Of misschien maar 2 gordels achterin, en dan wil je met 3 mensen er in? Daar staan hoge boetes op, en ook risico'squote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:03 schreef Salatrel het volgende:
TS vriendenkring bestaat uit louter corpulente autisten die niet met zn 3en op de achterbank passen
Ik zie het meer als een vervolgquote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Op zn eigen topic. Das nog sneuer dan het verhaal
Dit ja, en dit zou niet leuk zijn voor de bestuurder met een net nieuw rijbewijsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Of misschien maar 2 gordels achterin, en dan wil je met 3 mensen er in? Daar staan hoge boetes op, en ook risico's
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Of misschien maar 2 gordels achterin, en dan wil je met 3 mensen er in? Daar staan hoge boetes op, en ook risico's
Dan zou het OV al meer kosten dan het entree kaartje en dit was het nou ook weer niet waardquote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:15 schreef Grouch het volgende:
Jullie hadden natuurlijk ook met z'n 5en het OV kunnen pakken als het niet in de auto past...
Fuck het risico... hmm hoeveel doden hadden dat ook alweer gezegd? Kijk ergens wat dashcam filmpjes ...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]![]()
Fuck het risico en boete deel je. Niks aan de hand. Ze wouden vanaf het begin TS eigenlijk gewoon niet mee hebben en gebruikten dit excuus.
Geen idee, vertel eens; Hoeveel?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Fuck het risico... hmm hoeveel doden hadden dat ook alweer gezegd? Kijk ergens wat dashcam filmpjes ...
O en je zei met andere woorden: YOLO en yoloswekkers moeten dood. Maar aangezien je kolonel khadaffi bent, is dat al gebeurd.
Ja dan is het logisch dat je vrienden je niet mee willen hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat niet, gelukkig heb ik nog van die crocs met binnenvoering
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:57 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ja dan is het logisch dat je vrienden je niet mee willen hebben.
Dat is helaas nog verder wegquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:14 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil wel met je naar de Efteling.
De Efteling
Hoi jijquote:
Ikbennieuwopfok halloquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoi jij
Ik moest gisteren echt iets te hard om jouw posts lachen![]()
Bedankt daarvoor
Exactly! Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Lekkere noorden wind vandaag, dus is KB met al z'n fiets ervaring binnen no-time ergens in het zuiden.quote:
Moet je niet eens willen, met 3 personen op de achterbank. Voor korte ritjes is het prima, anders niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:03 schreef Salatrel het volgende:
TS vriendenkring bestaat uit louter corpulente autisten die niet met zn 3en op de achterbank passen
Hmmm dan is de stand momenteel 7-3. Jij loopt nog steeds op kop met "ongelijk".quote:
Je krijgt ook minpunten als je geen gelijk hebt. Het staat nu dus 6-4.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Hmmm dan is de stand momenteel 7-3. Jij loopt nog steeds op kop met "ongelijk".![]()
En ik wil een Piaggio MP3 LT, maar het leven zit vol teleurstellingen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zijn ze dan echt zonder mij naar walibi gegaan?!
Totdat je met je bek tegen de voorruit ligtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]![]()
Fuck het risico en boete deel je. Niks aan de hand. Ze wouden vanaf het begin TS eigenlijk gewoon niet mee hebben en gebruikten dit excuus.
Gewoon 1 in de kofferbakquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:23 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Totdat je met je bek tegen de voorruit ligt
Nou die auto is eigenlijk zo klein dat de kofferbak eigenlijk niet eens een kofferbak genoemd mag worden, maar meer een ruimte waar je je schoenen in kan dumpen.quote:
Doe ff screenshot van de groepsappquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nou die auto is eigenlijk zo klein dat de kofferbak eigenlijk niet eens een kofferbak genoemd mag worden, maar meer een ruimte waar je je schoenen in kan dumpen.
Nu wachten op een FOK!ster met een schoenencollectie die groter is dan jij en dan kunnen we bewijzen dat jij dus ook in de achterbak past.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nou die auto is eigenlijk zo klein dat de kofferbak eigenlijk niet eens een kofferbak genoemd mag worden, maar meer een ruimte waar je je schoenen in kan dumpen.
7-4 dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je krijgt ook minpunten als je geen gelijk hebt. Het staat nu dus 6-4.
Stel je niet zo aan. Durf je überhaupt wel naar buiten?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:23 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Totdat je met je bek tegen de voorruit ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |