Hardware is beter maar de vraag is of het in de praktijk een verschil gaat opleveren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De hardware is beter, hij is goedkoper, je kan tweede hands spellen zonder problemen ruilen, je hoeft niet altijd online te zijn, je kan grotere hdd kopen / wisselen, de enige reden waarom je voor xbox zou willen gaan zijn de exclusives en die spreken mij ook al totaal niet aan
Eyetoy is 50 euro dus je bent alsnog goedkoper uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef CaasS het volgende:
[..]
Hardware is beter maar de vraag is of het in de praktijk een verschil gaat opleveren.
Goedkoper is vanwege Kinect, dat is een keuze voor de consument.
Je hoeft bij beide niet altijd online te zijn. Het is een check.
Ruilen kan niet, maar wel in een xbox ''family'' altijd beschikking hebben over alle spellen van vrienden wat imo beter is dan ruilen aangezien dat achterhaald is.
Meer opslagruimte kan bij Xbone ook.
Dan heeft MS de betere controller, all in one met tv kijken enz, en xbox live. Exclusieve deals voor sport/televisie in Amerika en nu DLC exclusive voor Fifa, Battlefield en Call of Duty.
Het verschil gaat dus niet zo groot zijn.
Door Microsoft? Genoegquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan mijn post negeren, hoeveel word jij betaalt?
Ik denk dat Kinect qua technologie een stuk beter is dan Eyetoy, maar dat weet ik niet zeker. Voordeel is dat het waarschijnlijk echt gebruik gaat worden omdat het er standaard bijzit en toffe dingen gaat opleveren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eyetoy is 50 euro dus je bent alsnog goedkoper uit.
Als je sowieso geen internet hebt kan je die check niet doen.
Dat is wel een positief punt ja, maar denk niet dat het zo makkelijk zou zijn om maar 1 spel per 10 mensen te kopen.
Hun HDD was locked de laatste keer dat ik het las, indien anders wil ik graag een bron.
Die exclusives zijn meestal maar 1 maand, denk niet dat er zoveel mensen zijn die op die basis een console kiezen bovenop de andere.
Films en tv boeit niet echt in Nederland.
Ach dat kunnen we alleen afwachten heh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:13 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik denk dat Kinect qua technologie een stuk beter is dan Eyetoy, maar dat weet ik niet zeker. Voordeel is dat het waarschijnlijk echt gebruik gaat worden omdat het er standaard bijzit en toffe dingen gaat opleveren.
Zoals nu al bij Dead Rising (optioneel ook).
http://arstechnica.com/ga(...)-used-game-policies/
Link waar ze hun visie uitleggen voor de toekomst. Ook Netflix achtige abonnementen worden niet uitgesloten. Sowieso wel een interessant stuk.
Nja had wel iets gelezen over Sky waar ook het voetbal onder gaat vallen. Lijkt mij erg tof, maar dat is idd nog afwachten wat (en of) het iets gaat opleveren in NL, of buiten USA. Daar gaat het denk ik wel aanslaan.
idd, ik had de xbox gekocht voor halo, de 360 voor alan wake, en de one weet ik niet of ik die ga halen, althans er zijn momenteel geen exclusives die ik graag wil hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:14 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ja man ding is nog niet eens op de markt, maar dat maakt niet uit want de PS4 is sowieso beter. Ook al heeft nog niemand beide consoles mogen bespelen, we blijven lekker de Xbox One afzeiken
De Xbox One voor Forza 5 natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd, ik had de xbox gekocht voor halo, de 360 voor alan wake, en de one weet ik niet of ik die ga halen, althans er zijn momenteel geen exclusives die ik graag wil hebben
Realisme. Voor zover mogelijk natuurlijk op een spelcomputerquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat naakt Forza zoveel.beter dan die andere racespellen?
Forza is gaaf maar heeft nog steeds geen weersinvloeden en nachtraces. Verder vond ik de lighting niet spectaculair en erg vlak, die is bij GT6 op een oudere console notabene mooier.quote:
Lightning kan misschien is minder "plastic", daartegenover staat dat het geluid in Forza vele malen beter is. Dat is in elke GT weer dramatisch slecht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Forza is gaaf maar heeft nog steeds geen weersinvloeden en nachtraces. Verder vond ik de lighting niet spectaculair en erg vlak, die is bij GT6 op een oudere console notabene mooier.
Geluid kan idd. beter maar daar schijnen ze aan gewerkt te hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Lightning kan misschien is minder "plastic", daartegenover staat dat het geluid in Forza vele malen beter is. Dat is in elke GT weer dramatisch slecht.
Haha, ik vraag me altijd af waar ze zo iemand vandaan hebben gehaald.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Geen behoefte aan een facebookstation4.
MGS5 is geen exclusive man. Spark ziet er leuk uit, maar beperkt. Halo gaat nog laaaaaaaang duren voordat die game uit is. En ik heb zelf helemaal geen zin in een CoD/Halo. Halo 4 scheen al ruk te zijn, gelukkig was Reach nog wel ok.quote:Ehum en spark , son of rome , metal gear solid , halo 5, sunset oeverdrive ??? Allemaal xbox one exclusives
Fans zien er wel goed uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
PS4 is wel erg klein. Hoop dat er geen overheating issues zijn. Maar goed, ik koop toch niet op release date.Altijd handig om even de kinderziektes af te wachten.
Daarom haal ik hem ook nog niet, ik wacht gewoon af hoe hij in de praktijk bevalt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
PS4 is wel erg klein. Hoop dat er geen overheating issues zijn. Maar goed, ik koop toch niet op release date.Altijd handig om even de kinderziektes af te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |