I asked Hank Williams hoe lonely does it get. Hank Williams hasn't anwered yet....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:30 schreef hmmmz het volgende:
Leonard Cohen, heb je altijd het idee dat er iemand is die zich nog meer down voelt dan jij
Dit heb ik altijd een mooi liedje gevonden.quote:
Joy Division ken ik (nog) niet veel van, maar wat ik van ze heb gehoord klonk goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:58 schreef Purplesparks het volgende:
Hangt ervanaf of ik in dat downgevoel wil meegaan of juist proberen ervanaf te komen. Maar Joy Division doet het altijd goed.
Soms wil ik er juist in meegaan, op een rare manier waardeer je dan dat je je zo kan voelen + muziek klinkt meestal ook beter. Makkelijker ermee in te leven. Nouja, voor mij geldt dat dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd een mooi liedje gevonden.Wel treurig liedje.
[..]
Joy Division ken ik (nog) niet veel van, maar wat ik van ze heb gehoord klonk goed.
De vraag is wat dat betreft een beetje dubbel. Zelf probeer ik altijd van het downgevoel af te komen (Bach werkt goed).
Mazzy Star werkt voor mij dan goed. Het zijn dan wel dromerige en droevige popliedjes maar op de een of andere manier word ik er rustig van en kan ik mijn stemming beter de baas.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:01 schreef Gewas het volgende:
De vraag is wat dat betreft een beetje dubbel. Zelf probeer ik altijd van het downgevoel af te komen (Bach werkt goed).
Barry White?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
Als ik me NOG kutter wil voelen dan iets van Barry White denk ik:
Als ik me vrolijker wil gaan voelen is disco ALTIJD goed, bij voorkeur Shalamar:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij een down gevoel maakt vrolijke muziek het al helemaal erg. Nostalgische gitaarmuziek of rap doet dan gelukkig wonderen.
Of Blue Valentines. Ik word ook altijd erg vrolijk van heel droevige of zwartgallige muziek.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |