Kuukske het volgende:
Iemand ervaring met een Rose & Rebellion?
iemand?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef Kyara het volgende:
Begin dus steeds meer een peuterdrager te overwegen, ook voor als ik met de fiets weg ga en als de tweeling ook in een buggy kan.
Ik ken de Tula en Rose & Rebellion van naam. Wat zijn nog meer geschikte peuterdragers?
Idd ik vind een buggy duwen ook een compleet ander verhaal dan dragenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:06 schreef laziness het volgende:
Nou morretje die kinderwagen duwen is een eitje en compleet anders dan dragen hoor.
De wagen duwen voel ik niet in mijn rug etc.
Feenix als ik naar onze wompat kijk zou ik de grotere versie nemen op basis van de lengte van het rugpand.
O oeps... niet goed gelezen, sorry!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:21 schreef laziness het volgende:
Oh is dat je overweging.
Ik ging er vanuit dat je kind er juist zo lang mogelijk in moest passen, sorry.
Nee, geen baby wompat. Zoals ik zei hierboven O. is 2,5 jaar en wij hebben een preschool versie.
Ik had een bondolino toen hij baby was.
Ik ken alleen baby toddler preschool. Wat zijn die standard en medium voor maten dan?
Tuurlijk is dat anders, maar ik bedoel dat je lijf ook went aan het duwen van de wagen. Ik kreeg er meer pijn in m'n heup van bv..quote:Op zondag 30 juni 2013 15:06 schreef laziness het volgende:
Nou morretje die kinderwagen duwen is een eitje en compleet anders dan dragen hoor.
Ik heb gewoon geaccepteerd dat mijn rug zwak is en niet uren kan dragen.
Wij hebben trouwens de pre school wompat vanaf dat O. twee was. De toddler versie zou anders niet lang meer mee gaan.
Feenix als ik naar onze wompat kijk zou ik de grotere versie nemen op basis van de lengte van het rugpand.
Yup..ik heb het ook moeten los laten dat ik niet kan rug dragen met een draagdoek. Ik werd zo verdrietig en gefrustreerd dat het me niet lukte..toen was ze maar 10 kilo's maar de pijn in mijn rug was ondraagbaar (no pun intendedquote:Op zondag 30 juni 2013 15:06 schreef laziness het volgende:
Ik heb gewoon geaccepteerd dat mijn rug zwak is en niet uren kan dragen.
Wij hebben trouwens de pre school wompat vanaf dat O. twee was. De toddler versie zou anders niet lang meer mee gaan.
Wakostda? Ik geloof dat rugknopen het voor mij nooit echt zal worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:33 schreef Marjolijntje het volgende:
ik ga mijn wompat weg doen, ik gebruik hem nooit. Earthy Rainbow diamond weave, met bordeaux rode banden. iemand interesse? Het is de baby maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |