abonnement Unibet Coolblue
pi_128468402
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

153 euro per mp3?
Nee, de maximale straf bij de eerste Abmahnung.
Dus als je een Nederlands familielid uitnodigd die zijn laptop meeneemt, deze draadloos verbind en vervolgens zijn Torrent Client aan laat staan en de hele dag loopt te uploaden, zul je een brief ontvangen waarin je wordt bevolen een lastsom van maximaal 153 euro te betalen en een brief te onderschrijven waarin je beloofd het niet meer te doen.

Het is echter voor de advocaten niet meer lucratief om massa abmahnungen te versturen waarvan slechts een paar mensen de 153 euro betalen, dus ga er maar van uit dat het voorlopig klaar is met Abmahnungen. (Toch voor de zekerheid geen Torrent client installeren ;) )
  maandag 1 juli 2013 @ 18:22:24 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_128468720
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:15 schreef opinionr het volgende:

[..]

Nee, de maximale straf bij de eerste Abmahnung.
Dus als je een Nederlands familielid uitnodigd die zijn laptop meeneemt, deze draadloos verbind en vervolgens zijn Torrent Client aan laat staan en de hele dag loopt te uploaden, zul je een brief ontvangen waarin je wordt bevolen een lastsom van maximaal 153 euro te betalen en een brief te onderschrijven waarin je beloofd het niet meer te doen.

Het is echter voor de advocaten niet meer lucratief om massa abmahnungen te versturen waarvan slechts een paar mensen de 153 euro betalen, dus ga er maar van uit dat het voorlopig klaar is met Abmahnungen. (Toch voor de zekerheid geen Torrent client installeren ;) )
Ik download sowieso niet, geen zin in abmahnungen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 1 juli 2013 @ 18:26:56 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_128468888
De koning van de Abmahnung, Günter Freiherr von Gravenreuth heeft trouwens in 2010 zelfmoord begaan. Zeer onaangename man die ik in München paar maal ben tegengekomen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 1 juli 2013 @ 21:27:58 #179
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128476398
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 00:00 schreef siemi het volgende:
mmm, ik dacht dat we voor het boodschappenautotje van mijn vrouw iets van 360 euro aan kfz steuer betalen. Op benzine.

De diesels staan bij ons op NL kenteken
wat voor boodschappenautootje is dat dan wel niet? als anderen beweren maar 40 euro te betalen voor hun benzinebak?
  Milf maandag 1 juli 2013 @ 21:59:07 #180
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_128478040
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef gateway het volgende:

[..]

wat voor boodschappenautootje is dat dan wel niet? als anderen beweren maar 40 euro te betalen voor hun benzinebak?
Nou idd zeg :o. n Hummer?

En die diesels, waarom NL kenteken?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 1 juli 2013 @ 21:59:31 #181
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_128478060
Hebben jullie ook problemen met het internet van D-Telekom, of ligt t aan mij :? Helft van de sites doet het niet, Behalve Fok dan :P Die gelukkig wel ;) (Of het ligt aan firefox?)
  maandag 1 juli 2013 @ 22:00:44 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_128478142
Neuh. Geen problemen, wel storingen op de bbc via Satelliet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 1 juli 2013 @ 22:08:39 #183
63722 z80
I fink you freaky
pi_128478690
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef PureEvil het volgende:
Hebben jullie ook problemen met het internet van D-Telekom, of ligt t aan mij :? Helft van de sites doet het niet, Behalve Fok dan :P Die gelukkig wel ;) (Of het ligt aan firefox?)
alles werkt hier normaal. niet via t-com :+ .
even via deze site kijken of enkel jij er last van hebt of dat de site plat ligd.
http://www.downforeveryoneorjustme.com/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_128483807
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef nikky het volgende:

[..]

Nou idd zeg :o. n Hummer?

En die diesels, waarom NL kenteken?
Neuh, een Jeep Grand Cherokee :-)

Ik krijg geen Duitse auto mijn NL zaak toegelaten, dus moet ik op NL kenteken rijden. De ene is een bestelbus dus kost bijna niks, de andere is handel waar ik zelf even in rijd (Kost trouwens goud geld in Nederland een Renault Espace diesel :-( )
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:35:32 #185
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128511861
Iemand ervaring met het volgende?

Een nederlandse aanhanger, ZONDER eigen kenteken (<750kg TMM (toegestane maximun massa ) achter een DLD auto? In nederland doe je het kenteken van het trekkende voertuig erop, maar in DLD kennen ze dat niet omdat ELKE aanhanger een eigen kenteken heeft (en ook wegenbelasting betaald al naar gelang TMM).

Normaal pak ik gewoon een aanhanger van de zaak met eigen NL kenteken (nu kan dat nog... fftjes. tot contract afgelopen is) maar hoe doe ik dat straks?

heb samen met mijn pa en oom een aanhanger, maar daar zit dus geen eigen kenteken op. tuurlijk zou ik hem kunnen laten keuren voor een DLD kenteken, mjah...

Wie heeft er al eens met duit bijltje gehakt en weet antwoord?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:41:49 #186
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_128512089
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:35 schreef gateway het volgende:
Iemand ervaring met het volgende?

Een nederlandse aanhanger, ZONDER eigen kenteken (<750kg TMM (toegestane maximun massa ) achter een DLD auto? In nederland doe je het kenteken van het trekkende voertuig erop, maar in DLD kennen ze dat niet omdat ELKE aanhanger een eigen kenteken heeft (en ook wegenbelasting betaald al naar gelang TMM).

Normaal pak ik gewoon een aanhanger van de zaak met eigen NL kenteken (nu kan dat nog... fftjes. tot contract afgelopen is) maar hoe doe ik dat straks?

heb samen met mijn pa en oom een aanhanger, maar daar zit dus geen eigen kenteken op. tuurlijk zou ik hem kunnen laten keuren voor een DLD kenteken, mjah...

Wie heeft er al eens met duit bijltje gehakt en weet antwoord?
Vrees dat jij met een Duitse wagen deze aanhanger niet zo gemakkelijk mee kan nemen.
Grappige situatie trouwens, iets waar de regelbedenkers niet aan gedacht hebben.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:43:23 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_128512153
Wat je zou kunnen proberen is de witte plaat van je pa ofzo er op te hangen en als je gecontroleerd wordt te zeggen dat het de aanhangwagen van je vader is en jij verder van niets weet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:44:40 #188
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128512193
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vrees dat jij met een Duitse wagen deze aanhanger niet zo gemakkelijk mee kan nemen.
Grappige situatie trouwens, iets waar de regelbedenkers niet aan gedacht hebben.
hmm, dan laat ik wel de NL plaat van mijn bedrijfsauto erop zitten :) of bij de grens wisselen naar mijn DLD kenteken, want nederland kent dat wel :P
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 juli 2013 @ 20:51:55 #189
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_128512544
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:35 schreef gateway het volgende:

heb samen met mijn pa en oom een aanhanger, maar daar zit dus geen eigen kenteken op. tuurlijk zou ik hem kunnen laten keuren voor een DLD kenteken, mjah...
Dat lijkt me de enige manier. Voor zover ik weet is een aanhanger achter een Duitse auto niet verzekerd (aangezien een Duitse aanhanger altijd een eigen kenteken heeft). Je kunt het risico natuurlijk nemen, tot het een keer misgaat.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:55:04 #190
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128512711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:51 schreef qltel het volgende:

[..]

Dat lijkt me de enige manier. Voor zover ik weet is een aanhanger achter een Duitse auto niet verzekerd (aangezien een Duitse aanhanger altijd een eigen kenteken heeft). Je kunt het risico natuurlijk nemen, tot het een keer misgaat.
gaat in dit geval om een eenmalige actie (lege aanhanger warvan ik morgen de verlichting ga vernieuwen terug te brengen)

Als de aanhanger een eigen NL kenteken heeft, mag het dan wel?? (aangezien ik daarmee wel vaker rondrij?) Is het dan wel verzekerd?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:55:59 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_128512752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:59 schreef PureEvil het volgende:
Hebben jullie ook problemen met het internet van D-Telekom, of ligt t aan mij :? Helft van de sites doet het niet, Behalve Fok dan :P Die gelukkig wel ;) (Of het ligt aan firefox?)
Geenproblemen. Afgezien van mijn tvgidsapp. Die doet het niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 2 juli 2013 @ 21:17:23 #192
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_128513645
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:55 schreef gateway het volgende:

[..]

gaat in dit geval om een eenmalige actie (lege aanhanger warvan ik morgen de verlichting ga vernieuwen terug te brengen)
Zelfs bij een eenmalig ritje kan er veel misgaan..

quote:
Als de aanhanger een eigen NL kenteken heeft, mag het dan wel?? (aangezien ik daarmee wel vaker rondrij?) Is het dan wel verzekerd?
Ik denk het wel, want ik neem aan dat een aanhanger met eigen kenteken ook een verzekering heeft.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:26:52 #193
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128514060
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:17 schreef qltel het volgende:

[..]

Zelfs bij een eenmalig ritje kan er veel misgaan..

[..]

Ik denk het wel, want ik neem aan dat een aanhanger met eigen kenteken ook een verzekering heeft.
geen idee, volgens mij niet (heb er een tijdje 1 op nam gehad) niks verzekering.... Gaat dat niet via de autoverzekering in NL? dat ie daar mee is verzekerd?

wat dus zou betekenen dat ie achter een DLD auto niet verzekerd is?
pi_128515807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:55 schreef gateway het volgende:
Als de aanhanger een eigen NL kenteken heeft, mag het dan wel?? (aangezien ik daarmee wel vaker rondrij?) Is het dan wel verzekerd?
Nee, dan mag het ook niet. De aanhanger is dan nl niet verzekerd. In NL is een aanhanger verzekerd op de auto verzekering, maar in Duitsland moet je daarvoor een aparte aanhangerverzekering hebben.

Wat je wel kunt doen is op een auto in NL een groene kaart voor de aanhanger met eigen kenteken aanvragen, vanwege een reis in het buitenland en dan is een groene kaart verplicht. Ook achter een NL aanhanger. Dan kun je bij een controle aantonen dat de aanhanger verzekerd is. Maar dan moet je niet klagen als je wat gebeurt met de aanhanger en je zelf mag betalen. Dat is dan het risico wat je zelf willens en weten neemt!
pi_128528001
Afgelopen weekend m'n nieuw gekochte gsm versterker/repeater geinstalleerd.
Richtantenne op het dak en kleine versterker met antenne binnenshuis. Voorheen hadden we amper ontvangst binnen en moesten we vaak buiten staan om op het NL netwerk te kunnen bellen.
Nu dus 5 streepjes ontvangst binnen.
Versterker is voor het 900mhz netwerk, dus voornamelijk voor het bellen, maar op dit moment niet voor 3G omdat dat via 1800mhz verzonden wordt.
Deze oplossing wordt veelvuldig verkocht en gebruikt, echter helemaal legaal is het niet omdat je eigenlijk een zendvergunning nodig hebt. Ik denk zelf dat het zo'n vaart niet loopt omdat het vermogen vrij klein is en buitenshuis is er geen verbetering van het signaal meetbaar.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:46:09 #196
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_128557374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef siemi het volgende:

[..]

Nee, dan mag het ook niet. De aanhanger is dan nl niet verzekerd. In NL is een aanhanger verzekerd op de auto verzekering, maar in Duitsland moet je daarvoor een aparte aanhangerverzekering hebben.

Wat je wel kunt doen is op een auto in NL een groene kaart voor de aanhanger met eigen kenteken aanvragen, vanwege een reis in het buitenland en dan is een groene kaart verplicht. Ook achter een NL aanhanger. Dan kun je bij een controle aantonen dat de aanhanger verzekerd is. Maar dan moet je niet klagen als je wat gebeurt met de aanhanger en je zelf mag betalen. Dat is dan het risico wat je zelf willens en weten neemt!
hmmz, balen... rare duitsers.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:33 schreef aegir_de_viking het volgende:
Afgelopen weekend m'n nieuw gekochte gsm versterker/repeater geinstalleerd.
Richtantenne op het dak en kleine versterker met antenne binnenshuis. Voorheen hadden we amper ontvangst binnen en moesten we vaak buiten staan om op het NL netwerk te kunnen bellen.
Nu dus 5 streepjes ontvangst binnen.
Versterker is voor het 900mhz netwerk, dus voornamelijk voor het bellen, maar op dit moment niet voor 3G omdat dat via 1800mhz verzonden wordt.
Deze oplossing wordt veelvuldig verkocht en gebruikt, echter helemaal legaal is het niet omdat je eigenlijk een zendvergunning nodig hebt. Ik denk zelf dat het zo'n vaart niet loopt omdat het vermogen vrij klein is en buitenshuis is er geen verbetering van het signaal meetbaar.
nice! kost da? zou voor hier misschien ook wel wat zijn :P zit vlakbij de grens :)
  Milf woensdag 3 juli 2013 @ 23:49:14 #197
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_128563790
En waar kun je dat kopen? Ook ik zit dicht bij de NL grens
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_128570634
Ik heb hem op ebay gekocht... bij sofort kaufen heb je hem voor 129 euro dacht ik. Ik heb een paar weken de veilingen gevolgd en hem uiteindelijk voor 82 euro gekocht.

http://stores.ebay.de/gpsLaden/Sonstige-/_i.html?_fsub=1

Eerst moet je uitzoeken of je een versterker wilt voor het 900 mhz of 1800 mhz netwerk. Ik zit op het 900 mhz netwerk van KPN, m'n vrouw op het 900 Mhz netwerk van T-mobile. Gelukkig staan beide zendmasten naast elkaar in Groesbeek. Op dit moment is dus alleen het bellen versterkt, internet via de telefoon doe ik op m'n wifi netwerk. De providers zijn wel bezig om ook via het 900 mhz netwerk 3G te ondersteunen, maar dat duurt nog een paar maandjes.

Via deze site kun je uitzoeken op welke mast je zit, en welke kant je de richtantenne op moet laten wijzen.

Ik lees op internet wel dat het streng verboden is, maar ik ben nog niemand tegengekomen die een boete ofzo heeft gehad. En ik denk dat wanneer je een beetje in het buitengebied woont, en je buren niet 2 meter verderop wonen, het niet zo'n vaart loopt.
Op een flatje zou ik het niet installeren, omdat je kans loopt dat je alle andere gsm netwerken uit de lucht duwt bij verkeerde installatie van het systeem.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 4 juli 2013 @ 14:45:43 #199
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_128580626
Ik ben op zoek naar een micro-sd-kaartje. Nu zie ik op Ebay van dit soort aanbiedingen:

callmobile SIM-Karte inkl. 5 Startguthaben 32GB SanDisk Micro SDHC Speicherkarte zusammen für nur 2,95 ¤

Je betaalt 2,95, je krijgt een prepaid-simcard, die activeer je en dan krijg je een 32GB micro-SD-card toegestuurd die normaal +/- 17 euro kost. Alhoewel ik het addertje onder het gras niet echt kan vinden moet die er toch eigenlijk zijn.

Of kan ik die sim-card registreren en daarna weggooien, en heb ik dan voor 2,95 een micro-sd-card??
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:09:27 #200
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_128581543
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef qltel het volgende:
Ik ben op zoek naar een micro-sd-kaartje. Nu zie ik op Ebay van dit soort aanbiedingen:

callmobile SIM-Karte inkl. 5 Startguthaben 32GB SanDisk Micro SDHC Speicherkarte zusammen für nur 2,95 ¤

Je betaalt 2,95, je krijgt een prepaid-simcard, die activeer je en dan krijg je een 32GB micro-SD-card toegestuurd die normaal +/- 17 euro kost. Alhoewel ik het addertje onder het gras niet echt kan vinden moet die er toch eigenlijk zijn.

Of kan ik die sim-card registreren en daarna weggooien, en heb ik dan voor 2,95 een micro-sd-card??
Ik heb het addertje:
quote:
Bei einem geringeren Nutzungsaufkommen als 6¤, über einen Zeitraum von 3 Monaten wird zur Deckung der Kosten für die Kontopflege eine Grundgebühr in Höhe von 1¤, pro Monat in Rechnung gestellt.
Niet doen dus, die microsd is ook nog eens class 4. Koop gewoon een goede microsd van een merk. Je hebt er niks aan als die kaart kapotloopt in je telefoon en je foto's kwijt bent o.i.d. Spreek helaas uit ervaring. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')