ik ook, verreweg de beste van Team Tom, die andere twee mogen van mij beide naar huisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:31 schreef Redefine het volgende:
Afgaand op alles wat hiervoor zit, ga ik voor Joseph.
Dik, ach dat is niet zo storend. Wel dat ze geen stage presence heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Weer een exact gelijk type als vorig jaar: veel en veel te dik en geen persoonlijkheid
Ik verbaas me nog steeds over het direct doorsturen van Mikequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ook, verreweg de beste van Team Tom, die andere twee mogen van mij beide naar huis
Ik heb het voor een deel op Radio 2 moeten aanhoren.... Echt niet.. Wat een bagger..quote:
Heb je door tegen wie je het hebt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dik, ach dat is niet zo storend. Wel dat ze geen stage presence heeft.
De winnares van vorig jaar was ook gewoon een goede zangeres. Maar ja.quote:
ik denk dat Tom deze en Joseph eigenlijk door wil en alvast een afvaller voor vandaag geboekt heeftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds over het direct doorsturen van Mike
Je hebt gelijk. Sowieso is Alys dan te oudquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je door tegen wie je het hebt?
Saaiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:35 schreef Burner82 het volgende:
Kvind het echt niks...... een dood kabbelend iets in een dooie baai met rotte vis...
Het is een beetje zoals vissen. Dodelijk saai, maar er zijn mensen die er van houden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:35 schreef Burner82 het volgende:
Kvind het echt niks...... een dood kabbelend iets in een dooie baai met rotte vis...
april 2013 beldequote:
en gelukkig is er altijd een grotere visquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals vissen. Dodelijk saai, maar er zijn mensen die er van houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |