SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
julllie zijn ingame op mijn scherm (publicpervert ingame)quote:Vicariously I live while the whole world dies![]()
Iddquote:
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Ja ik, add me: Newbquote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Kutzooi zit in promotions en speel weer fking slecht.
kanker systeem waardoor je helemaal gepressured word en slechter speelt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Nah, jij maakt je druk om niksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Kutzooi zit in promotions en speel weer fking slecht.
kanker systeem waardoor je helemaal gepressured word en slechter speelt.![]()
Ik speel ook gewoon relaxed en voel me niiet gepressured ofzo maar toch verlies is steeds die promos dus geef ik dat gewoon de schuld achteraf.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Zit in het FOK channel bij LOL (Vaniq), als iemand wil spelen met een noob zeg het maar. Ik ga denk dan Blitz spelen.![]()
Ik moest gaan ff een paar mensen mijn pianokunsten laten horen. Zat helemaal te overleggen tijdens het spelen vandaar die zuig xDWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Kenker van 3x in Promo naar bijna 0 lp in 1 dag.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Iemand die 'Twisted Fate OP' heet en 1-10 gaat als first pick TF
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:01 schreef Euroteller het volgende:
Kan iemand achterhalen of deze skin wat waard is?
[ afbeelding ]![]()
Gekocht! Thanks ouwequote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:53 schreef dustbrain het volgende:
[..]
foxfire Ahri on sale, hier is je kans.![]()
yupyup. Zo worden ze natuurlijk nooit serieus genomen.quote:Vicariously I live while the whole world dies![]()
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Letterlijk! Ik zou ze serieus niet willen nemen. En die ene is net een hamsterquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
yupyup. Zo worden ze natuurlijk nooit serieus genomen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Met Zed je shurikens missen tijdens ult nadat je die gemaxed hebt. Die E moet echt weer naar 3 sec imo. Waarom alles nerfen? waarom niet gewoon een enrf op één van zijn spells. Net als bij olaf, gelijk alles nerfen. Kut riot.
We're slowly approaching inevitable death.![]()
y mad thoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:00 schreef dustbrain het volgende:
Met Zed je shurikens missen tijdens ult nadat je die gemaxed hebt. Die E moet echt weer naar 3 sec imo. Waarom alles nerfen? waarom niet gewoon een enrf op één van zijn spells. Net als bij olaf, gelijk alles nerfen. Kut riot.![]()
Ja, vize kut nidalees en caithlyns die ineens uit de weg van je shurikens springen. Vieze bitches.quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
Maar wie is nou jouw favoriete Siren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja, vize kut nidalees en caithlyns die ineens uit de weg van je shurikens springen. Vieze bitches.![]()
![]()
Die support is wel redelijk normaal volgens mij (maar niet heel lekker ofzo)quote:Vicariously I live while the whole world dies![]()
Wel boven gemiddeld imoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die support is wel redelijk normaal volgens mij (maar niet heel lekker ofzo)
(als je aziaten kan waarderen)![]()
![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is niet de support, dat is de AP mid. Dit is de support (Solvanas):quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Wel boven gemiddeld imo
(als je aziaten kan waarderen)
[ afbeelding ]
Vicariously I live while the whole world dies![]()
geefbaarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat is niet de support, dat is de AP mid. Dit is de support (Solvanas):
[ afbeelding ]I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Ik heb dr stream ook even bekeken (tijdens een van hun scrims) en daar ziet ze er heel anders uitquote:
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Jayce wordt waarschijnlijk generfd. Hij is bijna onmogelijk om te counteren mid. Hij kan van veilige afstand keihard hrasshen EN pushen met hoge base dmg(hyper void spikes)
Ik heb zelf niet veel moeite met hem gehad als ahri mid, maar degene die ik gezien heb waren dan ook best wel dom.
Ik denk dat ze zijn bonus defensive stats bij zijn ult weghalen. Deden ze toch ook met Elise?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik denk de cooldown op zijn E/Q combo of misschien de mana cost (a la blitz met zijn grab)quote:Op zondag 9 juni 2013 00:20 schreef dustbrain het volgende:
Jayce wordt waarschijnlijk generfd. Hij is bijna onmogelijk om te counteren mid. Hij kan van veilige afstand keihard hrasshen EN pushen met hoge base dmg(hyper void spikes)
Ik heb zelf niet veel moeite met hem gehad als ahri mid, maar degene die ik gezien heb waren dan ook best wel dom.
Ik denk dat ze zijn bonus defensive stats bij zijn ult weghalen. Deden ze toch ook met Elise?Vicariously I live while the whole world dies![]()
De cooldown op die ult verhogen zou ook al een hoop schelen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is er een manier om alle champs uit te proberen behalve 10 per week? Weet nog steeds van veel champs niet wat ze kunnen doen..![]()
![]()
Gewoon spelen. Als je er tegen speelt zie je vanzelf toch wat ze doen? als je dood bent kijk je nog ff op lolwiki, easy toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:40 schreef Turalyon het volgende:
Is er een manier om alle champs uit te proberen behalve 10 per week? Weet nog steeds van veel champs niet wat ze kunnen doen..We're slowly approaching inevitable death.![]()
Mwah t gaat meer om de range van sommige abilities, heb je er wat meer feeling voor. En daarnaast ook de Cd's.. meestal als ik een champ heb gespeeld snap ik pas hoe hij ECHT werkt (als je snapt wat ik bedoel). Idd weet je vaak wel van de meeste wat ze ongeveer kunnen, maar niet exact en wat de zwaktes zijn. dat merk je pas als je er zelf mee speelt heb ik t idee![]()
Ik heb t zelfde met shen, als ik tegen enemy shen speel is die zo sterk en tank. Hij is niet dood te krijgen. Probeer ik zelf tank te spelen dan lukt het mij om toch dood te gaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 00:42 schreef Turalyon het volgende:
Mwah t gaat meer om de range van sommige abilities, heb je er wat meer feeling voor. En daarnaast ook de Cd's.. meestal als ik een champ heb gespeeld snap ik pas hoe hij ECHT werkt (als je snapt wat ik bedoel). Idd weet je vaak wel van de meeste wat ze ongeveer kunnen, maar niet exact en wat de zwaktes zijn. dat merk je pas als je er zelf mee speelt heb ik t idee![]()
Jep, 2x in Silver I op 99 LP, daarna nog een keer op 98, en nu weer terug in Silver II na een losstreak van 10. League of Legends.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ook al, ik ben nu terug geplaatst van Silver 3 naar 4 door dikke lose streak, we winnen hard early en losen altijd late.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jep, 2x in Silver I op 99 LP, daarna nog een keer op 98, en nu weer terug in Silver II na een losstreak van 10. League of Legends.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: