Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 08-06-2013 21:42:53 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan aan het programma liggen, maar de meeste dates van mensen zijn niet zo tot in de puntjes verzorgt als in de afleveringen....
[ Bericht 15% gewijzigd door W00fer op 08-06-2013 03:28:47 ]Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:13 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 6 alvast kijken.Leuke spoiler xD hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan aan het programma liggen, maar de meeste dates van mensen zijn niet zo tot in de puntjes verzorgt als in de afleveringen....dit.quote:
[ Bericht 23% gewijzigd door IT-Alex op 08-06-2013 04:44:34 ]
Maak een TR met een link naar de foto, er is vast een modje die het even wil doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef hmmmz het volgende:
Waarom is de foto van Jasper niet bij de rest in de OP gezet? Prutsers!
Ik ga niet iemand anders z'n fouten opknappen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak een TR met een link naar de foto, er is vast een modje die het even wil doen.
En in de download. Joostquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:29 schreef Captainp00face het volgende:
Nieuwe aflevering staat al op Youtube
Is waarschijnlijk weer gedelete van youtube want ik kan hem nergens vinden ;-)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:29 schreef Captainp00face het volgende:
Nieuwe aflevering staat al op Youtube
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
Stuur Joost deze kant opquote:
Je had vandaag weer een date? lekker tempoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:52 schreef De-Dwerg het volgende:
De eerste date vondt ik niet zo goed gaan, maar ja met ewoud en camera's er bijis toch heel anders, de twee waarvan ik net terug ben vont ik een heel stuk beter gaan, zonder ewoud en camera's
Je spelling is wel creatiefquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:52 schreef De-Dwerg het volgende:
De eerste date vondt ik niet zo goed gaan, maar ja met ewoud en camera's er bijis toch heel anders, de twee waarvan ik net terug ben vont ik een heel stuk beter gaan, zonder ewoud en camera's
Nijmegenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:18 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik kan beter eerlijk zijn, en voor de tweede date hebben wij wat in Nijmegen rond gelopen, wat gedronken en dan weer richting huis, dus elkaar gewoon leren kennen.
Lijkt me ook echt lastig ja..al helemaal als je zelf onzeker bent (wat iedereen is in dit programma lijkt me..behalve die Avithal danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:19 schreef hmmmz het volgende:
Lijkt me goed kut om serieus te daten met zo'n camera op je snufferd.
Eigenlijk is het omgekeerd Avithal is onzekerder dan mij over haar uiterlijk, ik heb alleen weinig ervaring als het gaat over daten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt lastig ja..al helemaal als je zelf onzeker bent (wat iedereen is in dit programma lijkt me..behalve die Avithal dan)
Dat is wel wat ze zegt in het programma, maar als ik haar zo zie qua gedrag dan staat het er echt lijnrecht tegenover eigenlijk. Kan ook wel wat overcompensatie zijn, maar dat gevoel krijg ik niet echt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:34 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Eigenlijk is het omgekeerd Avithal is onzekerder dan mij over haar uiterlijk, ik heb alleen weinig ervaring als het gaat over daten.
Ik denk dat je beter Marcel of wellicht Jasper/Alex een dm kan sturen met jou foto waarna zij hem kunnen doorsturen naar Joost. Dan kan Joost zelf kijken wat hij ermee wil doen.quote:
Ben het met je eens, ik krijg dat gevoel ook niet echt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze zegt in het programma, maar als ik haar zo zie qua gedrag dan staat het er echt lijnrecht tegenover eigenlijk. Kan ook wel wat overcompensatie zijn, maar dat gevoel krijg ik niet echt.
Het is alles behalve serieus. Ik ben stukken ouder dan Joost.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter Marcel of wellicht Jasper/Alex een dm kan sturen met jou foto waarna zij hem kunnen doorsturen naar Joost. Dan kan Joost zelf kijken wat hij ermee wil doen.
Wie is Joost danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is alles behalve serieus. Ik ben stukken ouder dan Joost.Maar wat een leuke vent
Ik loop een beetje voorquote:
Schreeuw niet zo, en neequote:
Joost mag het weten.quote:
quote:
Ja inderdaad, baggerquote:
Je kan altijd nog met Marc pottenbakkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef MissesCrue het volgende:
Ik vind Avithal helemaal niet knap eigenlijk :$ Ze is niet het type meisje waar ik op zou vallen, vind haar niet echt een mooi gezicht hebben om eerlijk te zijn en haar haar is ook niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik het vragen mag he?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:17 schreef MissesCrue het volgende:
Marc is ook niet het type man waar ik op zou vallen _o- dan heb ik liever Avithal.
Nee ik ben bi haha.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:21 schreef blow... het volgende:
[..]
als ik het vragen mag he?
Ben jij bi of kijk jij wat je zou doen als je een man was?
okequote:
Wat hip hihihiquote:
Heerlijke zinsbouwquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef blow... het volgende:
[..]
oke. Voelt het dan niet soms of je beter met een man kan nemen om gezeur te voorkomen?
Op dit moment (ik ben pas zestien) is dat inderdaad wel het geval, ben alleen uit de kast bij mijn familie en erg close vrienden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef blow... het volgende:
[..]
oke. Voelt het dan niet soms of je beter met een man kan nemen om gezeur te voorkomen?
ooh zo. Lijkt me ook niet zo makkelijk om dan te zeggen dat ne iemand keuk vindt als het een meid is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:33 schreef MissesCrue het volgende:
[..]
Op dit moment (ik ben pas zestien) is dat inderdaad wel het geval, ben alleen uit de kast bij mijn familie en erg close vrienden.
Jonkie :p je hebt je hele leven nog voor jequote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:33 schreef MissesCrue het volgende:
[..]
Op dit moment (ik ben pas zestien) is dat inderdaad wel het geval, ben alleen uit de kast bij mijn familie en erg close vrienden.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan altijd nog met Marc pottenbakkenhahahahaha pricelessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat mobiel. Daarna niet meer aan gedacht. Huilie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef hmmmz het volgende:
Waarom is de foto van Jasper niet bij de rest in de OP gezet? Prutsers!
Ik vind haar ook echt niet knap..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef MissesCrue het volgende:
Ik vind Avithal helemaal niet knap eigenlijk :$ Ze is niet het type meisje waar ik op zou vallen, vind haar niet echt een mooi gezicht hebben om eerlijk te zijn en haar haar is ook niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan altijd nog met Marc pottenbakkenplaatsvervangende schaamteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Hij is van de andere kantquote:Op zondag 9 juni 2013 09:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat Ewout zelf nog maagd is aangezien hij zo hard om seksgerelateerde dingen moet lachen.
Ze ziet er gemiddeld uit, maar heeft lang blond haar. Dat is voor de meeste mannen al genoeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef MissesCrue het volgende:
quote:
Ik denk dat er zoo'n 10 afleveringen komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Morgen de laatste aflevering!![]()
(toch?)
niet alle mannen over een kam scheren.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ze ziet er gemiddeld uit, maar heeft lang blond haar. Dat is voor de meeste mannen al genoeg.
Het zijn er 8, dus als ik het goed heb morgen en dan nog tweequote:Op zondag 9 juni 2013 17:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Morgen de laatste aflevering!![]()
(toch?)
die van mari heeft ook lang blond haar maar die zou ik voor geen 1000 euro doenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Haha er staat toch ook 'meeste' en geen 'alle'. :-)
marcelquote:Op zondag 9 juni 2013 18:26 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Het zijn er 8, dus als ik het goed heb morgen en dan nog twee
Ben je al uitgenodigd bij andere programma's? Als je reality ster wordt hoef je ook niet meer te solliciterenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef De-Dwerg het volgende:
Die van vrijdag moet je wachten tot de laatste aflevering. Die van gisteren was 10x beter.
gisteren? Is dat zo recent dan.? En de grote vraag: heb je nog sex gehadquote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef De-Dwerg het volgende:
Die van vrijdag moet je wachten tot de laatste aflevering. Die van gisteren was 10x beter.
komt nogquote:Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef De-Dwerg het volgende:
Nog geen seks, nog niet uitgenodigd voor andere programma's. Maar vrijdag al met ewoud de grap gemaakt als ik bij seizoen twee (geen idee of die komt, en als glamorama dit leest nee je mag mij hier niet op qouten of andere post van mij op dit forum gebruiken) dat het 'ik heb het nog nooit gedaan rusland of thailand' wordt
Vriendjes blijven met Ewoud helpt waarschijnlijk wel... :-)quote:Op zondag 9 juni 2013 18:39 schreef De-Dwerg het volgende:
Maar ja, ik heb in alle eerlijkheid wel over na gedacht om wat doen met mijn bekendheid, heb alleen geen idee waar ik moet beginnen.
Hehe, had al gezegd dat als hij mij nodig heeft dat hij gewoon contact met me kan opnemen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Vriendjes blijven met Ewoud helpt waarschijnlijk wel... :-)
Als het mag van je contract kun je je ook opgeven voor take me out of zo'n soort programma. :-) Word je de volgende Britt of Ymkequote:Op zondag 9 juni 2013 18:44 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hehe, had al gezegd dat als hij mij nodig heeft dat hij gewoon contact met me kan opnemen.
Nieuw seizoen Beauty & The Nerdquote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef De-Dwerg het volgende:
Misschien met ewoud contact opnemen voor die americaanse reality show 'king of the nerds' dacht ik dat die heet, waar een groep nerds/geeks tegen elkaar strijden om te zien wie de alpha-geek is.
Oh en voor de mensen die het leuk vinden, Marc heeft een twitter account.
https://twitter.com/marcnooitgedaan
Die lijkt me heeeeeeeel erg fake.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef De-Dwerg het volgende:
En deelnemen?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:51 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik zou geen nee zeggen, om dat te hosten.
Deelnemen? Nee, vondt het leuk voor ik heb het nog nooit gedaan maar beuty and the nerd is mij net iets teveel 'in de zijk nemen' tvquote:
Je moet er wat voor over hebben als je van je tv optredens wilt leven :-) Alternatieven zijn van duikplanken springen of stijldansen!quote:Op zondag 9 juni 2013 18:54 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Deelnemen? Nee, vondt het leuk voor ik heb het nog nooit gedaan maar beuty and the nerd is mij net iets teveel 'in de zijk nemen' tv
Ok. Ik vond het altijd wel een leuk programma..niet zozeer als uitlach-tv (wat dit programma waar jij aan meedoet juist wel is imo), maar meer om die onderlinge banden en verschillen te zien. Je ziet de "nerds" toch altijd wel erg groeien in dat soort programma's, al zijn het dan vooral echt jonge kerels van max 23 ofzo volgens mij.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:54 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Deelnemen? Nee, vondt het leuk voor ik heb het nog nooit gedaan maar beuty and the nerd is mij net iets teveel 'in de zijk nemen' tv
Denk dat je daarme wel een zomer mee bezig bent.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef Cue_ het volgende:
BatN is natuurlijk wel vage/rare opdrachten doen. Maar het contact met de meiden en de makeover zijn natuurlijk wel goed om mee temaken.
Al kost dat programma volgens mij wel meer tijd qua opnames enzo.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef De-Dwerg het volgende:
Misschien met ewoud contact opnemen voor die americaanse reality show 'king of the nerds' dacht ik dat die heet, waar een groep nerds/geeks tegen elkaar strijden om te zien wie de alpha-geek is.
Godverquote:Marc @marcnooitgedaan 3 Jun
Die Madalinde...Betere tieten dan Linda #ihhnng
Homo's hebben ook seks. #durftezeggenquote:
Tijdje terug stond er nog bij dat dat een fake account isquote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef De-Dwerg het volgende:
Nieuwe afleveringen zijn op maandag toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Apotheose het volgende:
Herhaling?Is dit niet een aflevering van 2 weken of meer terug?
oow hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen zijn op maandag toch?
Haar versieren doe je zo:twitter:Avithall twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 09:00:19Goodmorning -.- woke up too fucking early. #blottebillengezicht #dontcare http://t.co/LlxFZZGyvy reageer retweet
En Legohaar heeft ook Twitter:twitter:Avithall twitterde op woensdag 05-06-2013 om 21:38:58Vind je het gek dat ik op iemand uitgekeken raak als iemand nooit wat van zich laat horen of nooit tijd heeft om wat te ondernemen. reageer retweet
twitter:Jvdhof twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 02:20:43Gevalletje zelfkastijding, voor de leeuwen op FOK! en we zien wel wat er van komt #toboldlygo reageer retweet
toch zou ik haar doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:01 schreef W00fer het volgende:
Avithall zonder makeup.bmpHaar versieren doe je zo:twitter:Avithall twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 09:00:19Goodmorning -.- woke up too fucking early. #blottebillengezicht #dontcare http://t.co/LlxFZZGyvy reageer retweet
En Legohaar heeft ook Twitter:twitter:Avithall twitterde op woensdag 05-06-2013 om 21:38:58Vind je het gek dat ik op iemand uitgekeken raak als iemand nooit wat van zich laat horen of nooit tijd heeft om wat te ondernemen. reageer retweet
twitter:Jvdhof twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 02:20:43Gevalletje zelfkastijding, voor de leeuwen op FOK! en we zien wel wat er van komt #toboldlygo reageer retweet
jammer dat jij er niet bijzitquote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef De-Dwerg het volgende:
En nog een half uurtje voordat de show begint.
Ja, na 1.5 maandquote:
Vind het geen noemenswaardige hobby.. tenminste het is er eentje die veel vrouwen afschrikt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
Ook handig voor een extra zakcentje.
Dat 2e deel kan ik begrijpenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het geen noemenswaardige hobby.. tenminste het is er eentje die veel vrouwen afschrikt.
Echt hequote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Niet ter sprake gekomenHet hele programma gaat erover verdomme
iddquote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Niet ter sprake gekomenHet hele programma gaat erover verdomme
Wat een generalisatie, ik zou dat wel leuk vinden.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat 2e deel kan ik begrijpenmaar het eerste dan weer niet echt.
Nouja, deel 1 omdat deel 2 denk ik vooralquote:Op maandag 10 juni 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dat 2e deel kan ik begrijpenmaar het eerste dan weer niet echt.
Ja.. jij.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een generalisatie, ik zou dat wel leuk vinden.
joost is anders geaard.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
Joost liegt ook weer de hele boel bij elkaar.
Kloptquote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
De eerste keer hoeft niet per se een vrouw te zijn natuurlijk he.
waannneerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Vrienden steunen in de zoektocht
Lees: Vrienden die je irritant gaan pushen omdat blonde wijf aan de bar te versieren en te hosselen..
iddquote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
gaat ie nou vrienden uitnodigen om te melden dat ie maagd iswat een onzin, alsof je dat niet weet als vrienden
Ewout moet zijn volgende acteurs en verhaallijnen iets zorgvuldiger uitzoeken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
gaat ie nou vrienden uitnodigen om te melden dat ie maagd iswat een onzin, alsof je dat niet weet als vrienden
ja idd, die joost is gewoon te ongeloofwaardig, net als lindaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ewout moet zijn volgende acteurs en verhaallijnen iets zorgvuldiger uitzoeken.
We hebben eigenlijk geen kut gedaanquote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa boy.. dit wordt weer lachen.
en nu kan dat arme kind niet meer van m afquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef De-Dwerg het volgende:
Zijn ze eindelijk getrouwd gebeurt er niks, misschien iets mis met het aperatuur?
Teveel gezopen misschienquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef De-Dwerg het volgende:
Zijn ze eindelijk getrouwd gebeurt er niks, misschien iets mis met het aperatuur?
zou mij niks verbazen als ze het geen anderhalf jaar hebben volgehouden hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef De-Dwerg het volgende:
Madelinde krijgt boy's boy blijkbaar niet omhoogquote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef De-Dwerg het volgende:
ach je kan alsnog alle kanten op zolang je geen vaginale penetratie doetquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef blow... het volgende:
[..]
zou mij niks verbazen als ze het geen anderhalf jaar hebben volgehouden hoor.
anaal ook nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach je kan alsnog alle kanten op zolang je geen vaginale penetratie doetalle andere opties mogen wel he
Waarom zou je het niet kwijt willen?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat niet meedoen met een programma.. trouwen in het programma.. om vervolgens tijdens HET moment het niet te doen.. dus die lui hebben echt wel geneukt, maar willen t gewoon niet kwijt.
of ze hebben het allang gedaan... 1 van beide..
Die hebbem het na een maandje wel gedaan heurr.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat niet meedoen met een programma.. trouwen in het programma.. om vervolgens tijdens HET moment het niet te doen.. dus die lui hebben echt wel geneukt, maar willen t gewoon niet kwijt.
daar wordt je toch niet zwanger vanquote:
Omdat je dat niet bij een etentje doetquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet kwijt willen?
Alles is gescript, nog een optie.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef Cue_ het volgende:
en wel breed lachend met je vriendin dildo's gaan uitzoekenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet kwijt willen?
Is dit de eerste keer dat je kijkt ofso?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef blow... het volgende:
[..]
Omdat je dat niet bij een etentje doet
Volgens mij is sex iets heel moois en moet dat alleen gebeuren bij mensen die echt van elkaar houdenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar wordt je toch niet zwanger vanhet huwelijk is toch om kinderen te verwekken enzo?
* littledrummergirl is niet zo kerkelijk gezinden heeft geen idee
boy niet maar joost wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je kijkt ofso?Die Boy kent geen schaamte..
Weet ik veel. "het was zo magisch, wil het toch voor mezelf houden ' .. of .. 'van t geloof mag je het niet bespreken buiten de slaapkamer"quote:
Was ze niet mormoon? Die moeten heeeel veeel kindjes makenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar wordt je toch niet zwanger vanhet huwelijk is toch om kinderen te verwekken enzo?
* littledrummergirl is niet zo kerkelijk gezinden heeft geen idee
Yup, of dat idd.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles is gescript, nog een optie.
hoe ik over sex denk? Vrrekte lekkerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je kijkt ofso?Die Boy kent geen schaamte..
ja geloof t welquote:Op maandag 10 juni 2013 21:46 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Was ze niet mormoon? Die moeten heeeel veeel kindjes maken
Ik kijk wss een paar seconden anders dan jij. Wil iemand trouwens posten als het begint, dan zet ik hem weer aan.quote:
Nu.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik kijk wss een paar seconden anders dan jij. Wil iemand trouwens posten als het begint, dan zet ik hem weer aan.
Een zelfgemaakte lijkt het wel.quote:
hey hey, ik nu ook, vandaag nog gebruikt :pquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef CaptainCab het volgende:
Kijk Marcel, Alex heeft wel een strijkplank
Is wasim z'n huisquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef CaptainCab het volgende:
Kijk Marcel, Alex heeft wel een strijkplank
kijk zo maar.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Hoe kun je vrouwen versieren als je aan een vlieger hangt?
Achter haar gaan staan als ze moeite heeft met het vasthouden van de vliegerquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Hoe kun je vrouwen versieren als je aan een vlieger hangt?
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
hey hey, ik nu ook, vandaag nog gebruikt :p
lekkere vliegeren op stiletto'squote:
wiequote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja hoor hoezo gescript, gewoon een escort
Ik ben bang van nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Axe, zit er nu geen date meer tussen ons in?
niet heel lelijk hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Ze is er precies goed op gekleed met dat korte rokje
Ik dacht dat het wasborden waren die dat deden, weer wat geleerd.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Dan is de conclusie dus dat strijkplanken ontmaagding brengen
Goed nieuws voor Marcel
Wist zij niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar als je gaat kitesurfen niet echt handig he?
Die wind is toch een goed excuus om haar op het strand van achter te pakkenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dude plant je lijf tegen die van haar aan
Maar voor wie geld het dan als pittyfuck?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Oh hij is heel ruimdenkend, rolstoel maakt niks uit.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Oh hij is heel WANHOPIG, rolstoel maakt niks uit.
Hoe weet je dat, heb je zelf een poes?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je poes wordt toch ook direct zo droog als de sahara als je die gast ziet
Terechtquote:
Het zijn studenten, die naaien iederen er bij als ze het kunnenquote:
Nee, maar ik denk dan van.. als ik een vrouw was dan..quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, heb je zelf een poes?
Wordt er toch nog genaaidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |