SPOILER: te koopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook aan hoe groot je kind is. Harry (12 kilo) past er qua fysiek gewoon niet meer in wegens te lang, maar Huubke (9 kilo) gaat nog prima.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef Morretje het volgende:
fee-nix, ik heb een bondolino, en zou em niet meer gebruiken boven de 10 kilo, maar ik weet dat Asyniur dat bv wel prima doet/deed. Je mag em lenen om uit te proberen?
Mamamerel maakt hele mooie wrapconversions!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:10 schreef Fee-nix het volgende:
Laziness daar ben ik ook bang voor. Maar ik vind t zo leuk om te doen!
Heeft er toevallig iemand ervaring met dit?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:53 schreef Phaidra het volgende:
Bitterend heeft een wompat medium met standaard banden. Je zou haar kunnen vragen?
Je bent van harte welkom om een dagje Limburg te doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef Fee-nix het volgende:
Oja Asy, daar dacht ik laatst ook nog aan, torsodragen. Geen idee hoe dat moet. Maar dan haal je natuurlijk die belasting van je schouders wel weg... Waarom woon je nou niet bij me in de buurt om t me te leren.
Ja, daar ben ik dus niet zo goed in...quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom om een dagje Limburg te doen
Er staan ook filmpjes van online op youtube. Het is even oefenen maar ik vind het zalig!
Maar eventjes ter relativering: als je niet regelmatig draagt, blijft 12 kilo zwaar hoor!
Het is echt niet moeilijk hoor. Veel makkelijker dan andere manieren van knopen (vind ik zelf). De kunst is alleen om het héél strak te doen. Anders zakt het uit en dan draagt het niet meer fijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus niet zo goed in...![]()
.
Maar idd, 12 kilo zal altijd wel zwaar zijn. Ik hoop gewoon dat ik nog iets kan vinden wat fijn draagt. En zo niet is t jammer en dan hopelijk bij een derde kindje nieuwe ronde, nieuwe kansen
.
Ok... nou wie weet waag ik er nog eens wat pogingen aan danquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk hoor. Veel makkelijker dan andere manieren van knopen (vind ik zelf). De kunst is alleen om het héél strak te doen. Anders zakt het uit en dan draagt het niet meer fijn.
Tja, dat hangt natuurlijk vooral van jouw en je kindjes bouw en specs af, maar ik merkte dat hoe groter en zwaarder mijn dochter toendertijd werd, ze meer aan mn schouders hing dan op de heupband zat. En dat had ik bij bv de ergo die ik daarna kocht niet..quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:43 schreef Fee-nix het volgende:
Dank voor de reacties in ieder geval!
Hmmm keuzes, keuzes.
Morretje, wat is dan de reden dat jij niet meer lekker zou dragen met een Bondolino boven de 10 kilo? Lenen, bedankt voor het aanbod in ieder geval! Ik denk wel dat ik daar interesse in heb... is ook een beetje afhankelijk van je antwoord.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:36 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILER: te koopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |