Vindt jij het verbranden van deze occulte boekwerken dan onzin? NOU?!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:20 schreef BlueMage het volgende:
Kan de forumbaas Frank dit niet weer naar ONZ schoppen?
Hoi.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vindt jij het verbranden van deze occulte boekwerken dan onzin? NOU?!
Daarom, ken je dat minibeestje van Madagascar met die grote ogen. Zo zie ik jou voor me maar dan schreeuwend.quote:
Hahaha ik moest lachenquote:Op zondag 9 juni 2013 00:00 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Daarom, ken je dat minibeestje van Madagascar met die grote ogen. Zo zie ik jou voor me maar dan schreeuwend.
Ik ga je vanaf nu stalken. Of je het nu leuk vindt of niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hahaha ik moest lachen
Maar ik ben ook nog boos heiligschenner
HELP mods!!quote:Op zondag 9 juni 2013 00:08 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ga je vanaf nu stalken. Of je het nu leuk vindt of niet.
Hoezo? Ik ben een koele kerel heur.quote:
Jezus redtquote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef Aberkullie het volgende:
Modjes hallo het escaleert hier helemaal uit de hand
Ik neem het vingerwerk wel over.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:55 schreef Aberkullie het volgende:
Gerda hallo, heeft u inmiddels alweer tijd gehad om een nieuw boek te verbranden? Ik krijg pijn in mijn vinger van het F5'en.
Nou lekker dan, ze had mij een autoradio beloofd en Mortaxx een klusteam. En wat nu hequote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef GerritHolsteyn het volgende:
Sorry als ik jullie forum-lieveling heb weggeschopt, maar ze houdt zich aardig koest na het zien van de video volgens mij
Ja, bedankt! Ik vond Gerda leuker!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef GerritHolsteyn het volgende:
Sorry als ik jullie forum-lieveling heb weggeschopt, maar ze houdt zich aardig koest na het zien van de video volgens mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |