abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127739005
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:15 schreef Daftastic het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat Microsoft wilt stoppen als bedrijf en maar besloten heeft het apparaat zo kut mogelijk te laten zijn, een soort über troll als afsluiter om het geld te verbrassen.

Neem bijvoorbeeld dit: Xbox One to only work in certain countries at launch. Niet overal verkrijgbaar? Acceptabel. 'Geblokkeerd' om te werken in sommige landen? Bizar.

ik vind het serieus mind blowing dat een gigantisch bedrijf als Microsoft dit soort keuzes maakt. Hoe hard wil je dat je eigen product faalt?

Erg jammer. De Xbox 360 is één van de beste consoles ooit naar mijn mening. De Xbox One had een waanzinnig sterke basis en heel veel potentie. Jammer dat vrijwel letterlijk al het nieuws, negatief nieuws is.

Ik ben bang dat ik toch maar moet gaan wennen aan die DualShock controllertjes.
Nieuwe Dualshock is groter en helemaal redesigned ;)
pi_127739035
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou kan tustig slapen: Nederland en Rusland hebben snel internet :P

Of gewoon een PS4 halen en daar helemaal niet aan denken :D
pi_127739149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef CaasS het volgende:

[..]

Hardware is beter maar de vraag is of het in de praktijk een verschil gaat opleveren.
Goedkoper is vanwege Kinect, dat is een keuze voor de consument.
Je hoeft bij beide niet altijd online te zijn. Het is een check.
Ruilen kan niet, maar wel in een xbox ''family'' altijd beschikking hebben over alle spellen van vrienden wat imo beter is dan ruilen aangezien dat achterhaald is.
Meer opslagruimte kan bij Xbone ook.

Dan heeft MS de betere controller, all in one met tv kijken enz, en xbox live. Exclusieve deals voor sport/televisie in Amerika en nu DLC exclusive voor Fifa, Battlefield en Call of Duty.

Het verschil gaat dus niet zo groot zijn.
Geloo je nu zelf wat je zegt?

Er gaat geen verschil zitten tussen DDR3 en DDR5? Bovendien gebruikt MS 3 GB voor het OS en Sony maar 1.

Betere controller? Hoezo? Dualshock 4 is compleet anders. Je weet niet of de xbox controller nog steefs beter is ;)

All in one met Tv kijken? A. PS4 heeft ook Netflix en eigen diensten enz. B. NFL integratie is relevant voor 5% van de wereld -_-

Er is geen exclusive Dlc van cod en battlefield ;) het is timed exclusive .. Oftewel maandje later op de PS4;)

Ik ben iemand met een xbox hart, maar de xbox one is gewoon een greedy apparaat dat alles verkeerd doet en je ook nog eens op een orweliaanse manier surveillert met Kinect ;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:25:43 #229
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127746071

Whehehehe :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 13 juni 2013 @ 12:30:07 #230
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_127746218
Als ik alles lees hierzo. Dan gaat het voor mij als Xbox fan pijnlijk worden met een overstap naar de ps4. Denk alleen niet dat ik er spijt van zal gaan hebben.

Tenzij MS nog behoorlijk bij trekt
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_127747659
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 08:18 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Nieuwe Dualshock is groter en helemaal redesigned ;)
Hij ziet er stukken beter uit dan de DualShock 3, maar het blijft gebaseerd op het DS 3 ontwerp en ik vind de controller minder aantrekkelijk dan de X360/X1 controllers. Ben simpelweg niet zo'n fan van asymmetrische sticks.
pi_127752149

_O-
pi_127752354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:15 schreef Daftastic het volgende:

[..]

Hij ziet er stukken beter uit dan de DualShock 3, maar het blijft gebaseerd op het DS 3 ontwerp en ik vind de controller minder aantrekkelijk dan de X360/X1 controllers. Ben simpelweg niet zo'n fan van asymmetrische sticks.
Wat is er asymmetrisch aan die sticks?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_127752468
Since its announcement, there has been some confusion over the details of sharing your Xbox One game library with up to ten "family members." Mehdi couldn't give comprehensive details, but he did clarify some things.

For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said.

You'll be able to link other Xbox Live accounts as having shared access to your library when you first set up a system and will also be able to add them later on (though specific details of how you manage these relationships is still not being discussed) The only limitation, it seems, is that only one person can be playing the shared copy of a single game at any given time. All in all, this does sound like a pretty convenient feature that's more workable than simply passing discs around amongst friends who are actually in your area.

Toch klinkt dit wel weer erg vet hoor
pi_127752949
quote:
5s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:24 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Wat is er asymmetrisch aan die sticks?
De plaatsing, bij de Xbox zitten ze op een 'lijn' en bij de DualShock zitten de d-pad en linkerstick omgedraaid. Vind ik persoonlijk een groot minpunt aan de controller (PS).
pi_127753071
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Daftastic het volgende:

[..]

De plaatsing, bij de Xbox zitten ze op een 'lijn' en bij de DualShock zitten de d-pad en linkerstick omgedraaid. Vind ik persoonlijk een groot minpunt aan de controller (PS).
Misschien snap ik het niet helemaal maar hier lijkt het zo te zijn dat juist op de ps4 controller de sticks op een 'lijn' zitten? (en dus symmetrisch is?)

Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_127753223
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:26 schreef Vault-Boy het volgende:

For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said.

You'll be able to link other Xbox Live accounts as having shared access to your library when you first set up a system and will also be able to add them later on (though specific details of how you manage these relationships is still not being discussed) The only limitation, it seems, is that only one person can be playing the shared copy of a single game at any given time. All in all, this does sound like a pretty convenient feature that's more workable than simply passing discs around amongst friends who are
Het punt hierbij is dat maar één andere persoon van de tien personen een spel kan spelen! Dus je kan niet echt een dikke netwerk opzetten met 10 man.
pi_127753506
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:39 schreef Daftastic het volgende:

[..]

Uhmm juist andersom hoor ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Het punt hierbij is dat maar één andere persoon van de tien personen een spel kan spelen! Dus je kan niet echt een dikke netwerk opzetten met 10 man.
Hmmm :{
pi_127755099
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:42 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Misschien snap ik het niet helemaal maar hier lijkt het zo te zijn dat juist op de ps4 controller de sticks op een 'lijn' zitten? (en dus symmetrisch is?)

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Uhmm juist andersom hoor ;)

[..]

Hmmm :{
Eh sorry ik bedoelde het andersom inderdaad! :) Ik vind de sticks van de Xbox veel fijner gepositioneerd.
pi_127756512
Cijfers liegen er niet om:

http://offerpop.com/Faceb(...)37830960260&c=387131

Op het moment dat een console (ps4) veel meer wordt verkocht dan de ander (failbox one), dan zullen de developers zich ook meer op de ps4 focussen.

_O_

De speciale limited editie van de xbox one is nog niet uitverkocht, maar de standaard ps4 wel _O-
  donderdag 13 juni 2013 @ 17:39:15 #241
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127757055
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127758407
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:46 schreef xminator het volgende:

[..]

dat kan toch ook niet als je je cd uitleent aan je vrienden.
pi_127758479
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:15 schreef tanguay het volgende:

[..]

dat kan toch ook niet als je je cd uitleent aan je vrienden.
Maar als jij 10 games bezit en je vrienden 10 consoles, kan jij de games aan je vrienden geven en zij kunnen alle games gelijktijdig spelen!

xbox one: je bezit 10 games, 1 vriend mag 1 game spelen. Andere vrienden mogen niks spelen.
pi_127760412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:17 schreef xminator het volgende:

[..]

Maar als jij 10 games bezit en je vrienden 10 consoles, kan jij de games aan je vrienden geven en zij kunnen alle games gelijktijdig spelen!

xbox one: je bezit 10 games, 1 vriend mag 1 game spelen. Andere vrienden mogen niks spelen.
ik interperteer die zin toch anders
pi_127760469
PS4 is beter.
If not now, then when.
pi_127760920

lol
pi_127769726
quote:

[..]

Nee, elke game apart kan maar door één iemand gespeeld worden.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_127770142
De bullshit waarmee Microsoft-2013 mee bezig is, is nog erger dan de bullshit waar Sony-2005 mee bezig was.
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:44:21 #249
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_127770899
quote:

[..]

Nee. Alle tien personen kunnen dan tegelijkertijd één game spelen, maar twee personen kunnen niet dezelfde game spelen. Voorbeeldje: je hebt je account geshared met één andere persoon en er staat GTA 4 en Halo 4 op. Je wilt allebei tegelijk spelen. Nu kan op hetzelfde moment één persoon Halo 4 en één persoon GTA 4 spelen maar niet allebei tegelijk Halo 4 of GTA 4.

Anyway, ik weet het niet met die Xbox One. Eigenlijk wil ik 'm heel graag voor Forza 5, maar Microsoft maakt nu toch heel wat rare beslissingen... Nu hebben de meeste op mij persoonlijk niet of nauwelijks een negatief effect (en ik voel me niet bepaald geroepen om dan maar "uit principe" de PS4 aan te schaffen) maar ik zit toch wel erg met die Kinect in mijn maag. Wat kan dat ding nou allemaal precies opnemen en in hoeverre kunnen Microsoft of derde partijen die data (of erger nog, beelden) inzien? Zoveel onduidelijkheid...
pi_127771080
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:44 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Nee. Alle tien personen kunnen dan tegelijkertijd één game spelen, maar twee personen kunnen niet dezelfde game spelen. Voorbeeldje: je hebt je account geshared met één andere persoon en er staat GTA 4 en Halo 4 op. Je wilt allebei tegelijk spelen. Nu kan op hetzelfde moment één persoon Halo 4 en één persoon GTA 4 spelen maar niet allebei tegelijk Halo 4 of GTA 4.

Anyway, ik weet het niet met die Xbox One. Eigenlijk wil ik 'm heel graag voor Forza 5, maar Microsoft maakt nu toch heel wat rare beslissingen... Nu hebben de meeste op mij persoonlijk niet of nauwelijks een negatief effect (en ik voel me niet bepaald geroepen om dan maar "uit principe" de PS4 aan te schaffen) maar ik zit toch wel erg met die Kinect in mijn maag. Wat kan dat ding nou allemaal precies opnemen en in hoeverre kunnen Microsoft of derde partijen die data inzien? Zoveel onduidelijkheid...
Voorbeeldje je hebt je account geshared met twee andere personen, je hebt drie games namelijk GTA 4, Halo 4 en Saints Row 4. Eigenaar speelt Gta 4, persoon één speelt halo 4 en persoon twee kan niets spelen. Pas op het moment dat persoon één stopt met spelen kan persoon twee saints row 4 spelen.

Althans zo las ik het in een bron vanmiddag. Microsoft is ook nog hierin veel te onduidelijk bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')