abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127722214
spuit11
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:27:32 #202
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127722512
OK, dus de Xbox hoeft niet elke 24u aan, maar om te kunnen gamen dan in elk geval eerst syncen met internet. Dus zinloos als je 'm ergens mee naar toe neemt om te gamen zonder internet. Of je moet je telefoon tetheren ofzo... al heb ik geen smartphone (nouja, die liggen hier wel, maar niet met een uitgebreid duur abonnement) en dus ook geen internet.

Het persbericht wat Microsoft er uit heeft gegooid is behoorlijk arrogant, kiezen voor een xbox 360? Die mensen kiezen voor de PS4. Ik ben zelf een beetje klaar met gamen, heb nu nog een ps3, psp en 3dsxl, maar als er echt een vette game uit komt koop ik wel een PS4 dan. Of gewoon lekker op m'n PCtje verder, die kan genoeg aan en heb er een xbox controller (for windows) voor gekocht. Speelt prima.

Ik ben benieuwd hoe de verkopen gaan lopen en zal het wel in de gaten houden via nieuwsberichten.
pi_127723570
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
En vergeleken met de PS3 Slim?
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:55:03 #204
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_127723763
Voorlopig nog PS3, want GT6. En dan ooit een keer overstappen als er een dikke GT6.1 of 7 op de PS4 komt (in 2017 ofzo :P ).
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_127723892
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:55 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Voorlopig nog PS3, want GT6. En dan ooit een keer overstappen als er een dikke GT6.1 of 7 op de PS4 komt (in 2017 ofzo :P ).
Wel lekker makkelijk als je geen andere games speelt :+
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:59:28 #206
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_127723984
Ja, die speel ik ook wel, maar die komen vaak op beide systemen uit. Hoewel..op de PS3 ben ik ook wel erg fan van de Uncharted serie. Mochten ze daar nog wat mee doen op de PS4 dan is dat wel een extra reden ;)

Maar Gran Turismo is wel de hoofdreden voor de keuze van de Playstation ja :P
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_127724770
GT is wel de meest classy game ooit, die muziek alleen al _O_
pi_127729153
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_127735706
quote:
Ultieme regiolock voor Xbox One

Volgens mij zijn ze gewoon aan het trollen of zo, dit kan toch allemaal niet waar zijn man.......
Wat een vreselijke machine zeg man man man......

ps4 _O_ SSD er in en knalle met die handel.......

[ Bericht 4% gewijzigd door UcanQuote_me op 13-06-2013 00:47:08 ]
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_127736028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 18:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
PS4 is wel erg klein. Hoop dat er geen overheating issues zijn. Maar goed, ik koop toch niet op release date. :P Altijd handig om even de kinderziektes af te wachten.
Maak je voor oververhitting maar geen zorgen. Sony heeft met zijn laatste Vaio Duo's al heel knap werk verricht en ook de PS3 Phat had al een behoorlijk net ventilatiesysteem toen...dat zal nu niet anders worden en daar zit je bij Sony wel goed mee hoor.
pi_127736127
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of je in Rwanda aan een PS4 kunt komen hoor :P
pi_127736148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:34 schreef tanguay het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je in Rwanda aan een PS4 kunt komen hoor :P
Paar negers djoeken en een geit en je hebt er zo 1
pi_127736263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 00:34 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Paar negers djoeken en een geit en je hebt er zo 1
Vermaak, kachel en licht in 1 8-)
pi_127737090
Zelfs President Xbox wil dat je het niet gaat kopen :')

Kom op Microsoft, zo'n groot bedrijf, zo'n belangrijk moment, maar dan zo hard falen op het gebied van communicatie met het publiek.

Ik gun het MS en Donnie best wel, een succes, maar laat ze eerst maar eens een hype creëren, of de ps4 van repliek dienen.
pi_127737753
Ik krijg bijna het idee dat Microsoft wilt stoppen als bedrijf en maar besloten heeft het apparaat zo kut mogelijk te laten zijn, een soort über troll als afsluiter om het geld te verbrassen.

Neem bijvoorbeeld dit: Xbox One to only work in certain countries at launch. Niet overal verkrijgbaar? Acceptabel. 'Geblokkeerd' om te werken in sommige landen? Bizar.

ik vind het serieus mind blowing dat een gigantisch bedrijf als Microsoft dit soort keuzes maakt. Hoe hard wil je dat je eigen product faalt?

Erg jammer. De Xbox 360 is één van de beste consoles ooit naar mijn mening. De Xbox One had een waanzinnig sterke basis en heel veel potentie. Jammer dat vrijwel letterlijk al het nieuws, negatief nieuws is.

Ik ben bang dat ik toch maar moet gaan wennen aan die DualShock controllertjes.
pi_127737777
Ik gun 't ze eigenlijk niet. Was de laatste tijd best gecharmeerd van vernieuwingen bij MS, heb een Windows Phone, Windows 8 en Xbox 360. Windows Phone zal ik 't maar niet over hebben, al ligt dat ook grotendeels aan een gebrek aan goede apps (al is 't gebrek aan bepaalde basisfuncties en customization ook frustrerend), Windows 8 vind ik op zich wel goed werken en er komt volgens mij een update aan dus we zullen zien, de Xbox 360 was gewoon on par met de PS3 deze generatie. Vind in ieder geval zelf de stijl van nieuwe Windows netter dan van Android/iOS, dus ik ben best teleurgesteld. Binnen een generatie zijn ze alweer arrogant.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127737791
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:15 schreef Daftastic het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat Microsoft wilt stoppen als bedrijf en maar besloten heeft het apparaat zo kut mogelijk te laten zijn, een soort über troll als afsluiter om het geld te verbrassen.
Dit, haha :') Dat je sommige dingen anders doet dan je concurrent is vanzelfsprekend. Maar ze lijken expres iedere keuze nadelig voor de gamer uit te laten vallen :') En Sony speelt daar ook slim op in, natuurlijk.
pi_127737836
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Ties02 het volgende:
GT is wel de meest classy game ooit, die muziek alleen al _O_
Classy muziek dit dat alles, maar het blijft gewoon een arcaderacer pur sang.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 13 juni 2013 @ 07:13:06 #221
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127738447
Ik heb echt het idee dat de xbox one heel lang aan 1 april doet... nu idd landcoderingen, waar zijn ze mee bezig? Dit gaat serieus klanten kosten.
pi_127738690
Heb altijd veel plezier gehad met m'n 360.. Maar waar Microsoft nu toch mee bezig is, hebben ze wel door hoeveel bergen aan kritiek ze over zich heen krijgen. :')
I see peas of green, red roses too....
pi_127738911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ja, die speel ik ook wel, maar die komen vaak op beide systemen uit. Hoewel..op de PS3 ben ik ook wel erg fan van de Uncharted serie. Mochten ze daar nog wat mee doen op de PS4 dan is dat wel een extra reden ;)

Maar Gran Turismo is wel de hoofdreden voor de keuze van de Playstation ja :P
Nou wetende dat Naughty Dog nu twee teams heeft durf ik mijn hand voor in het vuur te steken dat 1 team sinds Uncharted 3 werkt aan Uncharted 4 ;) Terwijl dat andere team na Uncharted 2 aan de slag ging met the last of us.

Ik zou zeggen Uncharted 4, december 2014;)
pi_127738922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 07:53 schreef Greenpeas het volgende:
Heb altijd veel plezier gehad met m'n 360.. Maar waar Microsoft nu toch mee bezig is, hebben ze wel door hoeveel bergen aan kritiek ze over zich heen krijgen. :')
Same here. Vind de oude xbox ook heel mooi qua design, maar de nieuwe is om te kotsen;)
pi_127738979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Binnen een generatie zijn ze alweer arrogant.
Zeker uitspraken als:" Je internet doet het niet altijd goed? Koop een xbox 360." Zijn zo zelfingenomen.

Volgens mij snap MS niet waarom ze deze generatie zo groot zijn geworden.
Omdat zij veeeel goedkoper waren en Sony arrogant was geworden ;). Niks meer. Ze zijn geen apple waar iedereen onvoorwaardelijk vertrouwen in heeft of zo.

Al die gamers die ze met de prijs deze gen binnenhaalden gaan allemaal weer terug naar de PS ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')