SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 08-06-2013 16:24:43 ]![]()
![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ga je schamen. Schandalig, die laatste post pakkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef Muis84 het volgende:
Had ik nu alweer ongemerkt de laatste post? Excuus.![]()
![]()
21.1quote:
Ecosia
waar is dat van?quote:Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik deed het niet expres!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ga je schamen. Schandalig, die laatste post pakken![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja klopt, ik dacht dat je bij tussen 12 en 13 bedoeldequote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jumparound bij km 17 de sijsjesberglaan in en weer terug.Zijstraat van de nieuw bussummerweg
Nee, daar liep ik inderdaad goed fout! verkeerde afslag
Ecosia
EUREKA!
ze bestaan nog, de eureka-momenten, en ik had er net eentje!![]()
Niet echt hardloopgerelateerd, maar goed... Dan maar een leuke foto erbij:![]()
![]()
Vanmorgen een sollicitatie dus kon niet lopen. En de allerliefste moet vanavond werken, kan dus ook vanavond niet lopen.
Nu einde middag maar in de hoop dat het dan een tikkie is afgekoeld...![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:49 schreef Quoi het volgende:
EUREKA!
ze bestaan nog, de eureka-momenten, en ik had er net eentje!![]()
Niet echt hardloopgerelateerd, maar goed... Dan maar een leuke foto erbij:
[ afbeelding ]
Sollicitatie goed gegaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen een sollicitatie dus kon niet lopen. En de allerliefste moet vanavond werken, kan dus ook vanavond niet lopen.
Nu einde middag maar in de hoop dat het dan een tikkie is afgekoeld...![]()
Was flink warm vanmiddag zeg.
Dus maar lekker op het gemak gelopen, 5 kwartier weggeweest of zo, moet toch m'n juni challenge van 111 km halen.
Jack does it in real time...![]()
sollicitatie os een groot woord, het was meer uitbreiden van mijn netwerk dan een concrete kans op een baan. Maar ging goed.quote:![]()
Ook belangrijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
sollicitatie os een groot woord, het was meer uitbreiden van mijn netwerk dan een concrete kans op een baan. Maar ging goed.![]()
![]()
Het meeste wat ik voor het ontbijt heb gelopen is 13 km.. denk dat je toch wel erg laag in je suikerspiegel komt te zitten dan!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Net mijn 360 graden planking weer voltooid. Zelfs daarvan ga je zweten als het wat warmer is heb ik gemerkt. Maar goed, na al die kou is dit ook wel weer lekker.
Wat minder lekker is: ik kon niet slapen na de nachtdienst. Was heel moe, maar het lukte gewoon niet. Vanavond na het eten nog maar een paar uurtjes proberen en lukt het niet dan wordt de komende nachtdienst héél zwaar. Maar dat is een mooie manier om het vreselijke afzien te trainen, kan ik mooi gebruiken bij het hardlopen.![]()
Las dit nog van Lula:Sporten bij een zware depressie werkt ook niet. Het wordt bij milde tot matige depressies aangeraden en zelfs daarbij is het niet helemaal zeker dat het werkt. Ik sportte veel voor ik depressief werd. Van de ene op de andere training was ik te moe om het vol te houden. Als ik wel moest sporten (school) was ik uitgeput en wilde alleen maar extra hard dood. Prijs jezelf gelukkig als je je dat niet voor kunt stellen, maar een zware depressie heeft echt niets te maken met een schop onder je kont.quote:Ze raden ook niet voor niets bij veel depressieve mensen hardlopen aan. Ik heb ook een vriend die zwaar depressief is en die neemt zich iedere keer voor om te beginnen (ik ben zogenaamd zijn grote voorbeeld) maar is iedere keer te moe.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
niet gecheckedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het meeste wat ik voor het ontbijt heb gelopen is 13 km.. denk dat je toch wel erg laag in je suikerspiegel komt te zitten dan!
Ecosia
Volgens mij hoef je dat niet te checken, als je bijna van je stokje gaat weet je genoegquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vrees het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu einde middag maar in de hoop dat het dan een tikkie is afgekoeld...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Met... ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
sollicitatie os een groot woord, het was meer uitbreiden van mijn netwerk dan een concrete kans op een baan. Maar ging goed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
na afloop naar huis gejogd, snel gedouched en naar mn werk gegaan. . Begin wel wat stijf te wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je dat niet te checken, als je bijna van je stokje gaat weet je genoeg
Tot nu toe nog geen weg trekker
Ecosia
Pff, Swets loopt net de tuin uit voor een Kilometer of 7.... Heb m op het hart gedrukt vooral goed naar z'n lichaam te luisteren ipv naar de ruisende bomen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja, leuk voor jou misschien, ik vind warmte niet fijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:43 schreef BlackFrancis het volgende:
Heerlijk joh, lekker warm. Ik vond het wel aangenaam lopen vanmiddag!Ja doei.![]()
Heilige geest wat was het warm. Eerste 4KM had ik er weinig last van, liep lekker en in mooi tempo. Maar opeens kreeg ik het toch wel een tikkie warm. Heel even gewandeld en toch weer door. Toen ik bij de 5KM was binnen 30 minuten (wat voor mij met dit weer behoorlijk snel is) de suunto maar afgetikt en besloten de laatste dikke kilometer naar huis te wandelen.
Maar na een paar 100 meter was ik afgekoeld en kreeg ik de wind recht tegen. Toen vroeg ik me af wat ik nou eigenlijk liep te homo-en en dat ik moest gaan rennen met dat vadsige lijf en toen heb heb ik er nog maar een kilometer achteraan geplakt![]()
http://www.endomondo.com/workouts/200168117/819185
http://www.endomondo.com/workouts/200167996/819185![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:00 schreef YUR het volgende:
Shit....ik heb op wiggle een verlanglijstje met shirtjes gemaaktthanks, ook daar even kijken dan.
Aangezien ik hier in de buurt niets kan vinden (en online ook niet echt) gaan we morgen naar Roermond om te shoppen.![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Heilige geest wat was het warm. Eerste 4KM had ik er weinig last van, liep lekker en in mooi tempo. Maar opeens kreeg ik het toch wel een tikkie warm. Heel even gewandeld en toch weer door. Toen ik bij de 5KM was binnen 30 minuten (wat voor mij met dit weer behoorlijk snel is) de suunto maar afgetikt en besloten de laatste dikke kilometer naar huis te wandelen.
Maar na een paar 100 meter was ik afgekoeld en kreeg ik de wind recht tegen. Toen vroeg ik me af wat ik nou eigenlijk liep te homo-en en dat ik moest gaan rennen met dat vadsige lijf en toen heb heb ik er nog maar een kilometer achteraan geplakt![]()
http://www.endomondo.com/workouts/200168117/819185
http://www.endomondo.com/workouts/200167996/819185![]()
Ik vind het om zo door de stad te lopen al te warm![]()
Broekje omgeruild, voor een goedkopere van INQ. Asics zit echt super stug, ik voelde me alsof ik niet kon bewegenOp zaterdag, als het warm is? En dan zeker naar die designoutlet? RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:09 schreef streamnl het volgende:
[..]thanks, ook daar even kijken dan.
Aangezien ik hier in de buurt niets kan vinden (en online ook niet echt) gaan we morgen naar Roermond om te shoppen.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 17:10:47 ]![]()
Je zet een album van Wham op en krijgt ineens Last Christmas door die oorfoontjes![]()
Swets goed zo, niet homo-en![]()
![]()
![]()
De auto parkeren we meestal daar ergens dus zullen we waarschijnlijk ook even bij de outlet kijken voordat we het centrum inlopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op zaterdag, als het warm is? En dan zeker naar die designoutlet? RIP aan de nabestaanden![]()
En als we het warm krijgen pauzeren we gewoon iets vaker bij een terrasje![]()
![]()
Valt er in Roermond zelf, naast die outlet, wat te shoppen dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
De auto parkeren we meestal daar ergens dus zullen we waarschijnlijk ook even bij de outlet kijken voordat we het centrum inlopen.
En als we het warm krijgen pauzeren we gewoon iets vaker bij een terrasje![]()
![]()
Woei, de wind was niet gedraaidFietst toch wel prettiger, en nu heb ik fietsbekertjes op endo
Morgen weer lopen
Ik krijg van dit mooie weer + lichaamsbeweging altijd ontzettend veel zin in junkfood. Ik ben ernstig aan het overwegen om een pizza te laten komen..![]()
Da's toch geen junkfood! Tomaten, deeg, kaasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:20 schreef hatsaflats het volgende:
Woei, de wind was niet gedraaidFietst toch wel prettiger, en nu heb ik fietsbekertjes op endo
Morgen weer lopen
Ik krijg van dit mooie weer + lichaamsbeweging altijd ontzettend veel zin in junkfood. Ik ben ernstig aan het overwegen om een pizza te laten komen..![]()
Pizza staat hier ook op het menu!
![]()
Uurtje geleden 5km in ongeveer 25 minuten gedaan, heerlijk juist die warmteIk ga juist kapot met koude lucht vanwege mijn astma en kan niet echt goed door mijn neus ademen.
![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Valt er in Roermond zelf, naast die outlet, wat te shoppen dan?
Vooral terrasjes![]()
![]()
Hm, ik maak zelf maar minipizza's van pitabroodjes. Ik heb nog gorgonzola en buffelmozzarella in de koelkastquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Da's toch geen junkfood! Tomaten, deeg, kaas![]()
Pizza staat hier ook op het menu!
![]()
![]()
De meest hardlopers kunnen niet voldoende door hun neus ademenen tijdens hardlopen. Simpelweg omdat je lichaam meer zuurstof nodig heeft dan dat je door je neus alleen kan aanvoeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:24 schreef DanOam het volgende:
Uurtje geleden 5km in ongeveer 25 minuten gedaan, heerlijk juist die warmteIk ga juist kapot met koude lucht vanwege mijn astma en kan niet echt goed door mijn neus ademen.
![]()
Tweede dag (van de 3) op de jaarlijkse nerdconferentie gehad. Nu met koppijn en loopneus op weg naar huis. Eigenlijk moet ik mijn bed in maar er schijnt een pakketje van http://www.xeroshoes.co.uk/ voor me bezorgd te zijn ...![]()
Vrijdag pizzadag!“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
^^quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Honger
Ecosia
Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak bij een sportcentrum/fysiotherapeut en kan donderdag terecht voor loopanalyse.Wij wonen bijna boven een pizzeria. ;-)quote:“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Omnomnom. Zou voor mij vrij gevaarlijk zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak bij een sportcentrum/fysiotherapeut en kan donderdag terecht voor loopanalyse.
[..]
Wij wonen bijna boven een pizzeria. ;-)![]()
![]()
Ja, gets zeg, lopen schiet er bij in. Teveel te doen en ben nog niet klaar en er moet nog gekookt en gegeten worden ook! Maar wel goed nieuws uit Loughborough dat ze een application graag tegemoet zien, en m'n hoofdstuk begint vorm te krijgen. Fijn, want die moet ik vandaag mailen. Maar, daarna even deadline vrij weer. Dus....
Morgen rennen, en dan maandag, woensdag en vrijdag weer, alledrie met de club, en dan hopelijk zaterdag weer een ldl als 't lichaam het toestaat.
Ja doei.![]()
Nee dat gebied ken ik zelf ook redelijk. Nooit aan gedacht dat je de pier af kon lopen tot aan he gooimeer. Wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja klopt, ik dacht dat je bij tussen 12 en 13 bedoelde
Nee, daar liep ik inderdaad goed fout! verkeerde afslag![]()
Jawel, 'les' 17 van Evy in the pocket!Het zweet druipt letterlijk van me af, maar wat voel ik me goed (of trots eigenlijk). Zowaar zeven minuten lopen, en ik kon nog praten. Zonder te hijgen. Jawel.
![]()
Ik beschouw dit maar als een klein Eureka moment.Heb tenslotte genoeg lucht.
http://www.endomondo.com/workouts/200202497/9947984![]()
Goed bezig! Daar mag je zeker trots op zijn!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Muis84 het volgende:
Jawel, 'les' 17 van Evy in the pocket!Het zweet druipt letterlijk van me af, maar wat voel ik me goed (of trots eigenlijk). Zowaar zeven minuten lopen, en ik kon nog praten. Zonder te hijgen. Jawel.
![]()
Bij mij leek het helemaaal nergens op, ik was vandaag eindelijk weer eens vroeg vrij en echt heerlijk weer vandaag. Ik dus snel naar huis fietsen, denkend aan een heerlijke duurloop, had al een heel parkoers in gedachten van 20+ km. Onderweg banaantje en een aquarius gehaald en opgemaakt.
Dus thuis snel omkleden enzo en naar buiten.
Beetje ingelopen en rekken enzo ging goed. Daarna begon ik aan mijn 'duurloop'... Binnen 5 minuten was alle kracht uit mijn benen verdwenen, leken wel van lood. Even later moest ik ook ineens weer naar de wc, net daarvoor geweest en het liep echt gewoon voor geen meter. Toen maar afgekapt en naar huis ge-homoot..Nu maar even wat eten enzo en dan vanavond rond een uur of 9 even kijken of het dan wil. Anders wordt het maar gewoon morgen en overmorgen. Mja.. af en toe..
![]()
![]()
EUREKA!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:09 schreef Muis84 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar jero. Soms gaat het gewoon niet ; (Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat had ik vorige week Jero, alleen ben ik wel doorgelopen, maar niet van harte en als een slak. Twee dagen later was ik snipverkouden en ik denk dat de off-day daar de aankondiging voor was.
Ik heb vanavond wat te doen![]()
![]()
Leuk, bouwpakketje!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat had ik vorige week Jero, alleen ben ik wel doorgelopen, maar niet van harte en als een slak. Twee dagen later was ik snipverkouden en ik denk dat de off-day daar de aankondiging voor was.
[ afbeelding ]
Ik heb vanavond wat te doen
Ben benieuwd wat je er van gaat vinden! Wil ze zelf ook nog eens een keer halen.
En ik hoop niet dat ik over 2 dagen snipverkouden ben, ben ik net geweest. Misschien dat het vanavond al beter gaat, we zullen zien
.
![]()
Pizza.. ik hoor goede idee'en hier.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zou gewoon pootjes omhoog en morgen voor de herkansing gaan! Ik denk niet dat het heel veel zin heeft om vanavond nog te gaan eigenlijk..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed bezig! Daar mag je zeker trots op zijn!![]()
Bij mij leek het helemaaal nergens op, ik was vandaag eindelijk weer eens vroeg vrij en echt heerlijk weer vandaag. Ik dus snel naar huis fietsen, denkend aan een heerlijke duurloop, had al een heel parkoers in gedachten van 20+ km. Onderweg banaantje en een aquarius gehaald en opgemaakt.
Dus thuis snel omkleden enzo en naar buiten.
Beetje ingelopen en rekken enzo ging goed. Daarna begon ik aan mijn 'duurloop'... Binnen 5 minuten was alle kracht uit mijn benen verdwenen, leken wel van lood. Even later moest ik ook ineens weer naar de wc, net daarvoor geweest en het liep echt gewoon voor geen meter. Toen maar afgekapt en naar huis ge-homoot..Nu maar even wat eten enzo en dan vanavond rond een uur of 9 even kijken of het dan wil. Anders wordt het maar gewoon morgen en overmorgen. Mja.. af en toe..
Pas je wel op, zit kaas op!quote:![]()
Hehehe, living on the edge!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hardlopers zeggen trouwens geen 'hoi', die zeggen 'hai'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: