abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127736127
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of je in Rwanda aan een PS4 kunt komen hoor :P
pi_127736148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:34 schreef tanguay het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je in Rwanda aan een PS4 kunt komen hoor :P
Paar negers djoeken en een geit en je hebt er zo 1
pi_127736263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Paar negers djoeken en een geit en je hebt er zo 1
Vermaak, kachel en licht in 1 8-)
pi_127737090
Zelfs President Xbox wil dat je het niet gaat kopen :')

Kom op Microsoft, zo'n groot bedrijf, zo'n belangrijk moment, maar dan zo hard falen op het gebied van communicatie met het publiek.

Ik gun het MS en Donnie best wel, een succes, maar laat ze eerst maar eens een hype creëren, of de ps4 van repliek dienen.
pi_127737753
Ik krijg bijna het idee dat Microsoft wilt stoppen als bedrijf en maar besloten heeft het apparaat zo kut mogelijk te laten zijn, een soort über troll als afsluiter om het geld te verbrassen.

Neem bijvoorbeeld dit: Xbox One to only work in certain countries at launch. Niet overal verkrijgbaar? Acceptabel. 'Geblokkeerd' om te werken in sommige landen? Bizar.

ik vind het serieus mind blowing dat een gigantisch bedrijf als Microsoft dit soort keuzes maakt. Hoe hard wil je dat je eigen product faalt?

Erg jammer. De Xbox 360 is één van de beste consoles ooit naar mijn mening. De Xbox One had een waanzinnig sterke basis en heel veel potentie. Jammer dat vrijwel letterlijk al het nieuws, negatief nieuws is.

Ik ben bang dat ik toch maar moet gaan wennen aan die DualShock controllertjes.
pi_127737777
Ik gun 't ze eigenlijk niet. Was de laatste tijd best gecharmeerd van vernieuwingen bij MS, heb een Windows Phone, Windows 8 en Xbox 360. Windows Phone zal ik 't maar niet over hebben, al ligt dat ook grotendeels aan een gebrek aan goede apps (al is 't gebrek aan bepaalde basisfuncties en customization ook frustrerend), Windows 8 vind ik op zich wel goed werken en er komt volgens mij een update aan dus we zullen zien, de Xbox 360 was gewoon on par met de PS3 deze generatie. Vind in ieder geval zelf de stijl van nieuwe Windows netter dan van Android/iOS, dus ik ben best teleurgesteld. Binnen een generatie zijn ze alweer arrogant.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127737791
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:15 schreef Daftastic het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat Microsoft wilt stoppen als bedrijf en maar besloten heeft het apparaat zo kut mogelijk te laten zijn, een soort über troll als afsluiter om het geld te verbrassen.
Dit, haha :') Dat je sommige dingen anders doet dan je concurrent is vanzelfsprekend. Maar ze lijken expres iedere keuze nadelig voor de gamer uit te laten vallen :') En Sony speelt daar ook slim op in, natuurlijk.
pi_127737836
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Ties02 het volgende:
GT is wel de meest classy game ooit, die muziek alleen al _O_
Classy muziek dit dat alles, maar het blijft gewoon een arcaderacer pur sang.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 13 juni 2013 @ 07:13:06 #221
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127738447
Ik heb echt het idee dat de xbox one heel lang aan 1 april doet... nu idd landcoderingen, waar zijn ze mee bezig? Dit gaat serieus klanten kosten.
pi_127738690
Heb altijd veel plezier gehad met m'n 360.. Maar waar Microsoft nu toch mee bezig is, hebben ze wel door hoeveel bergen aan kritiek ze over zich heen krijgen. :')
I see peas of green, red roses too....
pi_127738911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ja, die speel ik ook wel, maar die komen vaak op beide systemen uit. Hoewel..op de PS3 ben ik ook wel erg fan van de Uncharted serie. Mochten ze daar nog wat mee doen op de PS4 dan is dat wel een extra reden ;)

Maar Gran Turismo is wel de hoofdreden voor de keuze van de Playstation ja :P
Nou wetende dat Naughty Dog nu twee teams heeft durf ik mijn hand voor in het vuur te steken dat 1 team sinds Uncharted 3 werkt aan Uncharted 4 ;) Terwijl dat andere team na Uncharted 2 aan de slag ging met the last of us.

Ik zou zeggen Uncharted 4, december 2014;)
pi_127738922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:53 schreef Greenpeas het volgende:
Heb altijd veel plezier gehad met m'n 360.. Maar waar Microsoft nu toch mee bezig is, hebben ze wel door hoeveel bergen aan kritiek ze over zich heen krijgen. :')
Same here. Vind de oude xbox ook heel mooi qua design, maar de nieuwe is om te kotsen;)
pi_127738979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Binnen een generatie zijn ze alweer arrogant.
Zeker uitspraken als:" Je internet doet het niet altijd goed? Koop een xbox 360." Zijn zo zelfingenomen.

Volgens mij snap MS niet waarom ze deze generatie zo groot zijn geworden.
Omdat zij veeeel goedkoper waren en Sony arrogant was geworden ;). Niks meer. Ze zijn geen apple waar iedereen onvoorwaardelijk vertrouwen in heeft of zo.

Al die gamers die ze met de prijs deze gen binnenhaalden gaan allemaal weer terug naar de PS ;)
pi_127739005
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:15 schreef Daftastic het volgende:

Neem bijvoorbeeld dit: Xbox One to only work in certain countries at launch. Niet overal verkrijgbaar? Acceptabel. 'Geblokkeerd' om te werken in sommige landen? Bizar.

ik vind het serieus mind blowing dat een gigantisch bedrijf als Microsoft dit soort keuzes maakt. Hoe hard wil je dat je eigen product faalt?

Erg jammer. De Xbox 360 is één van de beste consoles ooit naar mijn mening. De Xbox One had een waanzinnig sterke basis en heel veel potentie. Jammer dat vrijwel letterlijk al het nieuws, negatief nieuws is.

Ik ben bang dat ik toch maar moet gaan wennen aan die DualShock controllertjes.
Nieuwe Dualshock is groter en helemaal redesigned ;)
pi_127739035
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou kan tustig slapen: Nederland en Rusland hebben snel internet :P

Of gewoon een PS4 halen en daar helemaal niet aan denken :D
pi_127739149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef CaasS het volgende:

[..]

Hardware is beter maar de vraag is of het in de praktijk een verschil gaat opleveren.
Goedkoper is vanwege Kinect, dat is een keuze voor de consument.
Je hoeft bij beide niet altijd online te zijn. Het is een check.
Ruilen kan niet, maar wel in een xbox ''family'' altijd beschikking hebben over alle spellen van vrienden wat imo beter is dan ruilen aangezien dat achterhaald is.
Meer opslagruimte kan bij Xbone ook.

Dan heeft MS de betere controller, all in one met tv kijken enz, en xbox live. Exclusieve deals voor sport/televisie in Amerika en nu DLC exclusive voor Fifa, Battlefield en Call of Duty.

Het verschil gaat dus niet zo groot zijn.
Geloo je nu zelf wat je zegt?

Er gaat geen verschil zitten tussen DDR3 en DDR5? Bovendien gebruikt MS 3 GB voor het OS en Sony maar 1.

Betere controller? Hoezo? Dualshock 4 is compleet anders. Je weet niet of de xbox controller nog steefs beter is ;)

All in one met Tv kijken? A. PS4 heeft ook Netflix en eigen diensten enz. B. NFL integratie is relevant voor 5% van de wereld -_-

Er is geen exclusive Dlc van cod en battlefield ;) het is timed exclusive .. Oftewel maandje later op de PS4;)

Ik ben iemand met een xbox hart, maar de xbox one is gewoon een greedy apparaat dat alles verkeerd doet en je ook nog eens op een orweliaanse manier surveillert met Kinect ;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:25:43 #229
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127746071

Whehehehe :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:30:07 #230
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_127746218
Als ik alles lees hierzo. Dan gaat het voor mij als Xbox fan pijnlijk worden met een overstap naar de ps4. Denk alleen niet dat ik er spijt van zal gaan hebben.

Tenzij MS nog behoorlijk bij trekt
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_127747659
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:18 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Nieuwe Dualshock is groter en helemaal redesigned ;)
Hij ziet er stukken beter uit dan de DualShock 3, maar het blijft gebaseerd op het DS 3 ontwerp en ik vind de controller minder aantrekkelijk dan de X360/X1 controllers. Ben simpelweg niet zo'n fan van asymmetrische sticks.
pi_127752149

_O-
pi_127752354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:15 schreef Daftastic het volgende:

[..]

Hij ziet er stukken beter uit dan de DualShock 3, maar het blijft gebaseerd op het DS 3 ontwerp en ik vind de controller minder aantrekkelijk dan de X360/X1 controllers. Ben simpelweg niet zo'n fan van asymmetrische sticks.
Wat is er asymmetrisch aan die sticks?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_127752468
Since its announcement, there has been some confusion over the details of sharing your Xbox One game library with up to ten "family members." Mehdi couldn't give comprehensive details, but he did clarify some things.

For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said.

You'll be able to link other Xbox Live accounts as having shared access to your library when you first set up a system and will also be able to add them later on (though specific details of how you manage these relationships is still not being discussed) The only limitation, it seems, is that only one person can be playing the shared copy of a single game at any given time. All in all, this does sound like a pretty convenient feature that's more workable than simply passing discs around amongst friends who are actually in your area.

Toch klinkt dit wel weer erg vet hoor
pi_127752949
quote:
5s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:24 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Wat is er asymmetrisch aan die sticks?
De plaatsing, bij de Xbox zitten ze op een 'lijn' en bij de DualShock zitten de d-pad en linkerstick omgedraaid. Vind ik persoonlijk een groot minpunt aan de controller (PS).
pi_127753071
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Daftastic het volgende:

[..]

De plaatsing, bij de Xbox zitten ze op een 'lijn' en bij de DualShock zitten de d-pad en linkerstick omgedraaid. Vind ik persoonlijk een groot minpunt aan de controller (PS).
Misschien snap ik het niet helemaal maar hier lijkt het zo te zijn dat juist op de ps4 controller de sticks op een 'lijn' zitten? (en dus symmetrisch is?)

Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_127753223
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:26 schreef Vault-Boy het volgende:

For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said.

You'll be able to link other Xbox Live accounts as having shared access to your library when you first set up a system and will also be able to add them later on (though specific details of how you manage these relationships is still not being discussed) The only limitation, it seems, is that only one person can be playing the shared copy of a single game at any given time. All in all, this does sound like a pretty convenient feature that's more workable than simply passing discs around amongst friends who are
Het punt hierbij is dat maar één andere persoon van de tien personen een spel kan spelen! Dus je kan niet echt een dikke netwerk opzetten met 10 man.
pi_127753506
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Daftastic het volgende:

[..]

Uhmm juist andersom hoor ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Het punt hierbij is dat maar één andere persoon van de tien personen een spel kan spelen! Dus je kan niet echt een dikke netwerk opzetten met 10 man.
Hmmm :{
pi_127755099
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:42 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Misschien snap ik het niet helemaal maar hier lijkt het zo te zijn dat juist op de ps4 controller de sticks op een 'lijn' zitten? (en dus symmetrisch is?)

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Uhmm juist andersom hoor ;)

[..]

Hmmm :{
Eh sorry ik bedoelde het andersom inderdaad! :) Ik vind de sticks van de Xbox veel fijner gepositioneerd.
pi_127756512
Cijfers liegen er niet om:

http://offerpop.com/Faceb(...)37830960260&c=387131

Op het moment dat een console (ps4) veel meer wordt verkocht dan de ander (failbox one), dan zullen de developers zich ook meer op de ps4 focussen.

_O_

De speciale limited editie van de xbox one is nog niet uitverkocht, maar de standaard ps4 wel _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')