Wel lekker makkelijk als je geen andere games speeltquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:55 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Voorlopig nog PS3, want GT6. En dan ooit een keer overstappen als er een dikke GT6.1 of 7 op de PS4 komt (in 2017 ofzo).
Ultieme regiolock voor Xbox Onequote:
Maak je voor oververhitting maar geen zorgen. Sony heeft met zijn laatste Vaio Duo's al heel knap werk verricht en ook de PS3 Phat had al een behoorlijk net ventilatiesysteem toen...dat zal nu niet anders worden en daar zit je bij Sony wel goed mee hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
PS4 is wel erg klein. Hoop dat er geen overheating issues zijn. Maar goed, ik koop toch niet op release date.Altijd handig om even de kinderziektes af te wachten.
Paar negers djoeken en een geit en je hebt er zo 1quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:34 schreef tanguay het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je in Rwanda aan een PS4 kunt komen hoor
Vermaak, kachel en licht in 1quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paar negers djoeken en een geit en je hebt er zo 1
Dit, hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:15 schreef Daftastic het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat Microsoft wilt stoppen als bedrijf en maar besloten heeft het apparaat zo kut mogelijk te laten zijn, een soort über troll als afsluiter om het geld te verbrassen.
Classy muziek dit dat alles, maar het blijft gewoon een arcaderacer pur sang.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Ties02 het volgende:
GT is wel de meest classy game ooit, die muziek alleen al
Nou wetende dat Naughty Dog nu twee teams heeft durf ik mijn hand voor in het vuur te steken dat 1 team sinds Uncharted 3 werkt aan Uncharted 4quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ja, die speel ik ook wel, maar die komen vaak op beide systemen uit. Hoewel..op de PS3 ben ik ook wel erg fan van de Uncharted serie. Mochten ze daar nog wat mee doen op de PS4 dan is dat wel een extra reden![]()
Maar Gran Turismo is wel de hoofdreden voor de keuze van de Playstation ja
Same here. Vind de oude xbox ook heel mooi qua design, maar de nieuwe is om te kotsen;)quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:53 schreef Greenpeas het volgende:
Heb altijd veel plezier gehad met m'n 360.. Maar waar Microsoft nu toch mee bezig is, hebben ze wel door hoeveel bergen aan kritiek ze over zich heen krijgen.
Zeker uitspraken als:" Je internet doet het niet altijd goed? Koop een xbox 360." Zijn zo zelfingenomen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Binnen een generatie zijn ze alweer arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |