Terrorisme gepleegd onder zijn leiding en medeweten door Umkhonto we Sizwe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef Devv het volgende:
Ik ben vereerd dat ik deze man eens in het echt heb mogen zien.Ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Deze man weetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:04 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Waarvoor precies? Voor het feit dat hij van een 1ste-wereld-land, de moord- en verkrachtingshoofdstad van de wereld heeft gemaakt?
Nee, het wordt erger als hij weg is.quote:
quote:Mandela family fall out as lawyers argue over former president's legacy
Nelson Mandela said to be furious with daughters for trying to manipulate trusts to advance their businesses
Nelson Mandela was "furious" that two of his daughters went behind his back to meddle in the management of his personal wealth, his lawyer has claimed in a case that exposes ugly battles over the lucrative Mandela brand.
Makaziwe and Zenani Mandela allegedly amended a trust deed in secret so they could gain access to the former president's wealth, according to court papers filed by Bally Chuene, the lawyer. The affidavit offers an insight into potential conflicts over the 94-year-old's inheritance. Some members of the family, whose wealth is tied into an opaque web of about 27 trusts, have been accused of exploiting the former president's global celebrity – a charge that Makaziwe rejects.[..]
Ik denk het wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
als Mandela dood gaat zal de NOS dan een ingelaste uitzending doen net zoals bij het dood gaan van bijv Juliana, Bernhard en Claus?
lekker cashen!!ze zitten nu al met een vinger bij de knopquote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
als Mandela dood gaat zal de NOS dan een ingelaste uitzending doen net zoals bij het dood gaan van bijv Juliana, Bernhard en Claus?
Dit. Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren nadat hij begraven is. Ik denk dat er nog grotere sociale onrusten komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:11 schreef Fides het volgende:
Zij die nu Mandela pogen zwart te maken door over terrorisme van Umkhonto we Sizwe (MK) te spreken hebben het echt niet begrepen.Piet Hein en Nederlandse verzetstijders in WOII waren zeker ook terroristen?
Volgens de nazi's wel ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:11 schreef Fides het volgende:
Zij die nu Mandela pogen zwart te maken door over terrorisme van Umkhonto we Sizwe (MK) te spreken hebben het echt niet begrepen.Piet Hein en Nederlandse verzetstijders in WOII waren zeker ook terroristen?
Natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef Evertjan het volgende:
Deze gemanipuleerde foto wordt o.a. gebruikt in de propaganda van de HNP, een racistisch clubje fundamentalistische christenen die streven naar een blank Zuid-Afrika. Deel je hun gedachtengoed of is dit een (misplaatste) poging om grappig te zijn?quote:
http://www.hnp.org.za/site/index.php?id=28quote:Die instroming van volksvreemdes sal stopgesit word, onwettige immigrante sal uit die land gesit word, en die proses sal omgekeer word om Suid-Afrika stelselmatig te verblank.
En de chaos gaat door...quote:Uit die chaos van die eeue het verrys 'n stoere volk.
Met die durf van pioniere word ons nasiestryd vertolk.
Au contraire, de oorspronkelijke bevolking van Zuid-Afrika is zwaar in de minderheid, de huidige zwarte bevolking die aanspraak maakt op het land komt allemaal van veel verder noordelijk, afgezien van wat lokale stammen in de Weskaap. Technisch gezien was Jan van Riebeeck er eerder dan veel van de huidige zwarten hun voorouders.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef hexje het volgende:
De witte horen daar ook niet. Laat ze terugkeren naar hun eigen land.
Afrika voor de Afrikanen en Europa voor iedereen!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef hexje het volgende:
De witte horen daar ook niet. Laat ze terugkeren naar hun eigen land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |