Je kan dan weer kiezen tussen de Win7 en Win8 (tiles) interface.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Wat gaat er aan veranderen dan? En het lijkt me sterk dat het grootste deel nog XP draait
2 Jaar is ongeveer 2 eeuwen in computer tijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan dan weer kiezen tussen de Win7 en Win8 (tiles) interface.
Toch is het zo, dit is wel een al twee jaar oud artikel maar met name de grotere bedrijven draaien nog met XP. Ook wij zijn pas afgelopen jaar begonnen met de uitrol naar Win7.
Nu ja, het is vooral opvallend dat de collega's die nu met Win8 werken overtuigde MS-haters waren en ubuntu draaide. De interface is slecht, maar Win8 schijnt wel heel erg te tweaken en te customizen te zijn, en dat is iets waar echte techies toch wel gek op zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:30 schreef m.k het volgende:
[..]
2 Jaar is ongeveer 2 eeuwen in computer tijd.
W8 zijn interface is zo slecht nog niet, alleen sommige mensen willen er niet aan wennen dus gaan ze het maar de grond in stampen op fora en nieuws artikelen.
Win7 ken ik wel, heb ik op mijn prive laptop staan. Ik ga dan toch maar voor 8, en als die zelfs na servicepack 1 mij niet bevalt kan ik inderdaad nog altijd teruggaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef m.k het volgende:
Ik zou zelf allebei een tijdje testen, begin bij W8. Als 8 je gewoon bevalt hou die dan.
WTF DOE JIJ OP DE HEINEKEN SITE!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat de neuk![]()
"WELKOM BIJ HEINEKEN
OM DEZE SITE TE BEZOEKEN MOET JE OUD GENOEG ZIJN OM ALCOHOL TE MOGEN DRINKEN."
Zien ze niet welke datum het is ofzo
Fijn, nu wordt ik standaard doorgelinkt![]()
De site kan ruiken wat jouw geboorte datum is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat de neuk![]()
"WELKOM BIJ HEINEKEN
OM DEZE SITE TE BEZOEKEN MOET JE OUD GENOEG ZIJN OM ALCOHOL TE MOGEN DRINKEN."
Zien ze niet welke datum het is ofzo
Fijn, nu wordt ik standaard doorgelinkt![]()
MK help![]()
Hebben best een aardige webshop hoorquote:
Ik typte 07 06 97 inquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De site kan ruiken wat jouw geboorte datum is?
Wat kan je er kopen, Heineken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben best een aardige webshop hoor
Komt dan omdat ze alle ICT-ers eruit gesourced hebben. Heb zelf al jaren niet meer op de site gekeken, maar was een goede webshop. Niet snel, maar wel goedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Oke die site klopt voor geen meter, zelfs met '96 lukt het niet
Heineken goodies. Sommigen lopen graag in een t-shirt met Corps Mariniers rond, anderen met een t-shirt met Heineken [x] geschiktquote:
Zo ff uit mijn hoofd, moet je ook minimaal 18 zijn omdat heineken ook sterke drank produceertquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Oke die site klopt voor geen meter, zelfs met '96 lukt het niet
Ah, met 1921 kom ik erin, mooi
Het is inderdaad zo traag als dikke appelstroop, en ze hebben inderdaad goede Heineken shirtsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt dan omdat ze alle ICT-ers eruit gesourced hebben. Heb zelf al jaren niet meer op de site gekeken, maar was een goede webshop. Niet snel, maar wel goed
[..]
Heineken goodies. Sommigen lopen graag in een t-shirt met Corps Mariniers rond, anderen met een t-shirt met Heineken [x] geschikt
Ah, dan denk ik dat ze nog dezelfde software draaien als toenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo traag als dikke appelstroop, en ze hebben inderdaad goede Heineken shirts
Sterker nog, hij laadt niet eensquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dan denk ik dat ze nog dezelfde software draaien als toen
Linkje?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sterker nog, hij laadt niet eens
Het is nog trager dan toenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
http://nl.heineken.com/shop/kleding?pagina=1
Dat blijkt maar weer jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is nog trager dan toen
En ze hebben andere software voor de webshop, maar goed als het systeem wat erachter zit niet veranderd is
Na Grolsch hoef ik iig geen Heineken meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:24 schreef m.k het volgende:
Heineken shirts![]()
Ik zou alleen deze dragen alleen dan voor Duvel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:24 schreef m.k het volgende:
Heineken shirts![]()
Ik zou alleen deze dragen alleen dan voor Duvel
[ afbeelding ]
Kijken, 't is Carlsbergquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Na Grolsch hoef ik iig geen Heineken meer
Het beste bier dat er isquote:
Meh, die titel behoort aan Karmeliet en Orval toe. Oh en La Trappe Quadrupel is ook goed, en, en, etc.quote:
Nu, ja, eigenlijk, ik weet niet of het het beste bier is, maar ik weet wél dat ik graag een duveltje drinkquote:
Neequote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, die titel behoort aan Karmeliet en Orval toe. Oh en La Trappe Quadrupel is ook goed, en, en, etc.
Kijk eens goed naar dat plaatje. Het is geen Grolsch commercial maar een Carlsberg commercial.quote:
Daar had ik ;t ook niet overquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar dat plaatje. Het is geen Grolsch commercial maar een Carlsberg commercial.
Waarom quote je m.k. dan met een grolsch iets als hij een plaatje plaatst waarin hij zegt dat hij wél die zou willen dragen maar dan met een duvel ipv een heinekenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Daar had ik ;t ook niet over
Dat plaatje is geen Grolsch nee
Duvel > Heinekenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom quote je m.k. dan met een grolsch iets als hij een plaatje plaatst waarin hij zegt dat hij wél die zou willen dragen maar dan met een duvel ipv een heineken
quote:300daysandnights 1 week ago
Chopin is Romantic, right?
Reply · 3 in reply to Lena Muo
Sam Murray 1 week ago
Many think so, but he barely kissed me or anything - just gave me a couple of drinks and a ballbanger in the gents.
Reply · 58 in reply to 300daysandnights
Dan ga je weer mank in vergelijkingen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Duvel > Heineken
Grolsch > Heineken
Nog nooit Duvel op dus geen oordeelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan ga je weer mank in vergelijkingen.
Duvel > Grolsch > Heineken
Hoe ben je dan tot de conclusie gekomen dat Duvel > Heineken? En daarbij ga ik er standaard vanuit dat je Heineken pils bedoelde.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog nooit Duvel op dus geen oordeel
Ik ben aan het relaxen van Sovjet muziekquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
![]()
Nocturnes van Chopin. Omdat: nacht.
Relax in je stoel. En geniet.
Dit is de Sammie die ik weer kenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
![]()
Dat was mk.s conclusie, en ja ik bedoelde heineken pilsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe ben je dan tot de conclusie gekomen dat Duvel > Heineken? En daarbij ga ik er standaard vanuit dat je Heineken pils bedoelde.
Ben ik het niet mee eens, en ik heb voor beiden gewerktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was mk.s conclusie, en ja ik bedoelde heineken pils
Heineken tap is stukken beter en beter dan Grolsch pils
Je vind heineken pils beter dan heineken tap?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, en ik heb voor beiden gewerkt
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je vind heineken pils beter dan heineken tap?
Je vind heineken tap slechter dan grolsch pils?
En toch smaakt het andersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Dat wat van de tap komt (en dus uit het fust) is exact hetzelfde bier dat in de flesje/blikjes gaat. Ik snap oprecht niet hoe mensen menen daar nu anno 2013 nog een smaakverschil in denken te kunnen herkennen.
Ik vind Grolsch pils beter drinkbaar dan heineken, en dat gaf ik ook toe in mijn sol. gesprek bij de laatste. Ik werd toch aangenomen
Whehequote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef m.k het volgende:
Prachtig dit
http://www.youtube.com/user/BroScienceLife?feature=watch
En altijd het laatste woord willen hebbenquote:
Acceptedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En altijd het laatste woord willen hebben![]()
Ik zal eens kijken of ik kan regelen dat er een blindproeven test komt bij een kroegbaas (C4 weet dan wel wie ik bedoel). Dan mag jij, en we houden het makkelijk, blind proeven tussen Heineken Tap, Heineken Fles, Heineken Blik, en Grolsh Beugel. Geen instinkers, gewoon zeggen welke welke is
Gaat je niet lukken
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En altijd het laatste woord willen hebben![]()
Ik zal eens kijken of ik kan regelen dat er een blindproeven test komt bij een kroegbaas (C4 weet dan wel wie ik bedoel). Dan mag jij, en we houden het makkelijk, blind proeven tussen Heineken Tap, Heineken Fles, Heineken Blik, en Grolsh Beugel. Geen instinkers, gewoon zeggen welke welke is
Gaat je niet lukken
quote:
Ik snap er weer geen donder vanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef m.k het volgende:
Prachtig dit
http://www.youtube.com/user/BroScienceLife?feature=watch
Alleen Bro's snappen ditquote:
Ah, OK, dus toch een aanwijzing dat ik een meisie benquote:
Bro stomp bitch!quote:
quote:
Ach, jochie, kom je ook aandacht te kort. Kom maar bij mama Muis hoor, die zal je wel een verhaaltje vertellenquote:
doeiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, jochie, kom je ook aandacht te kort. Kom maar bij mama Muis hoor, die zal je wel een verhaaltje vertellen
quote:
Flirten met een Fokster.... je bedoelt een nerd op een zolderkamertje bij zijn ouders thuis die zich op het internet voordoet als vrouw...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:30 schreef samthegreat5 het volgende:
De beste bezigheid die je kan hebben om 1:30 's nachts: flirten met een Fokster
Zal ik je eens wat vertellen. Je hebt toestemming om te lachen als nodig: ik heb al eens een date gehad met een Foksterquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
Flirten met een Fokster.... je bedoelt een nerd op een zolderkamertje bij zijn ouders thuis die zich op het internet voordoet als vrouw...
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
Flirten met een Fokster.... je bedoeld een nerd op een zolderkamertje bij zijn ouders thuis die zich op het internet voordoet als vrouw...
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen. Je hebt toestemming om te lachen als nodig: ik heb al eens een date gehad met een Fokster
Maar effe serieus, zo vreemd vind ik het niet hoor, dus zal niet lachenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, het bleek dus dat er wel degelijk vrouwen op het internet zijn
quote:
Maar ik welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Maar effe serieus, zo vreemd vind ik het niet hoor, dus zal niet lachen
Wat vind je niet zo vreemd, dates die voortkomen uit internetontmoetingen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Maar effe serieus, zo vreemd vind ik het niet hoor, dus zal niet lachen
Goeie maten heb jequote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:36 schreef samthegreat5 het volgende:
g iets vertellen: een maat van me heeft een chick op Omegle (FUCKING OMEGLE!11) ontmoet, daarna op FB toegevoegd, vervolgens gedate. Zijn nu al
Dat ja. Beter zo dan in een bar met halfdronken meiden te gaan flirten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat vind je niet zo vreemd, dates die voortkomen uit internetontmoetingen?
Tja, daar zit wat in, weet je dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat ja. Beter zo dan in een bar met halfdronken meiden te gaan flirten.
Iets heel erg veelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou Royyy? Had jij niet iets met de USA?
Ah tof. Bevalt dus goed. Wat was de motivatie om naar de USA te verhuizen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Iets heel erg veel. Ik ben afgelopen januari naar Wyoming verhuisd, en studeer daar. Op het moment ben ik even tot half augustus terug in NL, zodat ik een paar maanden fulltime kan werken bij m'n oude baan om m'n bankrekening weer wat te spekken. Kan niet wachten om weer terug te gaan, ben daar echt op m'n plek.
Ja, grappig eigenlijk, of de USA bevalt je uitstekend (zoals bij mij ook het geval was), of je ziet het als noodzakelijk leed dat je moet doormaken om het in Europa op de markt denkt beter te kunnen doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Iets heel erg veel. Ik ben afgelopen januari naar Wyoming verhuisd, en studeer daar. Op het moment ben ik even tot half augustus terug in NL, zodat ik een paar maanden fulltime kan werken bij m'n oude baan om m'n bankrekening weer wat te spekken. Kan niet wachten om weer terug te gaan, ben daar echt op m'n plek.
Ik denk dat ik naar de USA ga, mocht ik een Masterstage moeten doen. En promoveren zou ik ook best in de USA willen doen, als niet dan een postdoc daar. Ze staan daar sowieso versteld van ons wetenschappelijk onderwijs, dat kennen ze daar niet. Nederlandse wetenschappers doen het daar heel goedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, grappig eigenlijk, of de USA bevalt je uitstekend (zoals bij mij ook het geval was), of je ziet het als noodzakelijk leed dat je moet doormaken om het in Europa op de markt denkt beter te kunnen doen.
quote:
Echt enorm goed. Ik wilde per se uit Nederland weg. Klinkt misschien cliché, maar ik voel me er gewoon niet gelukkig. Ik had de afgelopen jaren al erg veel gereisd in de VS, en had tijdens die reizen altijd al een erg positieve indruk van het land gekregen. Ook tijdens het reizen al best wat mensen kennen geleerd.. dus tja, was een heel erg makkelijke keuze voor mijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah tof. Bevalt dus goed. Wat was de motivatie om naar de USA te verhuizen?
Klinkt goed. Zat je niet ook voor de baas een tijdje in de VS? Ik weet zo even 1,2,3 niet meer wat je voor de baas deed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:57 schreef Royyy het volgende:
[..]
Echt enorm goed. Ik wilde per se uit Nederland weg. Klinkt misschien cliché, maar ik voel me er gewoon niet gelukkig. Ik had de afgelopen jaren al erg veel gereisd in de VS, en had tijdens die reizen altijd al een erg positieve indruk van het land gekregen. Ook tijdens het reizen al best wat mensen kennen geleerd.. dus tja, was een heel erg makkelijke keuze voor mij.
Denk dat je me verwart met iemand anders, ik heb nooit bij Defensie gewerkt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zat je niet ook voor de baas een tijdje in de VS? Ik weet zo even 1,2,3 niet meer wat je voor de baas deed.
NL wetenschappelijk onderwijs is sowieso niet slecht, en ook veel samenwerking met andere uni's, zowel in de USA als in Europa. Zoek wel even alles goed uit voor je besluit een postdoc in de USA te doen. gekke angels en zo met subsidies.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar de USA ga, mocht ik een Masterstage moeten doen. En promoveren zou ik ook best in de USA willen doen, als niet dan een postdoc daar. Ze staan daar sowieso versteld van ons wetenschappelijk onderwijs, dat kennen ze daar niet. Nederlandse wetenschappers doen het daar heel goed
Ah, ok. Foutje danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Denk dat je me verwart met iemand anders, ik heb nooit bij Defensie gewerkt.
Wat studeer je dan? Ik herinner me iets van economie. Maar not sure.quote:
quote:
Ja, Erasmo is eigenlijk wel de DEF-SC dynoquote:
Nou, ik heb in NL een tijdje International Business gestudeerd, dat is waarschijnlijk wat jij je herinnertquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat studeer je dan? Ik herinner me iets van economie. Maar not sure.
Dit begint akelig veel op een kruisverhoor te lijken
Ah, yes. Het begint te dagen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:10 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nou, ik heb in NL een tijdje International Business gestudeerd, dat is waarschijnlijk wat jij je herinnert. Maar dat beviel me echt totaal niet, en omdat ik ook zo graag uit NL wegwilde ben ik daar een jaar geleden mee gestopt.
Ik studeer nu Political Science, en daarbinnen wil ik me dan voornamelijk richten op foreign policy en international relations.
Ik heb de eerste gestartquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, Erasmo is eigenlijk wel de DEF-SC dyno
Naast die houte shuit?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gestart
@scheveningen nu
En voor wat ik laatst las, ga je een leuk studie jaar tegemoet met college's door US mil (ik weet zijn naam niet meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:10 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nou, ik heb in NL een tijdje International Business gestudeerd, dat is waarschijnlijk wat jij je herinnert. Maar dat beviel me echt totaal niet, en omdat ik ook zo graag uit NL wegwilde ben ik daar een jaar geleden mee gestopt.
Ik studeer nu Political Science, en daarbinnen wil ik me dan voornamelijk richten op foreign policy en international relations.
Ah ja, komende semester heb ik een vak dat gegeven wordt door Marc Wall. Heeft allerlei diplomatieke functies gehad, en is tegenwoordig de foreign policy advisor van US Pacific Command. Gaat erg interessant worden verwacht ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En voor wat ik laatst las, ga je een leuk studie jaar tegemoed met college's door US mil (ik weet zijn naam niet meer).
Ach, je wordt nooit slechter van een buitenland ervaring (behalve als je als militair er onvoorbereid naar toe uitgezonden wordt).
Scheveningenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gestart
@scheveningen nu
Dat museum ding bedoel ikquote:
Ja dat bedoelde ik dat vak door Marc. En dat hoef je in NL niet te verwachten dat je zo'n vak volgt en er een blok is waar bijv. de CDS aan het woord komt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah ja, komende semester heb ik een vak dat gegeven wordt door Marc Wall. Heeft allerlei diplomatieke functies gehad, en is tegenwoordig de foreign policy advisor van US Pacific Command. Gaat erg interessant worden verwacht ik.
Zalig weer zo'n duidelijk antwoordquote:
Niks doen. In zonnetje zitten op balkon.quote:
En m'n tuinkruiden wegmieteren. Aangevroten doot de kaddenquote:
Kabeltje van de laptop hebben ze ook al stuk geknaagdquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:07 schreef AchJa het volgende:
Gvd GPRS hiero als max verbinding... En dan moet ik nog naar buiten ook...
Ik weet hetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou ja, ik vind er iets van maar je moet het vooral zelf weten
Kut, mijn tien uurtje gemist...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
meh, uit ellende maar een blik bier opengetrokken
Ach, het is mooi weer, dus drinken we er virtueel eentje samenquote:
Wat? Is Mistress_ X ER?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:24 schreef m.k het volgende:
Dat word een paar maanden ban voor ER. Oh wacht
Had je een date met hem?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja dag, Engels examen wordt misschien ongeldig verklaard omdat een malloot het examen had gejat
De rest weet ik niet... Ik wel iig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat? Je bedoeld dat men echt een leven heeft ?
Gekkenhuis!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WAT_! Dit moet echt niet gekker worden.
Dan moet je poetsen!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat Lotussss dof is
gvdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Deze taart
[ afbeelding ]
x ontelbaar
Nou ja zegquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben jij ook weer vrijgelaten uit de kelder?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat Lotussss tof is
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:30 schreef Nibb-it het volgende:
Kad kwam net zeiknat thuis, zal wel weer ergens in een vijver zijn gekukeld of zo..
Kadten moeten ook afkoelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:30 schreef Nibb-it het volgende:
Kad kwam net zeiknat thuis, zal wel weer ergens in een vijver zijn gekukeld of zo..
Hier is dat juist andersomquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik lik mijn kad altijd zodat ie afkoelt.
Je moet poesjes likken, geen kadten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik lik mijn kad altijd zodat ie afkoelt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:55 schreef AchJa het volgende:
Alleen haardblokken van de supermarkt gebruiken.... Oh, gelukkig gelezen nadat het half gerooide bos in de kachel verdwenen was...
Niet dat het nodig is voor de warmte, maar ja fikkie stoken...
Jij weet echt niet waar je mee bezig bent hè?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Hehe, als ik 15 pils op kan in 12 uur zonder frisdrank/water en daarna nog 100m in een rechte lijn kan lopen krijg ik 60,-
Kom op dat is 1 bier per uur + een beetje.. dat moet toch wel lukkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij weet echt niet waar je mee bezig bent hè?
BTW wel een leuke taart
Je moet het zelf weten, je bent nu 'volwassen'. Ik vind het niet slim.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom op dat is 1 bier per uur + een beetje.. dat moet toch wel lukken
De uitdaging vindt over 3 weken plaats, 3 weken tijd om pils te drinkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, je bent nu 'volwassen'. Ik vind het niet slim.
Je moet het helemaal zelf weten als je al op jouw leeftijd je hersenen en lever wilt verklooien.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De uitdaging vindt over 3 weken plaats, 3 weken tijd om pils te drinken
15 in 12 uur...?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Hehe, als ik 15 pils op kan in 12 uur zonder frisdrank/water en daarna nog 100m in een rechte lijn kan lopen krijg ik 60,-
Ik luister altijd de uitvoering door Idil Biret.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
![]()
Stel je niet zo aan, 15 bier in 12 uur...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet het helemaal zelf weten als je al op jouw leeftijd je hersenen en lever wilt verklooien.
Het is toch een 15 uur loonquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
2 Uurtjes werk, en dan doen we het kalm aan.
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Daarom, rap verdiend. En het is geen overdreven hoeveelheid in korte tijd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is toch een 15 uur loonvoor mij dan
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom, rap verdiend. En het is geen overdreven hoeveelheid in korte tijd.
Ik weet niet hoe je het bedoelt, 15 pilsjes is 10 flesjes, is minder dan een half krat binnen 12 uur...quote:Op [url=http://forum.fok.nhalfpic/1981796/5/50#127564523]zaterdag 8 juni 2013 21:09[/url] schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Ik las verkeerd, en moest daardoor aan 'binge drinking' denken, 15 blikjes.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het bedoelt, 15 pilsjes is 10 flesjes, is minder dan een half krat binnen 12 uur...
Zo schokkend is dat niet.
Ik bedoelde 15 flesjes a 33clquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het bedoelt, 15 pilsjes is 10 flesjes, is minder dan een half krat binnen 12 uur...
Zo schokkend is dat niet.
15 blikken in 15 minuten is bingen...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, en moest daardoor aan 'binge drinking' denken, 15 blikjes.
Ik weet wat het is. Ik hoor t.z.t. wel of BB idd de discpiline kan opbrengen om er 12 uur over te doen.quote:
Tss, geen twijfelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wat het is. Ik hoor t.z.t. wel of BB idd de discpiline kan opbrengen om er 12 uur over te doen.
Het voordeel daarvan krijg je nu nogquote:
Avond meneer met de banaan in de oorquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond meneer met de banaan in de oor
Wat is de beste tactiek, sowieso veel eten. In 't begin een stuk of 4 en dan afbouwen? Het gaat natuurlijk om het eindresultaat, niet of het op komtquote:
Zou gaan barfenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat is de beste tactiek, sowieso veel eten. In 't begin een stuk of 4 en dan afbouwen? Het gaat natuurlijk om het eindresultaat, niet of het op komt
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zou gaan barfenVinger dr in een verder gaan
Dat is voor alles de beste oplossingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zou gaan barfenVinger dr in een verder gaan
Al of DM'en met een blonde Fok! chick die 1 vage foto waarop ze wel knap lijkt in haar fotoboek heeft mij weerhoudt van fappenquote:
Nee, maar laat ons alsjeblieft in de waanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Al of DM'en met een blonde Fok! chick die 1 vage foto waarop ze wel knap lijkt in haar fotoboek heeft mij weerhoudt van fappen
Daar is echt een heleboel meer voor nodigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar laat ons alsjeblieft in de waan
Hahaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
@ Sami, ik moest even zoeken, maar ik dacht aan je UI echt even 'verhip, daar hebben we Wijnand weer'
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar is echt een heleboel meer voor nodig
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
@ Sami, ik moest even zoeken, maar ik dacht aan je UI echt even 'verhip, daar hebben we Wijnand weer'
Ow, nu wil ik weten of Wijnand een kloontje is van Sam of Sam een kloontje van Wijnandquote:
oeh, dit moet ik ook wetenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, nu wil ik weten of Wijnand een kloontje is van Sam of Sam een kloontje van Wijnand
Moet je aan Sam/Wijnand vragen, ik weet het antwoord nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:15 schreef jitzzzze het volgende:
snel, vertel het mij want anders doe ik geen oog meer dicht
Waarom duurt het zooooo langquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je aan Sam/Wijnand vragen, ik weet het antwoord niet
Je post in DEF hè, geduld is een schone zaak, en of je antwoord krijgt is ook nog maar de vraagquote:
Ik haat wachtenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je post in DEF hè, geduld is een schone zaak, en of je antwoord krijgt is ook nog maar de vraag
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je post in DEF hè, geduld is een schone zaak, en of je antwoord krijgt is ook nog maar de vraag
Duizend maalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:22 schreef jitzzzze het volgende:
Het is maar goed dat ik er niet mijn beroep van heb gemaakt
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:22 schreef jitzzzze het volgende:
Het is maar goed dat ik er niet mijn beroep van heb gemaakt
Dat was amootje...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, jongens. Ik ben godverdomme ARMA 3 aan 't doen met Nibb-it..
Nee, Wijnand is genuine. Geen kloon van mij. Hij was die Kmar cadet weet je nog
hap, hap, hapquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, jongens. Ik ben godverdomme ARMA 3 aan 't doen met Nibb-it..
Nee, Wijnand is genuine. Geen kloon van mij. Hij was die Kmar cadet weet je nog
Je kent het verhaal van de brugwachter?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want dan was ik wel brugwachter geworden, of sluiswachter, of veldwachter, of boswachter.
Nee?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van de brugwachter?
Was eoa cadet volgens mij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Negatief. Amootje was bewaker op schiphol. Wmr geloof ik.
It kin net...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van de brugwachter?
Wijnand heeft een paar weken terug hier nog gepost, ik ga even zoeken, maar ik dacht ook dat hij Kmar blauw was/wilde worden.quote:
Was nogal populair in de jaren '90 bij management trainingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was nogal populair in de jaren '90 bij management trainingen.mijn leven is echt verrijkt nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hij wou ook blauw worden, zeg ik ook: hij was de Kmar cadet. Amootje was grensbewaking op schiphol. Het kan zijn dat hij zoals AchJa zegt voor officier door was gegaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wijnand heeft een paar weken terug hier nog gepost, ik ga even zoeken, maar ik dacht ook dat hij Kmar blauw was/wilde worden.
Edit DEF / [DEF] SC#543 V&V, de verrotte fundering van de organisatie..
quote:
Bij mijn weten was amootje ook een cadet leerling.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wijnand heeft een paar weken terug hier nog gepost, ik ga even zoeken, maar ik dacht ook dat hij Kmar blauw was/wilde worden.
Edit DEF / [DEF] SC#543 V&V, de verrotte fundering van de organisatie..
Zou je gelijk in kunnen hebben, Kan ik mij eigenlijk niet meer zo goed herinneren. Ik heb amootje in ieder geval hier ook al een tijd niet meer gezien.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij mijn weten was amootje ook een cadet leerling.
Ach, het is verder ook niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou je gelijk in kunnen hebben, Kan ik mij eigenlijk niet meer zo goed herinneren. Ik heb amootje in ieder geval hier ook al een tijd niet meer gezien.
Beter andersom... rustig opbouwen werkt altijd het beste. Ik zou zelf de eerste 8 uur sowieso niet drinken, dan de laatste vier uur gewoon rustig aan pilsenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat is de beste tactiek, sowieso veel eten. In 't begin een stuk of 4 en dan afbouwen? Het gaat natuurlijk om het eindresultaat, niet of het op komt
Nicequote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag stelletje dorpsidioten, bin ich wieder ! Terug uit Normandië, kop zo rood als een tomaat, in slaap gevallen op de dropzone. In ieder geval, top tijd gehad daaro!
Ow, OK, en wat heb je in Normandië gedaan? D-Day nagespeeld?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dag stelletje dorpsidioten, bin ich wieder ! Terug uit Normandië, kop zo rood als een tomaat, in slaap gevallen op de dropzone. In ieder geval, top tijd gehad daaro!
Ow, 't is Sam en niet Wijnandquote:
Zo goed?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, 't is Sam en niet Wijnand
Hoi Sam
Pfff, waar je maar even zin in hebt. Ik kak al in als een football game een verlenging heeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
Net een honkbalwedstrijd van 5 1/2 uur gezien.
quote:Op zondag 9 juni 2013 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, waar je maar even zin in hebt. Ik kak al in als een football game een verlenging heeft.
Maar ik neem aan dat je nu hoog en droog achter een pc zat en níet op de tribune
Ow, daar heb ik een heel kort stukje van gezien. Jeetje 18e inningquote:Op zondag 9 juni 2013 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was een wedstrijd uit de MLB. Texas-Toronto. 3-3 in de 9de inning. Winnend punt (3-4) in de 18de inning.
Daar ga niet op reagerenquote:Op zondag 9 juni 2013 01:31 schreef samthegreat5 het volgende:
En als u nu in mijn fotoboek kijkt dan heeft u nog welgeteld 10 uur en 29 minuten de tijd om te kijken naar een bonus voor de oplettenden.
Peppie hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 01:31 schreef samthegreat5 het volgende:
En als u nu in mijn fotoboek kijkt dan heeft u nog welgeteld 10 uur en 29 minuten de tijd om te kijken naar een bonus voor de oplettenden.
quote:
Nu ja, moe en tijdstip en zo.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha. Barret met dubbel r. Foei!!!
Nee, maar serieus, ik ben natuurlijk de afgelopen maanden zelf niet echt aanwezig geweest, dus heb eigenlijk veel gemist. Dat je je baret gehaald had wist ik ook nietquote:
Bij mij:quote:Op zondag 9 juni 2013 02:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Jitzzze, wat de neuk![]()
Laatste voyeur(s)
samthegreat5
jitzzzze
IkStampOpTacos
jitzzzze
jitzzzze
jitzzzze
Ik snap dat ik heet ben en zo maar dit gaat wel een beetje ver hoor
quote:Op zondag 9 juni 2013 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh godverdomme zeg. Tering. Jezus.. Scheldwoorden komen mij te kort. Ik denk dat ik in een hoekje traumatisch ga liggen bibberen en janken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |